Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

ÁÁá,már ezek a németek is hanyagok,már bennük sem

lehet megbízni? :((szerintem egyszerűen kimaradt az 1,4)

Közben ránéztem a mobile.de-re és nem találtam német 1,4-est!!! :) tényleg

úgy tűnik,hogy ott nem volt!

Az 1.2 kellett neki, tuti jobb mint az 1.4 B)

Ekkora kocsiba az 1.2 kevés, Corsába elég, de astrába min 1.4... De lehet ha újból vennék kocsit 1.6 lenne, LPGvel mindegy. :) Csak az 1.6 szíjas. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 3 éve használom a g astrát, benzines X 12 XE motorral, és semmi bajom nincsen vele, viszont már régebben is csinált olyanokat, hogy 15-20 indításonként nem indult pöccre, hanem kellett tekerni olyan 3 mp-ig, ahhoz, hogy elkapja... Most viszont az utóbbi napokban már kétszer is megesett az, hogy olyan 6-7 mp-et kellett tekertetni ahhoz, hogy induljon. Miután indul, utána világít a visszajelző lámpája (sárga autó villáskulccsal). Általában viszont rögtön elsőre indul. Jelenleg 113000 km van benne, és 10 maximum 13000 km-enként megvolt mindig az olajcsere, szűrők cseréje.

Amit viszont tudok, hogy az autó 68000 km-rel került hozzám, és én azóta gyertyákat nem cseréltem benne, de úgy gondolom, olyan téren lényegtelen, hogy ha egy gyertyával lenne baja, 3 hengerrel akkor is indulna, de javítsatok ki ha tévedek. B)

Mihez fogjak szerintetek, mit kéne megnézni, cserélni, javítani? Segítenétek vele, ha leírnátok a tapasztalatotokat.

Előre is köszönöm, Attila!

De örülnék, ha valaki tudna segíteni:D Köszönettel vettem az eddigi segítséget, úgyhogy: Gyertyacsere megvolt, amúgy is ráfért már... Pótkulccsal használom. Vezérműtengely jeladót mértük, rendben van. Viszont, lassan már nem is indul... Néha, (általában több órás pihenés után) pöccre indul, egyre többször viszont kell gyilkolni az önindítót elég sokáig, hogy elkapja... Az egyik barátommal az üzemanyag szivattyúra gondoltunk, és a szivattyú nagyon furcsa, szürcsögő hangot ad menet közben is... Amúgy tényleg olyan, mintha nem kapna üzemanyagot az indításhoz, de amikor meg elindul végre, utána az alapjárat hibátlan, és nem rángat a motor... Márpedig ha a szivattyú lenne, akkor szerintem utána is érezném, és leállna. Az immobiliser a szivattyút tiltja le? De akkor meg mért indul néha mégis? A sárga visszajelző lámpa(autó villáskulccsal) néha világít, de aztán egy újraindítás után más nem világít, hogyha rendben indult...

A barátom szerint ki kéne cserélni a szivattyút, de nem akarok, rögtön kidobni az ablakon feleslegesen pénzt.

Mi a véleménytek? Mit nézzünk még meg? Előre is köszönöm mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

De örülnék, ha valaki tudna segíteni:D Köszönettel vettem az eddigi segítséget, úgyhogy: Gyertyacsere megvolt, amúgy is ráfért már... Pótkulccsal használom. Vezérműtengely jeladót mértük, rendben van. Viszont, lassan már nem is indul... Néha, (általában több órás pihenés után) pöccre indul, egyre többször viszont kell gyilkolni az önindítót elég sokáig, hogy elkapja... Az egyik barátommal az üzemanyag szivattyúra gondoltunk, és a szivattyú nagyon furcsa, szürcsögő hangot ad menet közben is... Amúgy tényleg olyan, mintha nem kapna üzemanyagot az indításhoz, de amikor meg elindul végre, utána az alapjárat hibátlan, és nem rángat a motor... Márpedig ha a szivattyú lenne, akkor szerintem utána is érezném, és leállna. Az immobiliser a szivattyút tiltja le? De akkor meg mért indul néha mégis? A sárga visszajelző lámpa(autó villáskulccsal) néha világít, de aztán egy újraindítás után más nem világít, hogyha rendben indult...

A barátom szerint ki kéne cserélni a szivattyút, de nem akarok, rögtön kidobni az ablakon feleslegesen pénzt.

Mi a véleménytek? Mit nézzünk még meg? Előre is köszönöm mindenkinek!

Ez alapján nem ártana egy hibakód kiolvasás, hátha tárolt hibaként megmondaná az autó, hogy mi is a baja?

Link to comment
Megosztás:

De örülnék, ha valaki tudna segíteni:D Köszönettel vettem az eddigi segítséget, úgyhogy: Gyertyacsere megvolt, amúgy is ráfért már... Pótkulccsal használom. Vezérműtengely jeladót mértük, rendben van. Viszont, lassan már nem is indul... Néha, (általában több órás pihenés után) pöccre indul, egyre többször viszont kell gyilkolni az önindítót elég sokáig, hogy elkapja... Az egyik barátommal az üzemanyag szivattyúra gondoltunk, és a szivattyú nagyon furcsa, szürcsögő hangot ad menet közben is... Amúgy tényleg olyan, mintha nem kapna üzemanyagot az indításhoz, de amikor meg elindul végre, utána az alapjárat hibátlan, és nem rángat a motor... Márpedig ha a szivattyú lenne, akkor szerintem utána is érezném, és leállna. Az immobiliser a szivattyút tiltja le? De akkor meg mért indul néha mégis? A sárga visszajelző lámpa(autó villáskulccsal) néha világít, de aztán egy újraindítás után más nem világít, hogyha rendben indult...

A barátom szerint ki kéne cserélni a szivattyút, de nem akarok, rögtön kidobni az ablakon feleslegesen pénzt.

Mi a véleménytek? Mit nézzünk még meg? Előre is köszönöm mindenkinek!

Én nem vetném el az immó hibát. Lehet, hogy a gyújtáskapcsolónál a jelfogógyűrű szaraxik?

Link to comment
Megosztás:

De örülnék, ha valaki tudna segíteni:D Köszönettel vettem az eddigi segítséget, úgyhogy: Gyertyacsere megvolt, amúgy is ráfért már... Pótkulccsal használom. Vezérműtengely jeladót mértük, rendben van. Viszont, lassan már nem is indul... Néha, (általában több órás pihenés után) pöccre indul, egyre többször viszont kell gyilkolni az önindítót elég sokáig, hogy elkapja... Az egyik barátommal az üzemanyag szivattyúra gondoltunk, és a szivattyú nagyon furcsa, szürcsögő hangot ad menet közben is... Amúgy tényleg olyan, mintha nem kapna üzemanyagot az indításhoz, de amikor meg elindul végre, utána az alapjárat hibátlan, és nem rángat a motor... Márpedig ha a szivattyú lenne, akkor szerintem utána is érezném, és leállna. Az immobiliser a szivattyút tiltja le? De akkor meg mért indul néha mégis? A sárga visszajelző lámpa(autó villáskulccsal) néha világít, de aztán egy újraindítás után más nem világít, hogyha rendben indult...

A barátom szerint ki kéne cserélni a szivattyút, de nem akarok, rögtön kidobni az ablakon feleslegesen pénzt.

Mi a véleménytek? Mit nézzünk még meg? Előre is köszönöm mindenkinek!

Lehet, hogy nagyon buta kérdés és elnézést is kérek előre. B) A kulcsban cseréltél már elemet?

Link to comment
Megosztás:

Én nem vetném el az immó hibát. Lehet, hogy a gyújtáskapcsolónál a jelfogógyűrű szaraxik?

Háát gyújtáskapcsoló kb egy éven belül volt benne cserélve, mert teljesen beragadt, a kulcs sem ment bele, a kormányzár pedig persze lezárva, úgy kellett kiütni, és asszem használt, felújított került bele(nem tudom, lehet, hogy új), de mondjuk sz@rakodni csak most kezdett, egy 2 hete, de mostmár egyre sűrűbben. A gyújtáskapcsolóban van az immobiliser jelfogója ezekszerint?

Link to comment
Megosztás:

Háát gyújtáskapcsoló kb egy éven belül volt benne cserélve, mert teljesen beragadt, a kulcs sem ment bele, a kormányzár pedig persze lezárva, úgy kellett kiütni, és asszem használt, felújított került bele(nem tudom, lehet, hogy új), de mondjuk sz@rakodni csak most kezdett, egy 2 hete, de mostmár egyre sűrűbben. A gyújtáskapcsolóban van az immobiliser jelfogója ezekszerint?

Nem benne! Rajta, ráépítve. Leveszed a kormányoszlop burkolatát és már látod is a gyújtáskapcsoló körül azt a karikát.

Link to comment
Megosztás:

Amúgy nem tudom, lehet, hogy összefüggésben van azzal, hogy nem mindig hallom azt a furcsa, pár másodperces búgó hangot, amit jó esetben akkor hallat, amikor ráteszem a gyújtást. Az az üzemanyag szivattyú hangja? Az indításgátló ha rossz kulcsot érzékel, akkor azt tiltja le?

De még ha ez is a hiba, akkor is mi az a szürcsögő hang, amit a szivattyúhoz közel hajolva hallani?! Lehet, hogy ez már más probléma...

Link to comment
Megosztás:

Amúgy nem tudom, lehet, hogy összefüggésben van azzal, hogy nem mindig hallom azt a furcsa, pár másodperces búgó hangot, amit jó esetben akkor hallat, amikor ráteszem a gyújtást. Az az üzemanyag szivattyú hangja? Az indításgátló ha rossz kulcsot érzékel, akkor azt tiltja le?

De még ha ez is a hiba, akkor is mi az a szürcsögő hang, amit a szivattyúhoz közel hajolva hallani?! Lehet, hogy ez már más probléma...

Az üzemanyag szivattyúm nekem is ad néha érdekes hangokat, de jól indul a gép. Szerintem inkább akkor van a baj, ha nincs hangja...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nincs problémám, csak egy egyszerű kérdésem:

Knek milyen ablaktörlő lapát vált be?

Belső fémszálas jobb annyival, mint amennyivel drágább?

Légterelő?

Ötlet, javaslat?

Köszi!

nekem max 1 évet vagy annyit sem megy el, valeot, boscht szoktam venni...

Link to comment
Megosztás:

Én évente cserélem. Vagy tavasszal a téli fagyok után, vagy az őszi esők előtt. Régebben ragaszkodtam a gyárihoz meg a Bosch-hoz, de legutóbb Praktikerben vettem valami noname kínai aerobledet (kb. 1200Ft/db). Ráadásul 51 centist mindkét oldalra. Nagy felületet töröl tisztára csíkmentesen, pedig egy telet már kihúzott.

Link to comment
Megosztás:

Én évente cserélem. Vagy tavasszal a téli fagyok után, vagy az őszi esők előtt. Régebben ragaszkodtam a gyárihoz meg a Bosch-hoz, de legutóbb Praktikerben vettem valami noname kínai aerobledet (kb. 1200Ft/db). Ráadásul 51 centist mindkét oldalra. Nagy felületet töröl tisztára csíkmentesen, pedig egy telet már kihúzott.

Én az auchanban vettem 53 & 48cm-es aerobladet (900Ft/db)...de kicsit összeérnek, meg kellett faragnom, szóval abból csak 51&48 vagy 53&45 a jó, de az utas oldalon a szélvédő melleti műanyag mellet kb 1-2mm-el van, az is éppen csak jó.

1 hete van rajt, eddig még működik. B)

Link to comment
Megosztás:

Az üzemanyag szivattyúm nekem is ad néha érdekes hangokat, de jól indul a gép. Szerintem inkább akkor van a baj, ha nincs hangja...

Igen, és azt is vettem észre, hogy főként akkor nem indul, ha nem hallom azt a fura hangot. De ez még mindig lehet, hogy az immobiliser tiltja le a benzinszivatjút.

Link to comment
Megosztás:

Igen, és azt is vettem észre, hogy főként akkor nem indul, ha nem hallom azt a fura hangot. De ez még mindig lehet, hogy az immobiliser tiltja le a benzinszivatjút.

És akkor még bejön a képbe a kontakt hiba és az üzemanyagszivattyú relé hiba (motortéri dobozban a lila színű) vagy maga a szivattyú.

Link to comment
Megosztás:

És akkor még bejön a képbe a kontakt hiba és az üzemanyagszivattyú relé hiba (motortéri dobozban a lila színű) vagy maga a szivattyú.

Kedves fórumos opeles társak!

Sikerült megoldani a problémám, úgyhogy leírom, hátha segíthet másoknak. Főtengely jeladó csere lett a vége! Meleg állapotban gyakran nem indult, de most valószínüleg rendben van.

Szép estét!

Link to comment
Megosztás:

Kedves fórumos opeles társak!

Sikerült megoldani a problémám, úgyhogy leírom, hátha segíthet másoknak. Főtengely jeladó csere lett a vége! Meleg állapotban gyakran nem indult, de most valószínüleg rendben van.

Szép estét!

És erre nem dobott hibakódot? B)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.