Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Akkor 2007-ben váltottak valószínű...

Igen, én is úgy tudom hogy 2007-ig tutira műanyag volt. Én múlt héten cseréltem fémre, nem kis szívás volt...Amint megpróbáltam kulccsal kitekerni, tőben eltört, frankón bennmaradt a műanyag menet a vízpumpában. Én meg azt hittem 10 perces művelet lesz a csere...

Link to comment
Megosztás:

Igen, én is úgy tudom hogy 2007-ig tutira műanyag volt. Én múlt héten cseréltem fémre, nem kis szívás volt...Amint megpróbáltam kulccsal kitekerni, tőben eltört, frankón bennmaradt a műanyag menet a vízpumpában. Én meg azt hittem 10 perces művelet lesz a csere...

És hogyan sikerült akkor kiszedni? Mert biztos lesz, akinek majd segítség lesz a leírásod. :)

Link to comment
Megosztás:

És hogyan sikerült akkor kiszedni? Mert biztos lesz, akinek majd segítség lesz a leírásod. :)

Próbáltam kiszedni a menetet, beleütöttem a beletört menetrészbe egy célszerszámot, de nem tudtam kibányászni, meg nem is akartam hogy belehulljon a vízpumpába a műanyagforgács. Ezért levettem a vízpumpát. Nem volt egy nagy meló, csak egy új tömítés kellett, nem volt 1000 Ft, gyári. 1-2 órás művelet volt az egész, illetve egy picit több, mert 1 nap volt mire megjött a tömítés.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy a hírhedt (hangosan kattogó) üzemanyagtank szellőztető szelep mikor működik megfelelően? Valaki letudná írni nekem? Pl.: hogy alapjáraton és emelt fordulaton is bizonyos időközönként nyit, zár, vagy csak emelt fordulaton nyit.

Én elég sokáig füleltem az enyém, örültem is hogy nem kattog. De ha kiveszem, áramtalanítom, nemtudok rajta átfújni, ha visszaszerelem és járómotornál megmérem a csatlakozót állandó fesz. van benne. De ha állandó feszültségnél járó motornál sem enged át levegőt.

Ez így helyes működés vagy rossz a szelep?

Köszönöm előre is az infókat!

Üdv.: Pinocchió

Link to comment
Megosztás:

szevasztok.

no, a vezérműtengely jeladó a ludas, az egr-re nem adott ki hibakódot.

draga egy ilyen ketyere?

mennyire maceras a cseréje? (időben lenne érdekes)

utolag is köszönöm a tanacsokat

sz.

csere talán 5 perc..

az ár attól függ hogy valami utángyártott vagy minőségi vagy gyári :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy a hírhedt (hangosan kattogó) üzemanyagtank szellőztető szelep mikor működik megfelelően? Valaki letudná írni nekem? Pl.: hogy alapjáraton és emelt fordulaton is bizonyos időközönként nyit, zár, vagy csak emelt fordulaton nyit.

Én elég sokáig füleltem az enyém, örültem is hogy nem kattog. De ha kiveszem, áramtalanítom, nemtudok rajta átfújni, ha visszaszerelem és járómotornál megmérem a csatlakozót állandó fesz. van benne. De ha állandó feszültségnél járó motornál sem enged át levegőt.

Ez így helyes működés vagy rossz a szelep?

Köszönöm előre is az infókat!

Üdv.: Pinocchió

nem mindig megy a szellőztető ,aszem alapjáraton néha nyit,gázadásra szintén nyit...

igazából gépen lehet jól látni hogy mikor megy.. és van is rá teszt gépen. :)

Link to comment
Megosztás:

Na srácok ma lelemezeltem az EGR szelepet!Ötvözött alulemezből,lézerrel pontosan kivágott lemezkét csináltattam az Audiművekben! :) Amennyire tudtam kipucoltam,féktisztítóban megáztattam közben ki-be nyitogattam a szelepet,letörölgettem és összeszereltem!Mentem vele,úgy érzem jobb lett!Annyi nyugtalanít kicsit,hogy váltásnál 1esből 2esbe 1500 fordulatnál 3* rántott egyet a kocsi!Mentem vele gyorsan,lassan 2esbe 3asba 4esbe 1500 fordulaton.Régen be-be rángatott most nem!De amit írtam az kicsit nyugtalanít!Szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

Engem meg az nyugtalanít,hogy a végén már nem értettem :) ,hogy

csak egyesből kettesbe váltásnál ránt vagy a többibe is csak 1500-nál,vagy mi?

Kicsit hülyén írtam,szorri! :D

Régebben 2esben 3asban 4esben 1500 körül bebe rángatott,most nem!

Most csak 1esből 2esbe 1500nál rántotta meg magát a próba során 3szor!

Link to comment
Megosztás:

Kicsit hülyén írtam,szorri! :)

Régebben 2esben 3asban 4esben 1500 körül bebe rángatott,most nem!

Most csak 1esből 2esbe 1500nál rántotta meg magát a próba során 3szor!

Egyszerű a megoldás 1500-nál még ne válts! :D

Azóta is csinálja, mindig?Az már szerintem akkor nem az AGR.

Link to comment
Megosztás:

Egyszerű a megoldás 1500-nál még ne válts! :)

Azóta is csinálja, mindig?Az már szerintem akkor nem az AGR.

Nem is nagyon szoktam csak városban!Azért is próbáltam ki ilyen fordulaton is,mert 1500-2000 között szokott régebben rángatni!Ma volt az első próba kb fél óra!Majd hosszab távon meglátjuk!A trafósort nem rég cseréltem és ugyan olyan gyári került bele vissza,tehát az nem lehet!

Azért köszi Korzika,majd kiderül és megírom!

Link to comment
Megosztás:

És a szelepnek mikor kell nyitva lennie? Amikor áramot kap? Mert nálam áram nélkül és árammal se tudok átfújni rajta :)

nem mindig megy a szellőztető ,aszem alapjáraton néha nyit,gázadásra szintén nyit...

igazából gépen lehet jól látni hogy mikor megy.. és van is rá teszt gépen. :D

Link to comment
Megosztás:

Lehet meg kellene küldeni egy kicsit... :) ......elképzelhető,hogy

csak el van koszolódva!Próbáld meg városban is nagyobb fordulaton váltani vagy

úgy szoktad?

Városban ritkán szoktam nagy fordulaton,csak ha verseny van! :D Na de kikormolom majd kicsit!Köszi mégegyszer,ha van valami,érdeklődök!

Link to comment
Megosztás:

Városban ritkán szoktam nagy fordulaton,csak ha verseny van! :) Na de kikormolom majd kicsit!Köszi mégegyszer,ha van valami,érdeklődök!

Ha 1500-nál elváltasz, 1000 környékére esik vissza a fordulat. Csodálkozol, h rángat? Még a modernebb dizelek sem szeretik. 2500 alatt felesleges elváltanod, alig van nyomaték...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.