Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Ilyen hozzászólásokra nem igazán kíváncsi senki szerintem OFF... :D

A többieknek köszönöm a válaszokat rugó ügyben! :P

Ha nem tettem volna smile-t, akkor érteném a kirohanásod, így nem. :P

Link to comment
Megosztás:

Injektorok rendben vannak? Egy ultrahangos tisztítással hátha javulna a helyzet.

Kipufogórendszer mennyire átjárható? Alulról érdemes lenne benézni a katalizátorba is, az enyémnek pl. kifordult a bele és hátrahordta a leszakadt darabokat.

Először is, köszi a hozzászólásokat!

EGR cserélve volt tavaly, utána lezárva, így ezt kizárnám.

Nekem is az injector jutott eszembe, viszont ami érdekes, hogy amikor csak nem gyorsult, az olyan 3000-ig tartott, utána húzott megint, de alatta sem mindig csinálta.

De persze egy próbát megér.

A kipufogó rendszerrel nincs gond, mert azt megnézték a múltkor, hogy nem-e onnan fojtja vissza valami a motort. De rendben volt, a katalizátornál mértek nyomást, az is rendben volt. Fojtószelep házat is kitakarítottam már.

Ami a leginkább aggaszt, ez az, hogy abszolút nincs alapjárat. Kuplungot kinyomom és meg is áll, és nem reagál egyből a gázpedálra sem, és elég nagyokat beleránt.

Link to comment
Megosztás:

Először is, köszi a hozzászólásokat!

EGR cserélve volt tavaly, utána lezárva, így ezt kizárnám.

Nekem is az injector jutott eszembe, viszont ami érdekes, hogy amikor csak nem gyorsult, az olyan 3000-ig tartott, utána húzott megint, de alatta sem mindig csinálta.

De persze egy próbát megér.

A kipufogó rendszerrel nincs gond, mert azt megnézték a múltkor, hogy nem-e onnan fojtja vissza valami a motort. De rendben volt, a katalizátornál mértek nyomást, az is rendben volt. Fojtószelep házat is kitakarítottam már.

Ami a leginkább aggaszt, ez az, hogy abszolút nincs alapjárat. Kuplungot kinyomom és meg is áll, és nem reagál egyből a gázpedálra sem, és elég nagyokat beleránt.

És figyeljetek csak abban nincs olyan gázpedál helyzetérzékelő vagy mi a pontos neve?Az nem csinálhat ilyet?

Link to comment
Megosztás:

ne szerénykedj

A gázpedál érzékelőt is nézték 1 hete, és rendben volt. Meg szerintem arra adna hibajelet is. Ma felhívom délelőtt a szerelőt, aztán remélem minél hamarabb vihetem.

Ha van róla valami info, majd leírom. Addig pedig szívesen fogadom az építő jellegű hozzászólásokat!

Nyugis napot mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

Először is, köszi a hozzászólásokat!

EGR cserélve volt tavaly, utána lezárva, így ezt kizárnám.

Nekem is az injector jutott eszembe, viszont ami érdekes, hogy amikor csak nem gyorsult, az olyan 3000-ig tartott, utána húzott megint, de alatta sem mindig csinálta.

De persze egy próbát megér.

A kipufogó rendszerrel nincs gond, mert azt megnézték a múltkor, hogy nem-e onnan fojtja vissza valami a motort. De rendben volt, a katalizátornál mértek nyomást, az is rendben volt. Fojtószelep házat is kitakarítottam már.

Ami a leginkább aggaszt, ez az, hogy abszolút nincs alapjárat. Kuplungot kinyomom és meg is áll, és nem reagál egyből a gázpedálra sem, és elég nagyokat beleránt.

Lehet hülyén hangzik amit most kérdezek, de nem cseréltél rádiót mostanában? :D

Nekem ugyanezt csinálta - igaz még az F Astra - mikor beleraktam az LG rádiót. Ugyanis a csatin egy érintkező nem stimmelt: az autón a sebességfüggő hangerő szabályzás érintkezője volt, a rádión meg valami folyamatos 12V+ ha jól emlékszem, így bekavart az ECUnak. Ugyanígy nem volt alapjáratom és megállt a motor menet közben, mikor nyomtam egy kuplungot lassításkor. Igaz ott néha sárga lámpa is volt.

Csak egy tipp, mert már úgy látom mindent kipróbáltál - hátha ez bejön! :P

Link to comment
Megosztás:

ugyanennyit hivatalosan.

mondanám hogy 2003 elött és után is ugyanabba a motorba ugyanaz az alkatrészt szerelik, de nem meri rámondani senki, hogy 90E-t ki fog birni.....

hivatalosan 60 ezrenként ki kell cserélni

Még arra lennék kíváncsi Ákos hogy a vízpumpa is 60 ezer csereperiódussal bír vagy az elfut biztonságosan 120-at?

Vagy jobb a békesség alapon mindig csere amikor szíjcsere?

Link to comment
Megosztás:

Még arra lennék kíváncsi Ákos hogy a vízpumpa is 60 ezer csereperiódussal bír vagy az elfut biztonságosan 120-at?

Vagy jobb a békesség alapon mindig csere amikor szíjcsere?

elméletileg a gyári elfut 2 szijperiodust. annyi, hogy ellenörizni kell. ha lóg, vagy szivárog akkor csere.

ha egyszer már volt cserélve a szij, és a pumpa nem akkor érdemes, mert 3 szijat azaz 180 ezret biztosan nem fog elmenni....

Link to comment
Megosztás:

elméletileg a gyári elfut 2 szijperiodust. annyi, hogy ellenörizni kell. ha lóg, vagy szivárog akkor csere.

ha egyszer már volt cserélve a szij, és a pumpa nem akkor érdemes, mert 3 szijat azaz 180 ezret biztosan nem fog elmenni....

Amikor megvettem az autót mindent cseréltettem rajta, csak utángyártottak lettek betéve. Akkor az nem biztos hogy kibírja?

Inkább csere?

Link to comment
Megosztás:

Lehet hülyén hangzik amit most kérdezek, de nem cseréltél rádiót mostanában? :D

Nekem ugyanezt csinálta - igaz még az F Astra - mikor beleraktam az LG rádiót. Ugyanis a csatin egy érintkező nem stimmelt: az autón a sebességfüggő hangerő szabályzás érintkezője volt, a rádión meg valami folyamatos 12V+ ha jól emlékszem, így bekavart az ECUnak. Ugyanígy nem volt alapjáratom és megállt a motor menet közben, mikor nyomtam egy kuplungot lassításkor. Igaz ott néha sárga lámpa is volt.

Csak egy tipp, mert már úgy látom mindent kipróbáltál - hátha ez bejön! :P

Nekem már nem hangzik hülyén semmi. :P

Egyébként nem cseréltem. Vagyis még 2 éve. Most viszem majd szerelőhöz, aztán majd kiderül pár napon belül gondolom.

Link to comment
Megosztás:

Amikor megvettem az autót mindent cseréltettem rajta, csak utángyártottak lettek betéve. Akkor az nem biztos hogy kibírja?

Inkább csere?

én kicserélném, de ebbe nem adnék tanácsot, se azt hogy cseréd, mert lehet hogy pénzkidobás, se azt hogy ne,mert ha elszakad / megáll akkor szidalmazva leszek :D

Link to comment
Megosztás:

Benéztem a középkonzol alá ahogy a GYIK-ban van és úgy néz ki az én vasamban Behr lélegeztető rendszer van (klímás). Valaki el tudja reppelni fejből, hogy milyen méretű pollenszűrő való bele?

Nem a méret a lényeg hanem bemész a boltba és elreppeled nekik hogy: ne-nekem egy "berh re-rendszerrrű klí-klímám van ebben a verdában és mélyen tiszetelt tesó pattints egy szürőt ide gyorsan ami jó nekem ebben a témában". :D

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenkinek.

Olyan kérdésem lenne, hogy az 1.2-es 2002-es Astrámnál a sebességváltó elég nyűglődve, darabosan, nehezen veszi a sebességet.

Valahol a fórumon már olvastam /sajnos nem találtam meg/, hogy a váltó műanyag alkatrészeit kell beolajozni.

Hol találom ezeket az alkatrészeket? Van tudomásotok hasonló problémáról és annak megoldásáról? Vagy esetleg váltóolajat kellene cserélnem, vagy után töltenem?

Ja, és ami még feltűnt, hogy egymást követő két hátramenetbe rakáskor a váltó a másodiknál recseg, viszont ha közbe rakok bármilyen sebességet akkor tökéletesen működik.

Köszi előre is a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenkinek.

Olyan kérdésem lenne, hogy az 1.2-es 2002-es Astrámnál a sebességváltó elég nyűglődve, darabosan, nehezen veszi a sebességet.

Valahol a fórumon már olvastam /sajnos nem találtam meg/, hogy a váltó műanyag alkatrészeit kell beolajozni.

Hol találom ezeket az alkatrészeket? Van tudomásotok hasonló problémáról és annak megoldásáról? Vagy esetleg váltóolajat kellene cserélnem, vagy után töltenem?

Ja, és ami még feltűnt, hogy egymást követő két hátramenetbe rakáskor a váltó a másodiknál recseg, viszont ha közbe rakok bármilyen sebességet akkor tökéletesen működik.

Köszi előre is a válaszokat.

nem lehet oil mérgezése mármint kevés oil.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.