Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Ez sem rossz megoldás! ;)

Vettem egy pár munkahengert "típusspecifikusat", de istenért sem lehet beszerelni módosítás nélkül. Faragni kéne hozzá.

Annyira azért nem jó megoldás (én szerintem). Esetleg ha valaki tett már be ilyet. Mutatna róla pár képet?

Link to comment
Megosztás:

Nekem van bent, ráadásul éppen ilyen mint a fentebb linkelt típusspecifikus FK. Simán be tudtam szerelni mindenféle módosítás nélkül, és még a géptető sem vetemedik (szép is lenne, ez nem citrom bx műanyag motorháztatővel...), csak rendesen be kell állítani. Nekem egyedül annyi volt hogy azokat a habszivacs távtartó izéket az első sárvédők felső részének "árkaiból" el kellett távolítani, mert lecsukott állapotban oda fekszik be a teleszkóp, és enélkül tényleg elállt kissé a lámpa sarkánál.

Képet sajnos nem tudok mert az autó 2km-re van tőlem egy garázsban.

Link to comment
Megosztás:

Nekem van bent, ráadásul éppen ilyen mint a fentebb linkelt típusspecifikus FK. Simán be tudtam szerelni mindenféle módosítás nélkül, és még a géptető sem vetemedik (szép is lenne, ez nem citrom bx műanyag motorháztatővel...), csak rendesen be kell állítani. Nekem egyedül annyi volt hogy azokat a habszivacs távtartó izéket az első sárvédők felső részének "árkaiból" el kellett távolítani, mert lecsukott állapotban oda fekszik be a teleszkóp, és enélkül tényleg elállt kissé a lámpa sarkánál.Képet sajnos nem tudok mert az autó 2km-re van tőlem egy garázsban.

Pedig én is örülnék egy képnek, bármikor, mert nekem is van egy ismerősöm, aki nem tudta beszerelni, mert az egyik rögzítési pont körül elcsavarodik, mikor lecsukják. Jó lenne egy-egy kép a két rögzítési pontról, hogy hogyan néz ki felszerelve.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Ma délután kis meglepetést csinált a kocsi, a városban kigyulladt a műszerfalon a kis autó/ villáskulcs lámpa. Le is állt a motor.

Eddig ilyen nem fordult még elő, gáz üzemen volt akkor. Újra indítottam talán egy kicsit tovább tekerte mint korábban, de beindult és hibát sem jelzett.

Nem tudom mi kínlódhat mostanában vele. Olajat cseréletem ma, de ezzel nem kéne összefüggésbe lenni.

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenki!!!

Dízelesben írtam hogy volt egy kis gond a kocsival, de azt megoldottam, viszont jött egy másik gond! Lehet én batykeráltam el valamit, nem tudom! Az történt hogy olajgomba gond miatt nyomásmérővel mentem egy darabon, a gomba vezetékét lógva hagytam. Előtte szereléskor levettem az akksisarut egy pár órára! Nyomáspróbás menet közben egyszer csak azt vettem észre, hogy a műszerfalon nem működik a kilométerszámláló digitális panel! Minden jó, fordulatszámmérő, kilóméteróra stb. Mi lehet a gond????

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenki!!!

Dízelesben írtam hogy volt egy kis gond a kocsival, de azt megoldottam, viszont jött egy másik gond! Lehet én batykeráltam el valamit, nem tudom! Az történt hogy olajgomba gond miatt nyomásmérővel mentem egy darabon, a gomba vezetékét lógva hagytam. Előtte szereléskor levettem az akksisarut egy pár órára! Nyomáspróbás menet közben egyszer csak azt vettem észre, hogy a műszerfalon nem működik a kilométerszámláló digitális panel! Minden jó, fordulatszámmérő, kilóméteróra stb. Mi lehet a gond????

Nem látok összefüggést az olajgombával, valószínű csak kiment benne az izzó, ami a háttérvilágítást adja.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Ma délután kis meglepetést csinált a kocsi, a városban kigyulladt a műszerfalon a kis autó/ villáskulcs lámpa. Le is állt a motor.

Eddig ilyen nem fordult még elő, gáz üzemen volt akkor. Újra indítottam talán egy kicsit tovább tekerte mint korábban, de beindult és hibát sem jelzett.

Nem tudom mi kínlódhat mostanában vele. Olajat cseréletem ma, de ezzel nem kéne összefüggésbe lenni.

Villogtasd ki a hibát, biztos eltárolta!

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenki!

Ma ismét volt időm kocsikázni egy kicsit haver tankolt mert el kellet vigyem egy két helyre. Közben ugye a latyakot hordta fel az elöttem levő ezért sokat kellet törölnöm. És megint előjött a hiba amit azt hittem 1 hónapja megoldottam, ami konkrétan az hogy az ablaktörlő mechanikám kattog. Múlt hónapban mindkét rudazatot kicseréltem és mégis kattog. Nem értem mi kattoghat ha minden új?? A gömbcsuklók nem lógnak kopottak meg mivel új a rúd az sem tud kottyanni. Valakinek már volt ilyen gondja?? Ha igen mi volt a megoldás. Utálom ezeket mikor vmire kifizetek egy csomó lóvét aztán nem lesz jó :(

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Ma délután kis meglepetést csinált a kocsi, a városban kigyulladt a műszerfalon a kis autó/ villáskulcs lámpa. Le is állt a motor.

Eddig ilyen nem fordult még elő, gáz üzemen volt akkor. Újra indítottam talán egy kicsit tovább tekerte mint korábban, de beindult és hibát sem jelzett.

Nem tudom mi kínlódhat mostanában vele. Olajat cseréletem ma, de ezzel nem kéne összefüggésbe lenni.

Havernak a focus csinált ilyet azzal a különbséggel, hogy neki nem állt le. Neki is gázos és utána kellett állítani.

Link to comment
Megosztás:

Kivillogtattam:

1112

0170

0201

0203

0204

0202

Ennyi :(

Lehet, hogy a gáz beállításom tényleg szar....

1112:Szívólevegöhömérséklel-jeladó jel kicsi

0170:Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség

0201:Befecskendezőszelep (1. henger) funkció-rendellenesség

0203:Befecskendezőszelep (3. henger) funkció-rendellenesség

0204:Befecskendezőszelep (4. henger) funkció-rendellenesség

0202:Befecskendezőszelep (2. henger) funkció-rendellenesség

A 0112 lehet a hideg miatt. De a többit okozhatja az LPG. De a befecskendezőszelepre miért akadt ki, amikor az LPG ment, arra az LPG adhat magyarázatot. Mikor tetetted bele? Eddig nem volt vele ilyen gond?

Link to comment
Megosztás:

1112:Szívólevegöhömérséklel-jeladó jel kicsi

0170:Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség

0201:Befecskendezőszelep (1. henger) funkció-rendellenesség

0203:Befecskendezőszelep (3. henger) funkció-rendellenesség

0204:Befecskendezőszelep (4. henger) funkció-rendellenesség

0202:Befecskendezőszelep (2. henger) funkció-rendellenesség

A 0112 lehet a hideg miatt. De a többit okozhatja az LPG. De a befecskendezőszelepre miért akadt ki, amikor az LPG ment, arra az LPG adhat magyarázatot. Mikor tetetted bele? Eddig nem volt vele ilyen gond?

Tavaly nyáron lett átépítve gázüzeművé, Zavoli. Tavaly télen semmi gond nem volt vele.

Majd visszaviszem hátha találnak valami hibát.

de nem 01112-es a hiba hanem 1112-es. (műszerrel is ezt lehet kiolvasni, és villogással is 1112)

1112:Szívólevegöhömérséklel-jeladó jel kicsi, ez most az a szenzor ami a levegőszűrő fekete csövében van?

Amikor hideg volt még rá lehetett volna arra fogni de most már azért nem kéne amiatt nyavjognia.

Link to comment
Megosztás:

ezt az 1112 megbeszéltük múltkor hogy twp van összefüggésbe...

a 201,202,203,204 mindegyiknek 3 variánsa van...

a 170 üzemanyag korrekciós hiba... elvileg trafó sor hiba de z14xep-nél nem jellemző a trafó meghibásodása..

gyertya csere mikor volt?

most milyen van benne?

ami bele való 1214031 csak GM

Link to comment
Megosztás:

ezt az 1112 megbeszéltük múltkor hogy twp van összefüggésbe...

a 201,202,203,204 mindegyiknek 3 variánsa van...

a 170 üzemanyag korrekciós hiba... elvileg trafó sor hiba de z14xep-nél nem jellemző a trafó meghibásodása..

gyertya csere mikor volt?

most milyen van benne?

ami bele való 1214031 csak GM

GM gyertya van benne, most meg nem mondom a számát, de ugyan olyan számú mint a gyári ami benne volt.

kb 25ekm van a gyertyában, kiszedtem kinézetre olyan mintha most tettem volna bele.

Link to comment
Megosztás:

Nem látok összefüggést az olajgombával, valószínű csak kiment benne az izzó, ami a háttérvilágítást adja.

Hali, igen igazad volt, tényleg az izzó volt kimenve! Egyébként elég hülyének érzem magam, hogy ilyen problémát képes voltam beírni!!! :omg:

Mindegy, azért köszi :D

Link to comment
Megosztás:

GM gyertya van benne, most meg nem mondom a számát, de ugyan olyan számú mint a gyári ami benne volt.

kb 25ekm van a gyertyában, kiszedtem kinézetre olyan mintha most tettem volna bele.

A gyári gyertya nem jó bele, vagyis nekem a pécsi LandiRenzosok azt mondták.

Bosch FR7DC+ gyertya van benne, és a gyertyahézagot 0.7mm-re állították! A gyertyákat 20e km-enként cseréni kell!

A gyári gyertyák hézaga 0.9mm ha jól emlékszem, illetve alacsonyabb a hőértéke, így nem bírják az LPG-s üzemet hosszú távon...

Link to comment
Megosztás:

akkor vegyél gyári lpg bele :)

szerk:

azt tudtad hogy a bosch fr7dc+ csak gázüzemre jó ebbe a motorba és 15ekm a csere intervalluma?

Nekem 20e-et mondtak, és annyi is van a szervizkönyvben. Te hol hallottad a 15e km-t? Tiedben milyen gyertya van?

A gyári gyertya benzinesre gondoltam ám, amúgy az mennyit megy el, ha LPG-vel van hajtva?

Link to comment
Megosztás:

Nekem 20e-et mondtak, és annyi is van a szervizkönyvben. Te hol hallottad a 15e km-t? Tiedben milyen gyertya van?

A gyári gyertya benzinesre gondoltam ám, amúgy az mennyit megy el, ha LPG-vel van hajtva?

bosch epc ben néztem meg :)

az enyémbe GM 1214031 ,ez való bele gyárilag ;)

szerintem 20e nél ez is csere ,a gáz miatt...

Link to comment
Megosztás:

bosch epc ben néztem meg :)

az enyémbe GM 1214031 ,ez való bele gyárilag ;)

szerintem 20e nél ez is csere ,a gáz miatt...

:) értem, akkor onnan tudod.

Amúgy akkor meg mindegy a gyertya típusa, mert árban meg mindkettő hasonló. (5e a 4db)

De 0.7-es hézaggal használod a gyárit, ugye?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.