Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Hegyi segítségével utána jártam a témának! Ő már megcsinálta és így nekem is folyamatban van:

Én is azt hittem, hogy agyat is kell cserélni, ezért nem fogtam bele!

De Opel nem h.lye!

Amiket cserélni kell ill. másik kell:

-Féknyereg

-Gumi fékcső (féknyereghez való)

-Fém fékcső

-Féktárcsa (4x100)

-Féktárcsa takaró lemez

-Kézifék kötél

-Fékbetét

Ha komolyabban érdekel a téma akkor pü.-ben megírhatom!

Még az az acél lap is kell ami a nyerget felfogja!

Ha segítség kell a dologgal kapcsolatban nekem is írhatsz nyugodtan.

Csak ajánlani tudom megéri megcsinálni.

Műszakitól nem kell félni nem foglalkoznak vele.

Link to comment
Megosztás:

Hegyi segítségével utána jártam a témának! Ő már megcsinálta és így nekem is folyamatban van:

Én is azt hittem, hogy agyat is kell cserélni, ezért nem fogtam bele!

De Opel nem h.lye!

Amiket cserélni kell ill. másik kell:

-Féknyereg

-Gumi fékcső (féknyereghez való)

-Fém fékcső

-Féktárcsa (4x100)

-Féktárcsa takaró lemez

-Kézifék kötél

-Fékbetét

Ha komolyabban érdekel a téma akkor pü.-ben megírhatom!

Majd csinálj róla egy leírást.

Habár én lehet nem ruházok bele.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! z14xep

Szerintetek az mitől van, hogy menet közbe ingázig a hőfokom? fel megy 80 fokra-ra aztán lemegy 0-ra aztán megint vissza de kb 60-nál megáll.

Véleményeteket köszi előre is!

Szia,

Tönkrement a termosztátod, csere. Gyárit vagy Wahlert érdemes keresni.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Most regisztráltam mert a Gastrámnak egy kis problémája akadt. Érdeklődöm hogy a Z17dtl (cdti) motorom nem melegedik fel a vízhőfok mutatóm meg se mozdul ( ez csak a hidegek beáltával) ezért gondolom hogy a mutató jó illetve fűtésem sincsen. Ennyire kevés a veszteséghője ezeknek a motoroknak? Termosztátot már cseréltettem a régi is jó volt.

Előre is köszönök minden segítséget

További szép napot.

Link to comment
Megosztás:

Üdv ismét!

Pár szót magamról, mert az udvariasság így kívánja.

Nem ez az első asztrám az első F széria 16 NZ motorral abszolút fapados de semmit költeni nem kellett rá 120.000 vette 220.000 adtam el de aki megvette még köszönő levelet is írt hogy milyen jó gépet vett tőlem. A másodig már egy G típus volt X 1.2 motorral ebben már volt klíma és légzsák nagyon jó kis gép volt a klímát a városban elinduláskor észrevette de más rosszat nem mondhatok róla. A jelenlegi gép 5 éve van meg 50.000 kilóméterrel az órában (szerintem nem valós)kintról vettem egy kereskedődől. 5 éve most 160.000 van benne Szokásos folyadékok, első féktárcsa betét, illetve egy főtengelypozíció jelado (ez szívatott egy kicsit) kivételével abszolút megbízható keveset fogyasztó kis gép. Ez már 6 légzsák klima stb.. elég jól felszerelt most vonóhorgot kap karácsonyra.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek. Nekem is lenne termosztáttal kapcsolatos kérdésem. Olvastam itt is meg mondták többen is hogy járassam a motort és figyeljem a termosztát utánni csövet hogy folyamatosan melegszik e vagy kinyit mikor ki kell! Utánna jártam ennek a mai nap :D a termosztát óra szerint 80-90 fok között nyitott ki akkor éreztem a csövön meg a hűtőn hogy elkezd melegedni. Elvileg akkor ennek jónak kéne lennie?? De menet közben ideális tempónál ( 90-100 km/h) fűtéssel visszaesik a hőfokmutató 80 fok ra! Ötlet valakinek? A válaszokat előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek. Nekem is lenne termosztáttal kapcsolatos kérdésem. Olvastam itt is meg mondták többen is hogy járassam a motort és figyeljem a termosztát utánni csövet hogy folyamatosan melegszik e vagy kinyit mikor ki kell! Utánna jártam ennek a mai nap :D a termosztát óra szerint 80-90 fok között nyitott ki akkor éreztem a csövön meg a hűtőn hogy elkezd melegedni. Elvileg akkor ennek jónak kéne lennie?? De menet közben ideális tempónál ( 90-100 km/h) fűtéssel visszaesik a hőfokmutató 80 fok ra! Ötlet valakinek? A válaszokat előre is köszönöm.

ne csodálkozz rajta ezekben a mínuszokban a menetszél visszahűti a vizet 100 as tempónál, az enyém is ilyen!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. G astrámban a következő hiba van: kiszerettem volna cserélni a műszefal izzót ledesre a levegő kapcsolóknál. Lehet hogy zárlatot sikerült csinálnom vagy nemtom, de nem világít és a km óra háttérvilágítása sem működik azóta! A biztosítékokat megnéztem , szakadás mérővel is multiméteren... mind jó! Kérem ha valaki találkozott már ilyennel vagy tuddja mi a gond az írjon, mi lehet a megoldás! Még egy hiba , nemtudom van e összefüggés a kettő közt, de a levegő erősség csak a legerősebb fokozaton üzemel! ????

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. G astrámban a következő hiba van: kiszerettem volna cserélni a műszefal izzót ledesre a levegő kapcsolóknál. Lehet hogy zárlatot sikerült csinálnom vagy nemtom, de nem világít és a km óra háttérvilágítása sem működik azóta! A biztosítékokat megnéztem , szakadás mérővel is multiméteren... mind jó! Kérem ha valaki találkozott már ilyennel vagy tuddja mi a gond az írjon, mi lehet a megoldás! Még egy hiba , nemtudom van e összefüggés a kettő közt, de a levegő erősség csak a legerősebb fokozaton üzemel! ????

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. G astrámban a következő hiba van: kiszerettem volna cserélni a műszefal izzót ledesre a levegő kapcsolóknál. Lehet hogy zárlatot sikerült csinálnom vagy nemtom, de nem világít és a km óra háttérvilágítása sem működik azóta! A biztosítékokat megnéztem , szakadás mérővel is multiméteren... mind jó! Kérem ha valaki találkozott már ilyennel vagy tuddja mi a gond az írjon, mi lehet a megoldás! Még egy hiba , nemtudom van e összefüggés a kettő közt, de a levegő erősség csak a legerősebb fokozaton üzemel! ????

nézd meg az F3.2-es és az F3.13 -ast

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. G astrámban a következő hiba van: kiszerettem volna cserélni a műszefal izzót ledesre a levegő kapcsolóknál. Lehet hogy zárlatot sikerült csinálnom vagy nemtom, de nem világít és a km óra háttérvilágítása sem működik azóta! A biztosítékokat megnéztem , szakadás mérővel is multiméteren... mind jó! Kérem ha valaki találkozott már ilyennel vagy tuddja mi a gond az írjon, mi lehet a megoldás! Még egy hiba , nemtudom van e összefüggés a kettő közt, de a levegő erősség csak a legerősebb fokozaton üzemel! ????

Csak simán ledekre cserélted?Ellenállást használtál?

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek. Nekem is lenne termosztáttal kapcsolatos kérdésem. Olvastam itt is meg mondták többen is hogy járassam a motort és figyeljem a termosztát utánni csövet hogy folyamatosan melegszik e vagy kinyit mikor ki kell! Utánna jártam ennek a mai nap :D a termosztát óra szerint 80-90 fok között nyitott ki akkor éreztem a csövön meg a hűtőn hogy elkezd melegedni. Elvileg akkor ennek jónak kéne lennie?? De menet közben ideális tempónál ( 90-100 km/h) fűtéssel visszaesik a hőfokmutató 80 fok ra! Ötlet valakinek? A válaszokat előre is köszönöm.

Neked akkor még jó is!! Sajna nekem lemegy nullára:-(, és lassan tér vissza 40 fokra

Link to comment
Megosztás:

Neked akkor még jó is!! Sajna nekem lemegy nullára:-(, és lassan tér vissza 40 fokra

Neked hol van a 40 fok?

a1_2012_12_22_ecdb5tsp2d.jpg

Pár lappal előbb én is hasonlót kérdeztem, hogy hidegebb idő van, 80 fok környékén ingázik a mutató menet közben, meg inkább alá megy, olyan mint ha 83 fokon kapcsolná, de én is ellenőriztem a csöveket, de szerintem a termosztátnak nincs baja, főleg hogy más is ir hasonló jelenségről, bár -4 fok ide vagy oda a 90 fokot el kellene érnie.

Link to comment
Megosztás:

Neked hol van a 40 fok?

a1_2012_12_22_ecdb5tsp2d.jpg

Pár lappal előbb én is hasonlót kérdeztem, hogy hidegebb idő van, 80 fok környékén ingázik a mutató menet közben, meg inkább alá megy, olyan mint ha 83 fokon kapcsolná, de én is ellenőriztem a csöveket, de szerintem a termosztátnak nincs baja, főleg hogy más is ir hasonló jelenségről, bár -4 fok ide vagy oda a 90 fokot el kellene érnie.

Úgylátom több mindenkinek akad ilyen problémálya!! A tavaji nagy hidegekre visszaemlékezve szerintem nem volt ilyen tünetem! Ha valaki megtudja a probléma forrását akkor tegye közzé! Előre is köszi a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

Olyan problémám akadt, hogy az utóbbi időben (most a hideg beálltával sokkal jobban) nyitás-záráskor rohadtul nyikorog a vezető oldali ajtó zsanérja. Sajnos nem tudom kizárni, hogy törve volt a gép, mielőtt hozzám került (bár nem látszik rajta), viszont korábban nem volt ennyire durva hangja. Lehet, hogy állítani kellene rajta, vagy csak egy jó olajozás/zsírozás kellene neki? Mit javasoltok?

Link to comment
Megosztás:

Neked hol van a 40 fok?

a1_2012_12_22_ecdb5tsp2d.jpg

Pár lappal előbb én is hasonlót kérdeztem, hogy hidegebb idő van, 80 fok környékén ingázik a mutató menet közben, meg inkább alá megy, olyan mint ha 83 fokon kapcsolná, de én is ellenőriztem a csöveket, de szerintem a termosztátnak nincs baja, főleg hogy más is ir hasonló jelenségről, bár -4 fok ide vagy oda a 90 fokot el kellene érnie.

Az az igazság , hogy többnyire nekem is lent van a mutatóm, egy kicsit vissza tekerek a fűtésből, akkor visszább jön a mutató a két rovátka fölé.

Ezért gondoltam, hogy kb 40 fokra jön vissza!

Szerintetek ez termosztát? ha leveszem a fűtést 80-nál megáll de néha akkor is és ingázik!

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Valaki tudna segíteni üzemanyag visszajelző hibakeresésben? Pár napja teletankoltam, most van benne 50km, de villog a szegénységjelző és nullán áll a mutatóm. Tegnap előtt leparkolásnál még minden rendben volt. Semmi erre utaló hibakódom nincs csak 3.-ik henger gyújtáskimaradás, ill. rendellenesség. Nem tudom hogy a szintjelző itt is az üzemanyag szivattyúra van-e applikálva vagy külön? Stekker szétcsúszás lehet? Talán ott kezdeném, de minden hasznos infót szivesen veszek.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.