Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sajnos nem a gyertya.

Kicseréltem GM 12 14 0000- gyertyákat.

Akkor a következő lehetséges ok trafó híd?

Miért van az hogy reggel indulás után hidegben történik hogy henger nem megy, lámpa villog majd folyamatos lesz,majd újraindítom és már semmi gond?

Üdv: Karesz

méressél kompressziót

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Üdv,

Nekem a gyári katalizátor univerzálisra való cserélése után kezdte dobni a 420-as hibát előtte soha. Szerelö azt mondta nem "tökéletes" az utángyártott katalizátor. Jellemzően 150-200 km után dobja miután kiütöm.

Köszönöm akkor csak a gyári a tuti,esetleg lehet valami más megoldás rá(ecu átverése) Halotam oxigén szimulátorral esetleg müködne normálisan.
Link to comment
Megosztás:

Mai nap hosszabb utat mentem autópályán és 130-140 km/h felett ráz a kocsi eleje.Gumik vadi ujjak.Toronycsapágy+szilentek nemrég cserélve!Esetleg nemjól centirozák volna ki a kereket?

Nekem is volt hasonló jelenség, és a kerekeket kellett centirozni.

Amúgy volt futómű állításon, amikor ennyi mindent cseréltettél?

Link to comment
Megosztás:

Gumis mindenképp, és én egy futómű állítást is csináltatnék a helyedben...

Mind a négy kerék rosszul volt kicentírozva :omg: !!!!

Először is a felniket kellene lecserélni 7J ET 27 -es van rajta.eleve nem rávaló dehát igy vettem a kocsit.

48000 huf-ért lenne eredeti opel alufelni a gumisnál ,szinte vadi ujj,még hajszálkarc sincsen rajta!

Link to comment
Megosztás:

Mind a négy kerék rosszul volt kicentírozva :omg: !!!!

Először is a felniket kellene lecserélni 7J ET 27 -es van rajta.eleve nem rávaló dehát igy vettem a kocsit.

48000 huf-ért lenne eredeti opel alufelni a gumisnál ,szinte vadi ujj,még hajszálkarc sincsen rajta!

Attól nem ráz a kerék, mert nem rávaló. Ha nem ér bele sehová, kár lecserélni. Gondolom a gumis ötlete volt...

Link to comment
Megosztás:

 

nem az ő ötlete.nagyon kiállnak az első kerekek.egyébként nemér bele semmibe sem;

Értem. Akkor ahogy gondolod. Én azért körülnéznék a használtak között is. 110 ezerért vettem 17-es Coupe Turbo felnit.

Igaz nem volt karcmentes, de nálam úgysem maradt volna sokáig olyan...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. A kormány burkolatát próbálom kicserélni, már jóideje megvan csak az a bajom hogy mikor leszedem a burkolatot a légzsákkal, akkor van ott egy csatlakozó ami nem nagyon akar kijönni. Ebbe a csatiba fut bele a multikormány és légzsák kábele. Az onnan ki kell jöjjön? Vagy ne erősködjek vele? Már idegesít <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. A kormány burkolatát próbálom kicserélni, már jóideje megvan csak az a bajom hogy mikor leszedem a burkolatot a légzsákkal, akkor van ott egy csatlakozó ami nem nagyon akar kijönni. Ebbe a csatiba fut bele a multikormány és légzsák kábele. Az onnan ki kell jöjjön? Vagy ne erősködjek vele? Már idegesít <_<

én úgy bűvészkedtem meg a cserét, hogy nem szedtem szét a kábelt...később tudtam meg, hogy a légzsák felőli oldalon lehet szétszedni a csatit.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet! Beragadó rögzítőfék esetén mi a teendő? Bal hátsó beragad. A jobb oldali tökéletesen visszaugrik. A fékbetétek 1000 km-t futottak. Amikor megvettem a kocsit, az első 3 évben télen -20 fokban sem ragadt be!!! Egész éjszakás (behúzott rögzítőfékes) állás után sem. Mi a teendő? Köszike! :)

G Astra '98

X16XEL

Csapott hátuljú

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet! Beragadó rögzítőfék esetén mi a teendő? Bal hátsó beragad. A jobb oldali tökéletesen visszaugrik. A fékbetétek 1000 km-t futottak. Amikor megvettem a kocsit, az első 3 évben télen -20 fokban sem ragadt be!!! Egész éjszakás (behúzott rögzítőfékes) állás után sem. Mi a teendő? Köszike! :)

G Astra '98

X16XEL

Csapott hátuljú

ha a dobon belül helyén van minden (rugók), akkor bowden csere. kivéve, megjáratva, bezsírozva is jó lesz, de csak időlegesen...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

én úgy bűvészkedtem meg a cserét, hogy nem szedtem szét a kábelt...később tudtam meg, hogy a légzsák felőli oldalon lehet szétszedni a csatit.

Óhhh o.O vagyis akkor már a légzsákról amit kiemelsz a kormányból, annak a hátárol kell leoperálni azt az érdkesen megoldott rögzítést?

Link to comment
Megosztás:

Óhhh o.O vagyis akkor már a légzsákról amit kiemelsz a kormányból, annak a hátárol kell leoperálni azt az érdkesen megoldott rögzítést?

én csak a burkolatot cseréltem, a légzsák visszakerült...csati maradt, ott a kormányon varázsoltam le a burkolatot...azaz nem húztam szét, pedig ott valahogy szét lehet

Link to comment
Megosztás:

Óhhh o.O vagyis akkor már a légzsákról amit kiemelsz a kormányból, annak a hátárol kell leoperálni azt az érdkesen megoldott rögzítést?

Igen, így van. A légzsákról jön le a vezeték, mégpedig úgy, hogy először a bztosító "dugót" kell kihúzni a csatlakozóból, azután tudod lehúzni magát a csatlakozót a légzsákról. Itt egy kép:http://img17.aprod.hu/images_aprodhu/6653564_1_644x461_opel-legzsak-atvezeto-szalag-salgotarjan.jpg Ezen látszanak a csatlakozók szétszedve, a biztosítók kihúzott állapotában, így remélem érthető valamennyire mire gondolok.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Igen, így van. A légzsákról jön le a vezeték, mégpedig úgy, hogy először a bztosító "dugót" kell kihúzni a csatlakozóból, azután tudod lehúzni magát a csatlakozót a légzsákról. Itt egy kép:http://img17.aprod.hu/images_aprodhu/6653564_1_644x461_opel-legzsak-atvezeto-szalag-salgotarjan.jpg Ezen látszanak a csatlakozók szétszedve, a biztosítók kihúzott állapotában, így remélem érthető valamennyire mire gondolok.

Vágom! Így már teljesen tiszta. Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.