Sunny1.4 8V Elküldve Március18, 2009 Megoszt Elküldve Március18, 2009 Üdv Emberek! Kellene nekem egy kis segítség! Hol találom B vectrában a tank szellőztetőt? Mert egyszerűen nem tudom rendesen gyorsan megtankolni az autot és idegesítő hogy legalább 10 percig tart tele rakni! Please help!!!!! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kami Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Sajna általában a fedélzeti computer kijelzőjének szalagkábele szokott elfáradni. Némi kézügyességgel ez orvosolható, valahol van is róla egy leírás. Vagy kijelző csere, ez költségesebb. Nem küldenéd el nekem ezt a leírást? Vagy esetleg letölthető valahonnan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozi1977 Elküldve Március22, 2009 Megoszt Elküldve Március22, 2009 Tiszteletem uraim egy kérdés: Úgy hallottam szoftveresen ki lehet iktatni az agr szelepet. ez mennyire valósitható meg?? 2000évjáratú a vectram 16v Köszi előre is a válaszokat.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Március29, 2009 Megoszt Elküldve Március29, 2009 Hello Nem akarok hülyeséget írni,ha azt írok valaki majd kijavít:)Én úgy tudom,hogy az Opelekben általában az első lökhárító alatt,ha szembe állsz az autóval akkor a bal oldalon van.Tehát le kell szedni a lököst hozzá.Van egy sárga angyalos (autóklub)-os haverom és ő mondta,hogy sokszor mikor neadjisten törik az autó eleje a kasznis tojik rá hogy mi az a müanyag kütyü az elejébe a kocsinak és egyszerüen nem veszi figyelembe nem javítja,csak kidobja.Ekkor szokott az előfordulni hogy a szellőztető nem végzi megfelelően a dolgát,söt ha tele tankolod,és amíg ki nem fogy a benzin ugye nem mész még egyszer a kúthoz,nos ha tankolni akarsz halassz egy sziszegő hangot mikor leveszed a tanksapkát (feltéve ha le tudod szedni) A tankból fogyó üzemanyag helyére nem tud levegő jutni és vákuum-ot produkál.Volt olyan hogy széttört a benzinpumpa meg behorpadt a tank e miatt az Opelen. Üdv Emberek! Kellene nekem egy kis segítség! Hol találom B vectrában a tank szellőztetőt? Mert egyszerűen nem tudom rendesen gyorsan megtankolni az autot és idegesítő hogy legalább 10 percig tart tele rakni! Please help!!!!! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Forras22 Elküldve Március30, 2009 Megoszt Elküldve Március30, 2009 Tiszteletem mindenkinek! Egy amatör kérdéssel fordulnék a forum tagokhoz. Egy Opel Vectra B 1.8 2000-es évjáratú autóval rendelkezem és a kocsi már 2 hónapja a szerelőnél áll. A hiba először az volt, hogy el kezdett égni a műszerfalon a motorhiba jelző lámpa, ezért elvittem szervizbe. Rádugták a gépre és ott azt mondták hogy a légtömegmérővel van a baj. Vettünk is egyet és ki is lett cserélve, amitől még szintén ugyan az a hibát dobta ki. A 3. légtömegmérő csere után úgy gondolták talán mégse ez a baj:). Elvittük egy autó villamossági szerelőhöz és útközbe teljesen elment az alapjárat. Ott 3 hét után azt mondták hogy a computerrel van a gond és azt kell javítani, de nem olyan egyszerű, mert hibrid vagy mi. Volt a szerelőnek valami ismerőse aki 60.000-ért megcsinálta(állítólag ő az egyetlen a környéken aki ilyet tud javítani). Nah gondoltam végre letudtam, de mire hazaértem ugyan az a hiba jött ki:). Alapjárat nuku, hibakód P110 és P100, ami légtömegmérő hibára utal:). Visszavittük és azt mondták hogy még egyszer elküldi szerelésre a computert, hátha az nem lett jó. Kérlek segítsetek, mert nem tudok most már semmit! Ha valaki találkozott már ezzel a hibával kérem írjon! Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserbinszky Elküldve Március30, 2009 Megoszt Elküldve Március30, 2009 Tiszteletem mindenkinek! Egy amatör kérdéssel fordulnék a forum tagokhoz. Egy Opel Vectra B 1.8 2000-es évjáratú autóval rendelkezem és a kocsi már 2 hónapja a szerelőnél áll. A hiba először az volt, hogy el kezdett égni a műszerfalon a motorhiba jelző lámpa, ezért elvittem szervizbe. Rádugták a gépre és ott azt mondták hogy a légtömegmérővel van a baj. Vettünk is egyet és ki is lett cserélve, amitől még szintén ugyan az a hibát dobta ki. A 3. légtömegmérő csere után úgy gondolták talán mégse ez a baj:). Elvittük egy autó villamossági szerelőhöz és útközbe teljesen elment az alapjárat. Ott 3 hét után azt mondták hogy a computerrel van a gond és azt kell javítani, de nem olyan egyszerű, mert hibrid vagy mi. Volt a szerelőnek valami ismerőse aki 60.000-ért megcsinálta(állítólag ő az egyetlen a környéken aki ilyet tud javítani). Nah gondoltam végre letudtam, de mire hazaértem ugyan az a hiba jött ki:). Alapjárat nuku, hibakód P110 és P100, ami légtömegmérő hibára utal:). Visszavittük és azt mondták hogy még egyszer elküldi szerelésre a computert, hátha az nem lett jó. Kérlek segítsetek, mert nem tudok most már semmit! Ha valaki találkozott már ezzel a hibával kérem írjon! Köszönöm Helló!! Először nem kezdett el ingadozni az alapjárat??ÉN ellenőrizném a légtömegmérő vezetékeit.A P110-es köd a bejövő levegő hőmérséglet szenzort jelenti.3 fajta motorvezérlővel gyártották.:)Nem hinném,h. a szenzorokkal van baj.Egyszerre romlott el volna mind a kettő.Kissé furcsa lenne.Próbálj 1 másik vezérlőt szerezni próbára.csak hozzá kell tanítani az immót.Pl vmi bontóból,egyezz meg velük,h.ha jó lesz utána kifizeted.Én mindenképpen először megvizsgálnám a vezetékeket.Merre lax amúgy?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március31, 2009 Megoszt Elküldve Március31, 2009 Kérlek segítsetek, mert nem tudok most már semmit! Ha valaki találkozott már ezzel a hibával kérem írjon! Köszönöm Üdv. Nekem az X20XEV-nél az alapjárati léptetőmotor vezetéke volt megtörve közvetlenül a léptetőmotor nyakánál, szintén nem volt alapjárat, és szintén légtömegmérő hibát dobott. Tehát elég komoly zárlatot csinált a kábelkötegben, több helyen kellett újraszigetelni a vezetékeket.Mázli, hogy a motorvezérlő túlélte dolgot. Célszerű lenne kifűzni a motortéri kábelköteget, és átnézni..... Sztem. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Március31, 2009 Megoszt Elküldve Március31, 2009 Hello, Nem tudja valaki, hogy honnan lehet, vagy honnan érdemes kipufogó torkot venni? Arra gondolok, ami közvetlen a motorból jön ki. El van sajna repedve és a szaki elmondása szerint meg lehet ugyan hegeszteni, de a varrat mellett hamarosan megint el fog repedni. Kerestem az alkatrészkereskedők oldalain, de egyiken se találtam. Jó volna cserélni, mert így álló helyzetben a ha megy a klíma, akkor bejön az utastérbe némi kipufogófüst, és az igencsak negatív hatással van rám és utastársaimra. Még szerencse, hogy többnyire pályán használom. Ja, X20XEV. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
sorinka Elküldve Március31, 2009 Megoszt Elküldve Március31, 2009 Üdv! Van vkinek tapasztalata 1.6-os benzines vectráról??Nekem 1.8-as benzines van és szerintem ez a moci minimum kell bele, sztem az 1.6-os kevés hozzá vagy nagyon kell taposni a gézt h menjen!Vkinek tapasztalat??? igen van nekem az van 1,6 benzines 101 pacival es megy joll!!szerintem,1,8kise erosebb nallanal de ezis megteszi amagajett!;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március31, 2009 Megoszt Elküldve Március31, 2009 Hello, Nem tudja valaki, hogy honnan lehet, vagy honnan érdemes kipufogó torkot venni? Arra gondolok, ami közvetlen a motorból jön ki. El van sajna repedve és a szaki elmondása szerint meg lehet ugyan hegeszteni, de a varrat mellett hamarosan megint el fog repedni. Kerestem az alkatrészkereskedők oldalain, de egyiken se találtam. Jó volna cserélni, mert így álló helyzetben a ha megy a klíma, akkor bejön az utastérbe némi kipufogófüst, és az igencsak negatív hatással van rám és utastársaimra. Még szerencse, hogy többnyire pályán használom. Ja, X20XEV. Köszi! Nem tudsz mit tenni, cserés a dolog.Bontott sanszosan szintén, vagy hamarosan elreped.Szal marad az új......v.mi 46e.ft-ért. Vagy jön a B verzió és a 4-2-1.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Nem tudsz mit tenni, cserés a dolog.Bontott sanszosan szintén, vagy hamarosan elreped.Szal marad az új......v.mi 46e.ft-ért. Vagy jön a B verzió és a 4-2-1.. Ehh... gyanítottam. Hmm.... a B verzióra tudsz valami céget javasolni? Ha esetleg kapok valami értelmes ajánlatot rá, akkor valószínúleg inkább azt választanám. Vagy marad a reflex-szerű 3 centi ablakleengedés piroslámpánál... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Forras22 Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 köszönöm a hozzászólásokat! Én győrben és szombathelyen lakom. Itt győrbe vittük el egy autóvillamossági szerelőhöz. Ő azt mondta átnézte a kábeleket, de szerintem is ez a leggyanúsabb hibaok. Még nem szólt vissza, hogy mire jutott az autóval. mégegyszer köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 igen van nekem az van 1,6 benzines 101 pacival es megy joll!!szerintem,1,8kise erosebb nallanal de ezis megteszi amagajett!;) Nos, szerintem peter12 sem gondolta, hogy pár nap eltéréssel kerek 4 év múlva fog valaki válaszolni neki. :lol: Egyébként 2.0 16V-t 136 lóval próbáltad már? Én próbáltam az 1.6-ot, szerintem ég és föld. Olajat nem eszi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Hello. Én a helyedben meghegesztetném nem vennék drága pénzért.Mondom ezt azért mert nekem is ilyen van és kb 3 éve hegesztették meg.Volt rajta vagy öt centis repedés,azóta már mentem vele nem keveset és semmi baja sincs.Kb februárban néztem én is meg hogy hogy bírja de semmi baja. Tudna nekem segíteni valaki,hogy manuális vátón hol van nívócsavar olaj utántöltés céljából? Hello, Nem tudja valaki, hogy honnan lehet, vagy honnan érdemes kipufogó torkot venni? Arra gondolok, ami közvetlen a motorból jön ki. El van sajna repedve és a szaki elmondása szerint meg lehet ugyan hegeszteni, de a varrat mellett hamarosan megint el fog repedni. Kerestem az alkatrészkereskedők oldalain, de egyiken se találtam. Jó volna cserélni, mert így álló helyzetben a ha megy a klíma, akkor bejön az utastérbe némi kipufogófüst, és az igencsak negatív hatással van rám és utastársaimra. Még szerencse, hogy többnyire pályán használom. Ja, X20XEV. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve Április2, 2009 Megoszt Elküldve Április2, 2009 ,nos ha tankolni akarsz halassz egy sziszegő hangot mikor leveszed a tanksapkát (feltéve ha le tudod szedni) A tankból fogyó üzemanyag helyére nem tud levegő jutni és vákuum-ot produkál.Volt olyan hogy széttört a benzinpumpa meg behorpadt a tank e miatt az Opelen. Akkor nem biztos, hogy a tank szellőztetővel van a baj, mert se nem sziszegő hang, se nem nehéz levenni a kupakot! Valami ötlet valakinek, hogy mi lehet akkor a baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Április2, 2009 Megoszt Elküldve Április2, 2009 Hello. Én a helyedben meghegesztetném nem vennék drága pénzért.Mondom ezt azért mert nekem is ilyen van és kb 3 éve hegesztették meg.Volt rajta vagy öt centis repedés,azóta már mentem vele nem keveset és semmi baja sincs.Kb februárban néztem én is meg hogy hogy bírja de semmi baja. Tudna nekem segíteni valaki,hogy manuális vátón hol van nívócsavar olaj utántöltés céljából? Nno... kezdek tanácstalan lenni, mint egy kisközség. Mennyibe fájt a hegesztés? A nívócsavarral sajna nem tudok segíteni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Április2, 2009 Megoszt Elküldve Április2, 2009 Haverom ingyé meghegesztette,meg kicserélt egy beleszakadt tőcsavart is.De nem hiszem hogy olyan borzasztó drága lenne.Venne a franc 40 e forintért.Egyébként típusbetegsége az 1.8 meg a 2.0 motornak. Nno... kezdek tanácstalan lenni, mint egy kisközség. Mennyibe fájt a hegesztés? A nívócsavarral sajna nem tudok segíteni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Április3, 2009 Megoszt Elküldve Április3, 2009 Haverom ingyé meghegesztette,meg kicserélt egy beleszakadt tőcsavart is.De nem hiszem hogy olyan borzasztó drága lenne.Venne a franc 40 e forintért.Egyébként típusbetegsége az 1.8 meg a 2.0 motornak. No, mondjuk gondoltam, hogy kevesebb, mint egy új. :lol: Más: Volt egy kis karbantartás a motoron, és többek között olajteknő-tömítések is cserére kerültek. Ehhez a tartóbakokról meg kellett emelni a motort. Ezzel nem is lenne gond, csak most az egész autó egy kicsit rezonál, főleg 1000 és 2000-es fordulat között. Rosszul lenne visszarakva a bakokra, vagy mi lehet a gond? Mennyire bonyolult azt helyrerakni? Vagy egyáltalán mit lehet ezzel kezdeni? Eléggé idegesítő, hogy minden zümmög egy kicsit, bár most legalább kiderült, hogy hol vannak laza csavarok a beltérben, minden szépen megszólalt. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bufi Elküldve Április3, 2009 Megoszt Elküldve Április3, 2009 No, mondjuk gondoltam, hogy kevesebb, mint egy új. :lol: Más: Volt egy kis karbantartás a motoron, és többek között olajteknő-tömítések is cserére kerültek. Ehhez a tartóbakokról meg kellett emelni a motort. Ezzel nem is lenne gond, csak most az egész autó egy kicsit rezonál, főleg 1000 és 2000-es fordulat között. Rosszul lenne visszarakva a bakokra, vagy mi lehet a gond? Mennyire bonyolult azt helyrerakni? Vagy egyáltalán mit lehet ezzel kezdeni? Eléggé idegesítő, hogy minden zümmög egy kicsit, bár most legalább kiderült, hogy hol vannak laza csavarok a beltérben, minden szépen megszólalt. ;) Ha bakot is cseréltek akkor ez normális, ha nem akkor meg nem tudok hozzászólni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Április3, 2009 Megoszt Elküldve Április3, 2009 Ha bakot is cseréltek akkor ez normális, ha nem akkor meg nem tudok hozzászólni. No ez az, hogy nem cseréltek, mert tavaly áprilisban kapott újakat és azok tökéletes állapotban vannak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bono77 Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 Sziasztok! Kb 1/2 év- éve nem írtam itt, elötte is 1-2 szer, de most szükségem lenne a segítségetekre! Tavaly júniusban vettem egy vekit 2001-es 1.6 16v -set (Z16XE). Elötte astrám és kadettom volt. Tegnap néztem a Sciller opel honlapján, hogy ingyenes átvizsgálással próbálnak új ügyfeleket szerezni. Csak szemmel verik vasat, nincs benne műszeres vizsgálat sajnos! A lényeg, hogy a karternél szivárog az oil, állítolag ott nem tömítés van, hanem pasztázva van. Ezt a szerelő mondta! Ott ez 15.000 lenne kb. amít én sokallok. Hol lehetne olcsobban csináltatni? Tudom, a scillerhez képest bárhol! lehetőleg bp. és környéken. A jobb első gólyaláb felső tartója (a toronynál valami gumibak, vagy mi) is lóg egy picit, de azt mondta nem vészes! az mibe fájhat, mert ott nem is kérdeztem! Szép, napsütéses kocsimosát mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
okiman Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 Ide is beirom mert az elektromosban nem válaszol senki: Sziasztok. Tápkábel behúzási helye érdekelne B vectra-n. Azt olvastam, hogy a devander és a fékpedál környékén van 1 gumi átvezető. Ha ott van, akkor meg hogyan férek hozzá belülről? Kicsit szükös ott a hely. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Április5, 2009 Megoszt Elküldve Április5, 2009 Szerintem értelmetlen szakszervízbe vinned.Ha van aknád magad is megcsinálhatod.Nekem az elmult olajcserénél beleszakadt a leeresztő csavar,így le kelett szedni a kartelt.Ha jól emlékszem kettő csavar van amit nehezebb kiszedni ami a kipufogónál van de az sem lehetetlen.Nekem kb fél óra volt.Pasztázva van de én is pasztával tettem vissza és csontszáraz most is.Ép ma néztem meg.Én ezért nem adnék ennyi pénzt. Sziasztok! Kb 1/2 év- éve nem írtam itt, elötte is 1-2 szer, de most szükségem lenne a segítségetekre! Tavaly júniusban vettem egy vekit 2001-es 1.6 16v -set (Z16XE). Elötte astrám és kadettom volt. Tegnap néztem a Sciller opel honlapján, hogy ingyenes átvizsgálással próbálnak új ügyfeleket szerezni. Csak szemmel verik vasat, nincs benne műszeres vizsgálat sajnos! A lényeg, hogy a karternél szivárog az oil, állítolag ott nem tömítés van, hanem pasztázva van. Ezt a szerelő mondta! Ott ez 15.000 lenne kb. amít én sokallok. Hol lehetne olcsobban csináltatni? Tudom, a scillerhez képest bárhol! lehetőleg bp. és környéken. A jobb első gólyaláb felső tartója (a toronynál valami gumibak, vagy mi) is lóg egy picit, de azt mondta nem vészes! az mibe fájhat, mert ott nem is kérdeztem! Szép, napsütéses kocsimosát mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kurtalaci Elküldve Április5, 2009 Megoszt Elküldve Április5, 2009 Üdv mindenkinek! Szereték venni egy opel vectra B-t 1.8-as benzines! Mire kell figyelnem ? mi a gyenge pontja ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Április5, 2009 Megoszt Elküldve Április5, 2009 Ide is beirom mert az elektromosban nem válaszol senki: Sziasztok. Tápkábel behúzási helye érdekelne B vectra-n. Azt olvastam, hogy a devander és a fékpedál környékén van 1 gumi átvezető. Ha ott van, akkor meg hogyan férek hozzá belülről? Kicsit szükös ott a hely. Köszi. Ott kéne valahol. Szűkös a hely, az biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts