Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Szia ez a Szuromi hol érhető el?

Valamint egy hülye kérdés automata váltót ki lehet cserélni rendesre? Gondolom nem ,de azért megkérdem :)

Elviekben ki lehet cserélni, de mást is kell akkor cserélni. Pl.:féltengely. És még ki tudja még mit. Lehet hogy még faragni is kell az utastérbe, hogy a váltokart be lehessen építeni.

Link to comment
Megosztás:

ami hátul van, az utastér felől

hol van a másik? :)

Valóban két hőfokjeladó van a C14NZ motoron: az egyik 1, a másik 2 vezetékes. A 2 vezetékes a motor hátsó (utastér felőli) részén van, kék és nsárga vezetékek mennek rá. Az 1 vezetékes a szívósoron található, a generátor mellett, és a műszerfal számára adja a hőmérsékletjelet. A kétvezetékes az ECU-é, ezt kellene cserélni, ha nem azt cserélted.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Oltári nagy problémám van a 92-es 16V C20XE GSi-mel!! Menetközben az autó motorfékez és leáll! Utána nem lehet beindítani és csak pá perc után indul be. Az autót csak szinte 2000 alatt lehet használni, mert ha kicsit oda lépek neki egyböl le áll, mintha nem kapna benzint, néha kicsit rángatja az autót. Valaki pls sűrgősen mondjon rá valamit! Benzin szűrő pár napja lett kicserélve!!

Bocsi ha több helyre is beírtam, de minél elöbb kell nekem segítség!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Oltári nagy problémám van a 92-es 16V C20XE GSi-mel!! Menetközben az autó motorfékez és leáll! Utána nem lehet beindítani és csak pá perc után indul be. Az autót csak szinte 2000 alatt lehet használni, mert ha kicsit oda lépek neki egyböl le áll, mintha nem kapna benzint, néha kicsit rángatja az autót. Valaki pls sűrgősen mondjon rá valamit! Benzin szűrő pár napja lett kicserélve!!

Bocsi ha több helyre is beírtam, de minél elöbb kell nekem segítség!

A másik topicban válaszoltunk.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Fékbetét cseréhez nem tudom kiszedni az egyik oldalon a nyerget vezető csavarokat, mert forog bennük a 7-es hex kulcs. Két kérdés: mi a trükk ilyenkor a kiszedéshez, és hol lehet Pesten ilyen csavarokat kapni?

Emlékeim szerint oda 8-as imbusz kellene... de lehet rosszul emléxem :)

Link to comment
Megosztás:

Két kérdés: mi a trükk ilyenkor a kiszedéshez, és hol lehet Pesten ilyen csavarokat kapni?

A másodikra tudok választ, autósbolt, vagy bontó.

Utóbbiban kapsz másik nyerget is olcsón, végső megoldásként.

Mondjuk csavart kiszedni a csavarlazítós, hozzáheggesztős, csőkulccsal letekerős nem megy?

Ez most teljesen hozzáértős hozzászólás volt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Pár hete tettem fel egy kérdést amire kaptam választ is, miszerint az automat meglehetősen sokáig kell indítózni, hogy beinduljon, és utána a farában erős benzinszag van.Új gyertya van benne, az indítómotor egyből forog, aku teljesen rendben.

Akkor az injektornál lévő nyomásszabályzóra gyanakodtatok.

Nem olyan rég jöt egy erőteljes lehülés, amikor is lazán azonnal indult, késlekedés nélkül. Lehet, hogy valamelyik hőmérsékletmérőt sem ártana cserélni?

Van még tippetek?

köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Pár hete tettem fel egy kérdést amire kaptam választ is, miszerint az automat meglehetősen sokáig kell indítózni, hogy beinduljon, és utána a farában erős benzinszag van.Új gyertya van benne, az indítómotor egyből forog, aku teljesen rendben.

Akkor az injektornál lévő nyomásszabályzóra gyanakodtatok.

Nem olyan rég jöt egy erőteljes lehülés, amikor is lazán azonnal indult, késlekedés nélkül. Lehet, hogy valamelyik hőmérsékletmérőt sem ártana cserélni?

Van még tippetek?

köszi

Én az erős benzinszagból inkább gyújtáshibára gyanakszom. Nem tudom, milyen motor van az autódban (tedd be aláírásba, akkor mindig "kéznél van"), de ha hagyományos elosztós a gyújtás, akkor pl. a gyújtásmodul, ami a trafó alatt van lehet hőérzékeny, ha haldoklik, vagy esetleg a Hall jeladó, valamelyik csatlakozó kontakthibája... A hőmérsékletjeladót kicserélheted (a kétvezetékest!), az nem drága dolog, és nem is bonyolult a csere.

Link to comment
Megosztás:

Én az erős benzinszagból inkább gyújtáshibára gyanakszom. Nem tudom, milyen motor van az autódban (tedd be aláírásba, akkor mindig "kéznél van"), de ha hagyományos elosztós a gyújtás, akkor pl. a gyújtásmodul, ami a trafó alatt van lehet hőérzékeny, ha haldoklik, vagy esetleg a Hall jeladó, valamelyik csatlakozó kontakthibája... A hőmérsékletjeladót kicserélheted (a kétvezetékest!), az nem drága dolog, és nem is bonyolult a csere.

X14XE a motor. Ha beindul megy mint a doxa óra, nincs vele semmi baj.Nem fullad, nem rángat.

Link to comment
Megosztás:

A másodikra tudok választ, autósbolt, vagy bontó.

Utóbbiban kapsz másik nyerget is olcsón, végső megoldásként.

Mondjuk csavart kiszedni a csavarlazítós, hozzáheggesztős, csőkulccsal letekerős nem megy?

Ez most teljesen hozzáértős hozzászólás volt.

Köszönöm a (helyenként rettentően előremutató :unsure:) válaszokat, eddig a probléma felét oldottam meg: a Unixnál van a két rudat és gumikat tartalmazó készlet, cikkszáma 959889, (a 967164-ben csak a két gumi van). Kiszedés ügyben a hétvégén teszek próbát, most, hogy megvan a tartalék, már merek vandálkodni :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a (helyenként rettentően előremutató :unsure: ) válaszokat, eddig a probléma felét oldottam meg: a Unixnál van a két rudat és gumikat tartalmazó készlet, cikkszáma 959889, (a 967164-ben csak a két gumi van). Kiszedés ügyben a hétvégén teszek próbát, most, hogy megvan a tartalék, már merek vandálkodni :wacko:

Az úttörő ahol tud.....

Remélem minden komolyabb probléma nélkül megoldódik a helyzet.

Link to comment
Megosztás:

Az úttörő ahol tud.....

Remélem minden komolyabb probléma nélkül megoldódik a helyzet.

Igen, ugyanis van trükk: ha eléggé kopottak a betétek (ami jelen esetben ugye adott), akkor a féktárcsa kilazítása után ki lehet venni őket, és le lehet húzni a nyerget. Ezután már a két pőrén álló, azaz jól hozzáférhető csappal kell csak megkűzdeni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.