Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

<_<

Az ablakig még elláttam,akkora köd nem volt az autóban. :huh:

Az ex-NDK-sommal én még odáig sem mikor fellökte a hengerfejet a túlnyomás, csak úgy gőzölt az utastér.

Link to comment
Megosztás:

Nah akkor a párásodáshoz:

1: Egyenlőre csak képekben, lehet majd írok ehez is egy rövid szösszenetet, csak nem nagyon van időm, meg nekem a webes móka kicsit lassan meg még <_< Így csak gyors feldobtam a képeket.. már régen csináztam :huh:

Szóval képekben a szélvédő műanyag levétele, szilózása

2: Pollenszűrő csere: ezen belül, amit ki is emelek, hogy pontosan a vájatba kell visszarakni a 2-es számmal jelzett müanyag fedő elemet.

Illetve meg lehet azt is nézni, hogy azon a peremen ami a vájatba megy, rajta van-e még a szigetelő gumicsik! (alsó-felső felén kellene lennie)

Link to comment
Megosztás:

Nehéz kiszedni a kesztyűtartót? Mire figyeljek? Csak ki kell szedni a csavarokat és kész (felül van vagy 2-3 darab csavar)?

A fűtéscsövet akarom megnézni, nincs e lecsúszva.

Felűk 2, alul szintén 2. Arra figyelj, hogy a világítás vezetéket le ne szakítsd. A bal oldalon találod.

Link to comment
Megosztás:

Akkor jól gondoltam.

EPC szerint az alkatrészszáma: 90409191, katalógusszáma: 6 56 234.

Csergőben a gyári 1567 Ft.

A napokban vettem észre, hogy nálam is olajos ez a gumicső. Gondoltam a bilincsek nem jól szorítanak, de azok szorosak, így valószínűleg nekem is elrepedhetett. Az én motoromnál (X16SZ) is ugyanaz az alkatrész száma?

Link to comment
Megosztás:

Tudna vki. segíteni, hol vegyek (Bp.) olyan utángyártott km. spirált ami bírja az igénybevételt?

Ez engem is érdekelne, nekem a Csergőben gyárinak vett is zörög, és pár hónap után elkezdett ugrálni a mutató. Előtte volt bent valami utángyártott, ami kibírt egy évet is, de annak meg a csatlakozója, meg a gumátvezetője nem passzolt pontosan, így bővészkedni kellett.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is hallhatóan cirippel az óra vagy a spirál de pár száz km után elhalkul valamelyest pedig mielőtt betettem az újat (mármint a spirált) belecsepegtettem egy kis műszerolajat és átjárattam akkus fúróval. Pár napja kihúztam a spirált az órából és megint elkezdte, remélem nem sokáig tartja meg ezt a szokását mert idegesít mint a légyzümmögés.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is hallhatóan cirippel az óra vagy a spirál de pár száz km után elhalkul valamelyest pedig mielőtt betettem az újat (mármint a spirált) belecsepegtettem egy kis műszerolajat és átjárattam akkus fúróval. Pár napja kihúztam a spirált az órából és megint elkezdte, remélem nem sokáig tartja meg ezt a szokását mert idegesít mint a légyzümmögés.

A hangya egész nyáron gürcölt, a tücsök meg csak muzsikált. Aztán jött a hideg és elbujt egy ződ Opelban. A gazdi meg had bontogassa a műszerfalat , mi a fa@om ciripel a kocsiba?! <_< :huh: :D

Link to comment
Megosztás:

...Aztán jött a hideg és elbujt egy ződ Opelban. A gazdi meg had bontogassa a műszerfalat , mi a fa@om ciripel a kocsiba?! <_< :huh: :D

1. Nem kizárt de a takarítógépet tuti nem úszta meg 1-2 hetente - ergo nem valószínű, hogy benne maradt.

2. Valóban lebombáztam az órát a helyéről de csak mert ledeket tettem bele izzók helyett.

3. Kapásból a spirálra tippelek mert amikor beletettem az újat akkor is ugyanaz a hang volt mint most.

4. Ilyen szép színű autóba nem is lenne csoda ha beköltözne, ha nagyobb lenne lehet én is benne (és nem le) laknék.

Összefoglalva: :P :D :D :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Csatlakozom én is a Vectrások táborához,és rögtön lenne egy kérdésem is:)

4 éve van nálam az autó ez egy 2000 évjáratu Vectra B.

eddig semmi bajom nem volt vele (most 125000 km van benne) az utobbi 2 hónapban kellett cserélnem a 2 alsó gömbfejet,a 2 "kutyacsontot" fékbetétek,féktárcsa..

kb 1 hónapja cseréltem gyertyákat,olajat szüröket..stb.. most viszont csinál olyat ho reggeli inditáskor kb 1800-2300 fordulaton indul lassan eléri a normál alapjáratot utánna nincs vele gond..(fordulatszámmal) csak pár km megtétele után.(nem mindig észrevehető ,de mostanában gyakrabban teszi, van ho pár perc várakozás után ujra inditva megszünik)

akkor kezd kihagyni 1 henger alapjárat érthető módon változik..

a kérdésem az lenne ho trafósort kell-e cserélnem vagy próbáljak meg másik gyertyákat?

most NGK-t raktam bele.

Link to comment
Megosztás:

Ugyan ez az Astra F topic, de a gyertyákból biztos belevalót tettél?

Illetve sokat segítene a folytószelepház és az alapjárati motor teljes kipucolása :D

Fogalmi alapján adták gondolom nem vertek át vele.

nem tudom jól irom-e de a szivócsonk tetején lévő pillangószelepet már kitakaritottam (egyszer szervizben i9s takaritattam 15000-ért gondoltam megoldom ezt házilag)<_<

lehet vmi mástól is ez a rángatás?

Köszönöm a gyors választ!:huh:

Link to comment
Megosztás:

de a motor nem közös? <_< x16xel pl. volt mindkettőben, szerintem a b vectrak több, mint 50%-át azzal adták el kishazánkban. de az 1.8 ecotecről is elmondható ugyanez.

1.6 GL Z16XE0 most kapott uj gyertyákat eddig tök jó.. de a multok is ezt csinálta egyszer jó egyszer 1 henger kimaradozott:S

ja és olvastam a régebbi beirásokat is már.. ott emlitett vki egy Opel szervizkönyvet..300 oldal és gmailban küldhető.. nincs meg az a könyv még vkinek?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.