Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

SDA - adat, SCL - órajel, MRQ - kérés ezek a képernyő adat jelei, amivel a rádió a kiírásokat juttatja rá.

Az a sebességjel.

Kösz.

Az is működik. :rolleyes:

Abból nem lenne 2 pár. Sztem csak elírta a színeket, a rádióra tudtommal 3 pár barna-fehér (braun/weiss) vezeték megy adatvonal gyanánt (meg még egy negyedik, ami a rádió motoros antenna vezérlő kimenetére megy).

Hát nem tudom. De a motoros antenna jó ötlet, az volt benne de működni nem láttam. Meglehet hogy az az.

Link to comment
Megosztás:

Ha leveszem az akksit hosszabb időre, majd visszarakom, akkor nekem is megbolondul egy kicsit a rendszer. Pl ha azonnal indítok, akkor csak köszörül az önindító, de semmit nem csinál, olyan mintha a főtengely jeladó nem lenne rárakva. De pár perc után pöccre indul a verda. Ledesítéskor vettem le az akksit többször is.

Link to comment
Megosztás:

Abból nem lenne 2 pár. Sztem csak elírta a színeket, a rádióra tudtommal 3 pár barna-fehér (braun/weiss) vezeték megy adatvonal gyanánt (meg még egy negyedik, ami a rádió motoros antenna vezérlő kimenetére megy).

Nem. astránál barna-fekete, barna-szürke, barna-piros a SDA,SCL és MRQ. Van még a RadioOn jel (ez az antennára is megy),

ami vagy piros-szürke, vagy piros-fehér. A kék-piros csak sebességjel lehet abban a kötegben. És lehet hogy pontosan ezért

most sincs az ecunál sebességjel, ezt meg kéne nézni (multiméterrel végigmérni az ecuig, hogy van-e szakadás).

Link to comment
Megosztás:

Nem. astránál barna-fekete, barna-szürke, barna-piros a SDA,SCL és MRQ. Van még a RadioOn jel (ez az antennára is megy),

ami vagy piros-szürke, vagy piros-fehér. A kék-piros csak sebességjel lehet abban a kötegben. És lehet hogy pontosan ezért

most sincs az ecunál sebességjel, ezt meg kéne nézni (multiméterrel végigmérni az ecuig, hogy van-e szakadás).

Ahha. :) Ezt akkor megfigyelem, de miért lehetett elvágva? :rolleyes:

Akkor már csak azt mondd meg minek megy a rádióhoz? Középkijelzőt értem, de ez a rádióhoz is bemegy.

Link to comment
Megosztás:

Kiszedtem az AC-t.

Szűrő1 Ezt lehet külön cserélni? Kell-e egyáltalán ilyen mennyiségű kosznál? Lefúvattam levegővel ennél valamivel koszosabb volt.

Szűrő2

AC1 Elég újszerűnek néz ki. 2007 2-dik havi ha lehet hinni az írásnak. Ott nem kellene lennie egy bilincsnek?

AC2

AC3

Tank Van benn egy "kevés" kosz. Ez már rendellenesen sok? Saccperköbö hány liter benya lehet ez? Ha jól sejtem ez még azért nem a vészesen kevés kategória.

Cső Szerintem hibátlan.

Szintjelző

Lát valaki valamit, ami a fulladást okozhatja?

Link to comment
Megosztás:

Kiszedtem az AC-t.

Szűrő1 Ezt lehet külön cserélni? Kell-e egyáltalán ilyen mennyiségű kosznál? Lefúvattam levegővel ennél valamivel koszosabb volt.

Szűrő2

AC1 Elég újszerűnek néz ki. 2007 2-dik havi ha lehet hinni az írásnak. Ott nem kellene lennie egy bilincsnek?

AC2

AC3

Tank Van benn egy "kevés" kosz. Ez már rendellenesen sok? Saccperköbö hány liter benya lehet ez? Ha jól sejtem ez még azért nem a vészesen kevés kategória.

Cső Szerintem hibátlan.

Szintjelző

Lát valaki valamit, ami a fulladást okozhatja?

Igem lehet külön cserélni, pölö itt is lehet venni, de szerintem a tied tiszta. Ott az enyimen van bilincs, de ha elég szorosan van rádugva, akkor itt nem folyt vissza a benya, de tehetsz rá. Nem olyan sok az a kosz, de azért szívd le belőle. Nem látok semmi hibát ami a lefulladást okozhatja. Ugyanúgy mint nálam. :rolleyes: Ha akarsz ellenőrizheted az űanyag szállitási mennyiségét, asszem1.7L/perc minimum. Neked kicsit más a pumpád, ez nagynyomású ugye?

Link to comment
Megosztás:

Igem lehet külön cserélni, pölö itt is lehet venni, de szerintem a tied tiszta. Ott az enyimen van bilincs, de ha elég szorosan van rádugva, akkor itt nem folyt vissza a benya, de tehetsz rá. Nem olyan sok az a kosz, de azért szívd le belőle. Nem látok semmi hibát ami a lefulladást okozhatja. Ugyanúgy mint nálam. :rolleyes: Ha akarsz ellenőrizheted az űanyag szállitási mennyiségét, asszem1.7L/perc minimum. Neked kicsit más a pumpád, ez nagynyomású ugye?

Közben már én is megtudakoltam. Valószínű majd teszek rá bilincset, szerintem még a helye is látszik halványan. Fura hogy miért nincs ott.

Nem volt kedvem pancsolni, de majd valahogy kiszedem azt a sok koszt.

Link to comment
Megosztás:

Pedig vhol vizet kaphat, nem hiszem hogy olyan magas a levegő páratartalma, hogy megszíja magát.

Pedig az kapja a vizet a szélvédőről... Nekem sem volt már elég a sziló egy idő után, annyira szar,

hullámos volt a műanyag a szélvédőn.

Hali.

Csináltam egy vizöntögetös tesztet, ugy hogy betettem a pollen szürö helyére egy kartonpapirt, visszatettem a müanyagokat, motortetö lecsuk, viz öntöget.

Probáltam ugy hogy ment az ablaktörlö is, lassu fokozaton, ill gyors fokozaton.

Kétszer 10 liter viz, és a karton tök száraz.

Arra gondolok hogy három napig szakadó esöben jártam vele, folyamatosan 1-es ill 2-es, és amikor már nagyon párásodott, volt 3-as és 4-es fokozaton ment a fütö venti, és lehet beszivja a párát, vizet.

Hát nem tom...

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Csináltam egy vizöntögetös tesztet, ugy hogy betettem a pollen szürö helyére egy kartonpapirt, visszatettem a müanyagokat, motortetö lecsuk, viz öntöget.

Probáltam ugy hogy ment az ablaktörlö is, lassu fokozaton, ill gyors fokozaton.

Kétszer 10 liter viz, és a karton tök száraz.

Arra gondolok hogy három napig szakadó esöben jártam vele, folyamatosan 1-es ill 2-es, és amikor már nagyon párásodott, volt 3-as és 4-es fokozaton ment a fütö venti, és lehet beszivja a párát, vizet.

Hát nem tom...

Úgye nem belső keringetésen volt ilyenkor?

Link to comment
Megosztás:

Ha már a belső keringetésről beszéltek. Hol található az kis akármi, ami kapcsolja? Úgynézki enyim meghót, mert ha 90nel megyek, akkor ált lekapcsolom a ventit, mert minek pörögjön ügye. Aztán feltünt hogy belső keringetés be volt kapcsolva, de jött a levegő. Tehát nem zárt le az az akármi.

Link to comment
Megosztás:

Ha már a belső keringetésről beszéltek. Hol található az kis akármi, ami kapcsolja? Úgynézki enyim meghót, mert ha 90nel megyek, akkor ált lekapcsolom a ventit, mert minek pörögjön ügye. Aztán feltünt hogy belső keringetés be volt kapcsolva, de jött a levegő. Tehát nem zárt le az az akármi.

Javítsatok ki, ha hülyeséget írok, de belső keringetésnél is nyomja a levegőt. Sőt, nálam, ha bekapcsolom, felhangosodik, mintha még valami ventillátor elindulna. De lehet, hogy csak az eltérő levegőút miatt lesz hangosabb...

Működését nem ismerem, valami vákuumos dologra tippelek, mivel hallani a sziszegést kapcsoláskor. Nálam a középkonzol is melegebb levegőt fúj olyankor ha be van nyomva.

Link to comment
Megosztás:

Javítsatok ki, ha hülyeséget írok, de belső keringetésnél is nyomja a levegőt. Sőt, nálam, ha bekapcsolom, felhangosodik, mintha még valami ventillátor elindulna. De lehet, hogy csak az eltérő levegőút miatt lesz hangosabb...

Működését nem ismerem, valami vákuumos dologra tippelek, mivel hallani a sziszegést kapcsoláskor. Nálam a középkonzol is melegebb levegőt fúj olyankor ha be van nyomva.

Nekem meg amikor kikapcsolom, akkor hallatszik, mintha vmi becsukódna.

Link to comment
Megosztás:

Visszaraktam az ac-t. A kábelkötegelő nekem is bevált bilincs helyett. Holnap azért veszek rendeset.

Fikarcnyit nem változott, de megfigyeltem hogy csak terhelésre csinálja. Üresben pörgethetem semmi baja. Így aztán könnyű lesz bármit is mérni. :)

Szintén zenész. Akkor kezdi ha 18-20 Liter benya marad a tankba, először csak kihagy egy pillanatra erős gyorsításkor, aztán ahogy fogy a benya egyre gyakrabban, végül már le is áll. Ráinditok, kuplung kinyom, padló, semmi gond , pörög ezerrel. Most azt csinálom, megvárom, amig megint előjön a hiba, hazamegyek, megbontom az injektornál, és nyomatok kannába, egyáltalán az üanyag szálitással vannak-e a gondok. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Javítsatok ki, ha hülyeséget írok, de belső keringetésnél is nyomja a levegőt. Sőt, nálam, ha bekapcsolom, felhangosodik, mintha még valami ventillátor elindulna. De lehet, hogy csak az eltérő levegőút miatt lesz hangosabb...

Működését nem ismerem, valami vákuumos dologra tippelek, mivel hallani a sziszegést kapcsoláskor. Nálam a középkonzol is melegebb levegőt fúj olyankor ha be van nyomva.

Visszább olvastam (lehet nem ebben a topikban), hogy úgy lehet tesztelni, hogy jó-e, hogy menetközben venti lekapcs, benyomod a gombot (és kapsz egy libacombot..) kezed a szellőzőrácshoz teszed, és el kell múlnia a befúvásnak. Vagy én értettem félre valamit... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Visszább olvastam (lehet nem ebben a topikban), hogy úgy lehet tesztelni, hogy jó-e, hogy menetközben venti lekapcs, benyomod a gombot (és kapsz egy libacombot..) kezed a szellőzőrácshoz teszed, és el kell múlnia a befúvásnak. Vagy én értettem félre valamit... :rolleyes:

Legjobb teszt az, ha megy előtted egy jó büdös ótó, és lezársz. Ha nem jön be a büdös, akkó jó! :)

Link to comment
Megosztás:

Legjobb teszt az, ha megy előtted egy jó büdös ótó, és lezársz. Ha nem jön be a büdös, akkó jó! :)

Én msot teszteltem, csak kicsit másképp. Amikor nyomattam ki a benyát az injektornál , persze ment bőven a flakon mellé is. Aztán jött a benzinszag menet közben. :rolleyes: :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.