Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Akkor csak a ködlámpa marad , nem kell fékkopás jelző :D Nem tudom szabad-e így rákérdezni , van valakinek eladó ködlámpája ? Gyári kellene , egy pár :D

szerk: Annak a technikának mi a neve , ami a jobb hátsó kerékjáratba megy és felfogja a sarat ,hogy az üzemanyagcsöveket ne egye meg a mocsok ? Nem találok konkrétan ilyen eszközt.

Kerékjárati műanyag dobbetét.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Olyan problémával fordulok felétek,hogy mostanában olyat csinál az autóm,hogy menet közben kivillan a motorjel meg a töltéslámpa és olyankor olyat csinál a kocsi mintha valami megfogná a motort!De ez ilyen 2 másodperces történet.És utána megy tovább.És nem mindig csinálja.Volt olyan,hogy 10km alatt csinálta kétszer is,de volt,hogy egyszersem.És utána elalszik a motor jel is.De van,hogy világít addig még le nem állítom.Kiolvastam és P0340 hibakód volt benne.

Van valakinek esetleg ötlete,hogy mit nézzek meg?Vagy mi lehet a hiba?

Remélem nem írtam túl bonyolultan.

Üdv.:zozo

0340 Camshaft sensor

Vezérműtengely jeladó hiba.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segitség kéne nekem, problémám lenne Opel G Astrámmal.

3 henger megy csak, folyton beköpi a gyergyát.

Sok helyre el vittem már javítani, egy két napig jó aztán ismét ugyan ez a probléma.

diagnoszita nem mutat semmit.

Mi lehet a probléma??

Segítséget elöre is köszi szépen.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segitség kéne nekem, problémám lenne Opel G Astrámmal.

3 henger megy csak, folyton beköpi a gyergyát.

Sok helyre el vittem már javítani, egy két napig jó aztán ismét ugyan ez a probléma.

diagnoszita nem mutat semmit.

Mi lehet a probléma??

Segítséget elöre is köszi szépen.

Mit néztek vagy cseréltek eddig?

Link to comment
Megosztás:

Hellosztok olyna problémával fordulok hozzátok hogy x16xel motorkódú 1.6 16v-s f astra beindítás után felpörög a motor 2-3000-es fordulatra és nem esik vissza a fordulat.Miután üzemmelegre melegszik lentebb esik de elkezd ingadozni 1000-1500 között.Hibakód nincs :( szerintetek mi lehet a hiba?Válaszotokoat előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Mit néztek vagy cseréltek eddig?

Hali.

Gyertyákat cserélték, szelepek lettek ki takaritva. állitotak az alapjáraton, mert az isl e esik 750re.

Elöte viszont cserélték a egr szelepet. vezérműszij, vizpumpát görgöket.

Pár ismerösöm azt mondja, h a inyektorral lesz baj.

Üdv justin.

Link to comment
Megosztás:

Burkolaton belül van, ha jól tévedek.

És szerinted jeladó vagy csak a csatijával lehet valami?

Mert olyan csinál az autó,hogy megyek vele és menet közben olyan mintha valami megfogná a motort és olyankor kivillan a töltéslámpa meg a motorjel és a fordulatszám is leesik.De ez csak egy pillanat és utána megy az autó tovább.De csinálta ezt piros lámpánál is.

És P0340-es hibakód volt benne.

Link to comment
Megosztás:

És szerinted jeladó vagy csak a csatijával lehet valami?

Mert olyan csinál az autó,hogy megyek vele és menet közben olyan mintha valami megfogná a motort és olyankor kivillan a töltéslámpa meg a motorjel és a fordulatszám is leesik.De ez csak egy pillanat és utána megy az autó tovább.De csinálta ezt piros lámpánál is.

És P0340-es hibakód volt benne.

A töltéslámpának nem kéne kivillanni, úgyhogy ott valami más lehet. Olyan mintha a generátor óriási terhelést kapna és ezért megfogja a motort. Generátor környékén keresgélj. Nézd át a test átkötéseket.

Link to comment
Megosztás:

A töltéslámpának nem kéne kivillanni, úgyhogy ott valami más lehet. Olyan mintha a generátor óriási terhelést kapna és ezért megfogja a motort. Generátor környékén keresgélj. Nézd át a test átkötéseket.

Sztem meg inkább olyan, mintha leállna a motor egy pillanatra.

Link to comment
Megosztás:

Először is az injektoros autókban nincs automata szívató. Mindent a motorvezérlő csinál, így azt is, hogy emelet alapjáratot tart míg a motor nem üzem meleg, illetve folyamatosan csökkenti a fordulatot, ahogy melegszik.

Kompressziómérés volt-e? Haverom kadettja is hasonlót produkál: vállig kihúzott manuális szívatóval se tud önállóan járni, gázt kell adni. Üzem melegen már jár szépen. A kompresszió elég halovány a motorban.

Szia!

Igen, volt kompresszió mérés és azt is OK volt tudtommal. Vezérlő elektronika még nem volt cserélve.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.

Levettem az injektor tetejéről a fedelet hogy kitisztogassam a dolgokat alatta és egyúttal a fedélből kivettem azt a kis alkatrészt is amire rá van kötve 2 kis cső, az egyik a pillangószelep potméter mellől jön rá a másik meg a levegőszűrőháztól egy kis vékony kék cső, és szépen kitakarítgattam mindent de nem jegyeztem meg melyik cső hova megy. Valaki legyenszives segítsen! Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.

Levettem az injektor tetejéről a fedelet hogy kitisztogassam a dolgokat alatta és egyúttal a fedélből kivettem azt a kis alkatrészt is amire rá van kötve 2 kis cső, az egyik a pillangószelep potméter mellől jön rá a másik meg a levegőszűrőháztól egy kis vékony kék cső, és szépen kitakarítgattam mindent de nem jegyeztem meg melyik cső hova megy. Valaki legyenszives segítsen! Köszönöm.

Sztem mindegy, az csak egy kis termosztát, ami egy adott hőmérséklet alatt vákuummal átváltja a légszűrőházban levő szelepet, hogy a kipuffcsonk felől szívjon melegebb levegőt a motor.

Link to comment
Megosztás:

Lenne egy olyan kérdésem,hogy termosztát csere előtt állok,és nem tudok dönteni,hogy milyen márkájú legyen.Ebben kellene a segítség,hogy melyiket is válasszam?

Boltos sajátmárkásat QH-t semmiképp. Wahler, Gates, Valeo stb. rendben van. Tény hogy drágábbak, de ha egy párezer forintos termosztát miatt kell leszedni a vezérlést, akkor meg szívás van.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.