Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Üdv,és a fesszabályzót hol találom a generátorba van építve,vagy esetleg külön valahol?

egybe van a diódákkal,de szerintem az egyik diódád halódott meg,kösd le a generátort,és mérj úgy áramfelvételt....A dióda jó tulajdonsága,hogy csak egyik irányba vezet,ha átszakad,folyamatosan gerjesztve vagyon a generátor,ami elég jól szívja az akksit...

Link to comment
Megosztás:

(szerintem) Igazságod vagyon! Én majdnem új zafi/2-t vezettem, rohadtul nem tetszett, billeg, böhöm nehézkes nem megy nem áll meg, randa. A Kisasszony egy manöken hozzá képest, valamint egy F1 rakéta.

UFF

(ne verjetek meg, Zafirások...)

és a zafira opc:):D

Link to comment
Megosztás:

sziasztok beszereztem egy fehér számlapos km órát.

beszerelve rá kellett jönnöm hogy egy kicsit másképp mutat.

fordulatszám mérő 250 el kevesebbet a sebességmutató meg csalt de ezt a mutató állításával lehetett korrigálni 4el kevesebbet mutat mint a valós sebesség

az eredeti óránál 3km/h volt ez nem is zavar.

a fordulatszám mérő mutatóját nem lehet jól beállítani.

géppel lehet valamit állítani ezen vagy sem?

y17dti helyett 2.0dtl óra került bele

Én is ezzel szívok. Nekem még annyi nehezítés van, hogy zafiráét sikerült szereznem benzinest csak a műanyag előlapot kellett cserélni de az azért nem volt jó mert kidobott egy pr09 nevű kódot amire nem jöttem rá mi az. Ezután átszereltem a saját nyákomra a számlapját azzal a felkiáltással "nekem csak a számlap és a megvilágítás meg a mutatók kellenek". Nem jött be a fehérnek más az osztása és feljebb kezdődik . Most csavargatással jó a benzin és a vízhőfok meg a fordulatszám (bár ha belegondolok lehet az se jó csak nem vettem észre) a sebesség meg 110 M0 140-et mutat 50 helyett meg 60-al megyek. Kicsit idegesítő. Szétszedem hétvégén visszamegy az eredeti nyálkap. Csak azt meg nem tudom mi a rák az a pr09. Akitől vettem azt mondja teljesen új 0 kilóméteres, zafira a 1.6 benzin. Az meg elvben a kasznin kívül egy astra g 1.6 benzin. nem?

Link to comment
Megosztás:

Van itt a fórumon olyan valaki, aki épített már be gyári elektromos ablakemelőt? Igazából azt lenne jó tudni, hogy az A oszlopig be van-e huzalozva az autó...

Szerintem felszereltségtől is függ. Bár Classic II. Nem tudom. Mondjuk ugy, hogy nem törvényszerű. Nekem pl.: nem volt behúzva

Link to comment
Megosztás:

egybe van a diódákkal,de szerintem az egyik diódád halódott meg,kösd le a generátort,és mérj úgy áramfelvételt....A dióda jó tulajdonsága,hogy csak egyik irányba vezet,ha átszakad,folyamatosan gerjesztve vagyon a generátor,ami elég jól szívja az akksit...

Üdv!

Köszönöm a tippet,megmértem nélküle,és mindjárt más az eredmény,nagy élmény volt kiszerelni a generátort,most végeztem vele,de legalább így már lesz benne rutinom!

Köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Segítség!

Először is szép napot mindenkinek!Most léptem be hozzátok,nem régóta kb 1 éve vagyok g astra tulaj! 1.6 16v-s motorral!

A problémám az lenne,hogy vásároltam egy opel tech2-es interfészt és soros portal!Op-Com programot szeretnék használni hozzá de ami nekem van progi csak annyit ír:csatlakoztassa az usb interfészt vagy telepítse az usb-t! :D Az op-com beéllításain belül nem találtam ilyen portbeállítási lehetőséget és sajna így nem tudom mi legyen így!

Örülnék ha valaki tudna segíteni pár infóval!

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Segítség!

Először is szép napot mindenkinek!Most léptem be hozzátok,nem régóta kb 1 éve vagyok g astra tulaj! 1.6 16v-s motorral!

A problémám az lenne,hogy vásároltam egy opel tech2-es interfészt és soros portal!Op-Com programot szeretnék használni hozzá de ami nekem van progi csak annyit ír:csatlakoztassa az usb interfészt vagy telepítse az usb-t! :D Az op-com beéllításain belül nem találtam ilyen portbeállítási lehetőséget és sajna így nem tudom mi legyen így!

Örülnék ha valaki tudna segíteni pár infóval!

Előre is köszönöm!

USB-RS232 konverterrel szerintem működne.

Link to comment
Megosztás:

Kösz azzal már próbáltam de sajna nem megy!Az interfész tuti jó mert soros portal és a hozzá kapot fapados programmal működött de az op-com nem viszi!

Nem is fogja soha! Az op-com interfész százszor bonyolultabb, fele tudás az interfészben van. A program önmagában nem ér egy fabatkát sem, ezért a gyártó is ki szokta tenni a honlapjára. itt >> Op-Com

Azt hiszem az interfész hardverkulcs is.

de ha érdekel hogy néz ki:

Kép1

Kép2

Link to comment
Megosztás:

Nem is fogja soha! Az op-com interfész százszor bonyolultabb, fele tudás az interfészben van. A program önmagában nem ér egy fabatkát sem, ezért a gyártó is ki szokta tenni a honlapjára. itt >> Op-Com

Azt hiszem az interfész hardverkulcs is.

de ha érdekel hogy néz ki:

Kép1

Kép2

És szerinted milyen programmal tudnám a tech2-met frankón használni?Ezen a hozzáadott fapaodoson kívül?Ezzel nem tudok mást csak hibakódot olvasni,törölni!

Link to comment
Megosztás:

És szerinted milyen programmal tudnám a tech2-met frankón használni?Ezen a hozzáadott fapaodoson kívül?Ezzel nem tudok mást csak hibakódot olvasni,törölni!

Szerintem nem lehet többet kihozni belőle, Valószínűleg csak egy lábat olvas. Több infóhoz több lábat kell olvasnia.

Nekem is van ilyen, alig tudtam vele sima hibakódot olvasni.

Univerzális kábelek annyit is érnek.

A jó kábeleknek saját szoftverük van, és egyik sem megy más szoftverrel.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem lehet többet kihozni belőle, Valószínűleg csak egy lábat olvas. Több infóhoz több lábat kell olvasnia.

Nekem is van ilyen, alig tudtam vele sima hibakódot olvasni.

Univerzális kábelek annyit is érnek.

A jó kábeleknek saját szoftverük van, és egyik sem megy más szoftverrel.

Nagyon köszönöm a segítséged,akkor így jártam ezzel!Megpróbálok szerezni op-comos cuccot,ezzel meg majd lesz valami!

Köszi mégegyszer!

Link to comment
Megosztás:

ma megrendeltem a tempomatos karomat és a kuplunkgkapcsolót. kedden meg pakoljuk be, az intervallumos ablaktörlővel együtt. lassan bent lesz minden amit terveztem. :D

Szia!

Nem akarok tolakodó lenni,de mennyiért sikerült szerezned tempomat kart?

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Ugyan nem elektromos,de "extra".

A króm műszerfalkarika felhelyezése előtt csak a műszerek előtti plexit kell eltávolítani,vagy komolyabban kell szétkapni a cuccost?

Ilyen computerről van valakinek tapasztalata?:

http://www.carstyling.hu/alkatresz_shower....mp;show_tipus=1

Szia!

Elméletileg elég a plexit.

Ahhoz meg a kormány oszlop felső burkolatát:-)

Link to comment
Megosztás:

Az még menni fog. :D

Köszi a segítséget!

Ehhez kell elforgatni a kormányt, mert egyszerre mindkettőhöz nem férsz hozzá. A plexit meg óvatosan szedd ki, mert könnyen letörik valamelyik tartófüle.

A karikákat én nem ragasztottam be, de egyszer az egyik kiesett:-) Mondjuk azóta bírja kb 100.000km-t tettem meg vele:-)

De ha gondolod inkább ragaszd!! Jó szerelést!!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.