Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

:icon13: WOOW,nagyon szép ez a járgány,ilyenkor gondolkodom el,hogy nem bántam meg,hogy az én gépem is ilyen színben pompázik, annyi különbséggel,hogy le kéne mosnom :blush: és akkor ugyanígy ragyogna. :icon13:

Ui:Bocsánat,hogy képekkel idézek,de nem tudom hogyan kell törölni...

Pedig nagyon meg sincs mosva, már fél éve csak nagynyomású mosóval mosom. (tavaly 2-3x vittem kefésbe, többet sose, az csak a festést karcolja meg)

Ha tartósabban kijön a jó idő kap egy waxot, csak most nincs rá időm, házi ZH hegyén hátán. :)

Képet meg pl del gombbal tudsz törölni, ha rákattintasz, azaz kijelölöd.

egy élmény volt ? :D :D

???

Link to comment
Megosztás:

Valószínű be kéne tanítanom, de elmondom a hibajelenséget.

Átraktam a régi ótóból a szélterelőt a két első ajtóra. Azóta az elektromos ablak felhúzásakor (végpontját el nem érve) félig visszaenged.

Ugye jól sejtem, hogy végállást kéne betaníttatni vele?

Igen, jól sejted. (ablak lehúz, felhúz, és jó)

Ha leveszed az akksit, akkor is ugyanez a szitu...

Link to comment
Megosztás:

Valószínű be kéne tanítanom, de elmondom a hibajelenséget.

Átraktam a régi ótóból a szélterelőt a két első ajtóra. Azóta az elektromos ablak felhúzásakor (végpontját el nem érve) félig visszaenged.

Ugye jól sejtem, hogy végállást kéne betaníttatni vele?

Nem tud teljesen felhúzni, az a gond.

Úgy érzékeli, valamit odazárt, azért enged vissza.

A kis fém pöcköket kell egyenletesen elosztani.

Link to comment
Megosztás:

Van egy pár "u" alakú fém pöcök, ami befeszíti a légterelőt a géderbe.(4 vagy 5 db)

Azokat kell egyenletesen elosztani, hogy ne szoruljon meg az ablak idő előtt.

Az valami gyártmányspecifikus lehet, mert ehhez nincs (gyári), ezt csak be kell tenni és csókolom

Holnap megpróbálom az új végállást betanítani, bár már csináltam, de ezek szerint nem jól. (gomb megnyom lefelé, saját maga lemegy, gomb megnyom felfelé, saját maga felmegy? vagy végig nyomni kell?)

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek.

Múlt héten vettem egy kombi Astrát, aminek számomra megoldhatatlan hibái vannak.

Gyári ködlámpás a kicsike, de úgy tűnik csak "dísz" rajt, mert világítani nem igazán akar. Ugyancsak halott a ködzáró fény, és a tolató láma is, a többi izzó rendesen végzi dolgát.

Az alábbiakat bogarásztam végig eredménytelenül:

- A ködlámpák és ködzáró kapcsolói működnek, a reléket behúzzák, az ellenőrző lámpa a műszerfalon világít, biztosíték OK.

- A kábelezés a biztosíték tábla, és a bal lábtér burkolat mögött épnek látszik, csak egy csatlakozó lóg szabadon, amin a világítás "feszültsége" jelenik meg. Talán az utánfutó csatlakozója lehet?

Egyszóval megpróbáltam "szemrevételezéssel" és ahol tudtam méréssel utána járni a dolognak, de megakadtam. Bogarásztam a kapcsolási rajzokat, de attól sem lettem okosabb a hiba eredetének vonatkozásában.

Hol lehet olyan "szakadás", kicsúszott kábel, ami ezt a három világítási funkciót együttesen érinti.

Egyébként vonóhorgos a kocsi, aminek a cstlakozójához hátulról csapolták meg a világítás vezetékét.

Előre is köszönöm a segítéget, P.S.

Link to comment
Megosztás:

Az valami gyártmányspecifikus lehet, mert ehhez nincs (gyári), ezt csak be kell tenni és csókolom

Holnap megpróbálom az új végállást betanítani, bár már csináltam, de ezek szerint nem jól. (gomb megnyom lefelé, saját maga lemegy, gomb megnyom felfelé, saját maga felmegy? vagy végig nyomni kell?)

Végig kell nyomni, amíg el nem éri a végállást, és saját maga le nem kapcsol.(le és fel)

Link to comment
Megosztás:

Melyik megoldást akarod megcsinálni?

https://sites.google...lccled/ablakfel

:icon1:

a diódásat (fekete/kék - dióda - szürke/sárga, szürke/zöld)

a csatiban már megvan a szál, de ehhez én nem férek hozzá, meg rendes szerszámom sincs, csak szigszalag meg nagypáka

Most már biztos tudja, hogy amikor kattan, akkor kikapcsol, ill. amikor kikapcsol, akkor kattan. :wacko:

Van rá egy kis esély. :D

Jelentem, megtörtént! Kisebb-nagyobb sikerrel.

Bal oldalon sikerült, természetesen nem elsőre, legalább 15-20 próba után lett jó, viszont a jobb oldalon nem sikerül.

Kattanást nagyon nem hallok, ezért nyomom még egy kicsit miután leért, de miután felhúzom azonnal el is indul lefelé és kb 13-15 cm marad kint az üvegből, ami nem megy be az ajtóba, tehát nem félig enged vissza mint a másik oldalon, hanem majdnem teljesen lemegy.

6/24 :)

Módosítva : törvényenkívüli
Link to comment
Megosztás:

Jelentem, megtörtént! Kisebb-nagyobb sikerrel.

Bal oldalon sikerült, természetesen nem elsőre, legalább 15-20 próba után lett jó, viszont a jobb oldalon nem sikerül.

Kattanást nagyon nem hallok, ezért nyomom még egy kicsit miután leért, de miután felhúzom azonnal el is indul lefelé és kb 13-15 cm marad kint az üvegből, ami nem megy be az ajtóba, tehát nem félig enged vissza mint a másik oldalon, hanem majdnem teljesen lemegy.

6/24 :)

Akkor valamiért megszorul annyira, mintha valamit becsípne. Ez egy védelmi funkció, ezért indul vissza. Lehet, hogy csak a keretben szorul az üveg, lehet, hogy a légterelőt kell megigazítani.

Link to comment
Megosztás:

Pedig nagyon meg sincs mosva, már fél éve csak nagynyomású mosóval mosom. (tavaly 2-3x vittem kefésbe, többet sose, az csak a festést karcolja meg)

Ha tartósabban kijön a jó idő kap egy waxot, csak most nincs rá időm, házi ZH hegyén hátán. :)

Képet meg pl del gombbal tudsz törölni, ha rákattintasz, azaz kijelölöd.

???

Szia!

Ezzel a dologgal teljesen egyet értek,Apám a hét elején mosatta le a OFF Daewoo-ját ON mosóban.és most a hét végén vettük észre,hogy több horzsolás ( látszik a fehér alapozó) is van a jobb hátsó ajtón,hát asszem többet én sem viszem mosóba az autót.

Ui: köszönöm az infót a kép törléssel kapcsolatban. :)

Link to comment
Megosztás:

Hátsó ködlámpa: motor tér, az akkuról F2-60A biztosíték, X2/99 csatlakozón át, a biztosíték tábla, F16-10A utána, a K5 hátsóköd lámpa relén át, az X1/21 csatlakozón a hátsó lámpa csatlakozóig. Akkutól-F2-fekete/piros 6mm2-X2-fekete/piros 6mm2-F16-piros 0,75mm2-K4relé-fekete/kék 0,75mm2-----izzó----barna-test. "a bal lábtér burkolat mögött épnek látszik, csak egy csatlakozó lóg szabadon, amin a világítás "feszültsége" jelenik meg." Milyen csatlakozó? Ott kell lennie, egy jó nagy, szögletes, zöld színű csatlakozónak. Az az X1! Első ködlámpa: F12-16A piros 1,5mm2 megy a K4 relébe. Innen, fekete 1,5mm2 X2/93 motortérben, egészen a lámpákig. A visszajelzés a műszerekben, mind a két esetben, a relék után van. Vagyis, eddig jó! Lehet, hogy csak az első ködlámpa csatlakozóid nem érintkeznek. Hátsó ködlámpa, gyárilag csak a bal oldalon van. Lehet, hogy kiégett. A tolatólámpa kapcsolót nézd meg. Lehet, ez sem érintkezik. üdv: Tamás

Köszönöm, holnap ismét nekifutok. Üdv: P.S.

Link to comment
Megosztás:

Akkor valamiért megszorul annyira, mintha valamit becsípne. Ez egy védelmi funkció, ezért indul vissza. Lehet, hogy csak a keretben szorul az üveg, lehet, hogy a légterelőt kell megigazítani.

Szerintem vedd ki a légterelőket és így próbáld meg az ablakot. Ha minden működik akkor meg van a ludas!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.