Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

5 órája, Geopake írta:

Én is után gyártottat vettem.Nem fogok kiadni egy darab műanyagért 11 ezret.Az egyik vége nekem is eláll egy kicsit,de nem annyira mint a másik amit lecseréltem.Majd ha nagyon zavar odaragasztom sikával:)

Engem zavar. Veszek valamit akkor ne kókányolással rakjam már föl az autóra. Ezért javasoltam, hogy a kolléga vegyen inkább gyárit. Már bánom, hogy nem adtam ki azt a 11 ezret.

Link to comment
Megosztás:

6 órája, peacetrang írta:

Megértem egy felkiáltó -és kérdőjellel is. Új kora óta van nálunk is az autó, nyilván nem ilyen volt 0km-esen. Egy kis ügyességgel megoldható, hogy jó legyen...ne csapjuk be egymást, egy cserélt alkatrész sosem lesz már olyan, mintha most jönne le a gyártósorról.

Te állítottad, hogy jó én pedig, hogy nem. Ezzel miért csapnám be a kollégát?

Link to comment
Megosztás:

11 órája, peacetrang írta:

Megértem egy felkiáltó -és kérdőjellel is. Új kora óta van nálunk is az autó, nyilván nem ilyen volt 0km-esen. Egy kis ügyességgel megoldható, hogy jó legyen...ne csapjuk be egymást, egy cserélt alkatrész sosem lesz már olyan, mintha most jönne le a gyártósorról.

:-)

Link to comment
Megosztás:

6 órája, gezoli írta:

Te állítottad, hogy jó én pedig, hogy nem. Ezzel miért csapnám be a kollégát?

Úgy értettem, hogy egy cserélt alkatrész után már sosem lesz olyan "steril" a kocsi, mint mielőtt hozzányúltunk volna. Én is a minőségi/gyári alkatrészeket preferálom (épp kedden cseréltem a két stabilkart gyárira), de ennél a darab műanyagnál úgy éreztem elég az utángyártott. Egyébként meg lehetne próbálni, hogy óvatosan melegítve vajon meg lehet-e hajlítani annyira, hogy szebben álljon.

Béke:icon13:

Link to comment
Megosztás:

4 órája, peacetrang írta:

Úgy értettem, hogy egy cserélt alkatrész után már sosem lesz olyan "steril" a kocsi, mint mielőtt hozzányúltunk volna. Én is a minőségi/gyári alkatrészeket preferálom (épp kedden cseréltem a két stabilkart gyárira), de ennél a darab műanyagnál úgy éreztem elég az utángyártott. Egyébként meg lehetne próbálni, hogy óvatosan melegítve vajon meg lehet-e hajlítani annyira, hogy szebben álljon.

Béke:icon13:

:hug:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

17 órája, gezoli írta:

Engem zavar. Veszek valamit akkor ne kókányolással rakjam már föl az autóra. Ezért javasoltam, hogy a kolléga vegyen inkább gyárit. Már bánom, hogy nem adtam ki azt a 11 ezret.

Nem vagyunk egyformák:) Engem azért nem zavar mert nem látom.Vannak ettől nagyobb hiányosságok is az autón.

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 09. 30. at 21:02, Geopake írta:

Inkább maradj a jelenleginél(GM).Nem kell az Opelnek az NGK.

+1. Így van! Tekintve az autó dinamikáját és lehetőségeit...a legjobb választás a gyári GM feliratú gyertya. Lehet trükközni mással, de kb. 60 eKM-el keresztül kell együtt élni a döntéssel, ráadásul egy olcsó alkatrészről van szó, így semmi érv nincs a gyári alkatrész ellenében. Sem a fogyasztásra, sem a teljesítményre nem úgy fog pozitív hatást gyakorolni, hogy azt észre is vegye az ember...  Tehát ha mondjuk hasonló(!) gyertyát rak valaki az "ugyanolyan gyári" helyett. A gyári olajnál van jobb, és talán a gyári szűrőknél is, de egy G-s opel gyertyáinál feleslegesnek tartom a bűvészkedést.

Mondjuk néha én is görbén megyek az egyenes helyett... Van, hogy meg is bánom... :) Szóval ha a kérdező is ilyen, akkor hajrá... :D

Módosítva : bluemirage
  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Ebben a hónapban lesz 8 éves a verda, 70e km van benne. Mi legyen a karbantartása? Nyáron volt olajcsere, gyertyacsere, pollen és légszűrő cseréje. Valami ezen kívül? Szíjakat esetleg? Ha igen, milyet? Ebben a monszunos időben baromi gyorsan párásodik a beltér, gyakorlatilag klíma nélkül nem látok ki. Újabb pollencsere esetleg vagy mitévő legyek?

Link to comment
Megosztás:

2 órája, Vilmoskörte írta:

Ebben a hónapban lesz 8 éves a verda, 70e km van benne. Mi legyen a karbantartása? Nyáron volt olajcsere, gyertyacsere, pollen és légszűrő cseréje. Valami ezen kívül? Szíjakat esetleg? Ha igen, milyet? Ebben a monszunos időben baromi gyorsan párásodik a beltér, gyakorlatilag klíma nélkül nem látok ki. Újabb pollencsere esetleg vagy mitévő legyek?

Üregvédelem.....

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

10 órája, Vilmoskörte írta:

Ebben a hónapban lesz 8 éves a verda, 70e km van benne. Mi legyen a karbantartása? Nyáron volt olajcsere, gyertyacsere, pollen és légszűrő cseréje. Valami ezen kívül? Szíjakat esetleg? Ha igen, milyet? Ebben a monszunos időben baromi gyorsan párásodik a beltér, gyakorlatilag klíma nélkül nem látok ki. Újabb pollencsere esetleg vagy mitévő legyek?

 

Módosítva : gezoli
Link to comment
Megosztás:

Üdv srácok. Ahogy bejött a hidegebb idő azt vettem észre, hogy kicsit ellustult a termosztátom. Igaz még gyári az alkatrész. Milyent érdemes bele vásárolni? Jó leget pl. gates vagy mindenképpen gyári? Kell e még más egyéb alkatrészt vásárolnom hozzá, pl tömítést? Illetve a csere mennyire bonyolult? Gondolom nem annyira, mint a c14se motornál? :) Előre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

14 perce, scream24 írta:

Üdv srácok. Ahogy bejött a hidegebb idő azt vettem észre, hogy kicsit ellustult a termosztátom. Igaz még gyári az alkatrész. Milyent érdemes bele vásárolni? Jó leget pl. gates vagy mindenképpen gyári? Kell e még más egyéb alkatrészt vásárolnom hozzá, pl tömítést? Illetve a csere mennyire bonyolult? Gondolom nem annyira, mint a c14se motornál? :) Előre is köszi.

Wahler. Kell hozzá új tömítés, de elméletileg adnak hozzá.

Módosítva : gezoli
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

2 órája, gezoli írta:

Ezt nem értem!

Így adják: https://alkatreszek.hu/wa4242_92d_b

Mit nem értesz? Akkor máshogy teszem fel a kérdést! :) Jól gondolom, hogy gyárilag Whaler típusú termosztáttal szerelik a verdát?! Már csak azért is kérdezem, mert az általad linkelt oldalt is néztem s nincs készleten, nem rendelhető stb.... Viszont itt pl: csak olyan van, hoy eredeti Opel! S úgy emlékszem, hogy az eredeti opel= whaler. Vagy nem?  A többi egyébként ennyire szar?

Link to comment
Megosztás:

4 órája, scream24 írta:

Üdv srácok. Ahogy bejött a hidegebb idő azt vettem észre, hogy kicsit ellustult a termosztátom. Igaz még gyári az alkatrész. Milyent érdemes bele vásárolni? Jó leget pl. gates vagy mindenképpen gyári? Kell e még más egyéb alkatrészt vásárolnom hozzá, pl tömítést? Illetve a csere mennyire bonyolult? Gondolom nem annyira, mint a c14se motornál? :) Előre is köszi.

 

3 órája, gezoli írta:

Wahler. Kell hozzá új tömítés, de elméletileg adnak hozzá.

Én most gyárit vettem bele, GM-es szám van belegravírozva, nem utalt semmi arra, hogy Wahler, persze attól még nyilván gyárthatják ők.

Ugyanannyiba került mint a Wahler, ezért bátorkodtam azt venni.

Adtak hozzá tömítést, ahogy a Swag-hoz is, ami fél évet bírt (mármint a termosztát, nem a tömítés) :-)

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, scream24 írta:

Mit nem értesz? Akkor máshogy teszem fel a kérdést! :) Jól gondolom, hogy gyárilag Whaler típusú termosztáttal szerelik a verdát?! Már csak azért is kérdezem, mert az általad linkelt oldalt is néztem s nincs készleten, nem rendelhető stb.... Viszont itt pl: csak olyan van, hoy eredeti Opel! S úgy emlékszem, hogy az eredeti opel= whaler. Vagy nem?  A többi egyébként ennyire szar?

Ilyet vettem most, a legalsó gyárit.

Igen! a Többi szar! :-)

Swag nekem halt meg, Febiről is írták, hogy 2 évet bírt...
És ezek azért valamennyire márkások...

Link to comment
Megosztás:

6 órája, scream24 írta:

Üdv srácok. Ahogy bejött a hidegebb idő azt vettem észre, hogy kicsit ellustult a termosztátom. Igaz még gyári az alkatrész. Milyent érdemes bele vásárolni? Jó leget pl. gates vagy mindenképpen gyári? Kell e még más egyéb alkatrészt vásárolnom hozzá, pl tömítést? Illetve a csere mennyire bonyolult? Gondolom nem annyira, mint a c14se motornál? :) Előre is köszi.

ezt miből gondolod? Mi a hiba jelenség? 

Link to comment
Megosztás:

7 órája, outsider írta:

Ilyet vettem most, a legalsó gyárit.

Igen! a Többi szar! :-)

Swag nekem halt meg, Febiről is írták, hogy 2 évet bírt...
És ezek azért valamennyire márkások...

Lehet rosszul emlékeztem, hogy ki gyártja az alkatrészt. A "gyári alkatrésszel" csak nem nyúl mellé az ember. Te cserélted. Mire érdemes figyelni, vagy csak csavarok, csövek, hűtőfolyadék le és kész, be az új és jónapot?

5 órája, Janó32 írta:

ezt miből gondolod? Mi a hiba jelenség? 

Abból gondolom, hogy nagyon lassan megy fel üzemi hőfokra a kis mutató. De kezdek gyanakodni, hiszen a fűtés jó, hamar meleg is van, egyes fokozaton is leég a búrám. Meglehet, hogy a visszajelző szart be!? Holnapra is elég hideget mondanak reggelre, rádugom a kis kütyüt s meg sasolom, hogy az mit mutat.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.