Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Most már tök jó, hogy én is tudom ezeket. Ezek köszönet :lol:

Én a coupe lökösöket ebay-en nézegettem. Vannak horror árba nem mondom, de hátha meg lehet csípni egyet baráti áron :excl:

A ködlámpa meg akkor megoldható olcsóbban is ezek szerint, ha passzol hozzá a Ford Fusion/Transit. Itt persze nem a lopásra gondoltam :lol:

A hátsóra pedig akkor ki kellene találni valami mást, ha átalakítás nélkül nem oldható meg :(

Az OPC-nek van kerek ködlámpája!

Szerintem a használtauto.hu alkatrészes oldalán nézz körül, ott kapásbol hirdetnek 3-4 bontásra ítélt Coupe alkatrészeit!

Link to comment
Megosztás:

speter az OPC lökösről beszél mikor ezt írja:

akkor inkább OPC lököst keress, az is hasonló árban van ugyan, de meglepő módon a ködlámpa olcsóbb hozzá, ugyanis teljes mértékben megegyezik a Ford Fusion/Transit ködlámpájával

én ilyenről nem beszéltem :excl:

Az OPC-nek van kerek ködlámpája!

Szerintem a használtauto.hu alkatrészes oldalán nézz körül, ott kapásbol hirdetnek 3-4 bontásra ítélt Coupe alkatrészeit!

Amilyen kereslet van rá (nomeg, mert leginkább az eleje törik a járgányoknak) nem hiszem, hogy 5 perccel a hirdetés feladás után is meglennének. :(

Link to comment
Megosztás:

Hát nem nevezném melegnek amit fújt, de valami azért jött.

Nem vagyok valami nagy szaki, de én arra tippelek, hogy ha a fűtés sem az igazi, akkor a hűtővel lehet valami.

Van benne elég víz és fagyálló folyadék? Kiegyenlítőtartály üres vagy nem?

Én csak a hőfokjelző miatt gondolok erre.

Link to comment
Megosztás:

speter az OPC lökösről beszél mikor ezt írja:

akkor inkább OPC lököst keress, az is hasonló árban van ugyan, de meglepő módon a ködlámpa olcsóbb hozzá, ugyanis teljes mértékben megegyezik a Ford Fusion/Transit ködlámpájával

Köszi :-)

Kicsit vakvágányra kerültem, valószínű a jó hír hallatán :-)

Link to comment
Megosztás:

Nem vagyok valami nagy szaki, de én arra tippelek, hogy ha a fűtés sem az igazi, akkor a hűtővel lehet valami.

Van benne elég víz és fagyálló folyadék? Kiegyenlítőtartály üres vagy nem?

Én csak a hőfokjelző miatt gondolok erre.

Elöször is KÖSZI a gyors választ, minden fel van töltve rendessen. A megnövekedett fordulatszám és a hütő egységek állandó járása egy aksi csere után jött ki, igaz probáltuk testelgetni a hütő óra kábelét, hogy jó e az óra. Már vagy 20-30 szerelővel beszéltem annyi fajta megoldás érkezett mint a mák. Gondoltam, hogy termosztát és hőgomba csere után visszaáll a rendszer újra. De mindenki isteniti ezt a diagnosztikai embert itt a környéken, azért kérdeztem itt a fórumon lehet-e ez a tetves motorvezérlő computer a hibás. Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Helló sziasztok, 2 hónapja vettem egy Opel astra (2002) 1,7 dit-et a vízhőfokmérő már vásárláskor sem működött, 2 napja elöjöttek a következő hibák : az alapjárat 2000-es, a fütő-hütő ventilátor és a klíma ventilátor állandóan müködik leállítás után is. Elvittem diagnosztikára és a mérések után kb. 1 óra múlva azt mondták a computernek annyi cserélni kell. Kérdezném fordult-e már másnál is ilyen elő? tényleg a computer a hibás?? Köszi.

Szega.

Nálam is voltak hasonló problémák,a ventik állandóan pörögtek és a motorhiba visszajelző állandóan világitott.

Elvittem egy klima szerelőhöz az autót ő azt mondta hogy valami szelep hiba lesz,de előtte nézessem meg a vezetékelést hátha valahol szakadt,megnézték a vezetékelést és kiderült hogy a bal oldali sárvédőnél található kettő csatlakozóból amelyik megy a ventillátorokhoz valószinüleg lepárásodott, emiatt áthúzott és állandóan azt érzékelte hogy kapcsolni kell a ventiket,kifújták levegővel majd valami spray,összedug és azóta nem pörögnek a ventik állandóan.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek! :(

Hozzáértőktől kérdezném, van egy garnitúra Bosch F6DPOR irídium elektródás gyertyám. Eredetileg VW, Audi-ba való cucc. Bele lehet-e rakni Z16XE motoros Astrába? (2004 1,6 16v.) :excl:

Valamint, hogy érdemes-e ilyen irídiumos gyertyába fektetni, tényleg annyival jobb, mint amennyivel többe kerül? :lol:

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek! :(

Hozzáértőktől kérdezném, van egy garnitúra Bosch F6DPOR irídium elektródás gyertyám. Eredetileg VW, Audi-ba való cucc. Bele lehet-e rakni Z16XE motoros Astrába? (2004 1,6 16v.) :excl:

Valamint, hogy érdemes-e ilyen irídiumos gyertyába fektetni, tényleg annyival jobb, mint amennyivel többe kerül? :lol:

Üdv!

Gyári gyertya kb. 1200ft! Jobbat nem találsz!

Link to comment
Megosztás:

Szega.

Nálam is voltak hasonló problémák,a ventik állandóan pörögtek és a motorhiba visszajelző állandóan világitott.

Elvittem egy klima szerelőhöz az autót ő azt mondta hogy valami szelep hiba lesz,de előtte nézessem meg a vezetékelést hátha valahol szakadt,megnézték a vezetékelést és kiderült hogy a bal oldali sárvédőnél található kettő csatlakozóból amelyik megy a ventillátorokhoz valószinüleg lepárásodott, emiatt áthúzott és állandóan azt érzékelte hogy kapcsolni kell a ventiket,kifújták levegővel majd valami spray,összedug és azóta nem pörögnek a ventik állandóan.

Köszi, megnézetem akkor a klímát is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Következő a kérdésem:

Mi a lényeges különbség a két vezérműlánc szett között? Mert árban nagy a különbség, pláne bárdis kedvezménnyel... Véleményeket kérnék pro és kontra.

opelcentrum

Bárdinál: SKF készlet 38273,-Ft -kb 20százalék ismerős kedvezményével...

Szerk: Az oké hogy a drágább GM, de azon kívül?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Űdv van egy kis gondom a g astrámmal 2.0 dti 16v. Egy pár napja kigyulladt a hűtő/ kilma ikon a műszerfalon. Hűtőventilátor ki be kapcsol hol leáll hol meg folyamatosan megy ez igy váltakozik. csinál még olyat hogy nem ég az a kis ikon aztán kigyullad halványan és egyre erősődik majd megint elalszik. Nem tudna valaki mondani rá valami okosságot? Nagyon meg köszönném.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a vezéműláncos Astrán mikor kell a vezérműláncot kicserélni? Z12XE a motorszáma, ugye jól tudom, hogy ez láncos?

Illetve egy ilyen lánccsere körülbelül milyen összegbe kerül?

Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a vezéműláncos Astrán mikor kell a vezérműláncot kicserélni? Z12XE a motorszáma, ugye jól tudom, hogy ez láncos?

Illetve egy ilyen lánccsere körülbelül milyen összegbe kerül?

Köszönöm

Szerintem az szíjjas. Nekem 70e-ért cserélték szervízben vízpumpával együtt.(de ez már régebben volt)

Úgy rémlik ez a 90000-s szervíz volt, de nem esküdnék meg rá.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a vezéműláncos Astrán mikor kell a vezérműláncot kicserélni? Z12XE a motorszáma, ugye jól tudom, hogy ez láncos?

Illetve egy ilyen lánccsere körülbelül milyen összegbe kerül?

Köszönöm

40ezer ft környékén van kb!!!(sok mindentől függ)

csere amikor már csörög gazdagon :D ,használat függő ez lehet 60ekm-nél vagy lehet 160ekm-nél vagy 250ekm-nél,ha érted mire gondolok :)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem az szíjjas. Nekem 70e-ért cserélték szervízben vízpumpával együtt.(de ez már régebben volt)

Úgy rémlik ez a 90000-s szervíz volt, de nem esküdnék meg rá.

nekem Z12XE motorszámú astrám van és ezek a típusok láncosak! Asszem kb. 140.000 km körül kell cserélni de persze függ a használattól és attól függően hamarabb vagy később. Már nekem is cserés lenne 152.000 km-el. Konkrét árat nem tudok.

Link to comment
Megosztás:

nekem Z12XE motorszámú astrám van és ezek a típusok láncosak! Asszem kb. 140.000 km körül kell cserélni. Már nekem is cserés lenne 152.000 km-el. Konkrét árat nem tudok.

Vezérműláncot nem igazán szoktunk cserélni,max ha zörög,vagy netalántán szakad!De arról még nem igen hallottam.

Link to comment
Megosztás:

Így van de az enyém már nagyon csattog ezért cserélni kellene. Elszakadás nem jellemző.

Attól függ, mit vagy hajlandó belerakni. 40-50-ből megvan utángyártottból. Én holnap cserélem a láncot, feszítő síneket, feszítő patront (és természetesen vezérműház tömítést), gyárira. munkával együtt 90 körül lesz... A lánc nem igazán csörög vagy csattog. Biztos azt hallod? Ha megnyúlt a lánc, az inkább zúg, olyan fáradt turbó hangja van. Értsd magasabb jóval a motor hangjánál, nekem 2-3000 között a leghangosabb. Viszont nem is olyan sivító, mint egy igazi turbó. Jellegzetes, magas zúgó hang.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék érdeklődni.

Z 1.4 XEP. 44.000km

Reggelente indítás után 2-3 percig ciripelő hangot ad ezt kb egy hete produkálja.

Fagyállóm le lett cserélve még októberben és tartja is a szintet.

Szembe állok az autóval és a motor bal oldalátol jön a hang de az biztos hogy nem a szijtól.

Szerintetek minek az előjele lehet ez??

Köszönöm a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék érdeklődni.

Z 1.4 XEP. 44.000km

Reggelente indítás után 2-3 percig ciripelő hangot ad ezt kb egy hete produkálja.

Fagyállóm le lett cserélve még októberben és tartja is a szintet.

Szembe állok az autóval és a motor bal oldalátol jön a hang de az biztos hogy nem a szijtól.

Szerintetek minek az előjele lehet ez??

Köszönöm a segítséget.

Megnéz(et)ted már a vezérmű tengely rögzítő csavarokat?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.