karasz1988 Elküldve Szeptember2, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2015 (edited) Sziasztok! Hátha tud valaki segíteni: 2 hónapja vásároltam Opel Astra G 2005 1.4 benzines személygépkocsit. Sajnos egy kulccsal adták, viszont szeretnék másolni egy pótkulcsot, de mindenhonnan továbbküldenek. Esetleg tud nekem valaki segíteni? Csak márkaszerviz jöhet szóba? A kulcs immobiliseres. Köszi, Balázs Módosítva Szeptember2, 2015 : karasz1988 Link to comment Megosztás: More sharing options...
vsz Elküldve Szeptember2, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2015 Feleségem focusa 02 -es volt ajtók alja, sárvédő ívek rohadtak nagyon. Nekem maradt a g Neki vettünk egy E12 corollát 1.6 benzin autómata. Utólag azon döbbentem meg magamban hogy nem sokkal jobb autó mint a g csak dupla annyiba kerül. Szóval szerintem kényelemben, vezetési élményben semmivel sem jobb. Jó autónk van higgyétek el!! :) Maradjunk annyiban, hogy van rosszabb. :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Szeptember2, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2015 egy ideje foglalkoztat a kérdés, hogy vajon a B zafira oldal indexe jó a G-be? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Szeptember2, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2015 Valahol-valamikor téma volt a melegen terhelésre előjövő becsörgés. Nálam egyre aggasztóbb volt pedig mindig ua Shell kúton tankolok, legtöbbször Fuel Saver 95-öt, aztán néha Nitro+ de egy hete kb 32 litert rátankoltam arra ami benne volt (egy kattanásig) a Vpower Nitro+ Racing 100-ból. Azóta ua használat mellett a következőket tapasztaltam: - bármit legyorsulok lámpától-lámpáig; - nem fogyaszt belőle, sőt mintha egyenesen termelné vissza; - az elfogyasztott olajat is visszapótolta azóta, lassan le kell szívni belőle; - csökkent a hátsó íven a rozsdapötty mérete, de még a hátsó dob is kiszürkült a barna színéből; - több csaj megfordul utánam; - kagylósabb lett az üléspozíció; Ezek tükrében mindenkinek bátran ajánlom a használatát! :D No, félre a marhaságot: természetesen a fentiekből egyik sem igaz (sajnos?), azonban a becsörgést sehogy nem tudom reprodukálni, minden feltétel (használat milyensége) változatlan és nagyjából 90-95%-os a javulás, csak nagy terhelésre picit csörren rövid időre, iszonyat nagy a különbség. Egy hét és mindenféle mászkálás függvényében (ill lehúzott ablak melletti hallgatózásnál) még asszonykám is megerősítette a jelentős (szinte teljes) javulást, így ebben semmi "placebo" faktor nem játszik immáron szerepet. Tegyetek egy próbát Ti is, hátha nálatok sem csörög tovább/annyira... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember2, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2015 egy ideje foglalkoztat a kérdés, hogy vajon a B zafira oldal indexe jó a G-be? Nem, hacsak ki nem vágod a sárvédőt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Szeptember2, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2015 Nem, hacsak ki nem vágod a sárvédőt. ünneprontó :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember2, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2015 ünneprontó :D :D Bocs. :D elég ha reszeled. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Szeptember2, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2015 Valahol-valamikor téma volt a melegen terhelésre előjövő becsörgés. Nálam egyre aggasztóbb volt pedig mindig ua Shell kúton tankolok, legtöbbször Fuel Saver 95-öt, aztán néha Nitro+ de egy hete kb 32 litert rátankoltam arra ami benne volt (egy kattanásig) a Vpower Nitro+ Racing 100-ból. Azóta ua használat mellett a következőket tapasztaltam: - bármit legyorsulok lámpától-lámpáig; - nem fogyaszt belőle, sőt mintha egyenesen termelné vissza; - az elfogyasztott olajat is visszapótolta azóta, lassan le kell szívni belőle; - csökkent a hátsó íven a rozsdapötty mérete, de még a hátsó dob is kiszürkült a barna színéből; - több csaj megfordul utánam; - kagylósabb lett az üléspozíció; Ezek tükrében mindenkinek bátran ajánlom a használatát! :D No, félre a marhaságot: természetesen a fentiekből egyik sem igaz (sajnos?), azonban a becsörgést sehogy nem tudom reprodukálni, minden feltétel (használat milyensége) változatlan és nagyjából 90-95%-os a javulás, csak nagy terhelésre picit csörren rövid időre, iszonyat nagy a különbség. Egy hét és mindenféle mászkálás függvényében (ill lehúzott ablak melletti hallgatózásnál) még asszonykám is megerősítette a jelentős (szinte teljes) javulást, így ebben semmi "placebo" faktor nem játszik immáron szerepet. Tegyetek egy próbát Ti is, hátha nálatok sem csörög tovább/annyira... Én maxxmotion 95-öt használok. Lehet én is kipróbálom egyszer a 100-ast... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
IPV754 Elküldve Szeptember3, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2015 Én maxxmotion 95-öt használok. Lehet én is kipróbálom egyszer a 100-ast... Érdekes,én is Maxxmotion 95-öt raktam bele és múltkor egy meredekebb emelkedőn 2.ban,3.ban is becsörgött,mikor kicsit jobban odatapostam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomibáttya Elküldve Szeptember7, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2015 Sziasztok! A kocsira szeretnénk venni új lámpabúrát előre. Szerintetek ezek a Taiwani 10.000.- Ft-osak is jók vagy azokat inkább felejtsem el? Azok vajon hány év múlva mattulnak be? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Szeptember7, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2015 Sziasztok! A kocsira szeretnénk venni új lámpabúrát előre. Szerintetek ezek a Taiwani 10.000.- Ft-osak is jók vagy azokat inkább felejtsem el? Azok vajon hány év múlva mattulnak be? jobban jársz egy gyári bontottal, ami nem matt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Szeptember8, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2015 Érdekes,én is Maxxmotion 95-öt raktam bele és múltkor egy meredekebb emelkedőn 2.ban,3.ban is becsörgött,mikor kicsit jobban odatapostam. Ezt a jelenséget nálam is csinálta, igaz nekem Y17DT, de a ( töbféleképpen nevezik) főtengely helyzet jeladó, vagy alsó holtpont jeladó hibakódot is bedobta. Egyébként normál közlekedésben nem, de a Kékesre felfelé menet előjött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Szeptember8, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2015 Valaki políroztatott lámpát az elmúlt 1-2 évben? Ha igen, mennyire tartós a dolog? Nekem még csak a szemöldök kezdett el mattulni, a többi tiszta, csak érdekelne, hogy mennyire válik be a polírozás. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Szeptember8, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2015 Valaki políroztatott lámpát az elmúlt 1-2 évben? Ha igen, mennyire tartós a dolog? Nekem még csak a szemöldök kezdett el mattulni, a többi tiszta, csak érdekelne, hogy mennyire válik be a polírozás. :) Helló! Igen, Én megcsináltattam tavaly ősszel, de le is lett fóliáztatva utána. Nekem bevált. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
trassher Elküldve Szeptember8, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2015 (edited) Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy találkozott e már valaki vizes padlóval az anyósülés előtt? Egész nap jár az autóban az elektromos hősugárzó, szépen is szárad de a víz bejutásának helyét nem találtam meg. Annyi biztos hogy nem az esővíz elvezetőnél jutott be. Sajnos mire észrevettem az alvázszám már láthatatlan volt ezért rozsdaátalakítóval és finom súrolással telt a mai nap. Van rá szerintetek esély hogy ebből még lesz alvázszám vagy jöhet a régi nevén AF-es új alvázszám cirka 51000-ért? Ilyen volt: Ilyen lett: Módosítva Szeptember8, 2015 : trassher Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember8, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2015 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy találkozott e már valaki vizes padlóval az anyósülés előtt? Egész nap jár az autóban az elektromos hősugárzó, szépen is szárad de a víz bejutásának helyét nem találtam meg. Annyi biztos hogy nem az esővíz elvezetőnél jutott be. Sajnos mire észrevettem az alvázszám már láthatatlan volt ezért rozsdaátalakítóval és finom súrolással telt a mai nap. Van rá szerintetek esély hogy ebből még lesz alvázszám vagy jöhet a régi nevén AF-es új alvázszám cirka 51000-ért? Ilyen volt: Ilyen lett: Nem irigyellek. A második képen azért kicsit olvashatók a dolgok, de tényleg vacak a minősége sajnos. Szélvédőnél is ereszthet. Most hogy szétszedted a gépet lehet meg kéne locsolni egy kis vízzel, aztán figyelni hogy hol kezd el vizesedni bent. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve Szeptember8, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2015 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy találkozott e már valaki vizes padlóval az anyósülés előtt? Egész nap jár az autóban az elektromos hősugárzó, szépen is szárad de a víz bejutásának helyét nem találtam meg. Annyi biztos hogy nem az esővíz elvezetőnél jutott be. Sajnos mire észrevettem az alvázszám már láthatatlan volt ezért rozsdaátalakítóval és finom súrolással telt a mai nap. Van rá szerintetek esély hogy ebből még lesz alvázszám vagy jöhet a régi nevén AF-es új alvázszám cirka 51000-ért? Ha festve egyértelműen olvashatóvá válik akkor el kéne, hogy fogadják. Egyébként AF. Így csiszolt állapotában nem sok mi látszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kopasz0702 Elküldve Szeptember8, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2015 Sziasztok. Egy kis segitseget szeretnek kerni. Van egy G Astram 1,6 16V. Irgalmatlan sokat fogyaszt szamolasok alapjan 10-11 liter. Napi 70 kilometert megyek vele ebbol 60-at autopalyan 110-es tempoval. Hogomba okozhatja esetleg ezt a problemat? elsore az egr szelepre gyanakodtam de azt "ledugoztam" es nem valtozott semennyit sem utana. Lassan mar nem gyozom tankolni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Szeptember8, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2015 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy találkozott e már valaki vizes padlóval az anyósülés előtt? Egész nap jár az autóban az elektromos hősugárzó, szépen is szárad de a víz bejutásának helyét nem találtam meg. Annyi biztos hogy nem az esővíz elvezetőnél jutott be. Sajnos mire észrevettem az alvázszám már láthatatlan volt ezért rozsdaátalakítóval és finom súrolással telt a mai nap. Van rá szerintetek esély hogy ebből még lesz alvázszám vagy jöhet a régi nevén AF-es új alvázszám cirka 51000-ért? Ilyen volt: Ilyen lett: Életemben nem néztem még be oda. Fel kell csak nyitni vhogy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMiki Elküldve Szeptember8, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2015 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy találkozott e már valaki vizes padlóval az anyósülés előtt? Egész nap jár az autóban az elektromos hősugárzó, szépen is szárad de a víz bejutásának helyét nem találtam meg. Annyi biztos hogy nem az esővíz elvezetőnél jutott be. Sajnos mire észrevettem az alvázszám már láthatatlan volt ezért rozsdaátalakítóval és finom súrolással telt a mai nap. Van rá szerintetek esély hogy ebből még lesz alvázszám vagy jöhet a régi nevén AF-es új alvázszám cirka 51000-ért? Ilyen volt: Ilyen lett: Próbáld meg valami matt vagy max. selyemfényű alapozóval megfújni nagyon vékonyan, hátha sikerül előcsalni a számokat (ha meg nem, hát le tudod mosni oldószerrel). Mondanám, ha van makettezős ismerősöd akkor makettezős festékszóróval megfújni a felületet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember8, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2015 Életemben nem néztem még be oda. Fel kell csak nyitni vhogy? Anyós oldalon, a küszöb mellett kis műanyag fedél, kipattintod és alatta látni az alvázszámot. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
trassher Elküldve Szeptember8, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2015 (edited) Nem irigyellek. A második képen azért kicsit olvashatók a dolgok, de tényleg vacak a minősége sajnos. Szélvédőnél is ereszthet. Most hogy szétszedted a gépet lehet meg kéne locsolni egy kis vízzel, aztán figyelni hogy hol kezd el vizesedni bent. Holnap majd elkezdem megnézni hol engedheti be a vizet. Esővízelvetőknél lefolyt a víz egyből de attól még a küszöbnél befolyhat valamennyi. A oszlop takarókat is leveszem majd, hátha ott vezeti be a vizet. Sajnos belenyúltam ezzel az autóval elég keményen. Klíma még mindig nem működik. Kiderült hogy nem is belevaló a hűtő és összerakták 2 db szárítószűrővel...... Az egyik elpukkant és eltömített mindent. 28 bar-os nyomásnál a hűtő csont hideg holott azon a nyomáson 60 fok körüli a meleg oldalon a gáz. Mindkét ülés alatt hiányoznak a csatlakozók de azt a belteres topikban láthattad is. Bombero: Természetesen festve lesz, úgy látszania kellene szerintem. Rozsdagátló alapozó majd matt fekete festék. Száradás után leragasztom 3M kétoldalú ragasztóval ami mondhatni hermetikusan zár. Jobb ötletem már nincs, ezt is a terepjárós barátom mondta akihez hordom az autót kozmetikába. Módosítva Szeptember8, 2015 : trassher Link to comment Megosztás: More sharing options...
IPV754 Elküldve Szeptember8, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2015 Holnap majd elkezdem megnézni hol engedheti be a vizet. Esővízelvetőknél lefolyt a víz egyből de attól még a küszöbnél befolyhat valamennyi. A oszlop takarókat is leveszem majd, hátha ott vezeti be a vizet. Sajnos belenyúltam ezzel az autóval elég keményen. Klíma még mindig nem működik. Kiderült hogy nem is belevaló a hűtő és összerakták 2 db szárítószűrővel...... Az egyik elpukkant és eltömített mindent. 28 bar-os nyomásnál a hűtő csont hideg holott azon a nyomáson 60 fok körüli a meleg oldalon a gáz. Mindkét ülés alatt hiányoznak a csatlakozók de azt a belteres topikban láthattad is.Bombero: Természetesen festve lesz, úgy látszania kellene szerintem. Rozsdagátló alapozó majd matt fekete festék. Száradás után leragasztom 3M kétoldalú ragasztóval ami mondhatni hermetikusan zár. Jobb ötletem már nincs, ezt is a terepjárós barátom mondta akihez hordom az autót kozmetikába. Sajnos így jártam én is anno az F Astra-val,csak nekem a vezető oldalnál ázott.Először én is a szélvédő környékét tippeltem,de nem az lett végül több órás pöcsölgetés meg a kocsi elejének lebontása után megtaláltam.A bal oldali nyúlvány és a kasztni talákozásánál,a nyúlvány belsejénél folyt be a víz.Tele nyomtam savmentes szilóval,meg ahol tudtam,elértem kézzel kikenegettem,s csodák csodája többé nem ázott be. De ez csak egy tipp,nem tudom hogy a G nél lehet e ugyan ez a szitu,meg az az autó törött volt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Szeptember9, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2015 Holnap majd elkezdem megnézni hol engedheti be a vizet. Esővízelvetőknél lefolyt a víz egyből de attól még a küszöbnél befolyhat valamennyi. A oszlop takarókat is leveszem majd, hátha ott vezeti be a vizet. Sajnos belenyúltam ezzel az autóval elég keményen. Klíma még mindig nem működik. Kiderült hogy nem is belevaló a hűtő és összerakták 2 db szárítószűrővel...... Az egyik elpukkant és eltömített mindent. 28 bar-os nyomásnál a hűtő csont hideg holott azon a nyomáson 60 fok körüli a meleg oldalon a gáz. Mindkét ülés alatt hiányoznak a csatlakozók de azt a belteres topikban láthattad is. Bombero: Természetesen festve lesz, úgy látszania kellene szerintem. Rozsdagátló alapozó majd matt fekete festék. Száradás után leragasztom 3M kétoldalú ragasztóval ami mondhatni hermetikusan zár. Jobb ötletem már nincs, ezt is a terepjárós barátom mondta akihez hordom az autót kozmetikába. Az anyós ülés előtti térben megjelenő víz, lehet a fűtőradiátor csatlakozásainak elöregedésétől. Legalábbis korábban már volt ilyenről is szó, ha pedig babráltak nálad a hűtő / fűtő rendszerrel én mindenképpen megnézném. A tűzfalon lévő átvezető csövek tömítéseit, különös tekintettel a belső oldalon. Egy misét megér, ha már nagyjából szétkaptad a belteret.... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
trassher Elküldve Szeptember9, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2015 (edited) Az anyós ülés előtti térben megjelenő víz, lehet a fűtőradiátor csatlakozásainak elöregedésétől. Legalábbis korábban már volt ilyenről is szó, ha pedig babráltak nálad a hűtő / fűtő rendszerrel én mindenképpen megnézném. A tűzfalon lévő átvezető csövek tömítéseit, különös tekintettel a belső oldalon. Egy misét megér, ha már nagyjából szétkaptad a belteret.... És ezeket a csöveket hol keressem? A pollenszűrő ház megvan, külső/belő keringtetés állító is megvan de csöveket nem igazán látok. Delphi fűtés/szellőzés rendszer van az autóban. Szerk.: A víz nem édes szóval nem a rendszerből származik. Pedig már reméltem hogy legalább kicsit szűkül a kör. Módosítva Szeptember9, 2015 : trassher Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts