Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Jól megjártam ,mert lusta voltam kézimosóban lemosni a kocsit és elvittem gépibe.Mondanom sem kell, hogy látszik rajta a kefék nyoma.

Pedig az az érdekes, hogy amikor lemosattam akkor nem látszott semmi ,pedig úgy néztewm hogy már majdnem kiesett a szemem.Másnap reggel mentem melózni és a lámpa fényénél megláttam azt a sok karcolást ,hát majdnem hülyét kaptam.Ezt szerintetek el lehet tüntetni ,ha veszek valamilyen polír pasztát vagy mi a szöszt?Nagyon tetszik a fekete kocsi ,mindig is tetszett ,de ez volt az utolsó hogy ilyet vettem mert ezen minden szar meglátszik.

Link to comment
Megosztás:

Jól megjártam ,mert lusta voltam kézimosóban lemosni a kocsit és elvittem gépibe.Mondanom sem kell, hogy látszik rajta a kefék nyoma.

Pedig az az érdekes, hogy amikor lemosattam akkor nem látszott semmi ,pedig úgy néztewm hogy már majdnem kiesett a szemem.Másnap reggel mentem melózni és a lámpa fényénél megláttam azt a sok karcolást ,hát majdnem hülyét kaptam.Ezt szerintetek el lehet tüntetni ,ha veszek valamilyen polír pasztát vagy mi a szöszt?Nagyon tetszik a fekete kocsi ,mindig is tetszett ,de ez volt az utolsó hogy ilyet vettem mert ezen minden szar meglátszik.

nyugi a polír csodákra képes :huh: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jól megjártam ,mert lusta voltam kézimosóban lemosni a kocsit és elvittem gépibe.Mondanom sem kell, hogy látszik rajta a kefék nyoma.

Pedig az az érdekes, hogy amikor lemosattam akkor nem látszott semmi ,pedig úgy néztewm hogy már majdnem kiesett a szemem.Másnap reggel mentem melózni és a lámpa fényénél megláttam azt a sok karcolást ,hát majdnem hülyét kaptam.Ezt szerintetek el lehet tüntetni ,ha veszek valamilyen polír pasztát vagy mi a szöszt?Nagyon tetszik a fekete kocsi ,mindig is tetszett ,de ez volt az utolsó hogy ilyet vettem mert ezen minden szar meglátszik.

ne hogy azt hidd hogy a fehér az jobb.......

Link to comment
Megosztás:

Most saját károdon tanulhattál, hogy kézimosóba kell vinni :huh:

Drága, de jó.

Kecskeméten van egy nagyon jó kézimosó, mi mindig oda hordjuk a céges és a saját kocsikat is. Külső 1300. Szerintem az egyáltalán nem sok, mivel egy gépi mosásért is elkérnek már vagy 1000 forintot...

Link to comment
Megosztás:

Kértem árajánlatot egy olajcserére 2-3e km-es futásra, és pár hónapos korra. Csak egy olajcsere, mivel nem akarok a gyári olajjal járni sokat, mivel gyorsan elkoszolodik.

1. hely: Telefonban nem értettek, azt mondták, hogy felesleges, de ha viszem pár hónapos korban akkor lecserélik az olajat,de akkor már az egyéves korában is vinnem kell, és az nagyszervíz lessz. :huh:

2. hely: Kérdésemre, hogy milyen olajat tesznek bele: 10W-40-es OMW, és azt mondták, hogy őkis 1 éves átvizsgálásnak veszik.

10W-40-es olaj? :) :lol: :)

Ha 2-3 hónapossan párezer km-el lecseréltetem, akkor az egyéves szervíz miért nagyszervíz,, és akkor mmiért kell cserélni azokat a dolgokat 12-15e km-el? ;)

Kezdek kiábrándulni az opelből, de legföképp a szervízekből. :D

Link to comment
Megosztás:

Kértem árajánlatot egy olajcserére 2-3e km-es futásra, és pár hónapos korra. Csak egy olajcsere, mivel nem akarok a gyári olajjal járni sokat, mivel gyorsan elkoszolodik.

1. hely: Telefonban nem értettek, azt mondták, hogy felesleges, de ha viszem pár hónapos korban akkor lecserélik az olajat,de akkor már az egyéves korában is vinnem kell, és az nagyszervíz lessz. :huh:

2. hely: Kérdésemre, hogy milyen olajat tesznek bele: 10W-40-es OMW, és azt mondták, hogy őkis 1 éves átvizsgálásnak veszik.

10W-40-es olaj? :) :lol: :)

Ha 2-3 hónapossan párezer km-el lecseréltetem, akkor az egyéves szervíz miért nagyszervíz,, és akkor mmiért kell cserélni azokat a dolgokat 12-15e km-el? ;)

Kezdek kiábrándulni az opelből, de legföképp a szervízekből. :D

Ne cseréltesd le! Amit le akarsz cseréltetni, az egy kiváló minőségű, FUCHS Titan Supersyn Ecoflex 5W-30 teljesen szintetikus csúcs motorolaj. Azért koszolódhat gyorsan, mert kiváló tisztító hatású. Ha nem venné fel a koszt, az a motorban rakódna le.

Nehogy azt hidd, hogy gyári feltöltésnek az Opel olajat használják a gyárban!

Az OMV 10W-40 ennek az olajnak nyomába sem léphet.

Azért kell mindenképpen elvégezni az 1 éves inspekciót, mert a garancia érvényesítéséhez ez kell, fogyasztóvédelmi szempontból is.

Hidd el nekem, ha tényleg jót akarsz a kocsinak, nem cserélteted le a FUCHS-ot egyéb, hozzá képest löttyökre.

Link to comment
Megosztás:

Nem, abban igaza van imynek, hogy nem árt az első olajat előbb lecserélni (főleg ha gyárilag grafitos

olajjal van töltve), bár szerintem elég lenne 5ezer km után. Ugyanis ez első párezer km alatt nagyon

megnő a felvett fémtartalma az olajnak a bekopás miatt. Ezért én semmiképpen nem hagynám az első

olajat egy teljes intervallumra a gépemben. A legtöbb autónál ez a gyári előírás is.

(abban igazat adok, hogy csak minőségi olajat szabad beletenni helyette)

Link to comment
Megosztás:

Nem, abban igaza van imynek, hogy nem árt az első olajat előbb lecserélni (főleg ha gyárilag grafitos

olajjal van töltve), bár szerintem elég lenne 5ezer km után. Ugyanis ez első párezer km alatt nagyon

megnő a felvett fémtartalma az olajnak a bekopás miatt. Ezért én semmiképpen nem hagynám az első

olajat egy teljes intervallumra a gépemben. A legtöbb autónál ez a gyári előírás is.

(abban igazat adok, hogy csak minőségi olajat szabad beletenni helyette)

Suzukimnál 1000 km-nél cserélték az olajat anno ( 90ekm-rel adtam el)és olyan lelkiismeretesen átnézte a szerelő srác minden szervízelésnél hogy az opel szervizekben járva ez mindig eszembe jut. Opeléknél miért nem így van? Tisztelet a kivételnek.

(Suzukihoz nem lehetne vinni garancia idő alatt :huh: )

Link to comment
Megosztás:

Nem, abban igaza van imynek, hogy nem árt az első olajat előbb lecserélni (főleg ha gyárilag grafitos

olajjal van töltve), bár szerintem elég lenne 5ezer km után. Ugyanis ez első párezer km alatt nagyon

megnő a felvett fémtartalma az olajnak a bekopás miatt. Ezért én semmiképpen nem hagynám az első

olajat egy teljes intervallumra a gépemben. A legtöbb autónál ez a gyári előírás is.

(abban igazat adok, hogy csak minőségi olajat szabad beletenni helyette)

imynek:

Egyébként ez a FUCHS nem grafitos, persze ez nem változtat semmin sem. Ha tényleg előbb akarod cserélni, akkor már legalább az 5 ezer km-ert várd meg, de ha 5 ezernél beleteszel egy jóval gyengébb minőségű olajat, az sokkal rosszabb, mintha mondjuk 15.000-et futott volna a Fuchs-al.

Link to comment
Megosztás:

még annyit tennék hozzá, hogy annyira azért nem kell biztosra venni a benne levő olaj

típusát, ugyanis gyáranként (telephelyenként) is kb félévente is változhat a beszállító.

Amiről tudomásom van eddig, mint gyári olaj: total, elf, mobil1 és valami szemét, amit

10W40-esként forgalmaznak mostanában, annak nem ismert a típusa/gyártója.

Ezt a fuchs-ot igazság szerint csak tőled hallottam még, semmilyen dokumentumot nem

láttam róla, hogy valóban gyári beszállító lenne. Tudsz valamit mutatni, mert az tényleg

érdekelne. :huh: Akkor azt is felveszem a listára :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ne cseréltesd le! Amit le akarsz cseréltetni, az egy kiváló minőségű, FUCHS Titan Supersyn Ecoflex 5W-30 teljesen szintetikus csúcs motorolaj. Azért koszolódhat gyorsan, mert kiváló tisztító hatású. Ha nem venné fel a koszt, az a motorban rakódna le.

Nehogy azt hidd, hogy gyári feltöltésnek az Opel olajat használják a gyárban!

Az OMV 10W-40 ennek az olajnak nyomába sem léphet.

Azért kell mindenképpen elvégezni az 1 éves inspekciót, mert a garancia érvényesítéséhez ez kell, fogyasztóvédelmi szempontból is.

Hidd el nekem, ha tényleg jót akarsz a kocsinak, nem cserélteted le a FUCHS-ot egyéb, hozzá képest löttyökre.

Főleg hogy az előirt vízkozítás 0W-30, 0W40; 4W30; 5W-40. Szóval a 10W-s olajat azért nem raknék bele, max akkor, ha eszi az 5W-st.

Lehet benne hagyom a gyári olajat, és másnem 11 hónapossan elviszem szervízre, de csak oda, ahol nem GM-et öntenek bele. OMW-t sem raknék bele, Castrol kellene Nekem. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Ne cseréltesd le! Amit le akarsz cseréltetni, az egy kiváló minőségű, FUCHS Titan Supersyn Ecoflex 5W-30 teljesen szintetikus csúcs motorolaj. Azért koszolódhat gyorsan, mert kiváló tisztító hatású. Ha nem venné fel a koszt, az a motorban rakódna le.

Nehogy azt hidd, hogy gyári feltöltésnek az Opel olajat használják a gyárban!

Az OMV 10W-40 ennek az olajnak nyomába sem léphet.

Azért kell mindenképpen elvégezni az 1 éves inspekciót, mert a garancia érvényesítéséhez ez kell, fogyasztóvédelmi szempontból is.

Hidd el nekem, ha tényleg jót akarsz a kocsinak, nem cserélteted le a FUCHS-ot egyéb, hozzá képest löttyökre.

Szerinted 15e-et is kibír?

Link to comment
Megosztás:

Ma felhivott egy ürge kérdezte hogy javitok-e adagoló vezérlöegységet, mondtam igen, kérdeztem mi törént

hát le áll az astrája(y17DT) majd utána indul ujra.Mondtam neki egyértelmü adagoló vezérlöegység(p0251)

kérdezte mennyibe kerül -----35000Ft majd a rekció huha.

Én megkérdeztem tudja mennyibe kerül az új és tudta 480ezerft.

ennek ellenére nem értem mire számított volna hogy ingyen vagy mi?

Pesten 60ezerFT.ja és ha belenyulsz csak megnézni, akkor már 80e a javitás.

Most szoljatok hozzá........

Link to comment
Megosztás:

még annyit tennék hozzá, hogy annyira azért nem kell biztosra venni a benne levő olaj

típusát, ugyanis gyáranként (telephelyenként) is kb félévente is változhat a beszállító.

Amiről tudomásom van eddig, mint gyári olaj: total, elf, mobil1 és valami szemét, amit

10W40-esként forgalmaznak mostanában, annak nem ismert a típusa/gyártója.

Ezt a fuchs-ot igazság szerint csak tőled hallottam még, semmilyen dokumentumot nem

láttam róla, hogy valóban gyári beszállító lenne. Tudsz valamit mutatni, mert az tényleg

érdekelne. :huh: Akkor azt is felveszem a listára :lol:

Dokumentumot természetesen nem tudnék mutatni neked.

Az a bizonyos cég, amelynél dolgozom, nemcsak a BMW-nek hanem többek között az Opel-nek is dolgozik, és kollégámtól szoktam leszedni az infókat, mert sokszor megfordul Opel gyárban.

Én is leszedem at infókat az én helyemen, aztán cserélünk :)

Most még biztosan a Fuchs szállít első feltöltésre az Opelnek, abban persze igazad van, hogy ez könnyen változhat, de legalább egy éve ez megy már (de ha minden igaz, akkor talán régebb óta)

Link to comment
Megosztás:

Szerinted 15e-et is kibír?

Persze, annyit is kibír, de maradjunk a 10.000 Km-nél, ha már annyira jót akarsz neki.

Szóval akkor azt javaslom neked, hogy 10.000-nél egy csere (akár ugyanarra!!), szűrővel együtt persze.

Az sem nagy baj, ha a szervízben ezt nem is tudják meg, viheted jónevű egyéb szakihoz is. Az olajcsere nem nagy ügy.

Aztán meg majd beviszed a szervízbe egyéves korában, mikor menned kell.

Persze, ha keveset mész az autóval, és egy éves korára mondjuk 12.000 km menne bele, akkor nem érdemes lecserélned, mert a nagyszervízen mindenképpen lecserélik, akkor is ha előtte ott cseréltetted le.

Viheted te is az olajat, elsősorban GM-LL-A-025 minőségű, 5W-30 olajat ajánlanám.pl. Fuchs, Liqui-Moly, OMV, Addinol

Tulajdonképpen mindegy a márka, a minőségi termék a lényeg.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.