Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Tavaly cseréltettem ki emrt akkor is rángatott. Megnéztem a számlát és XEP-s gyertyát tettek bele mikor ez még XE-s. Lehet nemszámít de nemtudom. Meg azt ne mtudom hogy 2 pólusú kell vagy 1? Mert valahol gyárinak a 2 pólusút írják valahol nem.

Úgy tudom a gyári belevaló GM 2 pólusú, de bármely szakszervíz megmondja neked a motorkód/évjárat alapján és meg is vásárolhatod náluk 1100-1200 HUF/db áron.

A rángatást sok minden okozhatja ám, nem ártana megnézni a trafóhidat, az oldalához csatlakozó kábelt/csatlakozót, üzemanyagszűrőt, esetleg AGR szelep koszolódása, bármilyen elektromos kontakt hiba.

Nézess esetleg hibakódot.....

Link to comment
Megosztás:

Tavaly cseréltettem ki emrt akkor is rángatott. Megnéztem a számlát és XEP-s gyertyát tettek bele mikor ez még XE-s. Lehet nemszámít de nemtudom. Meg azt ne mtudom hogy 2 pólusú kell vagy 1? Mert valahol gyárinak a 2 pólusút írják valahol nem.

Nekem megvannak az eredeti gyertyák, egypólusú, GM-Bosch gyertyák. Egypólusú kell bele szerintem.

Ja, amúgy az enyém 1,6 Twinport (2005) és szíjas...... B)

Link to comment
Megosztás:

Nekem megvannak az eredeti gyertyák, egypólusú, GM-Bosch gyertyák. Egypólusú kell bele szerintem.

Ja, amúgy az enyém 1,6 Twinport (2005) és szíjas...... B)

2 pólusut tegyél bele.

mi is mindig azt teszünk bele...

12 14 000

de a gyári gyertya 60.000 km re szavtolt.

ha volt cserélve és rángat akkor ott biza más lesz a bibi

Link to comment
Megosztás:

2 pólusut tegyél bele.

mi is mindig azt teszünk bele...

12 14 000

de a gyári gyertya 60.000 km re szavtolt.

ha volt cserélve és rángat akkor ott biza más lesz a bibi

uhuhu

Iridium gyertyák nem léteznek az Opelbe? Én a motoromban amikor cseréltem, akkor (igaz a régi után), sokkal könyebb indítást tapasztaltam...

NGK iridium

Egyes oldalakon jobb égést (ezáltal kisebb fogysztást de pár %-ot, amit észrevenni nem lehet), nagyobb teljesítményt, kevesebb károsanyagkibocsájtást, és hosszabb életartalmat szavatolnak....

Link to comment
Megosztás:

Hali,igen nekem van.160MB terjedelmű.A címe:Opel Astra G Csináld magad.Nagyon jó részletesen

leír mindent pl.kormánymű csere fék futómű javítás elektromos kütyük.Csak azt kéne megdumálni,hogy

hogyan kerül el hozzád.

Pocses és Dudu123,

privátban kaptam egy linket, ahonnan le tudom tölteni.

Köszönöm mindenkinek a segítséget

üdv

szobikari

Link to comment
Megosztás:

valami injektor tisztítót. Állítólag ez jó a rángatás ellen. Kitisztítja a lerakódásokat.

Sajnos ez az ami a legkevésbé szokott segíteni.

Gyertya, üzemanyag szűrő, légszűrő első lépésben, aztán lehet tovább menni: AGR > Légtömegmérő > Lambda szonda, de mindenképp nézess hibakódot B)

Link to comment
Megosztás:

B)

Nos hát megcsinálták a kocsit. A gyújtótrafó vagy mi a fene adta meg magát. Kemény 42.000 Ft-ba fájt. Ezekszerint már tavaly is az szerencsétlenkedhetett csak akkor még észheztért valahogy.

Pontosan mi volt a hiba jelneség nála? Nekem is kezd rángatni de nem agr mert az cserélve volt ( előtte rángatot de akkor mindig egy ford tartományban és gyári agr szelep csere után megoldódot) gyertya 15e km-el ezelőtt gyári ment bele benya szűrő múlt héten volt cserélve. Van mikor 1700 nál de van mikor 2700 nál ránt egy brutált. Nem is rántás mintha megtorpanna egy pillanatra gázadásra, de nem mindig csinálja. ÉS mostanában hidegen; ugye meg emeli az alapjáratot, akkor mintha 3 hengerezne, darabosan jár, aztán mikor vissza engedi az alapjáratot minden rendben simán jár a motor.

Link to comment
Megosztás:

Nos hát megcsinálták a kocsit. A gyújtótrafó vagy mi a fene adta meg magát. Kemény 42.000 Ft-ba fájt. Ezekszerint már tavaly is az szerencsétlenkedhetett csak akkor még észheztért valahogy.

dáhüJevagyol...

ilyenkor nem kérdezel...

ott van egy darab gyári a csomagtartómban, én 25 ért vettem, garival, mindennel...

és ahonnan ez van ott van még több is...

dehát evvan...

Link to comment
Megosztás:

Nos hát megcsinálták a kocsit. A gyújtótrafó vagy mi a fene adta meg magát. Kemény 42.000 Ft-ba fájt. Ezekszerint már tavaly is az szerencsétlenkedhetett csak akkor még észheztért valahogy.

Trafóhídnak hívják a nyomorultat! De ezen az áron becézheted drágámnak! B)

Link to comment
Megosztás:

B)

Van mikor 1700 nál de van mikor 2700 nál ránt egy brutált. Nem is rántás mintha megtorpanna egy pillanatra gázadásra, de nem mindig csinálja. ÉS mostanában hidegen; ugye meg emeli az alapjáratot, akkor mintha 3 hengerezne, darabosan jár, aztán mikor vissza engedi az alapjáratot minden rendben simán jár a motor.

Légtömeg mérő van benne, vagy IAT + MAP szenzoros?

Ha van légtömeg mérőd érdemes lenne egyet próbára becserélni, azzal hogy viselkedik?

Sajna az új elég drága, hogy csak úgy blindre cserélje az ember....

Link to comment
Megosztás:

Légtömeg mérő van benne, vagy IAT + MAP szenzoros?

Ha van légtömeg mérőd érdemes lenne egyet próbára becserélni, azzal hogy viselkedik?

Sajna az új elég drága, hogy csak úgy blindre cserélje az ember....

Honnan lehet tudni, hogy melyik variáció van a verdában?

Más téma: van tapasztalatotok festékjavító stiftekkel?

Van egy kulcsosnak tűnő pár centis karc az egyik ajtón, ezt kellene eltűntetni valahogy, mivel fémig sikerült annak a jóarcúnak. Sima fehér színű az autó. (Színkódja hol van jelölve az autón?)

Link to comment
Megosztás:

Hát normál esetben a szervízben 50 lett volna de lealkudtam 42-re. B)))

Hát azt nemtudtam sajnos hogy neked mik vannak a garázsodban. De legközelebb megkérdem.

Esetleg új Astra üléshuzatod nincs óccsón???

van egy darab itthon B)

csak az a baj, hogy a Coupéba való, felső rész, vezető oldali, oldallégzsákos :D

még az arany coupéra vettem, de ugye az mén nincsenmeg, és az új tulajnak nem adtam oda...

amugy az 60.000 forintba kerül ujonnan...

Link to comment
Megosztás:

Légtömeg mérő van benne, vagy IAT + MAP szenzoros?

Ha van légtömeg mérőd érdemes lenne egyet próbára becserélni, azzal hogy viselkedik?

Sajna az új elég drága, hogy csak úgy blindre cserélje az ember....

Hát őszintén nem tudom x16xel a motorkód.

Link to comment
Megosztás:

Elnézést hog yeste nem írtam le a tapasztalatot de most megteszem. Szóvala kocsi a következőket produkálta. Sima normál tempónál még haggyán néha néha lehetett csak érezni kisebb rángatásokat, olyant mintha magas fokozatban lenne a váltó és mennék 20-al. Aztán ha jobban odaléptem akkor meg azt éreztem mintha elkószált volna 1-2 tucat pasi abból a 90-ből aminek lennie kellene. MIntha lelett volna folytva a kocsi, kb olyan érzés volt. Aztán a szervízben kiderült, hogy a gyújtástrafóval (táglalap alakú vacak) van gond. Ez megy rá felülről a gyertyákra. És szervízben mikor rádugták a hibadiagnosztikát kiírta hogy a 3. hengernél van a gond, azt letiltotta már a rendszer. És áttettek egy új ilyen gyújtástrafót és azóta pedig szuper a kocsi simán egyenletesen húz még padlógáznál is.

Tuti ez volt vele már tavaly is , mert emlékszem akkor is a 3. gyertyát kellett volna kicserélni mondta a szerelő hogy azzal lesz a gond, igaz Én mindet kidobattam vele és utána jó lett. De lehet csak mázlija volt a szerelőnek hogy épp megjavult.

De lehet megcsináltatom ezt a gyújtástrafót. Azt honnét tudom, hogy melyik m,egy a harmadik hengerhez? Melyik oldalról kell számolnom? Van valami jel az egyik oldalon ahonnél elindulhatok?

Amúgy 2 napja már én is erre gyanakodtam, gondoltam ki is cserélem és megpróbálom a másik Astránkba ami van. De hát az már a twinportos 1.4-es és azé nem jó erre.

Ja és ebben amiben tönkremenj ebben ténleg nincsen AGR mert a szervizes is először mondta megnézi azt és látta hogy levan dugózva és nincsen benne AGR.

Na csak ennyit akartam.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.