Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

4500 Ft az reális egy futóműbeállításra.

Fentebb gondolom nem 3-4 métert, hanem 3-400 méter akartál írni... 3-4 méter az nagyon durva lenne :blush:

A bal első kereken 1.3 fokkal balra állt, és az húzta el az egészet, beállítás után frankó. A többi kerék +-0.1-0.3 fokkal tér el, de azokat nem bántották, azt mondták nem kell. Így már a kormánykerék is középen áll, és akkor megy egyenesen.

Akinek nem egyenes, és valamerre húz, az szerintem látogasson meg egy műhelyt.

Link to comment
Megosztás:

Pár napja észrevettem hogy amikor elösször elindulok az autoval,lehet reggel,délután,vagy este,a bal hátuljátol valahonnét a kerék környékéröl fura nyikorko,sziszegö hang jön,körülbelül pár méter megtételéig.

Azt hittem majd abba marad de nem,ugyanugy ha hidegben idulok ha napközben szoval mindig.

Esetleg valami ötlet rá?

Tán a dobfék. Nekem is néha eléggé fazék hangja van. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Pár napja észrevettem hogy amikor elösször elindulok az autoval,lehet reggel,délután,vagy este,a bal hátuljátol valahonnét a kerék környékéröl fura nyikorko,sziszegö hang jön,körülbelül pár méter megtételéig.

Azt hittem majd abba marad de nem,ugyanugy ha hidegben idulok ha napközben szoval mindig.

Esetleg valami ötlet rá?

Az a dobfék lesz szerintem, nálam is ezt csinálta pár hétig, újabban már csendben van.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Tudna nekem segíteni valaki? Teljesen tanácstalan lettem 1.6 G Astrámmal kapcsolatban(Z16XE motor).

Sárga lámpa világít, gyursulásnál, alapjáraton is rángat. Hibaolvasásnál először 1-es henger gyujtáskimaradást jelzett aztán ERG szelepre hivatkozott. Gyertyákat cseréltem nem javult, ezután trafóhíd csere után, ugyanaz a hiba, új ERG szelep próbával ugyanaz. Súlyos tizezrek fizetése után, a helyzet változatlan. Volt 3 hét szünet(+ 2000km) mikor magától elmult legalábbis csak enyhe rángatás volt tapasztalható, 3 napja viszont újra előjött a hiba. Különböző véleményeket hallottam több Opel szervízben, az egyik alapból motorvezérlőt diagnosztizált, a másik, hogy semmi baja nincs a motorvezérlőnek, a szelep kormosodott, a harmadik nem is látta és "hidro tőkét kell javítani"

Most az a kérdés, hogy miután kifizettem közel 60.000 ft-ot különböző alkatrész+diagnosztika+munkadíj kinek lehet ezekután hinni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Meg tudjátok mondani nekem, hogy az f astrába való ültetőrugó jó-e a g astrába? Azt gondolom, hogy az ültetés mértéke változik a tömege és a súlyelosztása miatt, inkább csak a rugó kialakítása, alakja miatt kérdezem.

Üdv

Szia!

Én úgy emlékszem, hogy Rastalosnak F Astrából lett áttéve rugó a G-be, de nem vagyok biztos benne! Ha gondolod keresd meg Őt a kérdéssel!

Link to comment
Megosztás:

Tetőcsomagtartó témában kéne kis infó urak!

Néha jó lenne, ha lenne, de ez max 1-2 havonta jön csak elő, nem mindennapi használatra.

A kocsi Caravan, de nincsenek rajta a hosszanti tetőgerendák. (vagy mifenék)

Nem is szeretnék rá, mert így csendesebb belülről, mint haveré, akinek fent van ez a cucc.

Létezik ezekhez olyan tetőtartó, amit lehet fel/le szerelni, de nem kell hozzá a gyári "gerenda"?

Link to comment
Megosztás:

Tetőcsomagtartó témában kéne kis infó urak!

Néha jó lenne, ha lenne, de ez max 1-2 havonta jön csak elő, nem mindennapi használatra.

A kocsi Caravan, de nincsenek rajta a hosszanti tetőgerendák. (vagy mifenék)

Nem is szeretnék rá, mert így csendesebb belülről, mint haveré, akinek fent van ez a cucc.

Létezik ezekhez olyan tetőtartó, amit lehet fel/le szerelni, de nem kell hozzá a gyári "gerenda"?

Ha a helye megvan akkor szerintem ugyanaz mint a sima g-hez. De szerintem azért az hülyeség hogy tetősín nélkül halkabb.... :blush:

Link to comment
Megosztás:

... és (mérhető) többletfogyasztást sem okoz. Nagy sebességnél inkább a tükrök szólalnak meg.

Hát, erre nem tudok mit mondani, mivel nem egy autó, csak ugyanolyan. Fogyasztás meg erősen talpfüggő is.

Tükrök az enyémen is vannak, csak a sín az eltérés. :blush:

Nem arról van szó, hogy dübörög, mintha a tetőtartó maradt volna fent, csak más hangot is hallottam a menetzajban, mint amit megszoktam, de ennyi.

Nem nagy ügy.

A lényeg: sima 5 ajtósé felrakható Caravanra?

Link to comment
Megosztás:

mennyé kirándulni vele, és hajtsd meg...

a korom kitámasztja a szelepet, és ezért van gyujtáshiba.

Azért a következőre ügyelj:

Nem tudom hány éves a verdád és hogy mennyire eszi esetleg az olajat.

Mire is akarok kilyukadni.. Nekem az előző F astramnal volt ilyen. A kormosdás oka

az volt, hogy bizony a gyűrűk kopása miatt ette az olajat. igenám de a korom lerakódott

a dugattyúk tetején is a gyakori rövidtávú városi közlekedés miatt. Aztán egyszer elindultam

Szlovéniába Síelni (január 1.én!!!!!) és félúton (még szerencse hogy kishazánkban) füst és leáll..

Kész vége... Részletezhetném a sztorit, hogy ezután mi lett a sorsunk amiből egy novellára való is kijönne, de nem az a lényeg, hanem hogy mi történt a motorral... Kilyukadt a dugattyú!!!!!, ugyanis a sok koromlerakódás ami felhalmozódott, a hirtelen terhelés alatt

nem tudott leégni (150-es tempó a pályán) hanem felizzott és átégette a dugatyúmat. Az olvadt részek szétfröccsentek a hengerben.

Hát egy hét síelés után (mert szerencsére 2 kocsival mentünk és valahogy összeszorultunk) 2005 januárjában 130E Ft os szervízdíj várt idehaza. Igaz előtte tényleg nagyon ette az olajat már 6-8 dl/1000 km!!

Aztán a szervíz után ujra szétszedettem és újragyűrűztettem minden hengert... Mondjuk utána olyan jól sikerült, hogy később 2008-ban a 212000 km-t futott autót bent akarták tartani zöldkártyánál, hogy a "sz..r 5 éves" kocsik helyett legyen mivel etalon CO értéket produkálni :blush:

Link to comment
Megosztás:

Tetőcsomagtartó témában kéne kis infó urak!

Néha jó lenne, ha lenne, de ez max 1-2 havonta jön csak elő, nem mindennapi használatra.

A kocsi Caravan, de nincsenek rajta a hosszanti tetőgerendák. (vagy mifenék)

Nem is szeretnék rá, mert így csendesebb belülről, mint haveré, akinek fent van ez a cucc.

Létezik ezekhez olyan tetőtartó, amit lehet fel/le szerelni, de nem kell hozzá a gyári "gerenda"?

A http://www.thulecity.hu -n talán? :blush:

De ha rákeresel a google-on akkor elvileg taláhatsz ott is olyan cégek honlapcímét ahol forgalmaznak ilyet.

Link to comment
Megosztás:

Emberek!

Szerintetek ez mi lehet:

Ha jól figyelem meg a dolgokat, akkor hidegben, hideg motornál van olyan jelenség, hogy

egy bizonyos terhelésnél van egy nagyon finom fémes hang. Szerintem a motortérből

Ha levezem a gázról a lábam, akkor megszűnik, ha finoman nyomom neki, épp csak hogy ne lassuljon

akkor hallom. Ha rendesen gyorsítok, akkor szintén elhallgat.

A hang mindig azonos frekvenciájú, mindig egyformán csendes, de minden sebességfokozatban és sebességnél megfigyelhető

egyedül a terheléstől függ, hogy jelentkezik-e. Nem is hangos épp csak lehet hallani, de azért határozott, mivel észrevettem.

olyan a hang (és itt nem azt akarom mondani hogy ez történik, csak a hang jellegét próbálom leírni) mintha egy állandó fordulatszámú

csúszócsapágy kenés nem lévén, mondjuk a tengelyre ható sugár irányú terhelés nagyságának függvényében hol sípolna, hol nem.

De még egyszer mondom ezzel nem definiálom a problémát, csak nehéz leírni hogy milyen egy hang :blush:

Valaki hallom már hasonlót?

(Z16XEP caravan)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.