Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Autópályán (!) 60 helyett 84-gyel mentem, nem voltak munkások, persze vaku igen. a rohadékok kiálltak mérni úgy,hogy munkás sehol. Tuti az egész konvojt végigbüntették, mindenki ugyanannyival ment. 30ezres büntit kaptam, a kalkulátor is ezt számolta. De ötven helyett 93, az majdnem 100%! 60 felett lesz szerintem,de a 300 soknak tűnik, asszem már sebességarányos a dolog. Ha egy kórház területén 5 helyett 15-tel mész, az ugyi 300%, mégsem 300ezer, gondolom..

Én ezzel számoltam: http://gyorshajtas.co.cc/

Nekem annyi volt a bünti, amennyit írt. E szerint neked 60 ropi!

Ha 2 km/h-val többel mentél volna, az 90 ezer :rolleyes: nézd a jó oldalát, én is azt tettem az enyémnél,

pedig az igazán görény volt a rend (ilyenkor persze mindig) éber őreitől!!!

Én is ezzel számoltam ki.Hát remélem azért 60-ból megáll a dolog.Jó persze.Ez az én hülyeségem,meg is érdemlem.Nem kötelező száguldozni.De azért a 300.000-ropi az tényleg sok.És itt viszont úgy van a táblázaton http://www.k-v.hu/hireink/europai?&new...mp;page=details

Link to comment
Megosztás:

De azért a 300.000-ropi az tényleg sok.És itt viszont úgy van a táblázaton http://www.k-v.hu/hireink/europai?&new...mp;page=details

Már hogyan lenne 300e? :rolleyes:

Ti valamit nagyon elnéztetek...

dsteel cartárs ugye autópályán ment 60-as táblánál 84-el ha minden igaz. Ez alapján az általad linkelt oldalon levő 3 táblázat közül rá a középső vonatkozik ("50 km/óra felett 100 km/óra sebességig", legjobb tudomásom szerint a 60km/h az e kettő közé esik :lol: ), ezen belül meg mindjárt az első sorban ott van hogy "sebességtúllépés mértéke 15-25km/h-ig" (mivel 60 és 84 között a különbség csak 24, ezért még éppen belefér ebbe a kategóriába), szóval rá a 30e Ft-os büntetési tétel vonatkozik, hacsak én is el nem néztem valamit. :blink:

Link to comment
Megosztás:

Már hogyan lenne 300e? :rolleyes:

Ti valamit nagyon elnéztetek...

dsteel cartárs ugye autópályán ment 60-as táblánál 84-el ha minden igaz. Ez alapján az általad linkelt oldalon levő 3 táblázat közül rá a középső vonatkozik ("50 km/óra felett 100 km/óra sebességig", legjobb tudomásom szerint a 60km/h az e kettő közé esik :lol: ), ezen belül meg mindjárt az első sorban ott van hogy "sebességtúllépés mértéke 15-25km/h-ig" (mivel 60 és 84 között a különbség csak 24, ezért még éppen belefér ebbe a kategóriába), szóval rá a 30e Ft-os büntetési tétel vonatkozik, hacsak én is el nem néztem valamit. :blink:

Ja tényleg.Igazad van.Én néztem félre.Köszi. Én azért hiányolom a rólam készült fényképet.Általában azt szoktak küldeni,nem?

Link to comment
Megosztás:

Ja tényleg.Igazad van.Én néztem félre.Köszi. Én azért hiányolom a rólam készült fényképet.Általában azt szoktak küldeni,nem?

Nem kell képet küldeniük. először kaptam egy levelet (60 napon belül), h küldik majd a büntit. azt később meg is kaptam. Ott azt írták, náluk van a bizonyíték. Ha érdekel, menjek le fehérvárra és nézzem meg :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Szép jó napot! :blink:

Tegnap végre nálunk is esett a hó. A fiaim a tévében látják már egy ideje hogy itt-ott esik a hó, ők meg hiába várták. Hát tegnap nagy volt az öröm!:lol: Szánkóztak ezerrel. Később el kellett mennem valahová ótóval. Amikor visszaértem, a nagyfiam rávett egy kis driftelésre. Na jó persze én is csípom az ilyent. :rolleyes: A friss hó még nem is annyira jó, ahol napközben forgolódtak a kamionok ott szupi csúszós volt. Ma ,,sajna,, nem gyúrják pedig már jó sok esett.

Nem bánnám ha sokáig megmaradna.

Persze ha úgy lesz ahogy mondják, és hírtelen 10-20 fokot emelkedik a hőmérséklet, ám legyen. :D

Link to comment
Megosztás:

Szép jó napot! :blink:

Tegnap végre nálunk is esett a hó. A fiaim a tévében látják már egy ideje hogy itt-ott esik a hó, ők meg hiába várták. Hát tegnap nagy volt az öröm!:lol: Szánkóztak ezerrel. Később el kellett mennem valahová ótóval. Amikor visszaértem, a nagyfiam rávett egy kis driftelésre. Na jó persze én is csípom az ilyent. :rolleyes: A friss hó még nem is annyira jó, ahol napközben forgolódtak a kamionok ott szupi csúszós volt. Ma ,,sajna,, nem gyúrják pedig már jó sok esett.

Nem bánnám ha sokáig megmaradna.

Persze ha úgy lesz ahogy mondják, és hírtelen 10-20 fokot emelkedik a hőmérséklet, ám legyen. :D

Én is szeretem a havat és a driftelést. Tegnap azért a f...om kivolt mire Székesfehérvárról hazaértem Csongrádra (170km). Du. 2-kor indultam és este fél7re értem haza. Átlag 40-50km/h. Ezt máskor cca. 2 óra alatt meg szoktam járni. Ma meg azon gondolkodtam, h van egy faros Skodánk 105L-es keresek valami helyet ahol lehet vele csúszkálni :D ;)

Link to comment
Megosztás:

Én is szeretem a havat és a driftelést. Tegnap azért a f...om kivolt mire Székesfehérvárról hazaértem Csongrádra (170km). Du. 2-kor indultam és este fél7re értem haza. Átlag 40-50km/h. Ezt máskor cca. 2 óra alatt meg szoktam járni. Ma meg azon gondolkodtam, h van egy faros Skodánk 105L-es keresek valami helyet ahol lehet vele csúszkálni :lol: :blink:

Anno apámnak volt egy 120L-ese. Akkor megetettük a húgommal, hogy amit az előszobában lát az nem egy összecsukott tetőcsomagtartó, hanem sítalpak a Skoda első kerekeire. Így jobban irányítható, hiszen hátul hajt, elöl irányít. :rolleyes:

Na, ezt az autót csuktam össze '89-ben úgy, hogy a bal első lámpa majdnem az ölemben kötött ki. Azóta nem ültem elöl üres járgányban.

U.i.: Most 17:15-kor -15°C van kint. cold.gif

Link to comment
Megosztás:

Anno apámnak volt egy 120L-ese. Akkor megetettük a húgommal, hogy amit az előszobában lát az nem egy összecsukott tetőcsomagtartó, hanem sítalpak a Skoda első kerekeire. Így jobban irányítható, hiszen hátul hajt, elöl irányít. :rolleyes:

Na, ezt az autót csuktam össze '89-ben úgy, hogy a bal első lámpa majdnem az ölemben kötött ki. Azóta nem ültem elöl üres járgányban.

U.i.: Most 17:15-kor -15°C van kint. cold.gif

...hááát, azért jobb mintha a motor megy az öledbe :blink: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Már régebben volt itt téma, de most újra aktuális: a hűtő letakarása.

Üdv!

Megint előhozták ezt. Régebben tényleg sokat lehetett látni, még valami élelmes kisiparos bizniszt is látott benne, mert voltak típusfüggő műbőr takarók két kerek forgatható tárcsával az elején, amivel a levegőt lehetett szabályozni.

Nem tudom, mit gondoljak, szerintem ha a termosztát és a hűtő rendben van, akkor ilyenekkel nem nagyon kell szórakozni ma már. Szerintem. Meg ezért nem kell olyan autót venni, amit mediterrán országban terveztek...

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Megint előhozták ezt. Régebben tényleg sokat lehetett látni, még valami élelmes kisiparos bizniszt is látott benne, mert voltak típusfüggő műbőr takarók két kerek forgatható tárcsával az elején, amivel a levegőt lehetett szabályozni.

Nem tudom, mit gondoljak, szerintem ha a termosztát és a hűtő rendben van, akkor ilyenekkel nem nagyon kell szórakozni ma már. Szerintem. Meg ezért nem kell olyan autót venni, amit mediterrán országban terveztek...

Lehet létjogosultsága a dolognak szerintem, ha a menetszél el tudja érni a motor felületét direktben. Mert az egy dolog, hogy a termosztát jól működik, de a motor felületéről ha sok hőt visz el a menetszél, akkor tényleg soká melegszik be, és talán nemis éri el az üzemi hőmérsékletet. Szóval nem közvetlenül a radiátor letakarásán látom a nyereséget, hanem azon, hogy nem enged annyi hideg levegőt a motortérbe. Persze a radiátor letakarásával is van némi nyereség, mivel a termosztát az 15 fok körüli tartományban nyílik ki teljesen, télen jóval kevesebb víznek kell átfolynia a radiátoron ahhoz, hogy ellensúlyozza a motor hőveszteségét, mivel erőteljesebb a hőleadás. Emiatt zártabb állapotban lesz a termosztát, vagyis alacsonyabb hőmérsékleten fog a motor működni. Most hogy ez reálisan mekkora különbség, nemtudom, de a menetszél és a fűtés hőelvonásával együtt nem tartok lehetetlennek 8-10 fok különbséget a nyári melegekhez képest.

Link to comment
Megosztás:

Most értem haza melóból, Miskolc és K.barcika között -20.5 fokot mutatott a fed. comp. :rolleyes:

Kép is van, majd linkelem, ha rájövök a módjára.

Jah, én nyertem! :D

Most már nálunk is hidegebb van, de a verda már bent pihen a garázsban. :blink:

Egyébként Zircen állítólag -20 körül van a hivatalosan mért érték. Az tényleg durva.

Más téma: Ha most értél haza -20-ban akkor a motor üzemi hőmérséklete mennyi volt? Bemelegedett rendesen? Most megy a "Nagy Kartonpapír Téma" :lol:

Link to comment
Megosztás:

Lehet létjogosultsága a dolognak szerintem, ha a menetszél el tudja érni a motor felületét direktben. Mert az egy dolog, hogy a termosztát jól működik, de a motor felületéről ha sok hőt visz el a menetszél, akkor tényleg soká melegszik be, és talán nemis éri el az üzemi hőmérsékletet. Szóval nem közvetlenül a radiátor letakarásán látom a nyereséget, hanem azon, hogy nem enged annyi hideg levegőt a motortérbe. Persze a radiátor letakarásával is van némi nyereség, mivel a termosztát az 15 fok körüli tartományban nyílik ki teljesen, télen jóval kevesebb víznek kell átfolynia a radiátoron ahhoz, hogy ellensúlyozza a motor hőveszteségét, mivel erőteljesebb a hőleadás. Emiatt zártabb állapotban lesz a termosztát, vagyis alacsonyabb hőmérsékleten fog a motor működni. Most hogy ez reálisan mekkora különbség, nemtudom, de a menetszél és a fűtés hőelvonásával együtt nem tartok lehetetlennek 8-10 fok különbséget a nyári melegekhez képest.

Elképzelhető, de azért kicsit durva lenne, ha egy német autónál a tervezés során az üzemi körülmények közé nem vették volna be a -15-20°C hideget. Azért Németországban és a lengyeleknél (az én Classicom odavalósi) is előfordul ennél jóval hidegebb. Szerintem felesleges ilyenekkel foglalkozni. Indulásnál levenni a fűtést és a ventit (ha nem párásodik) és akkor hamarabb eléri az üzemi hőfokot. Szerintem...

Link to comment
Megosztás:

nálunk most minusz 17 fok van.

a diesel bemelegedett ugy kb 8-10 km után, fütésem is volt rendesem.

a papám isuzu astrája 25 km alatt épp hogy memozdult a mutató, és fütése se sok volt....

Ja. Nekem Z14XE és 3 km után már langyos levegőt fújt, bár a mutató még feküdt.

Link to comment
Megosztás:

Elképzelhető, de azért kicsit durva lenne, ha egy német autónál a tervezés során az üzemi körülmények közé nem vették volna be a -15-20°C hideget. Azért Németországban és a lengyeleknél (az én Classicom odavalósi) is előfordul ennél jóval hidegebb. Szerintem felesleges ilyenekkel foglalkozni. Indulásnál levenni a fűtést és a ventit (ha nem párásodik) és akkor hamarabb eléri az üzemi hőfokot. Szerintem...

Azon már azthiszem nem lepődünk meg, ha két euró spórolásért kihagynak egyes dolgokat. Olyan autót kellene megnézni, amit a német piacra gyártottak, azon hogy néz ki a dolog. Mert ugye Magyarországon hátsó tárcsafék is csak a nagyobb motorokhoz volt, egyes helyeken meg a kisebbekhez is tárcsát raktak alapból...

Link to comment
Megosztás:

de azt ne felejtsd el, hogy a német piac kicsit jobb felvevő piac mint a magyar.

ott dobfékkel el se tudták volna adni az autót, itt meg az olcsóság számított csak.

pl: kint nem volt 1.2 es motoros Astra G. itt meg ezresével adták el őket, mert olcsó volt. viszont nagy motort nem adtak el csak 2 db ot per év....

nekem volt svájci származású Astra F em, hátul tárcsa fékkel, klimával, és 2x olyan vastag festékkel mint amit a magyar piacra fújt a gyár. oda minőséget vittek, mert csak azt vették meg.

Link to comment
Megosztás:

Azon már azthiszem nem lepődünk meg, ha két euró spórolásért kihagynak egyes dolgokat. Olyan autót kellene megnézni, amit a német piacra gyártottak, azon hogy néz ki a dolog. Mert ugye Magyarországon hátsó tárcsafék is csak a nagyobb motorokhoz volt, egyes helyeken meg a kisebbekhez is tárcsát raktak alapból...

Persze, léteznek B kategóriás verdák (alacsonyabb felszereltség, más beszállítótól való alkatrészek), de ez alapjaiban befolyásolja aműködőképességet, ezért nem valószínű, hogy nagyon játszadoznának vele.

Link to comment
Megosztás:

Azon már azthiszem nem lepődünk meg, ha két euró spórolásért kihagynak egyes dolgokat. Olyan autót kellene megnézni, amit a német piacra gyártottak, azon hogy néz ki a dolog. Mert ugye Magyarországon hátsó tárcsafék is csak a nagyobb motorokhoz volt, egyes helyeken meg a kisebbekhez is tárcsát raktak alapból...

Az enyém ilyen. Takaró csak az akksit védi. Utastérbe árad a meleg a mutató meg pihen. Ebben a hidegben 12-15km után megy fel üzemi hőfokig.

Őszintén szólva marhára nem izgat. Míg léghűtéses "autóm" volt csak az érzékeimre hagyatkozhattam.

Link to comment
Megosztás:

Persze, léteznek B kategóriás verdák (alacsonyabb felszereltség, más beszállítótól való alkatrészek), de ez alapjaiban befolyásolja aműködőképességet, ezért nem valószínű, hogy nagyon játszadoznának vele.

élő példa ha figyeltétek az Astra-G-nél a kéder gumi az ajtó neki csapodik más hangja van egy 98-as-nak és 2004-es évjáratunak más az anyaga.

Link to comment
Megosztás:

élő példa ha figyeltétek az Astra-G-nél a kéder gumi az ajtó neki csapodik más hangja van egy 98-as-nak és 2004-es évjáratunak más az anyaga.

Persze, hogy más az anyaga. Gyártás közben ezer dolgot módosítanak mindig. Nem vélatlen, hogy alkatrészvásárlásnál kérdezik a motorszámot / alvázszámot / évjáratot. Jól is néznénk ki, hogyha kiderüle egy gyermekbetegség (mindig minden típusnál van, ezért nem szabad rögtön bemutató után venni semmit. Legyen szó autóról, mosógépről, fényképezőgépről, számítógépről) és várnának a javítással a következe ráncfelvarrásig vagy modellfrissítésig... Azzal vége is lenne annak a gyárnak.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.