Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Egy márkatársunk keresi az autoját <_<

"Tisztelt Mindenki!

Ma reggelre (2010.09.04) ellopták a házunk elől a feleségem autóját (bp. 2 kerület).

2005-ös évjáratú aranyszínű opel astra classic II, 1.4 benzin, twinport, szürke szövetbelső, kb. 84e km

Különös ismertetőjele nincs (teli minden aprósággal, hátul két gyerek ülésmagasító, szóval a szokásos családi autó), gyári lemezfelnik gyári dísztárcsával, max annyi hogy elöl új dunlop gumik vannak rajta, még szőrős az oldaluk.

Kérem hogy akinek bármi ilyen jellegű kapcsolata, ismerőse, bontós haverja, bármi miegymása van és tudna segíteni annak a segítségéért végtelenül hálás lennék.

Az autó megtalálójának kézpénzes jutalom, illetve vissza is vásárolnám!

Alvázszám: W0L0TGF485G111508

Motorszám: Z14XEP19FM6400

Elérhetőségem: 30/3830707

Előre is köszönöm mindenkinek."

Link to comment
Megosztás:

Hogyazajóbüdös pííí pííí píííí pííííí pííííí pííííí.

<_< :wacko:

Egy márkatársunk keresi az autoját :(

"Tisztelt Mindenki!

Ma reggelre (2010.09.04) ellopták a házunk elől a feleségem autóját (bp. 2 kerület).

2005-ös évjáratú aranyszínű opel astra classic II, 1.4 benzin, twinport, szürke szövetbelső, kb. 84e km

Különös ismertetőjele nincs (teli minden aprósággal, hátul két gyerek ülésmagasító, szóval a szokásos családi autó), gyári lemezfelnik gyári dísztárcsával, max annyi hogy elöl új dunlop gumik vannak rajta, még szőrős az oldaluk.

Kérem hogy akinek bármi ilyen jellegű kapcsolata, ismerőse, bontós haverja, bármi miegymása van és tudna segíteni annak a segítségéért végtelenül hálás lennék.

Az autó megtalálójának kézpénzes jutalom, illetve vissza is vásárolnám!

Alvázszám: W0L0TGF485G111508

Motorszám: Z14XEP19FM6400

Elérhetőségem: 30/3830707

Előre is köszönöm mindenkinek."

Link to comment
Megosztás:

Öööö ... Astrát vennék topikot vagy 90.000-en nézték meg

... Általános müszaki problémákat több mint 800.000-en

Már nem tudom akarok-e ilyen autót

Ja de az egyikben egy kérdésre 3-an, a másikban meg 1500-an válaszoltak. Aki vett autót az már nem akar, akinek van, az meg próbál más hibájából okulni és vagy nem elkövetni vagy megelőzni igyekszik. Nincs egyenes összefüggés.

De Isten ments, hogy győzködjelek, felőlem minden ki azt vesz amit akar, és olyan okokból amilyenből neki tetszik.

Link to comment
Megosztás:

Öööö ... Astrát vennék topikot vagy 90.000-en nézték meg

... Általános müszaki problémákat több mint 800.000-en

Már nem tudom akarok-e ilyen autót

De ez nem 800.000 hibát jelent, hanem a fórumozók jó szokása szerint egy felvetett problémára jut mondjuk 10 kapcsolódó, de megoldást nem jelentő hozzászólás, 2-3 megoldás, meg vagy 20 off. Így már nem is olyan sok az a 800.000 post, ugye? <_<

Link to comment
Megosztás:

Öööö ... Astrát vennék topikot vagy 90.000-en nézték meg

... Általános müszaki problémákat több mint 800.000-en

Már nem tudom akarok-e ilyen autót

Ezek a számok önmagukban nem jelentenek semmit. Legfeljebb utalnak arra, hogy magas az Opel magyarországi piaci részesedése (sok ilyen autó szaladgál), ami talán nem véletlen... <_< , valamint eléggé jól szervezett az Opeles közösség, köszönhetően többek között ennek a fórumnak is.

Hibátlan autó nincs, ár-értékben még mindig jó a G Astra. Mindenesetre én nem fórum nézegetések alapján vennék autót...

Link to comment
Megosztás:

No meg azt, hogy rohad sok az autóját szerető, kezelő embernek van ilyen kocsija. És hát a nagy számok törvénye alapján ez számomra más olvasatot jelent!

De ez nem 800.000 hibát jelent, hanem a fórumozók jó szokása szerint egy felvetett problémára jut mondjuk 10 kapcsolódó, de megoldást nem jelentő hozzászólás, 2-3 megoldás, meg vagy 20 off. Így már nem is olyan sok az a 800.000 post, ugye? <_<
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! nem működik a belső levegő keringetőm. Csak a kapcsoló működik mert világít. Valakinek valami hibaelhárítási javaslata? Hol találom ezt az egészet?

Ahhoz, hogy hozzáférj a belső-külső keringető egységhez ki kell venned a kesztyűtartót(6db torx csavar), mögötte találod. A mozgató motor egy műanyag karral csatlakozik a csappantyúhoz.(ez váltja a kölső vagy belső keringetést,a ventilátorházra van szerelve)

A hiba oka lehet, hogy szétugrott vagy eltört a mozgatókar.Ha viszont ez rendben van, akkor a motor lehet a ludas.

A gyujtás ráadása után a belső keringetés kapcsolóját ki-be kapcsolva hallható a mozgatómotor működése. (Kivéve, ha a légáramlás választó a szélvédőre van állítva, ekkor gyárilag nem engedi bekapcsolni a belső keringetést.)

Link to comment
Megosztás:

Ahhoz, hogy hozzáférj a belső-külső keringető egységhez ki kell venned a kesztyűtartót(6db torx csavar), mögötte találod. A mozgató motor egy műanyag karral csatlakozik a csappantyúhoz.(ez váltja a kölső vagy belső keringetést,a ventilátorházra van szerelve)

A hiba oka lehet, hogy szétugrott vagy eltört a mozgatókar.Ha viszont ez rendben van, akkor a motor lehet a ludas.

A gyujtás ráadása után a belső keringetés kapcsolóját ki-be kapcsolva hallható a mozgatómotor működése. (Kivéve, ha a légáramlás választó a szélvédőre van állítva, ekkor gyárilag nem engedi bekapcsolni a belső keringetést.)

Sikerült megnéznem. A táp le van véve a motorról mert állandóad forog. Néha egy kicsit megmozdítja a záró fedelet de ez minimális mozgás. Lehet hogy akkor valami el van törve vagy ki van kopva? Hogyan tudom ezt a hibát orvosolni?

Link to comment
Megosztás:

Klasszikus hiba... eltört a csappantyú, ezért állandóan forgott, az előző tulaj meg inkább kikötötte, ne legyen feltűnő...

Sikerült megnéznem. A táp le van véve a motorról mert állandóad forog. Néha egy kicsit megmozdítja a záró fedelet de ez minimális mozgás. Lehet hogy akkor valami el van törve vagy ki van kopva? Hogyan tudom ezt a hibát orvosolni?
Link to comment
Megosztás:

Sikerült megnéznem. A táp le van véve a motorról mert állandóad forog. Néha egy kicsit megmozdítja a záró fedelet de ez minimális mozgás. Lehet hogy akkor valami el van törve vagy ki van kopva? Hogyan tudom ezt a hibát orvosolni?

Érdemes bontóban érdeklődnöd és beszerezni egy komplett ventilátor-keringetésváltó egységet.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.