Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Kívülről sem mostam le soha. Inkább néha szabadjára kéne engedni a lóerőket, had menjenek "fagyizni". Időben kell cserélni a szűrőket és megválogatni, hogy hol és mit tankolunk.

Árat ugye nem említ. Bár gyanítom, hogy az alapjárati léptetőmotort féktisztítóval olcsóbb kitakarítani, persze ahhoz le kell szerelni. A katalizátor tisztítás csak tüneti kezelés, az elrakódás okát nem szünteti meg.

Összességében - szerintem - csak szakember által javasolt esetben, ill. a motor megbontása előtti utolsó kétségbeesett kísérletként kéne ez a belső mosás, azaz indok és hit kérdése.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az alábbiakban szeretném a segítségeteket kérni:

- első ablakmosó fúvókája állítható, vagy fix? Ha állítható, akkor az ősi módszer szerint tűvel? Esetleg azok közül valaki, aki beépítette az Insignia fúvókát, megoszthatná tapasztalatait...

- a gyári helyére betehető, méretpontos és márkás sportlégszűrő betétnek van-e valami kézzelfogható haszna? Esetleg rejt valami veszélyt magában a használata?

- ilyennel találkoztatok már valahol:

http://cgi.ebay.de/Fischer-CD-Box-Ablage-O...2#ht_879wt_1139

Köszönettel!

Link to comment
Megosztás:

- első ablakmosó fúvókája állítható, vagy fix? Ha állítható, akkor az ősi módszer szerint tűvel? Esetleg azok közül valaki, aki beépítette az Insignia fúvókát, megoszthatná tapasztalatait...

Igen, állítható, a szokásos módszerrel (tűvel). Nekem már Insignia fúvókám van, azt viszont sokkal nehezebb állítani mert speciális szerszám kell hozzá amennyire láttam, anélkül csak tönkreteszed a fúvókát. Bár én még nem állítottam, nekem a gyári szórásképe is megfelelő, sokkal jobb mint az eredeti fúvókáké.

A Fischer-Box annyira nem ritka dolog, nekem is volt a Coupéban, de már eladtam 4000Ft-ért amikor bőröztettem a középkonzolomat.

Link to comment
Megosztás:

teljesen igazad ,én nem reagálok ilyenekre :)

Necsinájjátokmá, lehet, h kínai az illető! Szeretnék én olyan foschul írni kínaiul, mint ahogy őkelme magyarul :D

Ha magyar, akkor meg azért respekt, mert ennyi hibát véteni, ha akar is, nehezen tud az emberfia...

Amúgy tényleg, szinte fáj, ahogy olvasom...

Link to comment
Megosztás:

Nézegettem alkatrész katalógust http://opelcentrum.hu/images/pdf/gm_opel_alkatresz_2009.pdf, és láttam egy ilyen lábjegyzetet utastészűrőhöz: Behr, (elektromos fűtési rendszerrel) ill. Delphi (elektromos fűtési rendszer nélkül) Az elektromos fűtési rendszer mit jelent itt? Van valami fűtés rásegítés vagy csak elektromos a vezérlése a Behr rendszernek a másiknak meg nem?

Link to comment
Megosztás:

- ilyennel találkoztatok már valahol:

http://cgi.ebay.de/Fischer-CD-Box-Ablage-O...2#ht_879wt_1139

Köszönettel!

Nekem van egy eladó darab 1.700.000 Ft.- az ára.... kocsival együtt.... :)

Én azért hogy 4db cd-t legyen hova rakni meg nem venném. Meg különben is szerintem hiányozna az a hely. Mobilteló, pénztárca. Annak ott a helye nálam.

Cd tartónak meg ilyen van.

Link to comment
Megosztás:

Mostanában cseréltem gyertyát és a szerelőm 2 pólusút tett bele. Eddig az 1 pólusú volt. Mi a különbség a kettő között (most nem arra gondolok, 1-el több elektródája van), illetve mivel jobb a 2 pólusú? Tudom, hogy Uhuhu csak 2 pólusúakat tesz a kocsikba, tehát az jó bele, meg a szerelőm is azt mondta, csak kíváncsi vagyok, hogy egyáltalán kell-e észrevennem változást?

Lenne még egy kérdésem: a kézifék gyatrán fogott, a szerelő állított rajta. Azóta úgy érzem, hogy erősebb a motorfék. Magyarán, ha nem adok gázt, nem gyorsítok jobban lassul a kocsi, mint előtte. Lehet az attól, hogy szorosabb lett a kézifék, és minimálisan fogja a féket menet közben is? :)

Link to comment
Megosztás:

Mostanában cseréltem gyertyát és a szerelőm 2 pólusút tett bele. Eddig az 1 pólusú volt. Mi a különbség a kettő között (most nem arra gondolok, 1-el több elektródája van), illetve mivel jobb a 2 pólusú? Tudom, hogy Uhuhu csak 2 pólusúakat tesz a kocsikba, tehát az jó bele, meg a szerelőm is azt mondta, csak kíváncsi vagyok, hogy egyáltalán kell-e észrevennem változást?

Lenne még egy kérdésem: a kézifék gyatrán fogott, a szerelő állított rajta. Azóta úgy érzem, hogy erősebb a motorfék. Magyarán, ha nem adok gázt, nem gyorsítok jobban lassul a kocsi, mint előtte. Lehet az attól, hogy szorosabb lett a kézifék, és minimálisan fogja a féket menet közben is? :)

Enyhe emelkedőn próbálj meg lassan menni, aztán kuplunggal próbálj megállni, és ha a megállásig egyenletesen lassul, akkor nem ér hozzá, ha a végén hirtelen áll meg, akkor hozzáér.

Legalábbis nekem ilyen volt, mikor hozzáért.

Link to comment
Megosztás:

Enyhe emelkedőn próbálj meg lassan menni, aztán kuplunggal próbálj megállni, és ha a megállásig egyenletesen lassul, akkor nem ér hozzá, ha a végén hirtelen áll meg, akkor hozzáér.

Legalábbis nekem ilyen volt, mikor hozzáért.

Köszi, ezt mindenképpen kipróbálom.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.