Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

a lufi csatiját honnan oldottad? s főleg hogyan? én azzal nem boldogultam, inkább hagytam, s ott a kormányon bűvészkedtem össze

A légzsák csatlakozóját úgy kell leszedni, hogy a tetején lévő zöld színű részt lepattintod és utána tudod kihúzni a csatlakozót.Ahogy elnéztem ennek a zöld valaminek annyi a szerepe, hogy szétfeszíti a csatlakozó belsejét hogy ne rázódjon, vagy jöjjön ki olyan könnyen a csatlakozó a légzsákból.

Amúgy nekem is kiemelkedik a kormány síkjából az új burkolat, de ez azért van mert vastagabbra csinálták mint az eredetit. Remélem kiszakad ha van valami gixer.

Amivel sokat szivattyúztam az az embléma leszerelése a régi borításról, és felszerelése az újra.Illetve a szegecset is sikerált lefúrni és újat rakni a helyére.

Link to comment
Megosztás:

Bizony, könnyen lehet, nálam ue a hiba... Elég ostoba egy konstrukció.

Ma utána kérdeztem a szervo motor árának,:( 20.000.

még bontóba megpróbálom,de lehet bütykölés lesz belőle. keresek a piarcon(lendzsó) vmi videót azt kibelezem,kimentem belőle a motort :D

ez van...

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Számomra furcsa dologra lettem figyelmes, bizonyára majd ti tudjátok mi lehet a magyarázata.

Parkolóházból lefelé gurulva egyes sebességi fokozatban, felengedett kuplunggal, meredek lejtőn, folyamatosan gyorsult az autó 3ezres fordulat fölé. Bekapcsolt klímával pedig 2ezres fordulat körül már fogott a motorfék. Én ezt nem értem. Mi állhat a dolog mögött? Semmi logikát nem látok benne.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.