Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

a tömítést kár volt cseréni ;)

Jól mondod, de akkor miből élne meg a szerviz? :)

Zalaegerszegen mindenkinek az olajleeresztő csavart akarják cserélni, apunak pl ki is cserélték. Én már előre mondtam csavar marad.... Mondták az nem egészséges, mert cserélni kell, tönkremegy a menet. :) (jah, de nyomaték kulcsot meg nem használtak....) Én max. a gumi tömítést cserélném, de nekem eddig gyári van fent, de eddig az sem ereszt...

Link to comment
Megosztás:

Nem ertem ,hogy nalam mi lehet a helyzet. A hofokom alig eri el a 80 fokot de nagyon jol fűt

A műszer nem biztos, hogy pontos, de nézd meg a termosztátod, hogy jó-e.

4-5 perc múlva, ha elindítottad, akkor nézz rá a hűtő felé menő csőre. Ha meleg akkor nem jó a termosztátod...

Ha jó, akkor csak csal a műszered, ha rádugod OBD csatira a PC-t, akkor ki lehet olvasni a tényleges hőfokot, amivel az ECU számol.

Link to comment
Megosztás:

Olajcserén volt az autó, annak keretében mondtam a szerelőnek, hogy akkor pillantson már rá a csavarokra is... Mellé még felkerültek a nyári gumik az alufelnikre. Így is az általad leírt 13e majdnem feléből megúsztam :) A márkaszerviz nyilván sokkal drágábban dolgozik, mint egy "mezei" autószerelő.

Én is egy szerelőnél nézettem meg, aki azt sem tudta hogy hány Nm-rel kell meghúzni a csavarokat.Telefonált jobbra-balra aztán meghúzta arra az értékre amit mondtak neki.Remélem jó értékre húzta meg.Tömítést is cserélt.

Nem tudom hogy az Opel szervizben nyomatékkulccsal normál értékre húzzák-e meg a csavarokat, és hogy érdemes lenne-e rááldoznom 13000-Ft-ot.

Mondjuk köv hónapban úgyis megyek a márkaszervizbe olaj+fékolaj+klíma stb.... cserére/karbantartásra.

Link to comment
Megosztás:

Én is egy szerelőnél nézettem meg, aki azt sem tudta hogy hány Nm-rel kell meghúzni a csavarokat.Telefonált jobbra-balra aztán meghúzta arra az értékre amit mondtak neki.Remélem jó értékre húzta meg.Tömítést is cserélt.

Nem tudom hogy az Opel szervizben nyomatékkulccsal normál értékre húzzák-e meg a csavarokat, és hogy érdemes lenne-e rááldoznom 13000-Ft-ot.

Mondjuk köv hónapban úgyis megyek a márkaszervizbe olaj+fékolaj+klíma stb.... cserére/karbantartásra.

természetesen nyomatékkulccsal húzzák meg a gyárilag előírt értékkel.

Link to comment
Megosztás:

természetesen nyomatékkulccsal húzzák meg a gyárilag előírt értékkel.

Erre ne tegyél fel sok pénzt ...

Márkaszerviz után következő cserét magam csináltam tesómmal. Már azt kerestük, mivel tudunk még segíteni a csavaron, hogy kijöjjön. Olyan szinten volt becsavarva, hogy attól féltünk beleszakad. Olajat meg a márkaszervizben tettek bele magnatec 10w-40-t, mert az mindenbe jó.

Link to comment
Megosztás:

hogyan tudom szétszedni?Nemcsináltam még ilyet

Miért akarod szétszedni? Én csak a tükörlap és a műanyag tartó közé nyomtam a ragasztót, ahol szétváltak, és pár percig rányomtam, hogy megkössön. Amúgy ahogy imy is írta, nem egy nagy összeg, következő lépésben én is újat fogok venni, a ragasztás nem egy végleges megoldás. Erre akkor jöttem rá, miután lemosattam a kocsit, és megint elkezdett remegni, csak most még nem annyira mint korábban. Nem bírja a gőzborotvát...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok a XI. kerület, vagy Budaörs környékén keresnék valakit, aki foglalkozik lámpapolírral. Tavaly nyáron ki lett cserélve a bal fényszóró és akkor még nem volt szembetűnő, de mostanra már nagyon látszik, hogy a jobb oldali be van mattulva. Eléggé zavaró. (legalább is engem zavar) Gondoltam, ha nem túl drágán megcsinálják, akkor miért ne nézzen ki pöpecül a gép. :)

Link to comment
Megosztás:

Erre ne tegyél fel sok pénzt ...

Márkaszerviz után következő cserét magam csináltam tesómmal. Már azt kerestük, mivel tudunk még segíteni a csavaron, hogy kijöjjön. Olyan szinten volt becsavarva, hogy attól féltünk beleszakad. Olajat meg a márkaszervizben tettek bele magnatec 10w-40-t, mert az mindenbe jó.

Márkaszervize, meg szerelője is válogatja a hozzáállást. Mindenesetre az sokatmondó, hogy sok szerelőt minibálbéren "dolgoztatnak"..., az meg olyan is. Aztán megy az okosba olajcsere, meg kiszámlázzuk az alkatrészt, de a saját autóba tesszük bele, meg...

Link to comment
Megosztás:

Erre ne tegyél fel sok pénzt ...

Márkaszerviz után következő cserét magam csináltam tesómmal. Már azt kerestük, mivel tudunk még segíteni a csavaron, hogy kijöjjön. Olyan szinten volt becsavarva, hogy attól féltünk beleszakad. Olajat meg a márkaszervizben tettek bele magnatec 10w-40-t, mert az mindenbe jó.

Bizonyára Mi nem egy márkaszervizről beszélünk ;)

Link to comment
Megosztás:

A fater anno azért nem vett új Astrát az Ivanitsnál,mert kijelentette hogy ő nem viszi oda kötelező szervízre.Azt mondták,hogy akkor nem lesz rajta garancia.Aztán vette egy 3-as Tdi Golfot.10 éve üzemel hiba nélkül.Most mondta,hogy jövőre eladja mert már nyugdíjas úgysem megy vele sehova.Mondtam neki kitalálhatta volna előbb is,akkor nem vettem volna kocsit.

Link to comment
Megosztás:

Miért akarod szétszedni? Én csak a tükörlap és a műanyag tartó közé nyomtam a ragasztót, ahol szétváltak, és pár percig rányomtam, hogy megkössön. Amúgy ahogy imy is írta, nem egy nagy összeg, következő lépésben én is újat fogok venni, a ragasztás nem egy végleges megoldás. Erre akkor jöttem rá, miután lemosattam a kocsit, és megint elkezdett remegni, csak most még nem annyira mint korábban. Nem bírja a gőzborotvát...

nemtudom hogyan kell kicserélni ha veszek ujjat
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ujbol teszteltem az obd-s kutyumet. Ami elott ertetlenul allok:

Elmeletileg le van programozva az EGR szelepem, tehat nincs vele gond. A torque szoftver szerint pedig a szelep feszultsege folyton valtozik 1,3 es 2,9 Volt kozott. Mi a velemenyetek? Lehet megsincs kiiktatva???

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ujbol teszteltem az obd-s kutyumet. Ami elott ertetlenul allok:

Elmeletileg le van programozva az EGR szelepem, tehat nincs vele gond. A torque szoftver szerint pedig a szelep feszultsege folyton valtozik 1,3 es 2,9 Volt kozott. Mi a velemenyetek? Lehet megsincs kiiktatva???

Ez csak egy komolyabb kütyüvel derülhet ki, de lehet csak a program hibája is. Nekem ma megoldódott a fogyasztás kijelzős gondom, bekapcsoltam az Enhaced MPG calculation funkciót, és most már nálam is 0 liter a pillanatnyi fogyasztás motorfék mellett. :icon13:

Viszont nem értem, amúgy honnan szedte a fals értékeket? :confused:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. 2 honapja van nalam az astra es meg nem csereltem le a vezermuszijat. A vezermuszij muanyag fedelen 62000 km-ert irtak fel , gondolom akkor csereltek. Az oran most 105500 van. Namost ha ez realis, amit ketlek, akkor van meg 15000 km a csereig. Szoval emiatt szeretnem megtudni atenyleges futott kilometert. Ezt hogyan lehet megtudni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. 2 honapja van nalam az astra es meg nem csereltem le a vezermuszijat. A vezermuszij muanyag fedelen 62000 km-ert irtak fel , gondolom akkor csereltek. Az oran most 105500 van. Namost ha ez realis, amit ketlek, akkor van meg 15000 km a csereig. Szoval emiatt szeretnem megtudni atenyleges futott kilometert. Ezt hogyan lehet megtudni?

Várd meg egy profi véleményét is, de tudtommal sehogy, csak gyanítani lehet, hogy vissza lett pörgetve az óra (szakadt dudagomb, váltó/kézifék szoknya kopottság).

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.