Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

kaptam egy nyilatkozatot az iskolától (a kertészük okozta a kárt) hogy elismerik a felelősséget és a biztosítójuk téríti a kárt

a csergőben 24 lesz a gyári új üveg

most várom, hogy hívjon a kárszakértő, mert csak a saját emberük veheti fel (MKB biztosító...)

Link to comment
Megosztás:

kaptam egy nyilatkozatot az iskolától (a kertészük okozta a kárt) hogy elismerik a felelősséget és a biztosítójuk téríti a kárt

a csergőben 24 lesz a gyári új üveg

most várom, hogy hívjon a kárszakértő, mert csak a saját emberük veheti fel (MKB biztosító...)

Így még jó.

De mi van ha egy magánszemély nyírja a füvet, s így jársz...

Link to comment
Megosztás:

Így még jó.

De mi van ha egy magánszemély nyírja a füvet, s így jársz...

Neki lehet azt mondtam volna hogy akkor 20-ban egyezzünk ki és berakatom a csergőben a bontott üveget (az meg lett volna azonnal feléből, sokkal kevesebb szívással és gondolom az üveg az bontottan is ugyanolyan átlátszó...)

Ha nem ismeri el akkor kell rendőr (először őket hívtam) és jegyzőkönyv.

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom neked, hogy van, de nálam, ha benne hagyom a kulcsot és kinyitom az ajtót sípol,ha kihúzom egy pillanatra a kulcsot majd visszadugom, akkor abbahagyja., az ajtó maradhat továbbra is nyitva.

Nekem a zene nem gyújtásra van kötve, tehát kulcs nélkül (gyújtás nélkül) is tudok zenét hallgatni.

Próbáld ki, sípolás közben kihúzod, majd vissza.

Először is köszi.

Megpróbáltam, ahogy írtad, de az a baj, hogy ha kihúzom a kulcsot, a rádió kikapcsol. Ha vissza teszem elfordítom egyet, akkor ismét ez az örjítő sípolás. :S

Az lenne most a kérdésem, hogy valaki tudja-e, hol van ez a sípoló hangszóró? Úgy döntöttem kikötöm.

(hang alapján próbáltam megkeresni, olyan mintha a biztosíték táblá alól jönne a hang, nem tudom.)

Köszönöm.

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Először is köszi.

Megpróbáltam, ahogy írtad, de az a baj, hogy ha kihúzom a kulcsot, a rádió kikapcsol. Ha vissza teszem elfordítom egyet, akkor ismét ez az örjítő sípolás. :S

Az lenne most a kérdésem, hogy valaki tudja-e, hol van ez a sípoló hangszóró? Úgy döntöttem kikötöm.

(hang alapján próbáltam megkeresni, olyan mintha a biztosíték táblá alól jönne a hang, nem tudom.)

Köszönöm.

Üdv.

Szerintem támassz be valamit az ajtókapcsolóhoz amikor zenét hallgatsz.

Link to comment
Megosztás:

Először is köszi.

Megpróbáltam, ahogy írtad, de az a baj, hogy ha kihúzom a kulcsot, a rádió kikapcsol. Ha vissza teszem elfordítom egyet, akkor ismét ez az örjítő sípolás. :S

Az lenne most a kérdésem, hogy valaki tudja-e, hol van ez a sípoló hangszóró? Úgy döntöttem kikötöm.

(hang alapján próbáltam megkeresni, olyan mintha a biztosíték táblá alól jönne a hang, nem tudom.)

Köszönöm.

Üdv.

Kulcs nélkül is szól a rádió. Miután kiveszed, kikapcsol, ez igaz, de megnyomod a bekapcsológombot és már szól is a mjúzik, sípolás meg nincs, mert nincs benne a kulcs.

Link to comment
Megosztás:

Először is köszi.

Megpróbáltam, ahogy írtad, de az a baj, hogy ha kihúzom a kulcsot, a rádió kikapcsol. Ha vissza teszem elfordítom egyet, akkor ismét ez az örjítő sípolás. :S

Az lenne most a kérdésem, hogy valaki tudja-e, hol van ez a sípoló hangszóró? Úgy döntöttem kikötöm.

(hang alapján próbáltam megkeresni, olyan mintha a biztosíték táblá alól jönne a hang, nem tudom.)

Köszönöm.

Üdv.

A csipogó a multitimerben van (fekete doboz a biztitáblában oldalról becsúsztatva).

Ha jól emlékszem, le lehet pattintani a hátlapját és akkor a nyomtatott áramkört látod. Viszont a soros tűs érintkezővel óvatosan bánjál, könnyen kilazul a forrasztása és akkor érdekes dolgokat tud előadni.

Nekem meg pont az a nyűgöm,hogy az enyémben már nem műkszik, utólag kellett csipogót berakatnom, hogy ne hagyjam rajta a világítást. Mondjuk nekem így már csak ajtónyitásra veszekszik.

Link to comment
Megosztás:

Először is köszi.

Megpróbáltam, ahogy írtad, de az a baj, hogy ha kihúzom a kulcsot, a rádió kikapcsol. Ha vissza teszem elfordítom egyet, akkor ismét ez az örjítő sípolás. :S

Az lenne most a kérdésem, hogy valaki tudja-e, hol van ez a sípoló hangszóró? Úgy döntöttem kikötöm.

(hang alapján próbáltam megkeresni, olyan mintha a biztosíték táblá alól jönne a hang, nem tudom.)

Köszönöm.

Üdv.

Az nem olyan egyszerű, mert a csipogó be van építve a multitimerbe, nyákra forrasztva, a multitimer meg a biztosítéktáblába, elég szívás hozzáférni. Sokkal egyszerűbb megoldás, ha kiveszed a bal-első ajtókapcsolót, azon két vezetéket találsz. Egyik a belső világítás kapcsolásáért felel, a másik meg a csipogó működtetéséért. Ez utóbbit megszünteted és kész is vagy. Hogy melyik-melyik azt fejből nem tudom, de könnyen kideríthető, ha külön-külön testre nyomod a vezetékeket.

Másik megoldásként viszont én inkább azt javasolnám ha sűrűn használod a rádiót álló autónál, akkor inkább át kellene kötni direktáramra, mert az állandóan rajtalevő gyújtás miatt sok dolog szívja feleslegesen az akksit.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ma sikerult beinditanom vegre a 2.2traktort...eleg fura volt.

Csutortokon beindult. Penteken alig alig forgott at. Akksicsere sem segitett. Ma ugyan ezt csinalta. Olyan mintha az onindito haldokolna.Kezzel atforgattam a motort..utana beindult azzal az akksival amivel elsoszor beroffent. Aztan delutan mar megint nem indult bar ekkorra lemerult az akksi.

Legkozelebb kivancsi leszek beindul-e. :D

Link to comment
Megosztás:

Megkérdezheted, mert már nem ez a munkám.

Mivel ennyit vezettem, elég könnyű kitalálni hogy ebből éltem, azaz sofőrként dolgoztam. Ha még azt is hozzávesszük hogy én heti 6 napot dolgoztam, akkor kiderül hogy nem is olyan sok az a napi ~340km. Minden nap Bp-Veszprém oda vissza, ezen felül hetente legalább egyszer Szeged is. Szabadságon meg nemigen voltam az utóbbi néhány évben, legfeljebb egy-egy hosszú hétvégén.

F*szé kellett mindig Solton megállni félórára,nem Földváron!? :D

Vagy nem Volános voltál?

Link to comment
Megosztás:

Annyira mellélőttél, hogy még csak nem is buszt vezettem. :D Solton ugyan jártam minden héten egyszer, de csak akkor álltam meg ha a kollegám meghívott egy kávéra a Kurta Kocsma nevű intézményben. BTW azokat a szendvicseket sztem országszerte ismerik amiket ott lehet kapni, bár én sose mertem megkóstolni.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

a cromax.hu- kapható első lökhárítóból kivágható szépen a ködlámpa helye? illetve, érdemes ilyet venni, vagy inkább bontóban nézelődjek? fényezni ezt is, meg a bontóban kaphatót is biztosan kell, kicsi az esélye, hogy színben azonos, és sérülésmentes darabot találjak...

https://cromax.hu/20000000-karosszeria/21320000-muanyag-elemek/21320270-elso-lokharito/147045-elso-lokharito-opel-astra-g-benzines

ez 10.000 alatt megvan, bontóban mennyiért lehet hozzájutni? /sajnos a közelemben egy sincs, és gondoltam rákérdezek itt, mielőtt körútra indulok./

Link to comment
Megosztás:

Először is köszi.

Megpróbáltam, ahogy írtad, de az a baj, hogy ha kihúzom a kulcsot, a rádió kikapcsol. Ha vissza teszem elfordítom egyet, akkor ismét ez az örjítő sípolás. :S

Az lenne most a kérdésem, hogy valaki tudja-e, hol van ez a sípoló hangszóró? Úgy döntöttem kikötöm.

(hang alapján próbáltam megkeresni, olyan mintha a biztosíték táblá alól jönne a hang, nem tudom.)

Köszönöm.

Üdv.

Na figyi, elmondom mit csinálj! Úgy kösd be, ahogy nálam is van és akkor jó lesz.

A gyári vezetékelésben piros=állandó 12v, sárga=gyújtás előtti kapcsolt táplálás. A piros és a sárga vezetékeket kösd össze (az állandó és a kapcsolt tápot) és akkor kulcs nélkül is tudod hallgatni a rádiót.

Nekem van benne erősítő+mélyláda, ezért túl hangosan sokáig nem szoktam hallgatni, ill. ha igen, akkor néha beindítom a motort, hogy visszatöltsem az akksit.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Üdv!

a cromax.hu- kapható első lökhárítóból kivágható szépen a ködlámpa helye? illetve, érdemes ilyet venni, vagy inkább bontóban nézelődjek? fényezni ezt is, meg a bontóban kaphatót is biztosan kell, kicsi az esélye, hogy színben azonos, és sérülésmentes darabot találjak...

https://cromax.hu/20000000-karosszeria/21320000-muanyag-elemek/21320270-elso-lokharito/147045-elso-lokharito-opel-astra-g-benzines

ez 10.000 alatt megvan, bontóban mennyiért lehet hozzájutni? /sajnos a közelemben egy sincs, és gondoltam rákérdezek itt, mielőtt körútra indulok./

Van ködlámpás is: https://cromax.hu/20000000-karosszeria/21320000-karosszeriara-szerelt-reszek/21320270-elso-lokharito/378746-elso-lokharito-opel-astra-g-diesel

Igaz ez elvileg diesel, de nem vagyok benne biztos hogy van különbség.

Ezenkívül még néhány:

http://hifi.pcbonto.hu/portal/Szentes_/Autoalkatresz/Karosszeria/Lokharitok/Opel_Astra_G_elso_lokharito_4_956314_265584.html

http://www.autoalkatresz.hu/auto-karosszeria_utaster/lokharitok/opel_astra_g_elso_lokharito-345468

Ez biztos hogy benzines:

http://www.grando.hu/opel-astra-g-1997-tol-elso-lokharito-fenyezheto-kodlampas-benzines-1494516345

Ennyit hirtelen, ha tovább keresgélnék lehet hogy lenne színben egyező is.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Egyhónapja vettem egy 3 ajtós astrát.Az anyós ülés bowden meg adta magát.Megköszönném ha valaki seggiteni a cserével kapcsolatban!!(kárpit bontás stb)Ha nem jo helyre irtam kérdésemet bocsánat mindenkitől!!!Válaszotokat előre is köszönöm.Továbi szépnapot mindenkinek!!!

Link to comment
Megosztás:

Az nem olyan egyszerű, mert a csipogó be van építve a multitimerbe, nyákra forrasztva, a multitimer meg a biztosítéktáblába, elég szívás hozzáférni. Sokkal egyszerűbb megoldás, ha kiveszed a bal-első ajtókapcsolót, azon két vezetéket találsz. Egyik a belső világítás kapcsolásáért felel, a másik meg a csipogó működtetéséért. Ez utóbbit megszünteted és kész is vagy. Hogy melyik-melyik azt fejből nem tudom, de könnyen kideríthető, ha külön-külön testre nyomod a vezetékeket.

Másik megoldásként viszont én inkább azt javasolnám ha sűrűn használod a rádiót álló autónál, akkor inkább át kellene kötni direktáramra, mert az állandóan rajtalevő gyújtás miatt sok dolog szívja feleslegesen az akksit.

Köszi.

Tegnap megcsináltam, így ahogy írtad. Az ajtó kapcsoló mögötti két vezetékből, a kék színű volt a csipogóé. Lekötöttem róla és jó lett, végre nem csipog már! :) Annyi, hogy így a világítást sem jelzi vissza, ha rajta hagyom, remélem nem fogom úgy felejteni.

(egyébként nem kell ráadni a gyújtást, hanem csak egyet fordítani a kulcson, és úgy már müködik a rádió, tehát olyankor csak az működik, meg a belső világítás ég /de az meg ledes/ folyamatosan ha nyitva van az ajtó, mást nem vettem észre, hogy menne..)

Aztán majd valamikor ha úgy lesz kedvem, lehet átfogom kötni a rádiót direktre, az ajtó kapcsolót pedig vissza kötöm...

Mindenkinek köszönöm a hozzászólását.

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.