FPepe Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 Sztem a tárcsa anyagminőségén több múlik. A gyengébb tárcsákat könnyű hullámosra fékezni. Ezért érdemes pl. Brembo, ATE tárcsát venni. Nem is biztos, hogy drágább. Bremboval viszont vigyázni kell, mert hamisítják. Az eredetinek bele van ütve az élébe a Brembo felirat, ha jól tudom.
RobesPierre Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 Úgy tudom nem, itt is csak a fékdobot lehet felszabályozni hátul, de azt is csak egy bizonyos méretig. A Karcsi megmondja hány mm-nek kell min. lennie. :D Tömör féktárcsánál a gyári vastagság 12,7 mm, ezt 9,7 mm-ig lehet használni, hűtött tárcsa passz. Felszabályozni szerintem értelmetlen, mert többe kerülne az esztergályos, mint maga a tárcsa és felszabályzással az élettartama is rohamosan csökken. Fékdob belső átmérője 200 mm, ez 201,5 mm-ig kophat, utána szilárdságilag gyengül és a fékpofát is érdekesen koptatja.
opel16v Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 Kényszerhűtéses tárcsát nem szabad szabályozni. :D
epk947 Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 Kérdezem a specialistákat, hogy állítható-e a fékszervó erőssége, és ha igen, hogyan? Azt tapasztaltam ugyanis, hogy a lányom 1,4SE motoros caravánján sokkal nagyobb pedálerő szükséges mint az enyémen. A fék egyébként tisztítás és fékbetét csere után van, és a betét is be van már járatva. A fék különben hibátlan.
Tápiószecső Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 Kérdezem a specialistákat, hogy állítható-e a fékszervó erőssége, és ha igen, hogyan? Azt tapasztaltam ugyanis, hogy a lányom 1,4SE motoros caravánján sokkal nagyobb pedálerő szükséges mint az enyémen. A fék egyébként tisztítás és fékbetét csere után van, és a betét is be van már járatva. A fék különben hibátlan. Nem hiszem. Ha rendben van és nem engedi el a vákuumot sehol akkor ez ilyen. Főfékhengert lehetne cserélni, azzal változna az út-erő viszony.
epk947 Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 Nem hiszem. Ha rendben van és nem engedi el a vákuumot sehol akkor ez ilyen. Főfékhengert lehetne cserélni, azzal változna az út-erő viszony. Köszi. :D
conquistador Elküldve Február2, 2009 Elküldve Február2, 2009 Sziasztok! Ez a link ( http://fektarcsa.com/opel_astra_f_fektarcsa), mennyire takarhat minőséget? Vagy valóban ezért az árért mennek a dolgok a fék témában? Üdv:BB
opel16v Elküldve Február2, 2009 Elküldve Február2, 2009 Ez a link ( http://fektarcsa.com/opel_astra_f_fektarcsa), mennyire takarhat minőséget? Vagy valóban ezért az árért mennek a dolgok a fék témában? Nincs is már ilyen termék :D Brembo tárcsa... astrára típustól függően az alap tárcsája 6-9eft körül alakul/db. Ez az ajánlott. Meg pl a Zimmermann is jó minőség, hasonló árban.
Novy Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Nincs is már ilyen termék :blush: Brembo tárcsa... astrára típustól függően az alap tárcsája 6-9eft körül alakul/db. Ez az ajánlott. Meg pl a Zimmermann is jó minőség, hasonló árban. brembot vettem pont akcióba és vmi 5ezer volt :lol: párba és nem hamisítvány, vagy a bárdi vagy az unix szállította ki
brezsó Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Hány cm-es fékcső kell hátra? Úgy tünik elérkezett a munkahenger csere ideje, de nem tudom megengedni a csavart - tönkre is ment a feje - igy kénytelen leszek vágni és csövet is cserélni.
J0hnny Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Hány cm-es fékcső kell hátra? Úgy tünik elérkezett a munkahenger csere ideje, de nem tudom megengedni a csavart - tönkre is ment a feje - igy kénytelen leszek vágni és csövet is cserélni. Leméred!Egy madzag darabot hozzáfogsz,aztán lemére milyen hosszú.
Novy Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 de szerintem úgy vegyél hogy mármeg van hajtva, azzal kevesebb a szívás... sokkal
J0hnny Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 de szerintem úgy vegyél hogy mármeg van hajtva, azzal kevesebb a szívás... sokkal Olyat nem fogsz kapni még opel boltban sem. Ha óvatosan hajtod semmi baja nem lesz.
brezsó Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Leméred!Egy madzag darabot hozzáfogsz,aztán lemére milyen hosszú. Pedig irták már valahol, de hiába irtam be a keresőbe a fékcső szót... Rémlik valami, de nem vagyok biztos benne hogy 55cm vagy 65cm? :lol: de szerintem úgy vegyél hogy mármeg van hajtva, azzal kevesebb a szívás... sokkal Ja, persze, de gondolom jóval drágább is. Másrészt meg a boltokban eddig csak univerzálisat láttam amit hajtogatni kell....de lehet hogy lesz olyan is valamelyik Opelszervizben és, ha nem húzós az ára, azt veszem meg. :blush:
brezsó Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Olyat nem fogsz kapni még opel boltban sem. Ha óvatosan hajtod semmi baja nem lesz. Na, tessék! :blush:
Novy Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 kajak nincs olyan, hogy opel astra hátsó fékcső? valaki mintha irt volna ilyet, hogy van...de ha nincs akkor elnézést... hát baja nem lesz ha óvatoan hajtogatja... de ezek az univerzális csövek olyan szarok, hogy meg selehet húzni azt nincs is a csavarnak feje többet...
zotya975 Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 kajak nincs olyan, hogy opel astra hátsó fékcső? valaki mintha irt volna ilyet, hogy van...de ha nincs akkor elnézést... hát baja nem lesz ha óvatoan hajtogatja... de ezek az univerzális csövek olyan szarok, hogy meg selehet húzni azt nincs is a csavarnak feje többet... Ezen az oldalon van, katt a fék-kuplunk-hidraulikára, majd a fém fékcsőre.
brezsó Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 kajak nincs olyan, hogy opel astra hátsó fékcső? valaki mintha irt volna ilyet, hogy van...de ha nincs akkor elnézést... hát baja nem lesz ha óvatoan hajtogatja... de ezek az univerzális csövek olyan szarok, hogy meg selehet húzni azt nincs is a csavarnak feje többet... Arra, mint azt megtudtam miután elcsesztem a csavar fejét :blush: , van speciális (gyűrűs)kulcs amelyiken épp átfér a cső és majdnem körbefogja a csavart. Ha azzal is elrágódik akkor szivás! :lol:
Novy Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 zotya ez még nem jeelnti azt hogy ez már formára is van hajtva, de lehet... Brezs az a kulcs nem a világmegváltás...
zotya975 Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 zotya ez még nem jeelnti azt hogy ez már formára is van hajtva, de lehet... Brezs az a kulcs nem a világmegváltás... Nem persze, nincs is kép róla. :blush:
RobesPierre Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Pedig irták már valahol... Én írtam itt nemrég. Anno körbetelefonáltam az összes boltot gyári fékcső miatt, de mindenütt a lemérős-hajtogatós verziót ajánlották. Aztán "spárgás" módszerrel kb.65 cm-et mértem, vettem is ilyen hosszban 2 darabot, aztán odaadtam a szerelőnek. Meg is voltam elégedve, amíg egyszer alá nem néztem a kocsinak. Úgy néz ki mint az ökörpisilés. Túl hosszúnak bizonyultak a csövek, a szerelő pedig ahelyett hogy szólt volna, cseréljem vissza, bebűvölte. Lassan közeleg a műszaki, mivel addig lesz első fékfelújítás is, valószínűleg rövidebbre és pofásabbra cserélem. Szerintem az 55-60 cm sac/kb jó lehet, de jó lenne ha valaki lemérné pontosan a gyári cső hosszát.
J0hnny Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 kajak nincs olyan, hogy opel astra hátsó fékcső? valaki mintha irt volna ilyet, hogy van...de ha nincs akkor elnézést... hát baja nem lesz ha óvatoan hajtogatja... de ezek az univerzális csövek olyan szarok, hogy meg selehet húzni azt nincs is a csavarnak feje többet... Nincs ilyen cső!Ez réz cső,könnyen hajlik,csak nagy sugárban kell hajlítani. A hollandert a végén pedig nem szabad izomból húzni,mert kúposan zár.
Johnny82 Elküldve Március6, 2009 Elküldve Március6, 2009 Volna nekem egy 256-os fékem, de az istenért sem tudom benyomni a munkahengert. Fékolaj nincs benne, és a csavarok is ki vannak csavarva. 256-os fék.
opel16v Elküldve Március6, 2009 Elküldve Március6, 2009 Volna nekem egy 256-os fékem, de az istenért sem tudom benyomni a munkahengert. Fékolaj nincs benne, és a csavarok is ki vannak csavarva. 256-os fék. Szét kell szedni, mert lehet hogy dugócserés. De legalább felújítós móka lesz az.
Johnny82 Elküldve Március6, 2009 Elküldve Március6, 2009 Szét kell szedni, mert lehet hogy dugócserés. De legalább felújítós móka lesz az. Mennyibe fáj egy ilyen felújítás???
Recommended Posts