Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

560/39=6,94 :lol:

Nagyjából ahogy számítottam. Nem is tudom mikor kezdődött már utoljára 6-ossal. :lol:

Ráadásul, az elején többet volt taposva, a végén pedig elég sokat dugóztam, és ugye benne volt még legalább 100 kilométer, amikoris a legkönnyebb és ekkor jobban is vigyázok a jobblábamra.

Nameg 1 mérés nem mérés., de bíztató hogy maradni fog 6,9 körül.

Úgyhogy már csak 100 kilót kell kidobnom és máris lenn vagyok 6 alján. :sowwy: (nembeszélve az egyéb dolgokról)

Nem semmi, hogy ilyen kevésből is megáll a géped! Pesten? Az enyém többet behörpölne, minden tuning nélkül. Szerintem... :lol:

Miután egy ideig benzin- etanollal jártam, kipróbáltam a sima 95-tel is... 37L/620km. Alig 6L/100km... :P De ez szinte csak lakott területen kívül, 90 környékén... Viszont a keverékkel érezhetően jobb volt.

Link to comment
Megosztás:

Nem semmi, hogy ilyen kevésből is megáll a géped! Pesten? Az enyém többet behörpölne, minden tuning nélkül. Szerintem... :sowwy:

Miután egy ideig benzin- etanollal jártam, kipróbáltam a sima 95-tel is... 37L/620km. Alig 6L/100km... :lol: De ez szinte csak lakott területen kívül, 90 környékén... Viszont a keverékkel érezhetően jobb volt.

Nem, szerencsére nem Pest az egész. Nagyrésze középtáv (20-50km) átlagos forgalommal.

Link to comment
Megosztás:

181km 16.1 liter benzinnel... 8.9 liter vegyesen, még mindig sokallom :sowwy: . Viszont mikor letekertem a tanksapkát, szisszent egyet :lol: . Keresgéltem itt a fórumon, és a tank szellőzőjét kellene ezek szerint megnéznem, de azt hol találom? Az van a jobb első keréknél, az a szenes akármi? Ez amúgy okozhat magasabb fogyit? Meg ma is leállt egyszer kuplungolás közben, akár emiatt is lehetett? Mármint a szellőzés hiánya miatt...

Link to comment
Megosztás:

181km 16.1 liter benzinnel... 8.9 liter vegyesen, még mindig sokallom :sowwy: . Viszont mikor letekertem a tanksapkát, szisszent egyet :lol: . Keresgéltem itt a fórumon, és a tank szellőzőjét kellene ezek szerint megnéznem, de azt hol találom? Az van a jobb első keréknél, az a szenes akármi? Ez amúgy okozhat magasabb fogyit? Meg ma is leállt egyszer kuplungolás közben, akár emiatt is lehetett? Mármint a szellőzés hiánya miatt...

Hy!

Ezzel a szuszogással vigyázz mert kb.5 tankolás után kilukadt a tankom, mert el volt dugulva a szuszogom és ahogy a szivattyu

szivta a tankbol a benzint nem tudott helyette levegöt beszivni! Volt olyan is ,hogy teljesen összeropant a tankom és miután

megáltam valahol kb.5 perc mulva akkorát szolt mikor viszaugrot,hogy azt hittem defektet kaptam. A sok fel-le mozgástol,

könnyen kilukad az a vékony lemez. Az meg hogy lefuladt szerintem nincs köze hozzá! Föleg nem a kuplungnak!

Nekem kombim van, annak a tank teteén van a szuszogo csak ezt ismerem! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hy!

Ezzel a szuszogással vigyázz mert kb.5 tankolás után kilukadt a tankom, mert el volt dugulva a szuszogom és ahogy a szivattyu

szivta a tankbol a benzint nem tudott helyette levegöt beszivni! Volt olyan is ,hogy teljesen összeropant a tankom és miután

megáltam valahol kb.5 perc mulva akkorát szolt mikor viszaugrot,hogy azt hittem defektet kaptam. A sok fel-le mozgástol,

könnyen kilukad az a vékony lemez. Az meg hogy lefuladt szerintem nincs köze hozzá! Föleg nem a kuplungnak!

Nekem kombim van, annak a tank teteén van a szuszogo csak ezt ismerem! :lol:

Hy! Most inkább kivettem a tömítést a tanksapka alól, hadd lélegezzen addig, amíg meg nem nézem közelebbről. A leállás valószínűleg a haldokló alapjárati miatt van, csak mondom hátha köze lehet hozzá ennek is. De akkor tévedtem :lol: .

Viszont ha valaki megmondaná, hogy hol keressem a tank szellőzőjét, annak nagyon örülnék :sowwy: .

Link to comment
Megosztás:

Hy! Most inkább kivettem a tömítést a tanksapka alól, hadd lélegezzen addig, amíg meg nem nézem közelebbről. A leállás valószínűleg a haldokló alapjárati miatt van, csak mondom hátha köze lehet hozzá ennek is. De akkor tévedtem :lol: .

Viszont ha valaki megmondaná, hogy hol keressem a tank szellőzőjét, annak nagyon örülnék :sowwy: .

Én éppen ma szüntettem meg a lefulladást az auton! Kizártam a rendszerböl az AGR-szelepet mert

nekem etöl fuladt le mindig mikor kuplungoltam! Hidegen rángatott az alapjárat meg olyan volt

mintha nem ment volna egy henger! Most ugy néz ki jo és a motor is viszakapta az erejét! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hihetetlen mennyit számít, ha picivel lassabban megyek... Kreszt betartva, 20-50 km-s távon 50L 856km alatt. 5,8L/100km... :sowwy: Mégis csak igaz a régi közmondás. :lol: 50 km-es távon kb 5 percet jelent, ha 110 helyett 90-nel "szüttyögök... Csak ne lenne olyan nehéz...! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jah... Dizlikkel nehéz versenyezni... B)

Hát azért nem mindegy a láb sem!

Én rengeteg féle-fajta autót nyomtam már. Dizli-nemdizli.

Nekem általában mindig kevesbbet evett meg mint a kollégáknak.

Van neki technikája is.

Pedig nem mondanám, hogy öregesen szoktam járni.

Link to comment
Megosztás:

Hát azért nem mindegy a láb sem!

Én rengeteg féle-fajta autót nyomtam már. Dizli-nemdizli.

Nekem általában mindig kevesbbet evett meg mint a kollégáknak.

Van neki technikája is.

Pedig nem mondanám, hogy öregesen szoktam járni.

Kérlek taníts minket Mester! B) Na, de komolyan... Hogy csinálod?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.