Jump to content
OPEL FÓRUM

Recommended Posts

Hali Emberek!

Nemrég kicseréltük az autórádiót, ami nem volt egyszerű. A gyári magnó annyirta bele volt szorulva, hogy szét kellet szedni a műszerfalat. Miután összeraktuk, nem működött a fűtő ventillátor. A fűtés világítás egyik fele is hol működik-hol nem. De ez annyira nem érdekes. Viszont itt a tél és nem megy a fűtés. Mit csesztünk el? Tud valaki segíteni? Hol van egyáltalán a fűtő-venti :) ?

Előre is köszi.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Afene..ugyanitt alig használt hűtőfolyadék eladó...

Sziasztok Szeretném megköszönni mindenki segítségét . Sikerült kicserélnem a fűtőradiátort a C14NZ Astra F-ben és én is hozzájárulnék egy infóval hogy mások ne essenek az én hibámba. Ahhoz hogy a

Újra van fűtésem ezerötszázas fordulat alatt.

Posted Images

Közel 10 hozzászólást kellett törölni, OFF -olás miatt.

Tessék odafigyelni!!!!!!

---------------------------------------------------------------

Az Astra F fütése példásan jól sikerült! Imádom a meleget és ebben nincs hiányom:)

Link to post
Share on other sites
Hemi a meleg csávó!

Egyébként tényleg király a fűtés de el kell mondani, hogy ha a pollenszürő csak "félig" koszos már akkor is iszonyatosan párásodik! Persze csere és jó lessz de más autónál is így van?

Hát jah..enyém is rendesen párásodik..viszont frankón füt..ugy 10 perc után:) volt hogy hamburgert melegitettünk vele:)) ugylátom ez a hónap a szürök hónapja lesz...kap pollent, levegöt...no meg végre beállittatom a kuplungom. :) viszont egy kérdés amit az elektromosban más irányból már megközelitettem: a fütés ventihez tartozik egy ellenállás(köteg) az enyém négy fokozatú, gondolom igy 3-vagy 4 ellenállat... nos ki akarom cserélni, mert 1-2es fokozatban meg se nyikkan a venti. aztmondták valszeg behalt 2 ellenállat ebben az adagban. nos a kérdés! ez a "dög" :twisted: is ott van vhol a kint venti környékén a "dobozban", vagy ez a középkonzolban a kapcsolonál van? csak mert meg akarom sassolni, aztán go to bontók....

Link to post
Share on other sites

Háj mindenki meg Laci4!

A fűtőventillátor előtétellenállása szemből nézve a motortér jobb oldalán van az ablatörlő alatti műanyag burkolat alatt. Kb gyufásdoboz nagyságú és 8E-be kerül. 2 csavar rögziti és elég nehéz hozzáférni. Sok sikert! :)

Link to post
Share on other sites
Háj mindenki meg Laci4!

A fűtőventillátor előtétellenállása szemből nézve a motortér jobb oldalán van az ablatörlő alatti műanyag burkolat alatt. Kb gyufásdoboz nagyságú és 8E-be kerül. 2 csavar rögziti és elég nehéz hozzáférni. Sok sikert! :)

Köszi! megpróbálom...megpróbálok majd képet is...de mindez még arébb lesz :?

Link to post
Share on other sites

Udvozletem :)

Igaz, nem teljesen futeshez kapcsolodik, de azert megkerdem: Astra F-ben van ugye a kozepkonzolon alul egy belso keringetes (auto benne nyillal) gombocska. Ez idaig nem mukodott, most muszerfalvilagitast csereltunk, es osszeraktuk normalisan a gombot. Most ha kikapcsolt allapotban van a kapcsolo, akkor sziszeg valami, ha bekapcsolt, akkor nem. Kerdes: jol raktuk vissza a ket gumicsovet a kapcsolo vegere? Fekete csovet bal, a zold gumicsovet jobb oldalra raktuk ra.

Van, akinel ez eredeti? Mukodik, vagy gyakorlatilag semmi ertelme nincsen, es bekapcsolva is beszivja a kinti levegot?

Koszonom!

Radu

Link to post
Share on other sites
Csak akkor kéne szisszeni egy rövidet amikor kikapcsolod akkor müködik, ha folyamatosan sziszeg az nem jó!

Egyébként használ menj egy kicsit egy 2ütemű autó mögött!

Koszi a valaszt! Akkor jobb lesz atkotni, valszeg csak felcsereltem a ket csovet. Remelem kart nem okoztam.. :)

Link to post
Share on other sites

Hogy lehet?

Azt hallottam valakitől hogyha a belső levegőkeringetést bekapcsolom akkor úgyanolyan meleg jön majd középről mint oldalról. Megtettem, de ugyanolyan, jóindulattal lagyos levegő jött továbbra is. Egészen máig. Ma hozzá sem nyúltam a keringetőkapcsolóhoz (kikapcsolt állásban volt), és azt vettem észre hogy meleg levegő jön a középsőkből is ugyanúgy mint a szélsőkből. Itt a fórumon a korábbi hozzászólásokból kiszűrve, többek szerint kizárt hogy meleg jöjjön középről is.

Várom az ötleteket.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Hali!

És az mitől van hogy a középső levegőztetőt nemtom elzárni azzal a tekerő bigyóval? Így télen elég kellemetlen a minuszos beömlő levegő.

Hali

Nem biztos hogy ez a baja de nekem is volt hasonló. Nekem éppenhogycsak jött a hideg de tényleg elég kellemetlen. Ha leszeded a szellőzőrostélyt akkor látod hogy a tekerő egy fémkallantyúhoz csatlakozik. Ez a fémpöcköt egyszerűen ki és be lehet pattintani. Próbáld meg úgy visszapattintani hogy közben magadfelé húzod. Ha minden igaz ilyenkor már elég jól fog zárni.

Ha nem ez a gond akkor nem tudom.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Hogy lehet?

Azt hallottam valakitől hogyha a belső levegőkeringetést bekapcsolom akkor úgyanolyan meleg jön majd középről mint oldalról. Megtettem, de ugyanolyan, jóindulattal lagyos levegő jött továbbra is. Egészen máig. Ma hozzá sem nyúltam a keringetőkapcsolóhoz (kikapcsolt állásban volt), és azt vettem észre hogy meleg levegő jön a középsőkből is ugyanúgy mint a szélsőkből. Itt a fórumon a korábbi hozzászólásokból kiszűrve, többek szerint kizárt hogy meleg jöjjön középről is.

Várom az ötleteket.

Ha elég hosszútávon használod a gépet, akkor 5-6 km után, már mindenhonnan kellemes meleget áraszt. Nálam legalábbis így van.

középről persze eleinte nekem is hűvösebbet fúj.

Link to post
Share on other sites
Ha elég hosszútávon használod a gépet, akkor 5-6 km után, már mindenhonnan kellemes meleget áraszt. Nálam legalábbis így van.

középről persze eleinte nekem is hűvösebbet fúj.

Jó neked. Bár így kifele a télből már szinte mindegy. Legújabb megállapításom hogy ha az ablakra fújatod akkor nem nyom középről meleget, ha magadfele állítod (mármint a tekerőt, és nem a rostélyt), akkor nyomja a meleget. Viszont a hideg is jön. Lehet hogy opeléknél voltak nagy fejek, de ha a sebváltóra (ahol általában van a kezem) állítom a rostélyt akkor nem érzem a hideget, viszont ha odateszem a kezem akkor a tetején érzem hogy jön a hideg.

Jó kacifántos írás lett, ne lepődjetek meg ha nem értitek. :)

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Sziasztok

Szeretnék egy kis segítséget kérni, van egy 1994-es 1.4 Astrám nagyon párásodik szinte ködös lesz az ablak, azt mondták, hogy cseréljek ki valamilyen szűrőt de hol van ez a szűrő?

Tegnap, amikor már meleg volt a motor feltekertem a fűtést és ilyen porszerű ködös izé jött ki a szelőzőből. A hűtővíz szintje nem változott látszatra. Mi lehet a baj ?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.