Jump to content

PGA

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2.319
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

PGA last won the day on Október 25 2017

PGA had the most liked content!

Hírnév

41 Segítőkész

PGA névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1969-02-18

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország

Város, Autók

  • Autó(k)
    Astra G
  • Város
    ---

Legutóbbi látogatók

5.437 profile views
  1. Általános műszaki problémák!

    Nem tudom, valószínű nem százas a hőfokmérőm, vagy a jeladója se esetleg.... De maguk a termosztátok is hitványak. Kétséges, hogy érdemes-e tovább kisérleteznem egy újabbal...
  2. Általános műszaki problémák!

    Az egész dolog egyébként annyiban zavar, hogy amíg bírta benne a gyári elsö termosztát, addig nem volt semmi ilyen jellegű gond. Azóta nem sikerül igazán jót kifogni, pláne hosszabb távra. Zömében rövidebb (kb. 12 km) utakat megyek rendszeresen, ilyenkor még jobban jönne, hogy mihamarabb melegedjen a motor, illetve ne hűljön vissza 70 fok alá, egy bizonytalan termosztát miatt. Tudom, a rövid út maga a halál a motornak, de ha jó a termosz, legalább valamivel kevésbé rossz...
  3. Általános műszaki problémák!

    Persze, folyadékok viselkedése megvan. Ettől függetlenül egy jó a termosztátnak illene ezt finomabban lekezelni. Nem tudom, van-e értelme még kísérleteznem újabb termosztáttal, más márkával esetleg (Behr-rel mondjuk). A legjobb az lenne, ha „főzési teszt” után lehetne választani, mert a megadott nyitási értékeknek általában a valósághoz éppen nem sok köze van. Persze ez se garantálná a hosszú életet...
  4. Általános műszaki problémák!

    Enyémben most bő egyhetes a Wahler termosztát. Egy megbolondult Febi-t váltott. Hát nem tudom... Mondjuk 80 fok alá nem megy, de 85 fölé se... És nem finomak az átmenetek se. Mikor kinyit, eléggé durván behűl. Aztán kezd felfelé vánszorogni, majd újra vissza. Úgy eszi az autóm a termosztátokat, mint valami napi fogyóeszközt... Új korában szépen felmelegedett és minimálisan, alig észrevehetően tért csak ki picit a hőfékmérő mutatója, nyári melegben néha bekapcsolt a ventilátor is. Mostanában évek óta nem hallottam működni... Mondjuk a hőfokmérő jeladója is fáradhat esetleg... A hőfok kijelzést nem lehet esetleg valahogy kalibrálni?
  5. Gumi, felni kérdések

    Itt van egy táblázat erről.
  6. Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    Az égéshez ugye kell a levegő is, meg az üzemanyag is. Esetleg valami laza bilincs lehet? Ami melegebben szorosabb, hidegen meg falsot enged be... Üzemanyag szűrőnél?... Vagy a motortérben valahol?...
  7. Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    Esetleg cserélj meg 2 gyertyát, a 2-es hengerét mondjuk a 4-esével, hogy változik-e a hibakód P0304-re. (Én 2 pólusú GM gyári gyertyát használok az ugyanilyen motorú autómba.) Illetve volt régebben szó - talán itt a fórumon is - olyanról, hogy az ECU-vezetékei voltak kontakthibásak. (Motormosás többek között az ilyesmi miatt se nagyon javasolt.)
  8. Gumi, felni kérdések

    Nálam a Conti lenne a befutó, most TS 850-em van, ami TS 860 elődje és nagyon puha, csendes, jól viselkedett eddig mindenféle úton. Gondolom, az utódon még reszeltek és még jobb lett. Egyébként nyilván egyikkel se nyúlsz mellé.
  9. Ha jól olvastam fentebb, nem volt benne klima. Az eléggé nyomós árcsökkentő lehet.
  10. Bocsánatot kivánok, pár helyen néztem, ott nem volt feltüntetve GM-es jóváhagyás.
  11. Azért nem herdáltad el gombokért szerintem. Ha inkább el akartad engedni, talán jobb így, mintha hónapokat vársz arra a plusz 50 ezerre. Esetleg tavasszal lehetett volna élénkebb a kereslet, de a kínálat is mindig bő egyelőre a G Astrából, meg folyamatosan haladt volna bele a korba is.
  12. Gumi, felni kérdések

    Szemre ígéretes a mintázata, vízzel, latyakkal biztosan jól bánik, ami szerintem a mi éghajlatunkon talán a legfontosabb kritérium. Egyre enyhébbek a telek (bár pont az elmúlt kicsit húzósabb volt...). Kicsit régebbi mintázat már. >>ITT<< teszteredményeket lehet nézni.
  13. Szia, nincs GM-minősítése az olajnak. Ha szabálykövető akarsz lenni, mást vegyél. Jómagam pl. >>EZT<< használom. 10 ezrenként cserélem, aztán annyi.
  14. Általános műszaki problémák!

    Magam is hasonlóan próbálkoztam, de lehet, nem voltam elég türelmes, vagy túlságosan sok volt már a koksz... Végül volt még talonban egy régebbi szelepem, amit meg tudtam úgy járatni, hogy működőképes legyen és azt használtam fel a lezáráshoz. A közbetétes megoldás van nálam, így avatatlan szem nem is látja, hogy machinált a dolog, az emissziós értékeket meg hozza a vizsgán. 6-7 éve már ennek.
  15. Általános műszaki problémák!

    Ezek szerint nem jól emlékeztem, ide kell az elektronikus becsapó.
×