Jump to content

PGA

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2.313
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

40 Segítőkész

PGA névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1969-02-18

Város, Autók

  • Autó(k)
    Astra G
  • Város
    ---

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország

Legutóbbi látogatók

5.363 profile views
  1. Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    Esetleg cserélj meg 2 gyertyát, a 2-es hengerét mondjuk a 4-esével, hogy változik-e a hibakód P0304-re. (Én 2 pólusú GM gyári gyertyát használok az ugyanilyen motorú autómba.) Illetve volt régebben szó - talán itt a fórumon is - olyanról, hogy az ECU-vezetékei voltak kontakthibásak. (Motormosás többek között az ilyesmi miatt se nagyon javasolt.)
  2. Gumi, felni kérdések

    Nálam a Conti lenne a befutó, most TS 850-em van, ami TS 860 elődje és nagyon puha, csendes, jól viselkedett eddig mindenféle úton. Gondolom, az utódon még reszeltek és még jobb lett. Egyébként nyilván egyikkel se nyúlsz mellé.
  3. Ha jól olvastam fentebb, nem volt benne klima. Az eléggé nyomós árcsökkentő lehet.
  4. Bocsánatot kivánok, pár helyen néztem, ott nem volt feltüntetve GM-es jóváhagyás.
  5. Azért nem herdáltad el gombokért szerintem. Ha inkább el akartad engedni, talán jobb így, mintha hónapokat vársz arra a plusz 50 ezerre. Esetleg tavasszal lehetett volna élénkebb a kereslet, de a kínálat is mindig bő egyelőre a G Astrából, meg folyamatosan haladt volna bele a korba is.
  6. Gumi, felni kérdések

    Szemre ígéretes a mintázata, vízzel, latyakkal biztosan jól bánik, ami szerintem a mi éghajlatunkon talán a legfontosabb kritérium. Egyre enyhébbek a telek (bár pont az elmúlt kicsit húzósabb volt...). Kicsit régebbi mintázat már. >>ITT<< teszteredményeket lehet nézni.
  7. Szia, nincs GM-minősítése az olajnak. Ha szabálykövető akarsz lenni, mást vegyél. Jómagam pl. >>EZT<< használom. 10 ezrenként cserélem, aztán annyi.
  8. Általános műszaki problémák!

    Magam is hasonlóan próbálkoztam, de lehet, nem voltam elég türelmes, vagy túlságosan sok volt már a koksz... Végül volt még talonban egy régebbi szelepem, amit meg tudtam úgy járatni, hogy működőképes legyen és azt használtam fel a lezáráshoz. A közbetétes megoldás van nálam, így avatatlan szem nem is látja, hogy machinált a dolog, az emissziós értékeket meg hozza a vizsgán. 6-7 éve már ennek.
  9. Általános műszaki problémák!

    Ezek szerint nem jól emlékeztem, ide kell az elektronikus becsapó.
  10. Általános műszaki problémák!

    Fontos, hogy hibátlanul működjön a szelep, ne ragadjon meg valamelyik állásában, mert ellenkező esetben hiába van levakolva, dobni fogja a kódot.
  11. Általános műszaki problémák!

    Szia! Nem tudom, a Tiédben mennyire szétszedhető az AGR, a Z14XE, Z16XE-ben le van peremezve, nem lehet szétszedni, maximum beáztatással lehet gyógyítgatni, hátha feloldja a bent lévő kokszot. Nekem ez régebben sose sikerült tökéletesen, továbbra is jött a hibakód. Csak a csere segített, vagy le kell zárni közbetéttel vagy egy lemezzel + félre kell fordítani. A Tiédnél is szerintem csak a mechanikus jóságot figyeli az ECU, nem lesz hibajelzésed.
  12. Általános műszaki problémák!

    Z14XE, Z16XE-nél biztosan nem figyel nyomásváltozást, csak nyitott és zárt állapotot tart nyilván.
  13. Mondjuk én az enyémet konkrétan sose árultam még, de többször felmerült, hogy lecserélem. Mostanra aztán eljutott oda a dolog, hogy lassan egy nyomorult almás okostelefon áráért kéne majd odaadni. Na, erre meg nem vinne rá a lélek. Meg ennyi pénzzel a vízből se lehet kijutni, úgyhogy akkor lesz majd tanulóautó a felnövő családtagoknak, vagy mittudomén...
  14. Általános műszaki problémák!

    Ha az EGR-en rajta vannak a vezetékei, illetve szabadon tud nyitogatni, nem lenne szabad lámpáznia, feltéve, ha mechanikusan is jó. Nálam is volt hasonló alapjáratos jelenség régen, és a koszos fojtószelepház, illetve a halódó EGR okozta. Ha időnként meg-meg szorul, az már kiválthat lámpázást, továbbá ha kicsit átereszt, akkor a kipufogógáz fojthatja esetleg a stabil alapjáratot. Bár, a videó elején az apró mászkálást én nem tartanám egyáltalán hibának. Jónéhány éve már, hogy le van zárva az EGR-em és a dadogó motort, instabil alapjáratot nem ismerem azóta. A visszavezetett kipufogógáztól csak elkokszosodik a szívósor, illetve az égéstér, a dugattyúgyűrűk hornyaiba is bemászik a koksz, aztán kész a baj, volt ebből komoly bajom. Ez egy végtelenül elcseszett alkatrész... Továbbá változtattam a vezetési stílusomon: jobban forgatom a motort, városban sokszor nem kap negyediket se. Eleinte borzasztóan utáltam így, „amatőr” módjára vezetni, de az Ecotec motor így szereti.
×