Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Teljesen melegre állítottam de semmi, mentem vele 5-km-et meg járt a motor is de semmi ugyan úgy langyoska a levegő.

Aggaszt a dolog ez az első kocsim szeretném ha bevállna. :)

Első kocsinak tökéletes lesz, ha máshonnan meg jön a meleg, akkor megfagyni se fogsz! :D

Link to comment
Megosztás:

Állítsd teljesen melegre, és úgy próbáld ki, úgy meleget kell fújnia. ;)

Ezt mondjuk én nem próbáltam, mert üzemmeleg motornál olyan meleget fúj, hogy alsógatyában sem bírnám ki csak 1-2 percig max. :D

Én egyébként is csak lábra nyomatom, meg ablakra. Úgyis felfelé jön a meleg levegő.

Link to comment
Megosztás:

Ezt mondjuk én nem próbáltam, mert üzemmeleg motornál olyan meleget fúj, hogy alsógatyában sem bírnám ki csak 1-2 percig max. :D

Én egyébként is csak lábra nyomatom, meg ablakra. Úgyis felfelé jön a meleg levegő.

Én meg csak szélvédőre tolom. Persze, ha az asszony beül, akkor egyből pata+szélvédő. :D

S én sem szoktam teljesen melegre állitani, leolvadna a búrám, olyan meleget tol.

Link to comment
Megosztás:

Jó nektek én amúgy is fagyos szent vagyok! :D

Viszont nekem még így sem annyira nagy a meleg a kocsiban éppen, hogy csak nem fázok!

Ja és maxra van tekerve a fokozat és a hőmérséklet is......

Gondolom a hűtőviz hőmérséklete megfelelő (ca. 90fok), nem ám aztán kiderül, hogy a termosztát szar. :hiya:

Ha maxra tekerném a fűtést és kettes fokozatra a ventit, üzemmeleg motornál szerintem öt perc után kiszállnék. Főleg ilyenkor, amikor még nincs nagy hideg. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Egy 1.6-os 16 szepepes 2003-as évjáratú autóról van szó srácok. :)

Csak azért kérdeztem, mert a dieseleknek gyengébb a fűtése. A tiéd ezek szerint benzines, azok pedig jól fűtenek. Ellenőrizni kellene a termosztátot, ha az jó, akkor a fűtéscsapot, és a radiátorokat, esetleges dugulás miatt.

Link to comment
Megosztás:

Nekem 1999-es 1,7 td isuzu motoros Astrám van!

Nekem kb tegnap 8 km után erte el az üzemi hőfokoraz autó! Szerelő mondta, hogy cserélhetünk termosztátot, de neki is ezzel a motorral volt autòja es ugyanezt produkálta!

Bár az tény, hogy tegnap alacsony volt a szint a hűtővíz rendszerben! Feltöltöttem rendesen, ma már valamivel hamarabbmelegedett!

Sajnos a kiegy. Tartalyomnál a "cupákjánál" ahova egy kis cső csatlakozik meg van repedve és lassan szivárog! Szerelő meg különböző ragasztókkal kisérletezik, de inkább veszek bontott tartályt mert az lenne 5000 így meg töltögethetem a drága fagyállót míg sikerül neki a megfelelő ragasztót megtalálnia!

Valaki esetleg tud olyan oldalt ahol találhatnék bontott kiegyenlítő tartályt? Beszereles gondolom nem bonyolult!

Link to comment
Megosztás:

Nekem 1999-es 1,7 td isuzu motoros Astrám van!

Nekem kb tegnap 8 km után erte el az üzemi hőfokoraz autó! Szerelő mondta, hogy cserélhetünk termosztátot, de neki is ezzel a motorral volt autòja es ugyanezt produkálta!

Bár az tény, hogy tegnap alacsony volt a szint a hűtővíz rendszerben! Feltöltöttem rendesen, ma már valamivel hamarabbmelegedett!

Sajnos a kiegy. Tartalyomnál a "cupákjánál" ahova egy kis cső csatlakozik meg van repedve és lassan szivárog! Szerelő meg különböző ragasztókkal kisérletezik, de inkább veszek bontott tartályt mert az lenne 5000 így meg töltögethetem a drága fagyállót míg sikerül neki a megfelelő ragasztót megtalálnia!

Valaki esetleg tud olyan oldalt ahol találhatnék bontott kiegyenlítő tartályt? Beszereles gondolom nem bonyolult!

Valóban jobb megoldásnak tűnik a csere. Én Cromax-nál vettem újat. A csere nem bonyolult. Véleményem szerint bátran nekiállhatasz. Csövek le, tartály ki, új tartály be, csövek vissza. Minden adja magát. Igaz nekem benzines az autóm, de szerintem ez a rész közel hasonló lehet.

Link to comment
Megosztás:

Valóban jobb megoldásnak tűnik a csere. Én Cromax-nál vettem újat. A csere nem bonyolult. Véleményem szerint bátran nekiállhatasz. Csövek le, tartály ki, új tartály be, csövek vissza. Minden adja magát. Igaz nekem benzines az autóm, de szerintem ez a rész közel hasonló lehet.

Igen sztem csere lesz! Én sem látom bonyolultnak a dolgot

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Gondolom a hűtőviz hőmérséklete megfelelő (ca. 90fok), nem ám aztán kiderül, hogy a termosztát szar. :hiya:

Ha maxra tekerném a fűtést és kettes fokozatra a ventit, üzemmeleg motornál szerintem öt perc után kiszállnék. Főleg ilyenkor, amikor még nincs nagy hideg. :icon1:

Nekem is kell 5-10 km hogy a víz el kezdjen felfelé kúszni, és akkor is csak 80-83 fokig megy. Nyáron klímával 40 fokba elérte a 90et. Amúgy fűteni ez is fűt mint a fene, én is leizzadnék max fűtés mellett. Viszont a víz hőfok normalis? Tartály nekem a max jelzésig van, 10ezer kmen egy deci se fogy.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is kell 5-10 km hogy a víz el kezdjen felfelé kúszni, és akkor is csak 80-83 fokig megy. Nyáron klímával 40 fokba elérte a 90et. Amúgy fűteni ez is fűt mint a fene, én is leizzadnék max fűtés mellett. Viszont a víz hőfok normalis? Tartály nekem a max jelzésig van, 10ezer kmen egy deci se fogy.

Nekem is műszer szerint 83-85oC Nem emlékszem, hogy régebben mennyi volt, de egy kis araszolgatásnál fölmegy 90-ig

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy hogyan lehet esetleg videót feltöltrni ide?

Most vettem észre, hogy olaj folyás van a motornál, de elmagyarázni sajna nem tudom hogy honnan!

Nem akarok hülyeséget mondani, de gyertyát mondanék,mert 4db van a motor első részén :-(

Videót a youtube-ra, a linket meg ide.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is kell 5-10 km hogy a víz el kezdjen felfelé kúszni, és akkor is csak 80-83 fokig megy. Nyáron klímával 40 fokba elérte a 90et. Amúgy fűteni ez is fűt mint a fene, én is leizzadnék max fűtés mellett. Viszont a víz hőfok normalis? Tartály nekem a max jelzésig van, 10ezer kmen egy deci se fogy.

A műszerfalon kb. nekem is ilyen értékek voltak láthatóak. OBD-vel nézve viszont már 88-90 fokos a víz. Mondjuk most már a műszerfalon is ennyit látok, mivel amikor ledeztem akkor beállítottam mind a három mutatót a megfelelő értékre. Igy most eléggé pontosak.

Link to comment
Megosztás:

Nekem 1999-es 1,7 td isuzu motoros Astrám van!

Nekem kb tegnap 8 km után erte el az üzemi hőfokoraz autó! Szerelő mondta, hogy cserélhetünk termosztátot, de neki is ezzel a motorral volt autòja es ugyanezt produkálta!

Bár az tény, hogy tegnap alacsony volt a szint a hűtővíz rendszerben! Feltöltöttem rendesen, ma már valamivel hamarabbmelegedett!

Sajnos a kiegy. Tartalyomnál a "cupákjánál" ahova egy kis cső csatlakozik meg van repedve és lassan szivárog! Szerelő meg különböző ragasztókkal kisérletezik, de inkább veszek bontott tartályt mert az lenne 5000 így meg töltögethetem a drága fagyállót míg sikerül neki a megfelelő ragasztót megtalálnia!

Valaki esetleg tud olyan oldalt ahol találhatnék bontott kiegyenlítő tartályt? Beszereles gondolom nem bonyolult!

Na szóval a problémám az olajfolyás lenne!

Remélem a videóból látszik, hogy honnan folyik.Segítséget megköszönném mert nem nagyon értek hozzá.

Itt a videó linkje: http://youtu.be/IjRycfWSQRk

Szia!

Nem akarok kötekedni,Én úgy tudom 2000-es évtől pakolták G-be az ISUZU DIESEL-t(75LE), a videón a 68LE-s OPEL motoros diesel ketyeg.

Én személy szerint azt tanácsolnám,hogy amennyire lehet töröld le az olajat a blokkról,azután indítsd be,és nézzed honnan folyik az olaj,talán pár perc ketyegés elég ahhoz,hogy meglásd honnan jön.

De akinek ilyen motorral szerelt DIESEL-je van talán tudja konkrétan a megoldást.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.