Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra gyári "HIFI"


Guest

Recommended Posts

19-es számú és 10 Amperes.

No, megvan a megoldás, leírom, hátha más is okul belőle.

A 19 foglalat üres volt, betettem a 10A biztit, de semmi változás. A 21 foglalat is üres volt, amibe szín alapján 5A bizti tartozik. Betettem, és gyújtáskor megjött a 12V. Sajna vlmi hülye sipoló is aktiválódott ezzel - lehet az előző tulaj ezért vette ki - de végre szól a zene!!! ;)

Link to comment
Megosztás:

No, megvan a megoldás, leírom, hátha más is okul belőle.

A 19 foglalat üres volt, betettem a 10A biztit, de semmi változás. A 21 foglalat is üres volt, amibe szín alapján 5A bizti tartozik. Betettem, és gyújtáskor megjött a 12V. Sajna vlmi hülye sipoló is aktiválódott ezzel - lehet az előző tulaj ezért vette ki - de végre szól a zene!!! ;)

Sípoló?

"Ha bent van a kulcs, és kinyitod az ajtót sípol. Ha ráadod a gyújtást elhallgat." Erre gondolsz?

Link to comment
Megosztás:

Kormányvezérlés utólag megoldható valahogy? Valamint létezik AUX IN-es gyári akármilyen rádió Astrába?

Esetleg van valakinek eladó CDR500-a emberi áron?

Rájöttem a számomra legmegfelelőbb All in One (kormány vezérlés, Ipod/iphone csatlakoztatás, Aux in, CD, TID) kombóra olyan 30-35k-ból, de ehhez kellene nekem egy gyári CD-s fejegység. ;)

Link to comment
Megosztás:

Esetleg van valakinek eladó CDR500-a emberi áron?

Rájöttem a számomra legmegfelelőbb All in One (kormány vezérlés, Ipod/iphone csatlakoztatás, Aux in, CD, TID) kombóra olyan 30-35k-ból, de ehhez kellene nekem egy gyári CD-s fejegység. :lol:

Vaterán mindig van. ;)

Link to comment
Megosztás:

Kormányvezérlés utólag megoldható valahogy? Valamint létezik AUX IN-es gyári akármilyen rádió Astrába?

Most láttam a Tuning magazinban:

HifiStation Kft. hírdeti. Illesztómodul Ford és Opel tipusokhoz, kormánytávvezérlő illesztéséhez. Clarion, Blau, JVC, Alpine, Pioneer, Kenwood távvezérlő bemenettel rendelkező tipusaihoz, bruttó: 11.890.- Autóhifipont partnereknél.

Link to comment
Megosztás:

Most láttam a Tuning magazinban:

HifiStation Kft. hírdeti. Illesztómodul Ford és Opel tipusokhoz, kormánytávvezérlő illesztéséhez. Clarion, Blau, JVC, Alpine, Pioneer, Kenwood távvezérlő bemenettel rendelkező tipusaihoz, bruttó: 11.890.- Autóhifipont partnereknél.

Na ez kellene nekem is (meg pénz) ;)

Link to comment
Megosztás:

Most láttam a Tuning magazinban:

HifiStation Kft. hírdeti. Illesztómodul Ford és Opel tipusokhoz, kormánytávvezérlő illesztéséhez. Clarion, Blau, JVC, Alpine, Pioneer, Kenwood távvezérlő bemenettel rendelkező tipusaihoz, bruttó: 11.890.- Autóhifipont partnereknél.

Ja, ez jó ár.

Sajna nekem Pio fejhez kormánytáv+DISPLAY adapter 160EUR + posta.... nemócsó.....

Link to comment
Megosztás:

...a csatlakozó a rádión 2 soros.Mit kell a müködéshez átkötni cserélni?

Ez a része mondjuk engem is érdekelne, a múltkor át akartam pattintani fater C Corsájába a Coupéban feleslegessé vált CAR400-at, és meglepődve tapasztaltam hogy a C Corsa rádiócsatijának felső része 3 soros, ellenben a CAR400 kétsoros megoldásával. Mit lehet tenni ilyenkor?

Link to comment
Megosztás:

helló, CDR500-at kivettem a zautóból, beleraktam a brand new JVC KD R401-et, simán ISO csatlakozóval, de most ha kiveszem a kulcsot elfeljti a beállításokat (óra, EQ, loudness, etc.)(ha 1-2 percen belül újból kulcsolok még megvannak a beállítások). Hogy hol tartott a CD/USB az megmarad. A beépítési papíron van egy rövid monológ hogy bizonyos VW/Audi/Opel esetében ha nem kapcsol be az egység akkor át kell kötni 2 vezetéket a csatlakozóban. Ez lehet vajh megoldás hogy kivett kulcsnál is megmaradjanak a beállításaim?

Link to comment
Megosztás:

helló, CDR500-at kivettem a zautóból, beleraktam a brand new JVC KD R401-et, simán ISO csatlakozóval, de most ha kiveszem a kulcsot elfeljti a beállításokat (óra, EQ, loudness, etc.)(ha 1-2 percen belül újból kulcsolok még megvannak a beállítások). Hogy hol tartott a CD/USB az megmarad. A beépítési papíron van egy rövid monológ hogy bizonyos VW/Audi/Opel esetében ha nem kapcsol be az egység akkor át kell kötni 2 vezetéket a csatlakozóban. Ez lehet vajh megoldás hogy kivett kulcsnál is megmaradjanak a beállításaim?

Link to comment
Megosztás:

helló, CDR500-at kivettem a zautóból, beleraktam a brand new JVC KD R401-et, simán ISO csatlakozóval, de most ha kiveszem a kulcsot elfeljti a beállításokat (óra, EQ, loudness, etc.)(ha 1-2 percen belül újból kulcsolok még megvannak a beállítások). Hogy hol tartott a CD/USB az megmarad. A beépítési papíron van egy rövid monológ hogy bizonyos VW/Audi/Opel esetében ha nem kapcsol be az egység akkor át kell kötni 2 vezetéket a csatlakozóban. Ez lehet vajh megoldás hogy kivett kulcsnál is megmaradjanak a beállításaim?

Kell neki egy kapcsolt, és egy állandó +12V, ha csak kapcsolt +12V-od van rákötve, akkor azért felejti el. ;)

Link to comment
Megosztás:

helló, CDR500-at kivettem a zautóból, beleraktam a brand new JVC KD R401-et, simán ISO csatlakozóval, de most ha kiveszem a kulcsot elfeljti a beállításokat (óra, EQ, loudness, etc.)(ha 1-2 percen belül újból kulcsolok még megvannak a beállítások). Hogy hol tartott a CD/USB az megmarad. A beépítési papíron van egy rövid monológ hogy bizonyos VW/Audi/Opel esetében ha nem kapcsol be az egység akkor át kell kötni 2 vezetéket a csatlakozóban. Ez lehet vajh megoldás hogy kivett kulcsnál is megmaradjanak a beállításaim?

CDR500-t nem akarod eladni?

Link to comment
Megosztás:

helló, CDR500-at kivettem a zautóból, beleraktam a brand new JVC KD R401-et, simán ISO csatlakozóval, de most ha kiveszem a kulcsot elfeljti a beállításokat (óra, EQ, loudness, etc.)(ha 1-2 percen belül újból kulcsolok még megvannak a beállítások). Hogy hol tartott a CD/USB az megmarad. A beépítési papíron van egy rövid monológ hogy bizonyos VW/Audi/Opel esetében ha nem kapcsol be az egység akkor át kell kötni 2 vezetéket a csatlakozóban. Ez lehet vajh megoldás hogy kivett kulcsnál is megmaradjanak a beállításaim?

Igen, ez a megoldás. Anno én is szívtam vele egy pár napig, aztán itt megmondták a tuti! ;)

Link to comment
Megosztás:

helló, CDR500-at kivettem a zautóból, beleraktam a brand new JVC KD R401-et, simán ISO csatlakozóval, de most ha kiveszem a kulcsot elfeljti a beállításokat (óra, EQ, loudness, etc.)(ha 1-2 percen belül újból kulcsolok még megvannak a beállítások). Hogy hol tartott a CD/USB az megmarad. A beépítési papíron van egy rövid monológ hogy bizonyos VW/Audi/Opel esetében ha nem kapcsol be az egység akkor át kell kötni 2 vezetéket a csatlakozóban. Ez lehet vajh megoldás hogy kivett kulcsnál is megmaradjanak a beállításaim?

Igen, ez a megoldás. Anno én is szívtam vele egy pár napig, aztán itt megmondták a tutit! ;)

Link to comment
Megosztás:

helló, CDR500-at kivettem a zautóból, beleraktam a brand new JVC KD R401-et, simán ISO csatlakozóval, de most ha kiveszem a kulcsot elfeljti a beállításokat (óra, EQ, loudness, etc.)(ha 1-2 percen belül újból kulcsolok még megvannak a beállítások). Hogy hol tartott a CD/USB az megmarad. A beépítési papíron van egy rövid monológ hogy bizonyos VW/Audi/Opel esetében ha nem kapcsol be az egység akkor át kell kötni 2 vezetéket a csatlakozóban. Ez lehet vajh megoldás hogy kivett kulcsnál is megmaradjanak a beállításaim?

Hello

A JVC-nek ugyanolyan a csatlakozója mint a Sony-nak (ha jól tévedek). Van egy piros és egy sárga +12V. Ezeket gyárilag ugy oldották meg tűzősaruval, hogy lehet variálni (pirosat a sárgával sárgát a pirossal) mert autótípusonként eltérőek ezek bekötései. Az Opelnél meg kellett cserélni nekem is amikor a Sonyt raktam bele.

Link to comment
Megosztás:

helló, CDR500-at kivettem a zautóból, beleraktam a brand new JVC KD R401-et, simán ISO csatlakozóval, de most ha kiveszem a kulcsot elfeljti a beállításokat (óra, EQ, loudness, etc.)(ha 1-2 percen belül újból kulcsolok még megvannak a beállítások). Hogy hol tartott a CD/USB az megmarad. A beépítési papíron van egy rövid monológ hogy bizonyos VW/Audi/Opel esetében ha nem kapcsol be az egység akkor át kell kötni 2 vezetéket a csatlakozóban. Ez lehet vajh megoldás hogy kivett kulcsnál is megmaradjanak a beállításaim?

Hello

A JVC-nek ugyanolyan a csatlakozója mint a Sony-nak (ha jól tévedek). Van egy piros és egy sárga +12V. Ezeket gyárilag ugy oldották meg tűzősaruval, hogy lehet variálni (pirosat a sárgával sárgát a pirossal) mert autótípusonként eltérőek ezek bekötései. Az Opelnél meg kellett cserélni nekem is amikor a Sonyt raktam bele.

Link to comment
Megosztás:

Hello

A JVC-nek ugyanolyan a csatlakozója mint a Sony-nak (ha jól tévedek). Van egy piros és egy sárga +12V. Ezeket gyárilag ugy oldották meg tűzősaruval, hogy lehet variálni (pirosat a sárgával sárgát a pirossal) mert autótípusonként eltérőek ezek bekötései. Az Opelnél meg kellett cserélni nekem is amikor a Sonyt raktam bele.

hát nálam nem kellett csak összedugni sony mex r1

és működött

Link to comment
Megosztás:

Hello

A JVC-nek ugyanolyan a csatlakozója mint a Sony-nak (ha jól tévedek). Van egy piros és egy sárga +12V. Ezeket gyárilag ugy oldották meg tűzősaruval, hogy lehet variálni (pirosat a sárgával sárgát a pirossal) mert autótípusonként eltérőek ezek bekötései. Az Opelnél meg kellett cserélni nekem is amikor a Sonyt raktam bele.

hello, aham ígyvan a gyári kábel a jvc-hez variálható sarus, megpróbálom összecserélni a sárgát meg a piros vezetéket, remélem meggyógyul így.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.