Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Első körben a szilenteket kell megnézni a lengőkarban (spájszerrel megfeszegetni, ha tudod mozgatni, kuka). Aztán a lengéscsillapító rögzítőkupak lehet még ludas, vagy a stabrúd bekötőcsuklója tört el...

Van még pár más lehetőség is. :rolleyes:

Köszi a választ!

Én is szilentre tippeltem első körben. Azért is irtózom előre az egésztől, mert tele van a futó egy csomó kis vacakkal. Ráadásul nem tudok semmit róla, mármint, h mikor volt benne cserélve akármi is.

A talpasok is kalapál6tnak így, ugye?

Üdv, ujjzol

Link to comment
Megosztás:

Hahó

Nekem is lenne egy kérdésem. Van valami különbség egy 1.6-os, és a Gsi hátsó hídja között "anyagban"?

Szereztem egyet ócsóé, de valahogy könnyebbnek tűnik, úgy is, hogy átraktuk a stabilizátorokat a másikról.

Ja a talpas meg tényleg az az izé, ami a lengőkar csúcsán van, 3 csavar fogja. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hahó

Nekem is lenne egy kérdésem. Van valami különbség egy 1.6-os, és a Gsi hátsó hídja között "anyagban"?

Szereztem egyet ócsóé, de valahogy könnyebbnek tűnik, úgy is, hogy átraktuk a stabilizátorokat a másikról.

Semmi.U.a.

Nekem is volt hídcserém a GSi-ben, és Uhuhu tanácsára én is így csináltam.Neki is így volt megoldva az 1.8-ban hátul.

Link to comment
Megosztás:

Gabi!

Igazad volt, kicseréltük vacsi újra a lengéscsiliket, és azóta olyan szintenm halk, hogy külön meg kell szoknom. Csillapítása jó volt, de a patronban a rúd oldalirányban kotyogott :rolleyes:

Mind1, mostmár jó, csak így utólag feleslegesen cseréltem ki egy csomó mindent, ami még jó volt...

Nagyon tuti mackosajt központija. Tegnap kalibráltuk, hát én tönkrementem... olyan irígy vagyok :blink:

Link to comment
Megosztás:

Ma voltam kereket centíroztatni. A srác, akinél voltam azt mondta, nem csodálja, hogy rázott a kormány, az egyik keréken 40g volt a felesleg (!) ;) . Több súly volt rajta a kelleténél. Levette róla a súlyokat, majdnem tökéletes lett, minimálisat kellett tennie rá :rolleyes:

A másik se volt sokkal jobb, azon 26g volt a hiba.

Kíváncsi leszek hétvégén Kecskemétre menet hogy viselkedik. Asszem autópályán megyek, igaz, hogy 30km-el több, de így is vagy 40perccel rövidebb idő, és kisebb ez esélye, hogy eltévedek :blink:

Link to comment
Megosztás:

Asszeretném kérdezni, hogy milyen magas egy széria f gsi mindenfajta ültetések nélkül? Azon morfondírozok erősen, hogy kiveszem az ültetőrugókat, csak azt kéne tudnom, hány cm magasságot nyerek vele.

Ha pedig veszek gyári GSI rugókat valahonnan bontva, mit nézzek rajta? Milyen egy GSI rugó? (Nem szeretném, ha nem-GSI rugót nyomnának a kezembe).

Link to comment
Megosztás:

Asszeretném kérdezni, hogy milyen magas egy széria f gsi mindenfajta ültetések nélkül? Azon morfondírozok erősen, hogy kiveszem az ültetőrugókat, csak azt kéne tudnom, hány cm magasságot nyerek vele.

Ha pedig veszek gyári GSI rugókat valahonnan bontva, mit nézzek rajta? Milyen egy GSI rugó? (Nem szeretném, ha nem-GSI rugót nyomnának a kezembe).

A GSi alapból 35mm-rel van lentebb a normál Astra futóművénél.Bontott rugónál meg főleg azt kell nézni, hogy nincs-e nagyon kiülve, tehát nem szenvedett-e az eddigi élete során tartós alakváltozást.

De mutatni mindezt akkor fogja, ha már beraktad.De igazán jót csak a 195/55-15-ös gumival fogja futni.De egy ilyen gumi meg piszok drága.

Amúgy ilyen rugóért max. 10-15e-t szabad adni, ha találsz v.hol elfogadható állapotú rugókat.

Link to comment
Megosztás:

Értem.

Vannak rugógyártó kisiparosok. Róluk tudtok valamit? Lehet hozzájuk fordulni, vagy felejtse el az ember?

Szerintem elég drágáért készítenek rendelésre rugót.

Konkrétan olyan 30-40/szett.

Inkább bontó, vagy egy normál Astra rugója.

Avval is kb. ott vagy, mint a gyári Gsi-vel magasság szempontjából...

Pl. a Kárászyékra gondolsz?Tomnak jól megcsinálták a telóit.

Nekem Tomnak??

Link to comment
Megosztás:

Asszeretném kérdezni, hogy milyen magas egy széria f gsi mindenfajta ültetések nélkül? Azon morfondírozok erősen, hogy kiveszem az ültetőrugókat, csak azt kéne tudnom, hány cm magasságot nyerek vele.

Ha pedig veszek gyári GSI rugókat valahonnan bontva, mit nézzek rajta? Milyen egy GSI rugó? (Nem szeretném, ha nem-GSI rugót nyomnának a kezembe).

nekem van 2db első gsi rugóm

Link to comment
Megosztás:

Akkor bocsi. :rolleyes:

IQ inkább a tanultabb cartársra hallgass!!!

((De miért? Szerintem a GSi ~20mm-vel van lentebb, mint egy "sima" Astra és kb. annyival is megy lentebb a konfortosabb normál gyári rugóval, nem?))

Soxor nézegettem a normál GSi futóműveket, és azokhoz képest az enyém holdjárónak tűnt.Pedig u.a. a kerékméret volt fent.A hátulja esetleg csakcsak.De az eleje, az 100 hogy lentebb van legalább 30mm-el.Udi is tanusíthatja, mert Aztec rugói végül az ő gépe alatt kötöttek ki.Bár ő meg panaszkodott, hogy normál telóval és GSi rugóval kanyarban, rossz úton elpattog az eleje.

Link to comment
Megosztás:

Soxor nézegettem a normál GSi futóműveket, és azokhoz képest az enyém holdjárónak tűnt.Pedig u.a. a kerékméret volt fent.A hátulja esetleg csakcsak.De az eleje, az 100 hogy lentebb van legalább 30mm-el.Udi is tanusíthatja, mert Aztec rugói végül az ő gépe alatt kötöttek ki.Bár ő meg panaszkodott, hogy normál telóval és GSi rugóval kanyarban, rossz úton elpattog az eleje.

Hát akkor asszem ne kísérletezgessünk, meghajlok a Kecskemétiek tudása és tapasztalata előtt. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.