Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

szép napot klub társak.

Mindenkihez fordulnék aki rendelkezik Astra Gsi 2.0 16 v fenevaddal!!!!!!!!!!!!!!

Épp egy vásárlás elött állok..talasztalat = a nullával és a segitségeteket kérem.A kiszemelt fenevad 93/12 havi 150 lacis van benne 153 e km szemrevételezéssel elég szép állapotvban van kivétel a bal hátso kerék és küszöbív találkozása és a benzintank ajto also íve az korrodált.

Véleményeket jotanácsokat és minden olyan értelmes és használhato infokat várok töletek amire feltétlen oda kell figyelni egy ilyen autonál!!!!!!!!!!

Elöre is köszönöm a hozzászólásokat

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok mesterek.

Én is kérdeznék, ha még lehet :blink: Elég érdekes mutatványokat művel mostanság az ótóm.

Hibajelenségek:

- a fogyim felgurott olyan 13-15 lityóra

- hidegen alapjárat szép, utánna melegen néha leáll, főleg stift után.

- erőteljes gázadásra alacsony fordulaton befullad, 4000 környékén viszont megy minta güzü (ennyi benyától kell is nekije).

- szerelő kapásból azt mondta, hogy alapjárati moci, de én nem hiszek ám nekije B)

- nincs csajom. (bár ez inkább az én hibajelenségem :D )

bocs az offért, mit nézessek meg?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok mesterek.

Én is kérdeznék, ha még lehet :blink: Elég érdekes mutatványokat művel mostanság az ótóm.

Hibajelenségek:

- a fogyim felgurott olyan 13-15 lityóra

- hidegen alapjárat szép, utánna melegen néha leáll, főleg stift után.

- erőteljes gázadásra alacsony fordulaton befullad, 4000 környékén viszont megy minta güzü (ennyi benyától kell is nekije).

- szerelő kapásból azt mondta, hogy alapjárati moci, de én nem hiszek ám nekije B)

- nincs csajom. (bár ez inkább az én hibajelenségem :D )

bocs az offért, mit nézessek meg?

Lambdaszonda?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok mesterek.

Én is kérdeznék, ha még lehet :blink: Elég érdekes mutatványokat művel mostanság az ótóm.

Hibajelenségek:

- a fogyim felgurott olyan 13-15 lityóra

- hidegen alapjárat szép, utánna melegen néha leáll, főleg stift után.

- erőteljes gázadásra alacsony fordulaton befullad, 4000 környékén viszont megy minta güzü (ennyi benyától kell is nekije).

- szerelő kapásból azt mondta, hogy alapjárati moci, de én nem hiszek ám nekije B)

- nincs csajom. (bár ez inkább az én hibajelenségem :D )

bocs az offért, mit nézessek meg?

Valamiért rengeteg benyát kaphat,vagy falsot szív valahol. Azért fullad. Lehet hogy tényleg meg kéne nézni azt az alapjárati mocit. Nekem annó a golfommal volt ugyan ez a jelenség, az sok benyát kapott.

Módosítva : 16DA
Link to comment
Megosztás:

- a fogyim felgurott olyan 13-15 lityóra

- hidegen alapjárat szép, utánna melegen néha leáll, főleg stift után.

- erőteljes gázadásra alacsony fordulaton befullad, 4000 környékén viszont megy minta güzü (ennyi benyától kell is nekije).

-

Nem lehet, hogy a hőmérséklet szenzor?

Ha hidegen jó de melegen túldúsít.

Második tippem nekem is a lambda szonda lenne.

Harmadiknak lehet fals levegő is bár nem

Hibalámpa nem jelez? Lambdát pl észre szokta venni ha döglődik.

Milyen motorod is van pontosan?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok mesterek.

Én is kérdeznék, ha még lehet B) Elég érdekes mutatványokat művel mostanság az ótóm.

Hibajelenségek:

- a fogyim felgurott olyan 13-15 lityóra

- hidegen alapjárat szép, utánna melegen néha leáll, főleg stift után.

- erőteljes gázadásra alacsony fordulaton befullad, 4000 környékén viszont megy minta güzü (ennyi benyától kell is nekije).

- szerelő kapásból azt mondta, hogy alapjárati moci, de én nem hiszek ám nekije :D

- nincs csajom. (bár ez inkább az én hibajelenségem :D )

bocs az offért, mit nézessek meg?

Ugyan ez volt a problémám a motor hőfokmérője volt rossz, és a vezérlő nem tudta igazából soha hogy mennyi benya is kell most a mocinak,kicserélték és máris tökéletes.Eredetit raktak bele 3400Ft volt, a cserét te is meg tudod sztem oldani.Nem engedték ott se le a vizet meg semmi kilazította, kicsavarta annyira hogy a víz ne tóduljon ki aztán gyors mozdulattal rossz ki jó be.Elfolyt kb egy dl hűtővíz.

És máris szépen járt a moci :blink:

Link to comment
Megosztás:

Ugyan ez volt a problémám a motor hőfokmérője volt rossz, és a vezérlő nem tudta igazából soha hogy mennyi benya is kell most a mocinak,kicserélték és máris tökéletes.Eredetit raktak bele 3400Ft volt, a cserét te is meg tudod sztem oldani.Nem engedték ott se le a vizet meg semmi kilazította, kicsavarta annyira hogy a víz ne tóduljon ki aztán gyors mozdulattal rossz ki jó be.Elfolyt kb egy dl hűtővíz.

És máris szépen járt a moci :D

Nálunk még talán annyi se folyik ki.. én is kicseréltem..

A régi még meg is van.. sajna vagy szerencsére semmi baja.. Legalábbis ellenállás mérés alapján.. megfőztem a régivel együtt, és gyakorlatilag mindig ugyanazokat az értékeket mutatták..

Esetleg egy próbár megéri kicserélni.. csak kell hozzá egy villáskulcs.. már nem tom mekkora.. nekem nem volt.. aztec pajtitól kértem kölcsön.. remélem vissza is adtam, nem csak akartam.. :blink:

Most nézem Ózdi vagy... B)

Link to comment
Megosztás:

A régi még meg is van.. sajna vagy szerencsére semmi baja.. Legalábbis ellenállás mérés alapján.. megfőztem a régivel együtt, és gyakorlatilag mindig ugyanazokat az értékeket mutatták..

És finom lett? :blink: B) :D

Én is vettem ilyen hőfok érzékelőt de szerintem nekem rosszat adtak, mert mikor beindítottam a mocit olyan hangja volt mit egy v8-nak és úgy füstölt mint egy gőzmozdony.

Link to comment
Megosztás:

A régi még meg is van.. sajna vagy szerencsére semmi baja.. Legalábbis ellenállás mérés alapján.. megfőztem a régivel együtt, és gyakorlatilag mindig ugyanazokat az értékeket mutatták..

És finom lett? :blink: B) :D

Én is vettem ilyen hőfok érzékelőt de szerintem nekem rosszat adtak, mert mikor beindítottam a mocit olyan hangja volt mit egy v8-nak és úgy füstölt mint egy gőzmozdony.

Juj. az dúrva.. lehet vmi más értéküt adtak.. (jaja finom lett.. csak kicsit kemény) :D

Link to comment
Megosztás:

A hőfok jeladó kilőve, mert azt cseréztem úgy 3 hónapja, a ventikapcsolóva, meg a hűtőfolyhőmérővel együtt. A termosztát még hátra van. Mondjuk lehet hogy rosszat kaptam én is, bár nem füstöl, meg V8 hangja sincs :blink:

Persze ettől még egy-két sör áll a Futó úrnak, ha már úgyis itt lesz. B)

Link to comment
Megosztás:

Már megint motor problémám van. Mentem 400 km-t. És azóta megint egyenetlen motor járás, leállás, stb. Irány a szerelő.
Ismét minden jó a motor körül. Tegnap lebontották a szelepházat. Padon van. Maglátjuk mire jutnak. De ha kiderül, hogy vezérműszíjszakadás volt az előző tulajnál, megkeresem!
Link to comment
Megosztás:

A hőfok jeladó kilőve, mert azt cseréztem úgy 3 hónapja, a ventikapcsolóva, meg a hűtőfolyhőmérővel együtt. A termosztát még hátra van. Mondjuk lehet hogy rosszat kaptam én is, bár nem füstöl, meg V8 hangja sincs :blink:

Persze ettől még egy-két sör áll a Futó úrnak, ha már úgyis itt lesz. B)

Ami elromolhat el is romlik :D És ez lehet akár 3 hónap is.Egy tech megmonja egyből hogy az e a baj.

Link to comment
Megosztás:

Ismét minden jó a motor körül. Tegnap lebontották a szelepházat. Padon van. Maglátjuk mire jutnak. De ha kiderül, hogy vezérműszíjszakadás volt az előző tulajnál, megkeresem!
Szelepek rendben. Csak nagyon koszosak. Jobb lett volna egy protec próba. Mind1. Remélem ezután a gondok megszünnek.
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tegnap rászántam magam, hogy megejtsem a régóta hurcolászott( és a vez.műszíj,+görgő cserekor az előző tulaj által elmulasztott) vízpumpacserét.

A gépem lassan 11 éves lesz, de szerintem ez az első benne(145eKm).

A motorblokkon a vízpumpaház hátuljáról 2-3mm lemezes rozsda potyogott le, és a vízpumpa lefogató csavarjaim a felismerhetetlenségig elkorodálódtak, elfogytak. Úgyhogy mondanom se kell, egy se jött ki.

Miután leoperáltam a csavarokat(műtéti úton), hosszas ütlegelés után sikerült kifordítani a vízpumpát.

A motorblokkban a fészkére viszont odadiffundálódott a vízpumpa teljes felfekvő( tömítő) felülete.

Kb 1 órás kapirgálás után sikerült az odagyógyult alumíniumot leszedni a vízpumpa-fészekről, addigra a belepróbált új már nem billegett a maradványokon.

Aztán jött a "kellemesebb" része a dolognak, a MENETFÚRÁS.

Kanyarfúrós közdarabom sokat segített, kapott 3 futatot+menetet a blokk, csak a helyét nehéz kiválasztani(mert ugye a puha anyagból elég nehéz kifúrni a kemyény csavart), mert mindenhol víz-, vagy olaj-járatok vannak, de 2órás tököléssel megment.

Tanulságom az, hogy lehet, hogy jobban felszerelt, megkímélt modellek jönnek be németből(az enyém 2002-ben érkezett, akkor még nem nekem), de ha az északi tengeri részről való(sajnos az ismeretségi körben láttam1-2 elrohadt blokkot, kirohadt motorszámot), akkor komoly eséllyel rohad le a motorról minden. Még ilyenkor az is jobb lenne, ha a szelepfedéltől, vagy bárhonnan érkezne egy kis elfolyt olaj(inkább legyen taknyos), ami meggátolná az ilyen mértékű brutális korróziót.

Karesz

Link to comment
Megosztás:

Szelepek rendben. Csak nagyon koszosak. Jobb lett volna egy protec próba. Mind1. Remélem ezután a gondok megszünnek.
Nem vót occsó! 75k Kapott új tömítéseket, csavarokat, fagyállót, gépműhely díj, stb. Viszont happy! A motor olyan újszerű állapotban van, hogy henger, szelepek kopása abszolút 0. Azért tudta a sok korom meg mocsok megakasztani a szelepeket. Már gondolkodtam gépcserén. De asszem marad. Ha motorral megint gond lesz, megcsináltatom azt vihető 1000k-ért.
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.