daykiller Elküldve December11, 2014 Megoszt Elküldve December11, 2014 Van lámpamosó tartályod is? Már nincs neki. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December12, 2014 Megoszt Elküldve December12, 2014 Akkor azért csak jó lesz az a motor. :icon1: Főleg, ha a sűrítési arány már alakult. :D Tempomattal mi lehet a gond? Ott is bowden van, max. a felfogatáshoz kell egy másik lemez, de az a hengerenkéntisnél is kellett. (az igaz, hogy nem gyári :confused: :blush: ) Annyi baj van vele, hogy a központisnál máshogy áll a gázkar. Oké, hogy bowden, de nem nagyon akarom hajtogatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December12, 2014 Megoszt Elküldve December12, 2014 Lehet, hogy lesz egy eladó dugósor sz-ből (ami ugye se), meg egy utigyári keveset futott SE tengely... :) Amúgy nekem semmit nem szóltak az Nz helyett az Se-re, csak annyi volt a bajam, hogy nem olvasható a motorszám. Pedig Nkh-nál vizsgázott. Az 1.8-as fej jó megoldás, de ahhoz is kell a tengely, plusz programozás nélkül alul kevés lesz, felül sok. (vagy fordítva) Tengelyt nem akarok. Maradna minden 1.6, kivéve a fojtószelepházat. Az komplett 1.8NZ lenne. Annyi talán, hogy kellene egy SZR szívócsonk, azt kimarni 1.8-asra és próbaképp rá. A kimarást úgy értem, hogy ahol a szívócsonk és a szelepház találkozik, mivel amúgy eleve van egy elég nagy lépcső és ez áramlásilag nem túl jó. 1.4-re 1.6-os pillangóház nem akkora lépcső. Elvileg amúgy működne 1.6-os programmal is, mivel ugyanakkora nyitás időkkel az 1.8 injektora többet tud befecskendezni, mint az 1.6-é. Az 1.6-os injektora 460ccm/min, az 1.8 550ccm/min. És ugye most a 95-ös benzinnel becsörög a motor, amióta 11,5-12-es végsűrítést mérünk. Ezért vagy 100-as benya, vagy 95+etanol kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve December12, 2014 Megoszt Elküldve December12, 2014 Már nincs neki. :D Jajó :) kéne majd egy gyári is egyszer, mert egy univerzálisat hekkeltem csak bele :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December12, 2014 Megoszt Elküldve December12, 2014 Tengelyt nem akarok. Maradna minden 1.6, kivéve a fojtószelepházat. Az komplett 1.8NZ lenne. Annyi talán, hogy kellene egy SZR szívócsonk, azt kimarni 1.8-asra és próbaképp rá. A kimarást úgy értem, hogy ahol a szívócsonk és a szelepház találkozik, mivel amúgy eleve van egy elég nagy lépcső és ez áramlásilag nem túl jó. 1.4-re 1.6-os pillangóház nem akkora lépcső. Elvileg amúgy működne 1.6-os programmal is, mivel ugyanakkora nyitás időkkel az 1.8 injektora többet tud befecskendezni, mint az 1.6-é. Az 1.6-os injektora 460ccm/min, az 1.8 550ccm/min. És ugye most a 95-ös benzinnel becsörög a motor, amióta 11,5-12-es végsűrítést mérünk. Ezért vagy 100-as benya, vagy 95+etanol kell. Nagyobb injektor-nyitási idő...az nem úgy van hogy adott levegőhöz adott mennyiségő benzin kell és ha több akkor úgyis változtat a nyitási időn az ECU tehát hiába kap nagyobb injektort? Gondolom a szonda érzi a dúsabb keveréket. :icon14: :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December12, 2014 Megoszt Elküldve December12, 2014 Bakter..miert mondod hogy nincs? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December12, 2014 Megoszt Elküldve December12, 2014 Nagyobb injektor-nyitási idő...az nem úgy van hogy adott levegőhöz adott mennyiségő benzin kell és ha több akkor úgyis változtat a nyitási időn az ECU tehát hiába kap nagyobb injektort? Gondolom a szonda érzi a dúsabb keveréket. :icon14: :rolleyes: De, viszont nagyobb az 1.8-as pillangószelepháza, tehát nagyobb térfogatú keverék tud képződni. Próbaképp tegyél te is rá egy komplett 1.6-os házat az 1.4-re. Jobb lesz. :P Bakter..miert mondod hogy nincs? :D Mé? Van még? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December12, 2014 Megoszt Elküldve December12, 2014 De, viszont nagyobb az 1.8-as pillangószelepháza, tehát nagyobb térfogatú keverék tud képződni. Próbaképp tegyél te is rá egy komplett 1.6-os házat az 1.4-re. Jobb lesz. :P Mé? Van még? :D Na mit gondolsz miért kérdeztem? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Nektek párásodott már be a csomagtartó ? Pótkerék meg környéke tiszta pára és a szövet is nedves lett, már egy-kétszer előfordult. (A gumi kupakok megvannak, szóval nem az a gond) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 De, sőt ezután is úgy lesz! Viszont hirtelen gázadásnál, erős padlózásnál, nincs lamdba szabályzás (open loop üzem). Olyankor sokkal több nafta tud átmenni a nagyobb inejktoron -> gyorsulsz min 'tállat ;) Nagyobb injektor-nyitási idő...az nem úgy van hogy adott levegőhöz adott mennyiségő benzin kell és ha több akkor úgyis változtat a nyitási időn az ECU tehát hiába kap nagyobb injektort? Gondolom a szonda érzi a dúsabb keveréket. :icon14: :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 De, viszont nagyobb az 1.8-as pillangószelepháza, tehát nagyobb térfogatú keverék tud képződni. Próbaképp tegyél te is rá egy komplett 1.6-os házat az 1.4-re. Jobb lesz. :P Mé? Van még? :D Azért ez több kettőnél. Nekem volt már 1.6-on 1.8 fej komplett, illetve multkor Róóóbinak is feltettük az 1.6-ot az 1.4-re. Mondanom sem kell hogy lezabált vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Nektek párásodott már be a csomagtartó ? Pótkerék meg környéke tiszta pára és a szövet is nedves lett, már egy-kétszer előfordult. (A gumi kupakok megvannak, szóval nem az a gond) Valahonnan ( fentről ,lámpabúrától) beázott, a víz a legmélyebb ponton áll meg elkezd párologni, és a hideg fémfelületen lecsapódik. De, sőt ezután is úgy lesz! Viszont hirtelen gázadásnál, erős padlózásnál, nincs lamdba szabályzás (open loop üzem). Olyankor sokkal több nafta tud átmenni a nagyobb inejktoron -> gyorsulsz min 'tállat ;) Egyre jobban hangzik. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Csúszik a kuplung... <_< Lusta vagyok állítani rajta. Merre kell tekerni? Befele vagy kifele? Viszont megvannak a nagyfék nyergei. :smartass: Nem is drága hozzá a tárcsa és betét: 11660Ft a textar betét és 10900Ft/db a brembo tárcsa. :D Zotya, lesz eladó 236-os hűtött első féknyergem, textar betéttel és brembo tárcsával. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Csúszik a kuplung... <_< Lusta vagyok állítani rajta. Merre kell tekerni? Befele vagy kifele? Viszont megvannak a nagyfék nyergei. :smartass: Nem is drága hozzá a tárcsa és betét: 11660Ft a textar betét és 10900Ft/db a brembo tárcsa. :D Zotya, lesz eladó 236-os hűtött első féknyergem, textar betéttel és brembo tárcsával. :D Szerintem már semerre ha csúszik elkophatott a ferrodol. Kösz, de idén már többszörösen túlléptem a kocsira költhető keretet. Ami még kell azt a Jézus hozza....tegnap jött egy futár...kizavartak a szobából amikor csomagolták a könyvet de piros volt valami német szerzőtől... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Szerintem már semerre ha csúszik elkophatott a ferrodol. Kösz, de idén már többszörösen túlléptem a kocsira költhető keretet. Ami még kell azt a Jézus hozza....tegnap jött egy futár...kizavartak a szobából amikor csomagolták a könyvet de piros volt valami német szerzőtől... :D Nagyon fent fog már és néha erőteljesebb elindulásnál megcsúszik. Van vagy két éves a kuplung. Gyári LUK. A bowdenen nem állítottunk a csere után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Nagyon fent fog már és néha erőteljesebb elindulásnál megcsúszik. Van vagy két éves a kuplung. Gyári LUK. A bowdenen nem állítottunk a csere után. Hát ha befele tekered ugye arra logikus akkor felfelé jön a pedál. Ha alapból nincs magasan akkor próbálj tekerni rajta. Én már nem tudok rajta állítani mert így is a térdem a kormány aljánál van ha rálépek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve December14, 2014 Megoszt Elküldve December14, 2014 Szerintem már semerre ha csúszik elkophatott a ferrodol. Kösz, de idén már többszörösen túlléptem a kocsira költhető keretet. Ami még kell azt a Jézus hozza....tegnap jött egy futár...kizavartak a szobából amikor csomagolták a könyvet de piros volt valami német szerzőtől... :D Marx?? :blink: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December14, 2014 Megoszt Elküldve December14, 2014 Csúszik a kuplung... <_< Lusta vagyok állítani rajta. Merre kell tekerni? Befele vagy kifele? Viszont megvannak a nagyfék nyergei. :smartass: Nem is drága hozzá a tárcsa és betét: 11660Ft a textar betét és 10900Ft/db a brembo tárcsa. :D Zotya, lesz eladó 236-os hűtött első féknyergem, textar betéttel és brembo tárcsával. :D Részvétem, de annak annyi..... Komplett új kuplung szerkezet megoldja. Tárcsázni nincs értelme, hacsak nem akarsz fél év múlva újra cserélni, de akkor már a rugók fáradása és a kinyomócsapágy miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December14, 2014 Megoszt Elküldve December14, 2014 Marx?? :blink: :lol: Neeem valami Etzold nevezetü..... :w00t: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December15, 2014 Megoszt Elküldve December15, 2014 Elméleti kérdés: próbálta már vki G Astra elektromos kilométeróráját beleszerkeszteni F Astra műszeregységbe? Csak magát a szerkezetet a F számlapja mögé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December15, 2014 Megoszt Elküldve December15, 2014 Elméleti kérdés: próbálta már vki G Astra elektromos kilométeróráját beleszerkeszteni F Astra műszeregységbe? Csak magát a szerkezetet a F számlapja mögé. betegevagy :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December15, 2014 Megoszt Elküldve December15, 2014 Elméleti kérdés: próbálta már vki G Astra elektromos kilométeróráját beleszerkeszteni F Astra műszeregységbe? Csak magát a szerkezetet a F számlapja mögé. betegevagy :D pontosabban: Elméletileg beteg vagy... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December15, 2014 Megoszt Elküldve December15, 2014 pontosabban: Elméletileg beteg vagy... Ami amúgy teljesen normális, de ez az ötlet eddig valahogy kimaradt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve December15, 2014 Megoszt Elküldve December15, 2014 Hali Urak! Az mitől lehet, hogy elektromos ablakos a a kocsi, és felhúzáskor bebukik az ablak előre? Gondoltam hogy a szerkezet része fáradt meg, illetve az ablak dőlés lazult fel, de egyik sem. Olyan mintha az üveg eleje a ajtóban lévő vezetőben szorulna, vagy akadna meg, és ettől billenik be előre felhúzáskor. Lehet ezzel valamit kezdeni? Valamivel befújni, zsírozni,? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December15, 2014 Megoszt Elküldve December15, 2014 Hali Urak! Az mitől lehet, hogy elektromos ablakos a a kocsi, és felhúzáskor bebukik az ablak előre? Gondoltam hogy a szerkezet része fáradt meg, illetve az ablak dőlés lazult fel, de egyik sem. Olyan mintha az üveg eleje a ajtóban lévő vezetőben szorulna, vagy akadna meg, és ettől billenik be előre felhúzáskor. Lehet ezzel valamit kezdeni? Valamivel befújni, zsírozni,? Ha a mechanika rendben van, jól van beállítva, és megvannak a műanyag csúszó akármik is az ablak sínjében, akkor nem tud előre bukni. Ha bármelyik oldalon megszorul, vagy elakad valamiben, akkor megáll (ha komfortos akkor még vissza is húzza) Ha bukik, akkor a szerkezetnek kéne nekifutni mégegyszer :rolleyes: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts