Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Holnap bemérem a lézeres hőérzékelös valamivel hozza haver de nyáron semmi gondom nem volt vele 91-92 volt a viz max a ventillátor 90 fok alá menetközbe nem is ment egyszerkapcsolt csak be (pesten) szóval most hogy itt a hideg egyből lement a hőfok és hidegen én nem hajtom mert azt nemszereti. Az előző autómban is volt papir nem ártott neki. kivülről nem is látszott. Mindegy holnap megmérjük de szerintem ott nincs problem.

A fűtéssel nincs baj 4-5 /c után már nyomja a meleget

Link to comment
Megosztás:

Egy kérdés: klímát lehet utólag beépíteni az autómba, és mit kell átalakítani hozzá? Csinált már ilyet valaki?

Én is futottam már köröket ezügyben de az lett a vége, hogy nem éri meg. Kb 100eFt körül vannak a bontott szettek és lutri, hogy a kompresszor jó-e. Ezután nagy meló beszerelni elsősorban a szellőzőrendszerbe és még utána jön az elektromos bekötés.

Legolcsóbb verzió amibe majdnem belementem:

-100eFt bontott szett

-beszerelés házilag

-50eFt elektromos bekötés

-18eFt tömítettség ell. és gázfeltöltés

Ja és ha kiderül, hogy a kompresszor kuka akkor szívás.

Szóval én lemondtam róla :D

Igaz nekem ott a tetőablak :P

Ja és lehet újat de nem gyárit beszereltetni de az is kb 300eFt

Sokan azt mondták el kell adni az autót és venni egy klímásat. Ha szerencséd van még rá sem kell fizetni.

Link to comment
Megosztás:

Egyszer már játszottunk ilyen utólagos klímázást. Volt egy bontott gyári GSi klímaszettem, amit 80-ért akartam adni. Aztán a vége az lett, hogy cserélni kellett a kompresszoron a emágnest, meg a nyomásgombát, meg az ikercsövet, így 40-ért adtam a végén. De a srácnak így is egy hónapot állt az autója, mire normálisan megcsinálták, és valami kilóötvenben állt meg. :P

Link to comment
Megosztás:

A klimán én is gondolkoztam ugyanaz mint az enyém klimásba 100-al drágább a legjobb a csere :P Ha az enyém nem lett volna ilyen jó állapotban le is cseréltem volna de uj hazsnáltautó zsákbamacska :D

Szóval a hűtő maszk vagy rács hogy jön le?:?????????????????

Link to comment
Megosztás:

Hali!

2 kérdésem van.

1.Biztos béna vok,de nem akadtam rá h hol tudom feltölteni a saját képgalériámat????

2.C14Nz-s Fastrámnak 50l a tank kijelzője.10 hónapja van meg és ez idő alatt azé párxor teletankoltam.Na mármost ha a piros csík alján van a mutató nekem akkor se sikerül 36l-nél többet belcsöpögtetni.Létezik h valójában csak 40l-es a tank?

Vagy tényleg 50 és ennyire sza**l mutatná?

Ne gyertek azzal h 5l-es kannával szaladgáljak,oxt várjam meg amíg teljesen kiürül és úgy menjek el tankolni,mert nincs kannám és azé nem is akarok venni :wink:

Gondolom vagytok itt páran akik tuttira tudják....

Szal előre is köszi a választ

Link to comment
Megosztás:

A Caravan-é 48, a többié 50. Nem muszáj 5 litres kannával futkározni, megteszi egy 2 litres kólás flakon is (habár a tűzvédelmisek biztos nem örülnek !!!) . Az lenne a legbiztosabb és úgy megtudhatod, hogy a műszer csal, vagy pedig "csak" eldugult a tartályszellöző és az AC pumpa összeszívta a tartályod. Én takoltam már 45-öt is, úgy hogy már egyáltalán nem mutatott a műszer. A tapasztalatom az, hogy ha pirosba ér, van azért majdnem 10 liter még benne. De vigyázat, a mérőt nagyon befolyásolja a környezet hőmérséklete. Reggel nekem mindig kevesebbet mutat, délre, mikor felmelegedik, meggyarapodik a tartályban a benzin :P

Link to comment
Megosztás:

A tank elvileg 52 l-es. Előfordul, hogy eldugil a tank szellőzője és akkor az ac képes arra, hogy olyan vákumot csináljon, hogy összroppan(horpad) a tank.

Másik lehetsőség, hogy egyszerűen az üzemanyag szintjelző a rossz.

Nézz alá és nézd meg a tankot nincs-e összehorpadva kicsit.

Megelőztél :? :P

Link to comment
Megosztás:

Mikor tavaly cseréltem a tankot a gépen ( kilyukadt..., de én nem fogtam vele semmit, csak egyszerűen elkezdett csepegni...majd találtam rajta javítási nyomokat), a tankból a benyát kannába öntöttem (20 L volt pont), felraktam a másik tankot (sajna utángyártott, bontott.... idén ismét cseréltem ezért), elmentem telenyomatni, hogy nem folyik-e. Persze a 20 L-t előtte beleöntöttem. Akkor sikerült, magam sem tudom miként, 35 L-t még tankolni.

Ez ugye 55 L. Gondolom ekkor már a gumicsőben is rendesen lehetett benya, meg valszeg nem volt szellőzése. tehát később már nem raktam ennyire tele (katt., majd max. 2 katt.-ig rakom.). Előfordult azóta, hogy 46 L-tankoltam, de akkor már kb. 70 km-óta a lámpa is világított, folyamatosan. Mostanában a pirosat ha közelíti, ált. megyek tankolni. így kb. 33-41 L-t tudok beletenni.

Ja, és ugyan most nincs bent nálam a könyvecskéje, de én úgy emléxem, a caravan 52 L-es.

Link to comment
Megosztás:

kösz a gyors választ mkinek.

A tankom nem horpadt szerencsére,szal AC pumpa rendben ezek szerint. :P

Marad a kólás üveges megoldás mert most már nagyon kíváncsi vagyok.

És ha kifogy a benya elkezd rángatni és leállok a dugó kellős közepén 1 pillanat alatt,vagy van még idő h félreálljak megitatni a lovat? :wink:

Link to comment
Megosztás:

kösz a gyors választ mkinek.

A tankom nem horpadt szerencsére,szal AC pumpa rendben ezek szerint. :P

Marad a kólás üveges megoldás mert most már nagyon kíváncsi vagyok.

És ha kifogy a benya elkezd rángatni és leállok a dugó kellős közepén 1 pillanat alatt,vagy van még idő h félreálljak megitatni a lovat? :wink:

Szerintem még rúg egy kettőt mielőtt végleg leáll. Azzal ki lehet talán evickélni a szélső sávba.

Az már más kérdés, hogy katalizátornak ártthat-e.

Ja és ne menj meredek emelkedőre mert akkor is megállhat a kocsi még ha van is benne egy kevés anyag mi ilyenkor elfolyik az ac-től és nem tudja felszívni.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem még rúg egy kettőt mielőtt végleg leáll. Azzal ki lehet talán evickélni a szélső sávba.

Az már más kérdés, hogy katalizátornak ártthat-e.

Ja és ne menj meredek emelkedőre mert akkor is megállhat a kocsi még ha van is benne egy kevés anyag mi ilyenkor elfolyik az ac-től és nem tudja felszívni.

ha üresbe teszed, akár még az 500 m-re lévő benzinkótig is elgurulhatsz.

nekem a szíjszakadáskor még sikerült a belsőből a külsőbe kimenni, és a következő utcába befordulni(kb. 5-600 méter, és még szinte fékeznem is kellett a végén..pedig csak kb. 50-nel mentem előtte)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.