Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

A fék az sztem, amin egy fillért sem szabad spórolni. DE! Azt nemtudom, hogy ez igaz ez az opelhez való munkahengerekre is, úgyhogy majd a profibbak kiokosítanak :) Egyébként engem is érdekel... mert van néhány alkatrész, ami szinte jobb utángyártottban. Pl olajból sem a legjobb az Opel olaja :D

Én most Ferodo Premier fékbetétet vettem és nem azért mert sajnáltam plusz 2k-t a gyárira, hanem mert jobb. Nem tudom, hogy most milyen van benne (ezzel vettük még ;) ) de nagy melegben városban éreztem 1-2x, hogy elmelegedtek és kevésbé fogtak. Na most a Ferodo-ra ez a cartársak elmondásai alapján (illetve én is vezettem olyan Astrát amiben ilyen betét volt és ott nagyon jól teljesített) nem jellemző, és jobban is fog szóval én ezért azt vettem. Az meg hab a tortán, hogy olcsóbb is, de ha drágább lett volna akkor is ezt vettem volna.

Szóval azért nem mindig a gyári a legjobb, persze a legtöbb mindenben igen.

Link to comment
Megosztás:

Tényleg fékolajcserénék van valami trükkje?

pl:melyik keréknél kell kezdeni?...vagy mind1 a sorrend soha az életbe nem cseréltem vagy inkább vigyem valami szerelőhöz en azérz mert béna vok csak ez mégiscsak a fék ha szar akkor az szar!

Hát max annyi a trükkje, hogy a légtelenítés az kétemberes móka. Mondjuk én is még csak a Trabimon cseréltem anno, annál ketten csináltuk (egyik pumpálta a fékpedált, másik engedte-zárta a csavart). Nemtudom, hogy ezen is ugyanígy kell e csinálni?!

Link to comment
Megosztás:

Tényleg fékolajcserénék van valami trükkje?

pl:melyik keréknél kell kezdeni?...vagy mind1 a sorrend soha az életbe nem cseréltem vagy inkább vigyem valami szerelőhöz en azérz mert béna vok csak ez mégiscsak a fék ha szar akkor az szar!

vidd szerelőhöz, énis azt teszem... ezzel nem szabad játszani ha nem tudod mit csinálsz - meg amúgy is 2 emberes meló

Link to comment
Megosztás:

Hát max annyi a trükkje, hogy a légtelenítés az kétemberes móka. Mondjuk én is még csak a Trabimon cseréltem anno, annál ketten csináltuk (egyik pumpálta a fékpedált, másik engedte-zárta a csavart). Nemtudom, hogy ezen is ugyanígy kell e csinálni?!

Ha van mód rá, akkor jobb géppel csinálni.

Link to comment
Megosztás:

vidd szerelőhöz, énis azt teszem... ezzel nem szabad játszani ha nem tudod mit csinálsz - meg amúgy is 2 emberes meló

ok az a tuti :)

Ha van mód rá, akkor jobb géppel csinálni.

Hát jobb bizony, én a Puchele-hez "szoktam" vinni nemtom nekik van-e ...biztos

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a tanácsot. Meg fogom nézetni műszerrel.

Ja, még egy kérdés. Szerintetek C20xe motor helyére be lehet-e építeni C20let motort?

Azt tudom hogy a blokk ugyan az. Csak a dugattyú formája másabb így lett csökkentve a kompresszió, a hajtókar formája, és a hajtókar csavarok anyaga.

Ha jól tudom a motor felfüggesztés ugyan az, és érzésem szerint az intercoolernak is meg van a helye.

Szóval aki képben van a két motorteret illetően kérem írja le véleményét.

Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a tanácsot. Meg fogom nézetni műszerrel.

Ja, még egy kérdés. Szerintetek C20xe motor helyére be lehet-e építeni C20let motort?

Azt tudom hogy a blokk ugyan az. Csak a dugattyú formája másabb így lett csökkentve a kompresszió, a hajtókar formája, és a hajtókar csavarok anyaga.

Ha jól tudom a motor felfüggesztés ugyan az, és érzésem szerint az intercoolernak is meg van a helye.

Szóval aki képben van a két motorteret illetően kérem írja le véleményét.

Előre is köszönöm.

Be lehet rakni van már egy pár turbos astra.De azért van vele mokolás rendesen.A motort kicserélni nem gáz de a többi már okoz fejtőrést.Érdemes olyan emberrel csináltatni aki nem most csinál ilyet elöször.(ja és elég sok pénzbe kerül)

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a tanácsot. Meg fogom nézetni műszerrel.

Ja, még egy kérdés. Szerintetek C20xe motor helyére be lehet-e építeni C20let motort?

Azt tudom hogy a blokk ugyan az. Csak a dugattyú formája másabb így lett csökkentve a kompresszió, a hajtókar formája, és a hajtókar csavarok anyaga.

Ha jól tudom a motor felfüggesztés ugyan az, és érzésem szerint az intercoolernak is meg van a helye.

Szóval aki képben van a két motorteret illetően kérem írja le véleményét.

Előre is köszönöm.

Kérdezzd Atommanót, ő pont ilyen projekten dolgozik most.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem is ;)

Én direkt klíma nélkülit vadásztam annó, de ez legyen az én hülyeségem :) De sztem a következő autómban sem lesz, viszont légzsák, abs, az alap követelmény lesz, a mostani autómnál ezeket is kiakartam spórolni (nem a pénz miatt), de azért hasznos lehet, ez a két dolog minimum kell majd legközelebb, de pl elektronyos ablak az továbbra se "semmi pénzért" :D

Neked nem szokott meleged lenni? Hosszuba nem probléma, megpattintom az ablakot, de városban katasztrófa, ha egy délután elindulok ezt-azt intézni: be a dögmeleg autóba-ablak leteker-2km autózás-ablak felteker-el-vissza-ablak leteker stb., hát ezt 6szor egy nap megcsinálni - engem zavar. Szóval vagy klima vagy elektronyos ablak - habár szerintem klimás autót elektromos ablak nélkül nem gyártanak

Link to comment
Megosztás:

Törés? És akkor lehet nem is eredeti a fényezés? :)

Szerintem ez nem lehet 95-ös, szürke műszerfal.

I rendszám, kintről hozott, tuti fiatalított 120 ezer km , sajnos olyan hitetlen vagyok!

Nagyon kivan polírozva, ez persze nem hátrány, csak szerintem több helyen fujkálták és most össze dolgozták.

De lehet hogy olyan szép mint a képen, csak az a csúnya szürke műszerfal :D

Link to comment
Megosztás:

Készült gyárilag is turbos astra Astra t200 néven limitált szériában.

Szóval akkor mivel kell sokat szenvedni? A vizcsövekkel, a levegőcsövekkel, vagy mivel?

Én ezt mindenféle képpen meg akarom csinálni. De nem motor cserével, ahogy azt már le is írtam, hanem az xe motor átalakításával.

Atommanó jelentkezz!!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ez nem lehet 95-ös, szürke műszerfal.

I rendszám, kintről hozott, tuti fiatalított 120 ezer km , sajnos olyan hitetlen vagyok!

Nagyon kivan polírozva, ez persze nem hátrány, csak szerintem több helyen fujkálták és most össze dolgozták.

De lehet hogy olyan szép mint a képen, csak az a csúnya szürke műszerfal :)

Mert 95-ben nem szürke volt a műszerfal?

Link to comment
Megosztás:

Készült gyárilag is turbos astra Astra t200 néven limitált szériában.

Szóval akkor mivel kell sokat szenvedni? A vizcsövekkel, a levegőcsövekkel, vagy mivel?

talán azzal, hogy nem úgy működik a dolog, hogy bemész a ide a szomszéd Spar-ba és veszel egy komplett, 1000%-ban működő, minden fingnyi alkatrészével tiptop állapotban lévő motort és kiegészítőket :) :D

Én ezt mindenféle képpen meg akarom csinálni. De nem motor cserével, ahogy azt már le is írtam, hanem az xe motor átalakításával.

sztem egyszerűbb kopmletten belerakni egy mocit de te tudod...

Atommanó jelentkezz!!!!!!

neked van szükség rá keresd ;) ;)

mellesleg van erről egy topik a tuning alatt :P

Link to comment
Megosztás:

Neked nem szokott meleged lenni? Hosszuba nem probléma, megpattintom az ablakot, de városban katasztrófa, ha egy délután elindulok ezt-azt intézni: be a dögmeleg autóba-ablak leteker-2km autózás-ablak felteker-el-vissza-ablak leteker stb., hát ezt 6szor egy nap megcsinálni - engem zavar. Szóval vagy klima vagy elektronyos ablak - habár szerintem klimás autót elektromos ablak nélkül nem gyártanak

De nekem is melegem szokott lenni :) Viszont én 90%-ban országúton járkálok, városban szinte csak melóhelyre, de az meg 3km. Szóval nemvolt nagyon gondom még a hatalmas meleg miatt. Aztán lehet, hogy "megadom magam" és a következő autó klímás lesz. De ez még remélem odébb van. Viszont klíma is inkább hosszú úton jó, rövid távokon ki-be kapcsolgatni... hát nemtudom, az sem lehet túl jó neki. Hosszú úton viszont tényleg kényelmesebb a klíma, nemkell letekert ablakkal nagy szélzajban autózni. De nagyon hosszú utakra meg nemmegyek, szóval ezért gondoltam eddig úgy, hogy inkább kispórolom ezt a hibalehetőséget is :D Persze max nem használom (mindig), ha bentvan, szóval következő autóban lehet, hogy lesz...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.