Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Egyre erősebb a késztetés bennem a C14SE-re átalakításhoz :) most jól jött volna az a +22LE ;)

Kuplungod sem örül egy ilyen trükknek...

Amúgy kb. 2 hete volt, h bepakoltam egy rakat árut a gépbe, saccra velem együtt 400kg lehetett a cucc. Hát, tipikusan nyomom neki, de nem megy effekt volt.

Általában csak egyedül vok a gépben, úgy nincs rá panaszom, de ilyenkor, meg pályán nagyon karcsú a 60 paci. Előbb-utóbb lesz Si belőle, de 80%, h nem idén, hanem a karácsonyi plusz zseton egy részéből. ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Azzal a kérdéssel fordulok most a nálam jobban hozzáértő emberekhez, hogy Astra F -emben nem működik a belső levegő kerintgetés. Mi szokott ebben elromlani. Ja még annyi, hogy nem szisszen ha be nyomom, és állítolag kéne.

Ha valaki tud segíteni, annak nagyon megköszönném.(előre is)

Link to comment
Megosztás:

Ha jól gondolom EZ az. És ha igen, akkor csak a mocitér fel.. és a többit lásd első második kép..

Mintha szüröt cserélne az ember...

Ja.. és szisszenni csak járó motornál, illetve leállitás után egy darabig fog...

Bár ez igy utólag inkább csak egy kis tartálynak tünik mint szelepnek...

Link to comment
Megosztás:

'96-os Gsi-d van? Is ha jól látom C20XE motorral. Ez gyári motor benne?

Ahogy itten is irtam, jaja..

Sokan csodálkoztak, meg még mai napig csodálkoznak.. van aki nem is hiszi h Gsi.. vagy aki igen, az meg váltig állitja hogy ezek már ecotecek.. hát nem..

Még az utsó c20xe mocis darabok egyike.. akárcsak Coupe Caravánja..

És amennyire én tudom gyárilag van benne ez a motor. Én, lassan 2.5 éve vettem(hogy repül az idő) akkor hozták svájcbóóó.. és nem láttam rajta semmi sumákot..

a tied már DIS gyújtásos?

Link to comment
Megosztás:

A vákumszelep belül van az utastérben, kis hengeres alakú bizbasz, a kesztyűtartó kivétele után

már hozzáférhető.

Tehát nem az amit mutattam.. anno szedtem már ki a kesztyütartót, de nem rémlik eme kis bizbasz.. mondjuk ettől még ezt is megnézheti amit én mutiztam, ez is ehez a rendszerhez tartozik,nem Gabi?

Link to comment
Megosztás:

Ez csak alkatrésznek jó, nem forgalomba helyezhető. (hivatalosan)

Így van, Euro 1-es besorolású autót (C-vel kezdődő motorkód) már nem lehet forgalomba helyeztetni, a minimum az Euro 2 (X-es). De arra is még nagyon durva összeg a regadó annak ellenére, hogy most már némi évülés is be van vezetve. ITT lehet nézelődni, hogy mi mennyi...

Link to comment
Megosztás:

Na. A tűzfal motor felőli oldaláig megvan a belső levegő kerintgetéshez szügséges vákum cső, de a motorra sehol sem csatlakozik. Nem is találtam sehol olyan kis pöcköt, ahová rá lehetne cstlakoztatni. Valószínűleg nem jó helyen kerestem. Izzót is cserélnem kellett a kapcsolón. (mondjuk már az egész középkonzolban kicseréltem mindet!) Szóval visszatérve a vákumcsőre. Hol kell keresni a pöcköt? Néztem az sfi dobozon, de ott sem találtam. :)

Link to comment
Megosztás:

Na. A tűzfal motor felőli oldaláig megvan a belső levegő kerintgetéshez szügséges vákum cső, de a motorra sehol sem csatlakozik. Nem is találtam sehol olyan kis pöcköt, ahová rá lehetne cstlakoztatni. Valószínűleg nem jó helyen kerestem. Izzót is cserélnem kellett a kapcsolón. (mondjuk már az egész középkonzolban kicseréltem mindet!) Szóval visszatérve a vákumcsőre. Hol kell keresni a pöcköt? Néztem az sfi dobozon, de ott sem találtam. :)

Holnap ha nem lesz zuhi, és ugy alakul, kocsit takaritok,megnézem hogy is néz ki ez a dolog. lekövetem a csövet ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.