Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Tudtommal a víz és az üzemanyagok nem elegyednek, ez amolyan régi hülyítés, hogy "vizezik" az üzemanyagot. :lol:

Ott valami más gond volt szerintem.

Így igaz. Nem keveredik, viszont eladható, ha nem figyeled a kúton az ablakot. 1 líter víz ca. 280-ért már jó üzlet, nem?

(már én is zsákmányoltam ilyen üzemanyagot)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a kútból nem tud egymás után benzin és víz jönni, de ha mondjuk otthagyod a kutast a "tele kérem" szlogennel Te meg bemész a shopba, addig ha nem figyelsz elképzelhető hogy az utolsó pár litert kannába vagy flakonba kapod, amit a kutas visszaérkezésed előtt áttesz a másik oldalra vagy elsétál vele....

Mondjuk még nem láttam ilyet meg nem is hallottam, de sztem meg lehet csinálni.

Link to comment
Megosztás:

Ha tényleg vizezik az üzemanyagot, akkor ha aznap abból a naftából tankolnak mondjuk jó sokan, akkor elvileg minden ott tankolt autó motorjába az kerül(ne) és minden ilyen autónál kijönne ez a probléma -mondjuk.....

De mégsem jelentkezik minden ott tankolt autónál, hiszen akkor rövid időn belül ott vernék magukat és a kutast is :lol:

Inkább Opel 16v -kollega álláspontja életképesebb, miszerint nem a naftában kellene keresni a problémát....

Link to comment
Megosztás:

A gond ott van, hogy vistát használsz... az xp most használható idestova majdnem 7 éve a piacrakerülése óta.. a vistának is sacc ennyi kell majd hogy ilyen nyűgjei ne legyenek.....

MSN oldalán nincs vista kompatibilis messenger?

Na ez volt a csapda. A messenger szerviznek a net send parancshoz van köze, nem az MSN messenger programhoz és alapból kihagyták a vistából. A kisvállalti környezetbe tervezett Business változatból is. :lol:

A Vistát idén február óta, nagy megelégedéssel használom. Semmi gondom nem volt vele, ezen kívül.

Na jó nem OFFolom szét a fórumot. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na ez volt a csapda. A messenger szerviznek a net send parancshoz van köze, nem az MSN messenger programhoz és alapból kihagyták a vistából. A kisvállalti környezetbe tervezett Business változatból is. :lol:

A Vistát idén február óta, nagy megelégedéssel használom. Semmi gondom nem volt vele, ezen kívül.

Na jó nem OFFolom szét a fórumot. ;)

nekem nem nyerte el a tetszésem az új oprendszer.. egyébként a sp2 is kinyírja a net parancsot "netsend" -et az xp-n :P

De most megint vissza a kocsikhoz... a közelmúltban említettem, hogy van némi gyújtás problémám....

Szerelő haver mondta, hogy takarítsam meg a fülső holtponti jeladót. Meg is tettem, tegnap reggel, el is gurult 150 kilómétert, majd megint elkezdte a rángatózást :lol:

Szerdán bekültözök egy műhelybe és apró darabokra szedetem :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha tényleg vizezik az üzemanyagot, akkor ha aznap abból a naftából tankolnak mondjuk jó sokan, akkor elvileg minden ott tankolt autó motorjába az kerül(ne) és minden ilyen autónál kijönne ez a probléma -mondjuk.....

De mégsem jelentkezik minden ott tankolt autónál, hiszen akkor rövid időn belül ott vernék magukat és a kutast is :lol:

Inkább Opel 16v -kollega álláspontja életképesebb, miszerint nem a naftában kellene keresni a problémát....

se elötte sem utána nincs probléma az autoval ...........

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a kútból nem tud egymás után benzin és víz jönni, de ha mondjuk otthagyod a kutast a "tele kérem" szlogennel Te meg bemész a shopba, addig ha nem figyelsz elképzelhető hogy az utolsó pár litert kannába vagy flakonba kapod, amit a kutas visszaérkezésed előtt áttesz a másik oldalra vagy elsétál vele....

Mondjuk még nem láttam ilyet meg nem is hallottam, de sztem meg lehet csinálni.

Nekem egy kutas haverom mesélte hogy úgy verik át az embert, hogy pisztolyoznak azaz amikor tele van a tank még kattogtatják a töltö pisztolyt így nem megy szinte semmi de az óra pörög.

Ill ha nem kérsz számlát akkor néha a kutas mutatja a pénztárosnak hogy mennyit kértél pl 4000 ért és annyit fizetsz és kaptál 3000 naftát.

De hogy ebből mi igaz mi nem azt nem tudom , mindenesetre én mindig magam tankolok.

Link to comment
Megosztás:

Próbáljatok abból a naftából azon a kúton tankolni egy másik autóval (pl. a haverod), ha ő is ezt tapasztalja a saját autójánál , nos akkor lehet gyanakodni....

nem akarok senkit belevinni a hülyeségbe ez a dolog sajnos velem történt meg nincs szervizre +pénzem de akik velem utaztak azok tudják bizonyitani .De senki elött nincs magyarázkodni valom .

Link to comment
Megosztás:

Na ez volt a csapda. A messenger szerviznek a net send parancshoz van köze, nem az MSN messenger programhoz és alapból kihagyták a vistából. A kisvállalti környezetbe tervezett Business változatból is. :lol:

A Vistát idén február óta, nagy megelégedéssel használom. Semmi gondom nem volt vele, ezen kívül.

Na jó nem OFFolom szét a fórumot. :P

OFF májszter ;) :lol:

Én az installálás utáni tíz percen belül tiltom a Messengert a szolgáltatásoknál, mert úgy tom, biztonsági szempontból elég átjárható.... neked minek az? Üzeneteket küldesz a szegény felhasználók konzoljára, hogy ijesztegesd őket? :lol:

Más:

Az tuti, hogy több kútnál megfirkálják a tankolást, de nem hiszem, hogy konkrétan vizet tennének bele - inkább az órát piszkálják meg szerintem okosan. De ha szar a föld alatti tartály, kerül abba víz amúgy is. Viszont ha vizes volt a cucc, és rángatott, akkor az üzemanyagszűrőnél annak nyoma van :hiya:

Link to comment
Megosztás:

Hát van egy pár trükk az biztos.... meg ugye amit sok helyen észreveszek, hogy az 1 liter csak elméletileg annyi... máképp mi magyarázza, hogy bizonyos kútnál 600 km-t is alig tudok menni do volt hogy 530 után lefeküdt a mutató.. A megszokott kútnál ahová járok meg átlag 630, de volt hogy 730 is kijött... a 730 mondjuk csak kizárlólag országút volt 70-el :lol:

de azért a 100 km eltérés elég kemény, főleg, hogyha a körülmények és a stílus ahogy vezetsz majdnem, hogy ugyan az.

Link to comment
Megosztás:

Hát van egy pár trükk az biztos.... meg ugye amit sok helyen észreveszek, hogy az 1 liter csak elméletileg annyi... máképp mi magyarázza, hogy bizonyos kútnál 600 km-t is alig tudok menni do volt hogy 530 után lefeküdt a mutató.. A megszokott kútnál ahová járok meg átlag 630, de volt hogy 730 is kijött... a 730 mondjuk csak kizárlólag országút volt 70-el :lol:

de azért a 100 km eltérés elég kemény, főleg, hogyha a körülmények és a stílus ahogy vezetsz majdnem, hogy ugyan az.

ahol mi lakunk itt is van egy olyan kut ahol még benzines koromba de csak egy helyen az egy maszek kut de hát melyik nem az csak nem mindegyik annyira gazember ...

Link to comment
Megosztás:

OFF májszter :lol: :lol:

Én az installálás utáni tíz percen belül tiltom a Messengert a szolgáltatásoknál, mert úgy tom, biztonsági szempontból elég átjárható.... neked minek az? Üzeneteket küldesz a szegény felhasználók konzoljára, hogy ijesztegesd őket? :lol:

Más:

Az tuti, hogy több kútnál megfirkálják a tankolást, de nem hiszem, hogy konkrétan vizet tennének bele - inkább az órát piszkálják meg szerintem okosan. De ha szar a föld alatti tartály, kerül abba víz amúgy is. Viszont ha vizes volt a cucc, és rángatott, akkor az üzemanyagszűrőnél annak nyoma van :P

meg is lett találva de már itthon mert horvátországban nem vittem a kocsit javitani csak a szüröböl lett kint kiengedve a nafta de valahogy haza is kellett jönnünk a rátankolás segitett valamit .............

Link to comment
Megosztás:

Alany : 1.7 dti (isuzu) 2000-es evjarat.

Elozmenyek : Idiota szerviz. Amit lehetett elrontottak.Fejpakolast "vegeztek".

Kovetkezmeny: A motor hangosabb lett mint volt ( kb mint valami ZETOR ) , nem az a szep pufi hangja van. Ez meg nem is idegesitene. De eszrevettem , h emelle a zorges melle parosul egy egyenletlen rezges (alapjarat ingadozas). Neha bekohog a motor. Namost volt egy kiegett melegitogyertyam. Cserelve lett azota mintha jobb lenne. De meg mindig bekohog. Namost az ilyen ritmusosan dadogo hang akkor jelentkezik amikor mind a negy indexet bekapcsolom. MEGOLI AZ ARAM A KOCSIM!:lol:. Ja es amikor meg nem csereltem ki a kiegett gyertyat , akkor a lampa fenyereje mindig joval erosebb lett abban a pillanatban amikor bekapcsolt a hibajelzo sarga utalatos lampa.

A mester haverom szerint a fejpakolast amikor csinaltak nem csiszoltak a hengerek korul es mivel nagyon preciz motrok ezek a japanok , igy az egyik henger mintha ki-ki maradna. A szelep nem jol zar. De ha emelek az alapjaraton ami mellekesen jo 849-853(akkor amikor nem kohogcsel) (idealis 850) akkor megszunik az ingadozas (legalabbis azt szeretnem hinni).MAF ertekek jok. Annyira csunya , hogy a motorhaz rezeg a rossz motortol , regen ez sokkal halkabb volt es a motor nem rangatozott.

Kerem segitsenek mi lehet a baj.

Ja es talan a vizpumpam kezdi felmondani a szolgalatot, de ennek nem hiszem h sok koze lenne ehhez. Es fura nyikorgo hang jott ki tegnap reggel a vezermuszij kornyekerol.

Kivillant most is egy sarga hiabajelzes tegnapelott este, de azt meg nem diagnosztizaltattam. Mivel magatol torolte magat. (akkor kapcsolt be amikor felhuztam a kezit amig meg picit gurult az auto, nem tudom van e kezifek szenzor ?!)

<totally confused & saaad>

Link to comment
Megosztás:

Nyikorog a fék ... biztos nyirkos nedves ... bár már 3 napja ... és el is húz balra az autó(gumi nyomás stimmel)

ráadásul akkor is nyikorog ha nem is fékezek hanem mondjuk kanyarodok ...

asszem egy futómű állítás esedékes a köv. héten.

valaki ismer nem simlis futóművest?

mert simliset azt ismerek én is jópárat :(

Link to comment
Megosztás:

Na megvan a bibi... elfogytak a betétek elöl és a tárcsa is igencsak vállas, csak az a fura hogy ez így váratlanul jött ... be sem jelentette :(

szal nem igazán volt nyoma meg semmi nem utált rá ... na de lényeg hogy választék van bőven tárcsából és betétből is .

Kérdés:

Kinek mik a tapasztalatai ? Melyik tárcsa melyik betét ?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.