Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Lenne egy hatalmas problémám :huh: (

Mitől va naz h beázik az első lámpa???

le lett mosva a kocsi, és tiszta pára belülről, meg vizes a búra :S

hogyan lehet ezt kiszárítani???

aki tudja lécci írja már meg!

Köszönöm!

Hali!

Én türelmetlen voltam, kivettem az égőket és hajszárítóval kb 15 perc alatt kiszárítottam. Nem a témába vág, de egyszer már felpolíroztattam a lámpákat spec polírral mivel elég rendesen be volt sárgulva, de nem hozta az az eredményt, amit vártam tőle.Nagy áttörést ne várjatok a lámpapolírtól, ha esetleg ezen törnétek a fejeteket;)

Súgjátok már meg légyszi, hogy az INSP-t hogy tudom eltűntetni, mert már elfelejtettem és nincs kedvem visszakeresni a fórumon, pedig már tudom, hogy számtalanszor le volt írva.Köszi előre is.

Link to comment
Megosztás:

Az évjáratból ítélve a Tiéden van ilyen cucc, és ÍGY néz ki.

Ha mondjuk 3/4-ig nyitott állásban szorult meg, az is tud fulladást okozni, ugyanis a kipuff. gázt állandóan engedi a szívóoldalra. Egyébként ha sokat tötymörögsz városban, és időnként nincs egy kicsit kikormolva a gép, a viszonylag kevés kilométered ellenére is elkokszosodhatott már.

Mindenesetre egy próbát megér a kipucolása, ártani nem fogsz vele... :huh:

Próbáld meg a fék+gáz módszerrel kivillogtatni a hibát, hátha valami azért van az ECU-ban letárolva.

A kor és a kevés km pont a sok rövid városi forgalomra utal.

Okok!

Köszönöm a segítségedet!!

Ebben sima gyári izzó van, még nincs benne xenon

Ne is tegyél bele... Egy két rendőr nagyon utája, te meg a rendőrt fogod. Egyébként és sem szeretem a nem gyári beépítésű sz..rul beállított xenon szemből nézni...

Hali!

Én türelmetlen voltam, kivettem az égőket és hajszárítóval kb 15 perc alatt kiszárítottam. Nem a témába vág, de egyszer már felpolíroztattam a lámpákat spec polírral mivel elég rendesen be volt sárgulva, de nem hozta az az eredményt, amit vártam tőle.Nagy áttörést ne várjatok a lámpapolírtól, ha esetleg ezen törnétek a fejeteket;)

Súgjátok már meg légyszi, hogy az INSP-t hogy tudom eltűntetni, mert már elfelejtettem és nincs kedvem visszakeresni a fórumon, pedig már tudom, hogy számtalanszor le volt írva.Köszi előre is.

Kocsiba beül

Km óra nullázó benyom balkézzel

Nyomva tart

Közben jobbkézzel gyújtás ráad

Balkéz gombot elenged.

Kész..

Lehet a kezeket cserélni is, ha akrobatikusabban akarod :lol:

A lámpa a nem a karcolásoktól sárgul, hanem az UV fény (NAP) teszi tönkre a műanyagot teljes mélységében. Elvileg van egy UV védő réteg rajta, aminek viszont a polír nem tesz jót, mivel azt lekoptatja.

Link to comment
Megosztás:

"Ne is tegyél bele... Egy két rendőr nagyon utája, te meg a rendőrt fogod. Egyébként és sem szeretem a nem gyári beépítésű sz..rul beállított xenon szemből nézni..."

A rendőr nem szólhat érte, ha szakszerűen van beépítve. Ha egy halogén fényszóróval rendelkező autót átalakítanak xenonra, akkor utána mindenképpen be kell állítattni a fényszórókat és ha nincs akkor lámpamosóval kell ellátni. Nekem a KPM-nél így gond nélkül levizsgázott ismerettség nélkül az autóm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2003-as G astra z14xe a következőt produkálja. nem pörög fel. Terhelten 1-es ben 1500 a maximum fordulatszám.

kipufogó gáz iszonyat forró a motor nagyon melegszik. Gáz nem lökésszerűen jön, hanem folyamatosan nyomja.

Első hátsó dobot leszedtem a helyzet változatlan. Sőt a hangja sem lett nagyobb. Szerintem eldugulhatott a katalizátor.

Sajnos jelen pillanatban nem tudom leszedni, mert "kölcsön" aknán dolgoztam.

Szerintetek okozhat-e hasonló jelenséget más hiba a katalizátor duguláson kívül?

Előre is köszi a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2003-as G astra z14xe a következőt produkálja. nem pörög fel. Terhelten 1-es ben 1500 a maximum fordulatszám.

kipufogó gáz iszonyat forró a motor nagyon melegszik. Gáz nem lökésszerűen jön, hanem folyamatosan nyomja.

Első hátsó dobot leszedtem a helyzet változatlan. Sőt a hangja sem lett nagyobb. Szerintem eldugulhatott a katalizátor.

Sajnos jelen pillanatban nem tudom leszedni, mert "kölcsön" aknán dolgoztam.

Szerintetek okozhat-e hasonló jelenséget más hiba a katalizátor duguláson kívül?

Előre is köszi a válaszokat.

Szia!

Nekem is volt pontosan ilyen problémám. Én még azt is megfigyelétem, hogy ha a fojtószelep házról leszedtem a műanyag szívócsöveket, és odatetem a kezem. Gázadásra ott is kipufogott a szerencsétlen. persze 10000 fokos volt a motortér és a kipugó végéből is ugyan olyan forróság jött, ahogy Te is írtad.

Nekem ugyan az a motorom van mint Neked, nem kell hozzá akna, elég egy padkára föltenni az autót és lelógatni az elejét.

Szívósort leszedtem, megráztam, és csörgött benne a kerámia...

Kiütöttem egy nagy csavarhúzóval a kerámiát belőle.... Univerzális katit bele, egy jó lakatos vágta szét az eredeti darabot és a helyére berakta az niverzálisat. Ha érdekel hol csinálták keress meg.

Ismerősöm szerint ha nem pörög föl, attól is lehet, hogy a vezérlés arrébb ugrott 1-2 foggal, de amit mondtál abból én inkább a kat-ra tippelek, mert nekem is 100% ugyan ezek a jelek voltak... előtte meg hibalámpák, szabálytalan gyújtás.... vagy 30X

Ha meg akarod nézni a vezérlés jelen van-e az könnyű.. leszedni a burkolatát és megnézni a jelölések egybe esnek-e. Ha nem látni hol van a jel, sebességbe rakni és kicsit odébb tolni a kocsit.

Link to comment
Megosztás:

hali. az első lökháritó kiugrott a helyéröl a bal első kerék ívénél...sztem egy kis kampó le is tört amivel visszalehet akasztani?! mit lehet ezzel tenni? rem emiatt a kis pöcök miatt nem kell új lökháritót vennem :S

ha csak eltört de nem hagytad el, műanyagos 1-2 ezresért visszacsinálja.

Nem a kerékjáratból hagytad el a csavart valahogy?

Link to comment
Megosztás:

hali. az első lökháritó kiugrott a helyéröl a bal első kerék ívénél...sztem egy kis kampó le is tört amivel visszalehet akasztani?! mit lehet ezzel tenni? rem emiatt a kis pöcök miatt nem kell új lökháritót vennem :S

A lököst 1 csavar tartja és egy patent a kerék ívnél. szóval ha szerencséd van akkor elég egy jól irányzott finom ökölcsapás is. és visszapattan...

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi

üdv urak

valaki tudna segíteni nekem?

2001 caravan anyósülését ki és be lehet egyszerűen és gyorsan venni/tenni?

Szükségem lenne 220-230 cm hosszú raktérre, és másképp csak úgy menne ha teljesen hátrahajtom a háttámlát a hátsó ülésre, és arra rácsukom a hátsó ülés támlát, de így meg "középen" ott maradna az a púp

ha nem kellene háttámlát hátrahajtani, akkor is lenne, de nem akkora

végül is elég lenne az anyósülés háttámla kivét is, sajna előre nem lehet nagyon hajtani, az se lenne rossz

köszönöm előre is

Link to comment
Megosztás:

üdv urak

valaki tudna segíteni nekem?

2001 caravan anyósülését ki és be lehet egyszerűen és gyorsan venni/tenni?

Szükségem lenne 220-230 cm hosszú raktérre, és másképp csak úgy menne ha teljesen hátrahajtom a háttámlát a hátsó ülésre, és arra rácsukom a hátsó ülés támlát, de így meg "középen" ott maradna az a púp

ha nem kellene háttámlát hátrahajtani, akkor is lenne, de nem akkora

végül is elég lenne az anyósülés háttámla kivét is, sajna előre nem lehet nagyon hajtani, az se lenne rossz

köszönöm előre is

4 csavar és a légzsák csati ha van benne, de a csatival ovatosan.

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi
4 csavar és a légzsák csati ha van benne, de a csatival ovatosan.

elvileg nincs oldallégzsák

és akkor ez a háttámla?

valahol a tengely körül keresgéljek?

és vissza fogom tudni rakni? :huh:

szerk: á nem merem, még a végén elcseszem

na jó, akkor megpróbálom így

szerk: jelentem: bepakoltam :lol:

mosógépet nem akartam de így talán ellensúlyozza a másik oldalt

lassan megyek majd és hajnalban ^_^

és biztos ami biztos, fújattam a kerekekbe

tételesen egyébként 1 mosógép, a bútorlapok meg a hálószobabútort adják ki

5 ajtós szekrény, franciaágy, komód, 2 éjjeliszekrény

20382014045.jpg

20382754920.jpg

20382429141.jpg

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nekem is volt pontosan ilyen problémám. Én még azt is megfigyelétem, hogy ha a fojtószelep házról leszedtem a műanyag szívócsöveket, és odatetem a kezem. Gázadásra ott is kipufogott a szerencsétlen. persze 10000 fokos volt a motortér és a kipugó végéből is ugyan olyan forróság jött, ahogy Te is írtad.

Nekem ugyan az a motorom van mint Neked, nem kell hozzá akna, elég egy padkára föltenni az autót és lelógatni az elejét.

Szívósort leszedtem, megráztam, és csörgött benne a kerámia...

Kiütöttem egy nagy csavarhúzóval a kerámiát belőle.... Univerzális katit bele, egy jó lakatos vágta szét az eredeti darabot és a helyére berakta az niverzálisat. Ha érdekel hol csinálták keress meg.

Köszönöm a segítséged. Nem a vezérlés volt. Úgy zörgött a katalizátor, mint a kavicsokkal teli sörösdoboz.

Az alsó része teljesen ép. A felső rész volt romokban. Na azon még amortizáltam egy csöppet, hogy kiférjen a csonkon.

Sufni tuning 1000-el. Az érdekes az volt, hogy a járgány titkolózott. A "környezetvédelmi" lámpa nem mutatott semmit.

Kivillogtatás... Semmi. Hallgatott, mint a gyermek, aki betojt.

Ha a komámnak nem égeti meg a lábát a kipufogógáz, talán még most is lükén bámulok a járgányra a fejemet vakargatva.

Szóval... Köszönöm a segítséged. Hasznos volt!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

tudom, már írtam egyszer, de hátha... hihetetlen fontos lenne:

olvastam már nálatok sokat a problémámmal kapcsolatos hozzászólások és tapsztalatok terén.

Egy zx14e astra g caravan-ba keresnék motorvezérlő hibrid computer-t, azt a bizonyos panelt. Ugyanis kigyullad rendszeresen a kis lámpa, eleddig nem volt semmi különösebb következmény, leállítás, és újraindítás, és kialudt. Volt ezen a kocsin már minden cserélve, teljes motorfelújítás is volt, ki lett takarítva a kartergáz cső is. Minden amit el lehet képzelni. Erről a panelről mondják, hogy rossz, marha drága. Bontót már kérdeztem, nincs. Valakinek esetleg nem lenne?

paraméterek:

motortípus: zx14e

D01003DHZJ

09353459DN

Előre is köszönök bárminemű segítséget még egyszer.

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi

tegnap eltört a kesztyűtartó tartó kar

az egyik már alapból hiányzik, a másik eltört de még megvan, csak nehezen nyílik és nyitott állapotban a lehelet tartja

lehet olcsón kapni azonos ajtót?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

tudom, már írtam egyszer, de hátha... hihetetlen fontos lenne:

olvastam már nálatok sokat a problémámmal kapcsolatos hozzászólások és tapsztalatok terén.

Egy zx14e astra g caravan-ba keresnék motorvezérlő hibrid computer-t, azt a bizonyos panelt. Ugyanis kigyullad rendszeresen a kis lámpa, eleddig nem volt semmi különösebb következmény, leállítás, és újraindítás, és kialudt. Volt ezen a kocsin már minden cserélve, teljes motorfelújítás is volt, ki lett takarítva a kartergáz cső is. Minden amit el lehet képzelni. Erről a panelről mondják, hogy rossz, marha drága. Bontót már kérdeztem, nincs. Valakinek esetleg nem lenne?

paraméterek:

motortípus: zx14e

D01003DHZJ

09353459DN

Előre is köszönök bárminemű segítséget még egyszer.

mondjuk nekem.....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Korábban irtam,hogy van 1 Opel Astra G 1.4,16V z14xe tip.járművem aminek az alapjárata hidegen össze-vissza ingadozik,ki lett tisztiva,a vákum csövek megnézve,továbra is fenn áll a hiba,mondták biztos alapjárati motor,de most olvasgatok oldalakat és azt irják nincs is benne mégis a boltban azt mondták 105.000 pénz már nem tudom mit higgyek.A szervizben korábban nem találtak hibát,de gondolom meleg motorral próbálták.Valaki tudna segiteni?Előre is köszy.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Korábban irtam,hogy van 1 Opel Astra G 1.4,16V z14xe tip.járművem aminek az alapjárata hidegen össze-vissza ingadozik,ki lett tisztiva,a vákum csövek megnézve,továbra is fenn áll a hiba,mondták biztos alapjárati motor,de most olvasgatok oldalakat és azt irják nincs is benne mégis a boltban azt mondták 105.000 pénz már nem tudom mit higgyek.A szervizben korábban nem találtak hibát,de gondolom meleg motorral próbálták.Valaki tudna segiteni?Előre is köszy.

Fojtószelepházat kipucoltad már?

Link to comment
Megosztás:

Hello!

7 hónapos a kocsim és ilyet már nekem is "csinált", 3-4 alkalommal is. A körülmények (napi első indítás) ugyanazok. Annyit vettem észre, hogy párás időben hajlamosabb lüktetni-rángatni. Az enyém még garanciális, de amíg nem válik rendszeressé a dolog, nem tudom érdemes-e megnézetnem.

Ha jól emlékszem, korábban már más is panaszkodott a jelenségre, jó lenne, ha valaki tudná a "tutit"!

U.I: Az F-esem is csinálta, de az 16 éves volt...

hello

megoldódott már a problémád?nem voltál még vele szervizben?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.