Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

lehet kicsit összekarcoltam a műszeregység burkolatot...

lehet ilyet ócsón szerezni?

Az óracsoportra gondolsz?

Nem tudom hogy bontva van-e külön (szvsz csak a műszerekkel együtt adják, úgy meg annyira nem olcsó), újban meg lehet venni külön is, csak elég drága. Kétféle van belőle, másmilyen a fordulatszámmérős műszerfal plexije, meg más a fordszámmérő nélkülié. Utóbbi gyári újban nagyjából 10e Ft, előbbi több mint 30e. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi
Az óracsoportra gondolsz?

Nem tudom hogy bontva van-e külön (szvsz csak a műszerekkel együtt adják, úgy meg annyira nem olcsó), újban meg lehet venni külön is, csak elég drága. Kétféle van belőle, másmilyen a fordulatszámmérős műszerfal plexije, meg más a fordszámmérő nélkülié. Utóbbi gyári újban nagyjából 10e Ft, előbbi több mint 30e. :lol:

a ford.szám mérős, sebességes cucc ja, azon ami van plexi lap...

10 körül láttam kompletten műszeregységet szóval nem tudom

jó ez így, csak erős vakus képen láttam valami karcokat, élőben majd meglesem, de ha cserélni kell akkor kell valami

Link to comment
Megosztás:

a képen az alábbi LED-ek láthatóak balról jobbra -->

1. MŰSZERFALVILÁGÍTÁS - LED 2DB FEHÉR

2. ugyanezen foglalatos izzóból kioperált CSAK izzó

3. IZZÓ LAMPA 12 V - T5 5 DB FEH.LED

img

Szemrevételezve a jobb oldali izzófejeket, úgy tűnik tök egyformák

img

Vagyis létezik foglalat nélkül is ugyanez az izzó fajta

Az hogy ugyanúgy világít e valóban, azt még nem tudom, most nem érek rá szerelni (az üllőin meg nem bontanak próbára izzót, csak a fehérvárin :lol: )

Összegzés:

Egy fajta izzó (fehér, piros, zöld, klk, ...) kerülhet a műszerfal világításhoz és a középkonzol világításhoz

Összesen kell 6 db foglalatos, 2db-jával lehet kapni (első képen balról az első) és 3 db foglalat nélküli, 5 db van egy csomagban (első képen jobbról az első)

műszerfalhoz 4 db foglalatos

km számlálóba 1 db foglalat nélküli

középkonzolnál a dátum/óra kijelzőbe 2 db foglalatos

fűtés tekerő konzolhoz 1 db foglalat nélküli

szivargyujtó körüli fénynek 1 db foglalat nélküli

ENNYI! ÁR kb: 3380 ft

itt jegyezném meg hogy 8 ledes sofita izzó 2 is van a kocsiba (csomagtér, kesztyűtartó) azok is voltak ennyik, csak a két db :lol: no meg én mást is vettem, van amit feleslegesen

De ha lehetne szerezni T5 méretben SMD ledet, azért azt kipróbálnám!

EZ VOLT AZ ELMÉLET, új szerzemény izzóim próbája később

legjobb helyen a leburkolt fűtésszabályzónál látszik majd

http://images.netbag.hu/20100119/05203959914.jpg

a homasitánál van már kedvezményed? :P

Link to comment
Megosztás:

Hali. Nemsokára viszem a gépet szakszervizbe mert egyszerűen még mindig nem tudjuk mi a baja,(mot.elektronika ég, ha nagyon nyomom villog, és a hiba üzenet a 2 hengert jelzi) frissítik a számítógépet. Várhatok ettől olyat , hogy lekérdezéskor pontosabban adja meg a hibakódot? Vagy bármi mást esetleg?!

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi
a homasitánál van már kedvezményed? :lol:

nem, se törzsvásárlói kártya, de reklámozási fizetség

de nem ismerek más üzletet a közelben :lol:

azért vannak gagyi cucaik amik a kukában végezték

Link to comment
Megosztás:

Erről jut eszembe. Pollenszűrőt amúgy mikor illik cserélni? Amikor már elkezdett szürkülni, vagy elég akkor, ha már fekete? :lol:

A pollenszűrő nem az a szűrő fajta, amin látod, hogy koszos-e vagy sem. Hacsak nincs mikroszkópod és nem azon nézed.

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi
A pollenszűrő nem az a szűrő fajta, amin látod, hogy koszos-e vagy sem. Hacsak nincs mikroszkópod és nem azon nézed.

de ha dohos, poros, fullasztó szagot érzek akkor cseréljem? :lol:

Úgy is lesz nyárra klíma javítás is, majd akkor

Link to comment
Megosztás:

még jó hogy évente kéne pollenszüröt cserélni nem hogy 3 év.

Tudom évente kell cserélni, de minden szezon elején kivettem és megnéztem mikroszkópszememmel ,hogy nem koszos e és visszatettem.

De azért egy klímatisztító habot is befújtam a radiátorra ha már kint van.

Link to comment
Megosztás:

Tudom évente kell cserélni, de minden szezon elején kivettem és megnéztem mikroszkópszememmel ,hogy nem koszos e és visszatettem.

De azért egy klímatisztító habot is befújtam a radiátorra ha már kint van.

pollenszürő nem azért pollenszürő, hogy szabadszemmel lásd "mikroszkópszemmel" a port pollent(virágport)

a "dohot" is látod vagy mi?

Link to comment
Megosztás:

Erről jut eszembe. Pollenszűrőt amúgy mikor illik cserélni? Amikor már elkezdett szürkülni, vagy elég akkor, ha már fekete? :lol:

Én olajcserekor szoktam az összes szűrőt cserélni...

Én is olajcserekor szoktam, amit sosem húzok tovább egy évnél.

MÁs: Kumabushi: Szard le a vakus képet, valóságban olyan fényviszony nincs. Vakunál minden apró hiba előjön.

Link to comment
Megosztás:

pollenszürő nem azért pollenszürő, hogy szabadszemmel lásd "mikroszkópszemmel" a port pollent(virágport)

a "dohot" is látod vagy mi?

...igen én vagyok a mindentlátószem.. :lol:

..ha vkinek a jövővel kapcsolatos kérdése akadna azzal is nyugodtan fordulhat hozzám.. :lol:

Viccet félretéve most egy pollensz., gázolajsz., légszűrő +olajcs. prodzsektbe kezdek.

Link to comment
Megosztás:

Mégis kellett?

Először ezt írtad, hogy az talán nem kell :S

Ilyenkor mind a négy hengert fúrják, ha jól sejtem...

Így van, mind 4-et + új dugósort fog kapni + nyugvócsapágy és hajtókarcsapágy sort. Gépműhelyben derült ki, hogy mégiscsak megsérült a 3-as henger.

Link to comment
Megosztás:

ajajj és így mennyi lesz a mutatvány?

Még nem tudom pontosan. A blokk újrafűzésre még rájön a hengerfej felújítás is...

Próbáltam bontott motort keresni, de vagy a papírokkal volt baj, vagy a megbízhatósággal... Mondjuk lett volna egy Z14XE 70 ezer km-rel 150 ezerért, de aztán mégsem mertem bevállalni, ráadásul uhuhu és wessz is lebeszélt a bajos bontott cuccokról, úgyhogy nem lesz óccsó, de lesz egy "új" motorom. Ha lábra áll a gép, leírom, hogy mi mibe fájt, hátha valaki kedvet kap a generálhoz. :lol: Hát, evvan...

Link to comment
Megosztás:

ogggy ezekután hívhatunk sentinel-nek :lol:

ja ha ráérsz a nyertes lotto számokat leírhatnád :lol:

Igen, én vagyok azőrszem! :P

A lottószámokat nem írhatom le mert nagy a lebukás veszélye ( párszor már lekarmoltam a főnyereményeket), most kicsit várni kell.

Link to comment
Megosztás:

Még nem tudom pontosan. A blokk újrafűzésre még rájön a hengerfej felújítás is...

Próbáltam bontott motort keresni, de vagy a papírokkal volt baj, vagy a megbízhatósággal... Mondjuk lett volna egy Z14XE 70 ezer km-rel 150 ezerért, de aztán mégsem mertem bevállalni, ráadásul uhuhu és wessz is lebeszélt a bajos bontott cuccokról, úgyhogy nem lesz óccsó, de lesz egy "új" motorom. Ha lábra áll a gép, leírom, hogy mi mibe fájt, hátha valaki kedvet kap a generálhoz. :lol: Hát, evvan...

Hát sajnálom az esetet, de az biztos, hogy egy ilyen felújítással tényleg bejáratós új motorod lesz!

kb 1000-2000 km-en keresztül ne is nagyon pörgessed, mert eltörhet a gyűrű!

Én is csak max 3000-3500 ford/perc körül jártam az elején. Ha így csinálod az jót tesz a majdani olajfogyasztásnak is.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.