Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

rosszul van bekötve a rádiód, és az okozza a bajt.

ad egy visszaáramot a gyujtáskapcsolónak, és ő ettől azt érzékeli hogy bent van a kulcs, és pedig nincs.

kösd be rendesen.

azt ne kérdezd hog mit és hogyan, mert nem értek az elektromossághoz, én képtelen vagyok bekötni egy rádiót is....

Link to comment
Megosztás:

rosszul van bekötve a rádiód, és az okozza a bajt.

ad egy visszaáramot a gyujtáskapcsolónak, és ő ettől azt érzékeli hogy bent van a kulcs, és pedig nincs.

kösd be rendesen.

azt ne kérdezd hog mit és hogyan, mert nem értek az elektromossághoz, én képtelen vagyok bekötni egy rádiót is....

Köszi szépen, akkor mindenképp utána nézünk ma.

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet hogy az immonak a kábele vagy a vevője sérült meg, szakadt el? Esetleg lehet hogy tápot nem kap az immo? Eléggé olyan szaga van ennek mintha letiltott volna az ECU. Bár elvileg akkor az AC sem nyomna. Szal lehet rossz helyen járok.

Immót is megnéztük. Hibakódja volt, de töröltük a KTS-sel. Egyedül a kulcsával nem lehet a központi zárat rádiósan vezérelni, de az ajtózárban működik a központi zár.

Az akksi saru levétele utánmegállt minden mint a szög. Ha tudnám milyen jelszintek mennek be és jönnek ki az ECU-ból........:D

Kts olvassa immóval. Immot lehúzom akkor olvasni sem tudom a géppel

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nem rég irtam olyant, hogy nem mükszik az üzemanyagszint mutatóm, de viszont a kis tank ikon rendesen kialszik ahogy illik. Kérdésem a következő lenne.

Az üzemanyag szint mérő úszó, vagy nem tom igy hívják e, az hol található a tankon? ahol az AC is van? mert ha lehúzom arról a kábel akkor is ugyan úgy kialszik.

Tudnátok segíteni? mert valahogy nem akarok kifogyni valamelyik eldugott erdő közbe.

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nem rég irtam olyant, hogy nem mükszik az üzemanyagszint mutatóm, de viszont a kis tank ikon rendesen kialszik ahogy illik. Kérdésem a következő lenne.

Az üzemanyag szint mérő úszó, vagy nem tom igy hívják e, az hol található a tankon? ahol az AC is van? mert ha lehúzom arról a kábel akkor is ugyan úgy kialszik.

Tudnátok segíteni? mert valahogy nem akarok kifogyni valamelyik eldugott erdő közbe.

Köszi

Hello! Én nemrég próbáltam az én úszómat is megcsinálni, csak nem sikerült kinyitni a tank "fedelét" :D Az úszót is ott találod, ahol a szivattyú van, az útmutató szerint le kell szedni a két üzemanyagcsövet (megjegyezni melyik hol volt), majd a csatlakozót is lehúzni, és levenni azt a fémgyűrűt, ami alatt van a szivattyú és az úszórendszer is. Én ez utóbbi lépést nem tudtam kivitelezni...

Link to comment
Megosztás:

Hello! Én nemrég próbáltam az én úszómat is megcsinálni, csak nem sikerült kinyitni a tank "fedelét" :D Az úszót is ott találod, ahol a szivattyú van, az útmutató szerint le kell szedni a két üzemanyagcsövet (megjegyezni melyik hol volt), majd a csatlakozót is lehúzni, és levenni azt a fémgyűrűt, ami alatt van a szivattyú és az úszórendszer is. Én ez utóbbi lépést nem tudtam kivitelezni...

Csavarhúzó, kalapács... ^_^ Szervizbe így csinálták nekem..

Link to comment
Megosztás:

Hello! Én nemrég próbáltam az én úszómat is megcsinálni, csak nem sikerült kinyitni a tank "fedelét" :D Az úszót is ott találod, ahol a szivattyú van, az útmutató szerint le kell szedni a két üzemanyagcsövet (megjegyezni melyik hol volt), majd a csatlakozót is lehúzni, és levenni azt a fémgyűrűt, ami alatt van a szivattyú és az úszórendszer is. Én ez utóbbi lépést nem tudtam kivitelezni...

Idáig oké. Csak mivel piszkálva lett a müszeregység nem tom az úszóval van e gond, vagy a müszeregységgel. A fura meg az, ha rajt van a csati az úszón/AC-n ugyan ugy kialszik a kis tank ikon, mint mikor lehúzom a csatit.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Korábban írtam, hogy a négy éves 1.4 G Astrám utasterébe valahol bejut a víz, nem kis mennyiségben. Szervizben felemeltük és megnéztük karosszériással és szervizessel is alulról, de mindent rendben találtak. Kiegyenlítőből nem fogy a víz, klíma rendben, törve nem volt, szélvédőcsere nem volt, csapadékelvezető kitisztítva (nincs dugulás). Eső után a szőnyeg elöl és hátul is "tocsog" a vízben, gyakorlatilag még mindig áll a víz az autóban. Belül nem érzem, hogy merre jöhet be a víz, pedig szakadó esőben is beültem az autóba és tapogatóztam. Minden száraznak tűnik, kivéve a pedáltól lefelé a szőnyegek, mert ott liternyi víz van.

Mi a véleményetek, merre keresgéljek tovább, mit tudnék még tenni? Eléggé rejtélyes a dolog tekintve, hogy fiatal még az autó.

Köszi a választ!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Korábban írtam, hogy a négy éves 1.4 G Astrám utasterébe valahol bejut a víz, nem kis mennyiségben. Szervizben felemeltük és megnéztük karosszériással és szervizessel is alulról, de mindent rendben találtak. Kiegyenlítőből nem fogy a víz, klíma rendben, törve nem volt, szélvédőcsere nem volt, csapadékelvezető kitisztítva (nincs dugulás). Eső után a szőnyeg elöl és hátul is "tocsog" a vízben, gyakorlatilag még mindig áll a víz az autóban. Belül nem érzem, hogy merre jöhet be a víz, pedig szakadó esőben is beültem az autóba és tapogatóztam. Minden száraznak tűnik, kivéve a pedáltól lefelé a szőnyegek, mert ott liternyi víz van.

Mi a véleményetek, merre keresgéljek tovább, mit tudnék még tenni? Eléggé rejtélyes a dolog tekintve, hogy fiatal még az autó.

Köszi a választ!

Húúú,ez akkor tényleg nehéz ügy!Én mégis átnézném még egyszer,többször alulról.

Esetleg ha mégse derülne ki hol folyik be a víz,akkor a padlókárpitot is kivenni és úgy megnézni!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Korábban írtam, hogy a négy éves 1.4 G Astrám utasterébe valahol bejut a víz, nem kis mennyiségben. Szervizben felemeltük és megnéztük karosszériással és szervizessel is alulról, de mindent rendben találtak. Kiegyenlítőből nem fogy a víz, klíma rendben, törve nem volt, szélvédőcsere nem volt, csapadékelvezető kitisztítva (nincs dugulás). Eső után a szőnyeg elöl és hátul is "tocsog" a vízben, gyakorlatilag még mindig áll a víz az autóban. Belül nem érzem, hogy merre jöhet be a víz, pedig szakadó esőben is beültem az autóba és tapogatóztam. Minden száraznak tűnik, kivéve a pedáltól lefelé a szőnyegek, mert ott liternyi víz van.

Mi a véleményetek, merre keresgéljek tovább, mit tudnék még tenni? Eléggé rejtélyes a dolog tekintve, hogy fiatal még az autó.

Köszi a választ!

Nekem az anyósülésnél tocsogott, minden ok volt, de az ablak és az ablaktörlő alatti műa elem között lévő tömítőcsíknál folyt be egy csomó víz. Kiszilikonoztam. De a hátsó üléshez nem folyt víz, nálad igazából máshol lehet a bibi, csak azért írtam, h ha minden okés, a víz nagy úr, akkor is utat tud törni. Nálad vmi nagyobb lukacska lehet, ha ennyire eláztat mindent...

Link to comment
Megosztás:

Nekem az anyósülésnél tocsogott, minden ok volt, de az ablak és az ablaktörlő alatti műa elem között lévő tömítőcsíknál folyt be egy csomó víz. Kiszilikonoztam. De a hátsó üléshez nem folyt víz, nálad igazából máshol lehet a bibi, csak azért írtam, h ha minden okés, a víz nagy úr, akkor is utat tud törni. Nálad vmi nagyobb lukacska lehet, ha ennyire eláztat mindent...

Az a rész nekem is rossz, de szerencsére eddig nem vettem észre, hogy beázna a kocsi... (a szélvédő alatti gumit teljesen fel tudom húzni.. alatta tele van tűlevéllel, vissza se tudom nyomkodni rendesen)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Korábban írtam, hogy a négy éves 1.4 G Astrám utasterébe valahol bejut a víz, nem kis mennyiségben. Szervizben felemeltük és megnéztük karosszériással és szervizessel is alulról, de mindent rendben találtak. Kiegyenlítőből nem fogy a víz, klíma rendben, törve nem volt, szélvédőcsere nem volt, csapadékelvezető kitisztítva (nincs dugulás). Eső után a szőnyeg elöl és hátul is "tocsog" a vízben, gyakorlatilag még mindig áll a víz az autóban. Belül nem érzem, hogy merre jöhet be a víz, pedig szakadó esőben is beültem az autóba és tapogatóztam. Minden száraznak tűnik, kivéve a pedáltól lefelé a szőnyegek, mert ott liternyi víz van.

Mi a véleményetek, merre keresgéljek tovább, mit tudnék még tenni? Eléggé rejtélyes a dolog tekintve, hogy fiatal még az autó.

Köszi a választ!

Csak tipp, lehet használhatatlan, lehet jól jön. Nekem az Opel előtti autóm a szellőztető ventinél ázott be... szét kellett szedni a ventiházat a kesztyűtartó alatt és kiszilikonozni a csatlakozási síkot. De akkor látnod kellene a cseppeket a ventiház alján... meg ugye hogy jut hátra...

Link to comment
Megosztás:

Csak tipp, lehet használhatatlan, lehet jól jön. Nekem az Opel előtti autóm a szellőztető ventinél ázott be... szét kellett szedni a ventiházat a kesztyűtartó alatt és kiszilikonozni a csatlakozási síkot. De akkor látnod kellene a cseppeket a ventiház alján... meg ugye hogy jut hátra...

Mondom, nekem GAstránál volt ugyanez. csak a víz a szélvédő alatt talált utat, ennél a kocsinál sztem "felülről" kell bontani, nem a kesztyűtartó felől...

Link to comment
Megosztás:

Hi!

Egy kérdésem volna hasonló érdekességgel járt kollégához:

Észrevettem, hogy valami csörgés jön a kocsi alól. Elvittem a szakihoz és elsőre vágta a dolgot, hogy leesett a lambdaszonda vége és beesett a kipufogócsőbe ami aztán a katalizátornál megakadt és lejtön való fékezéskor (mert, hogy ekkor lehetett csak hallani) mindig előre gurul és ezt lehet hallani. Igaz volt, tegnap leszedte a kipufogócsövet és kirázta belóle (egy kis katalizátordarabbal együtt) a lambdaszonda végét (kupakját?)

A kérdésem csak az volna, hogy ettől még nem kell cserélni a lambdaszondát. Az autó ugyanúgy megy mint eddig, semmiféle hibakódot nem dob ki, és szépen jár. Kérdés talán, hogy meddig? Vagy mit is befolyásol a végén a kis "kupakocska" Vagy az nem is kupakocska? :D

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenkinek! Ez engem is érdekelne. (igaz, nekem csak rosszul mér...) Köszönöm!

Annyit tudtam vele mérni (szamarás időszakomból már volt ilyes nemü tapasztalatom), kivettem az egész jeladót es egy sima multimeterrel néztem hogy változik az ellenálás ahogy mozgatom. Most próbáltam egy olyat is, hogy rákötöttem kivett állapotba a csatira és mozgatás mellett mértem a szintjelző mutató motorját, hogy változik e a lábainaá a feszültség, és az is változott, úghyogy gondolom a motor lett szálszakadásos

Link to comment
Megosztás:

Hali Urak!

ezer éve olvasom a forumot de csak most regeltem.

eddig reg nélkül is meg tudtam mindent tőletek.

de most fogta magát y17dt motor. menetközben leállt.

félrehózodtam és inditás után indult rendesen haza is értem vele.

itthon kivillogtattam 0370 os kód amit tudom hogy mi (

P0370=Vonatkozásihelyzet-jeladó A funkció-rendellenesség)

csak nem tudom mit jelent és mibe fog fájni?

ha valaki tud segíteni ne tartsa magába. kösz

Link to comment
Megosztás:

Hali Urak!

ezer éve olvasom a forumot de csak most regeltem.

eddig reg nélkül is meg tudtam mindent tőletek.

de most fogta magát y17dt motor. menetközben leállt.

félrehózodtam és inditás után indult rendesen haza is értem vele.

itthon kivillogtattam 0370 os kód amit tudom hogy mi (

P0370=Vonatkozásihelyzet-jeladó A funkció-rendellenesség)

csak nem tudom mit jelent és mibe fog fájni?

ha valaki tud segíteni ne tartsa magába. kösz

Üdv a Fórumon!

Főtengely holtpont jeladóra tippelek, nagyon szar helyen van, a jobbos féltengely ahol kijön a váltóból ott van, (és kanóc is jön ki belőle...,) na még az fölött picinyt, ebből adódóan elég szopás kicserélni.

Nekem kb. 3 éve adta meg magát és olyan 20 körül fájt.

Remélem tudtam segíteni!

Link to comment
Megosztás:

Üdv a Fórumon!

Főtengely holtpont jeladóra tippelek, nagyon szar helyen van, a jobbos féltengely ahol kijön a váltóból ott van, (és kanóc is jön ki belőle...,) na még az fölött picinyt, ebből adódóan elég szopás kicserélni.

Nekem kb. 3 éve adta meg magát és olyan 20 körül fájt.

Remélem tudtam segíteni!

szerinted független a motortól? mármint isuzu ill opel?

enyém mivel y os isuzu

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.