Mc-elek Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Hátsó igen. 0136 hibát ír a gép. Lambdaszonda(bank1, szonda2) funkció rendellenesség. Utángyártottat nem akarok, mert az az ami mindenbe jó, de igazából semmibe. Bosch típusszámot esetleg tud-e valaki mondani? motorkód??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Üdv. Ma megmérettem a lengéscsillapítóimat, kicsit megdöbbentem az eredményen, mivel én semmi rendellenességet nem éreztem azon kívül, hogy kicsit furán koptak a hátsó gumik.(48 e. km) íme az eredmények: bal első:49,4% jobb első:41,7% bal hátsó:31,8% jobb hátsó:31,8% A szaki azt mondta az elsők 30%-ig a hátsó csillapítók 20%-ig még elmennek. Jól van ez így? Milyen lengéscsillapítót ajánlotok? Köszi! :) Te milyen utakon jársz? Nekem a tíz éves Astrában elől még gyáriak vannak, hátul pedig egyszer volt cserélve! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolinho Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 :D Te milyen utakon jársz? Nekem a tíz éves Astrában elől még gyáriak vannak, hátul pedig egyszer volt cserélve! Hát a Pesti utakon :) Lehet hogy másszerelővel is meg kellene nézetnem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis25 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 motorkód??? Motorkód: Z14XE Alvázszám: WOLOTGF4836112666 2003. májusi Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Hát a Pesti utakon :) Lehet hogy másszerelővel is meg kellene nézetnem? nem kell megnézetned... de szerintem ezt én még mérés nélkül is megmondtam... az elsők jók, a hátsók kuka. mérés szerint jók, de már képtelen csillapítani. csere, ha teheted gyárira. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Üdv. Ma megmérettem a lengéscsillapítóimat, kicsit megdöbbentem az eredményen, mivel én semmi rendellenességet nem éreztem azon kívül, hogy kicsit furán koptak a hátsó gumik.(48 e. km) íme az eredmények: bal első:49,4% jobb első:41,7% bal hátsó:31,8% jobb hátsó:31,8% A szaki azt mondta az elsők 30%-ig a hátsó csillapítók 20%-ig még elmennek. Jól van ez így? Milyen lengéscsillapítót ajánlotok? Köszi! Nem azért, hogy bosszantsalak, de nálam közel 10 év és 175.000 után így néz ki: bal első: 69% jobb első: 62% bal hátsó: 53% jobb hátsó:54% Még mindegyik gyári, nem voltak cserélve. Szóval, nálad igencsak kezdenek csereéretté válni... Szerintem maradj a gyárinál. A sz@r utak, kátyúk úgyis szétverik a legdrágább cuccot is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Motorkód: Z14XE Alvázszám: WOLOTGF4836112666 2003. májusi GM katalógus szám:0855390 Bosch: 0258005291 pl: http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi7711 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Sziasztok! Régen jártam erre szerencsére... Ami most elhagyott... :) Tegnap autópályán lerobbantam. 130as tempó alatt a motorhiba jelző lámpám világítani, majd villogni kezdett... Utána megpróbáltam egy indítást, beindult de remeg az egész autó, mintha a hengerek közül 1/2 nem menne. Motortérből csörgés hallatszik, ha enyhén gázt adok. Pár percnyi guglizás és szervizes kérdezősködés után arra jutottam, hogy sajnos van esély arra, hogy a vezérműtengelyem törhetett el. Abban kérnék tőletek segítséget, hogy merre induljak el itt Kecskemét környékén? Érdemes-e szakszervízbe kezdenem és az ár függvényében tovább mozdulnom? Mekkora a valószínűsége, hogy ekkora sebességnél a szelepek is megkapták a magukét? megnéztük computerrel, 4-es henger, gyújtáskimaradás... akár lehetne trafóhíd is (bárcsak az lenne), de a hangja sajna nem arra utal :D(( P0300=Különböző hengerek felismert gyújtáskimaradás P0304=4. henger felismert gyújtáskimaradás Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis25 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 GM katalógus szám:0855390 Bosch: 0258005291 pl: http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx Köszönet érte! és akkor ez a hátsó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 megnéztük computerrel, 4-es henger, gyújtáskimaradás... akár lehetne trafóhíd is (bárcsak az lenne), de a hangja sajna nem arra utal :)(( P0300=Különböző hengerek felismert gyújtáskimaradás P0304=4. henger felismert gyújtáskimaradás ha leszeded a szelepdeklit akkor kiderül... :D ha törés akkor az nagyon tud fájni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Köszönet érte! és akkor ez a hátsó. aha :) az elsőnek 0855523 a száma Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Sziasztok! Régen jártam erre szerencsére... Ami most elhagyott... :) Tegnap autópályán lerobbantam. 130as tempó alatt a motorhiba jelző lámpám világítani, majd villogni kezdett... Utána megpróbáltam egy indítást, beindult de remeg az egész autó, mintha a hengerek közül 1/2 nem menne. Motortérből csörgés hallatszik, ha enyhén gázt adok. Pár percnyi guglizás és szervizes kérdezősködés után arra jutottam, hogy sajnos van esély arra, hogy a vezérműtengelyem törhetett el. Abban kérnék tőletek segítséget, hogy merre induljak el itt Kecskemét környékén? Érdemes-e szakszervízbe kezdenem és az ár függvényében tovább mozdulnom? Mekkora a valószínűsége, hogy ekkora sebességnél a szelepek is megkapták a magukét? Szia, Sajnos üdv a klubban! Ugyanígy zajlott le az enyém. 99.9% hogy kipufogó oldali vezérműtengely törésed van. NE INDíTSD BE! A katalizátor a nyitott kipufogószelepeken keresztül teli megy elégetlen üzemanyaggal és kukázhatod! Mivel tört a tengelyed, a kipufogó oldali szelepeket biztos utolérték a dugattyúk, akármilyen gyorsan állítod le, már forgott pár ezret addig... Ami nálam ezután történt: 16 szelep cseréje járulékos alkatrészekkel együtt (nem vagyok meggyőződve róla, hogy mind szükséges volt, főleg a szívó oldaliaké), vezérműtengely csere (természetesen a kipufogó oldali a drágább), szerencsére a dugattyúk nem sérültek. így is üszkve 300e volt (benne a hengerfej síkolás és a szelepbecsiszolás is). Továbbá a lánc is megnyúlt a törés miatti hirtelen fellépő erő miatt, ezt még nem cseréltem, de azóta is szó szerint sír a cseréért, talán jövő hónapban (kb 40e a feszítővel együtt). Lehet érdemesebb bontott hengerfejet venni, amiben benne vannak a tengelyek... bontott tengely esélytelen, mert kifosztották a bontókat a kipufogó oldali tengelyekért és már nem nagyon adják külön... Ha már leszedik, érdemes a vízpumpát, ékszíjat és vezető görgőt is cserélni megtett km függvényében, természetesen olaj és olajszűrő az kuka. Azóta 16e km-t mentem vele problémamentesen... ez még nem vigasztal és megrendítette a bizalmam az Opelben... Uhuhu meg tudja mondani, szakszerviz mennyiért csinálná, de nekem horror összeget mondtak, pedig még kapcsolatom is volt és nem BP-n akartam megcsináltatni... Maradt a maszek szaki... így is ennyi volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi7711 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Szia, Sajnos üdv a klubban! Ugyanígy zajlott le az enyém. 99.9% hogy kipufogó oldali vezérműtengely törésed van. NE INDíTSD BE! A katalizátor a nyitott kipufogószelepeken keresztül teli megy elégetlen üzemanyaggal és kukázhatod! Mivel tört a tengelyed, a kipufogó oldali szelepeket biztos utolérték a dugattyúk, akármilyen gyorsan állítod le, már forgott pár ezret addig... Ami nálam ezután történt: 16 szelep cseréje járulékos alkatrészekkel együtt (nem vagyok meggyőződve róla, hogy mind szükséges volt, főleg a szívó oldaliaké), vezérműtengely csere (természetesen a kipufogó oldali a drágább), szerencsére a dugattyúk nem sérültek. így is üszkve 300e volt (benne a hengerfej síkolás és a szelepbecsiszolás is). Továbbá a lánc is megnyúlt a törés miatti hirtelen fellépő erő miatt, ezt még nem cseréltem, de azóta is szó szerint sír a cseréért, talán jövő hónapban (kb 40e a feszítővel együtt). Lehet érdemesebb bontott hengerfejet venni, amiben benne vannak a tengelyek... bontott tengely esélytelen, mert kifosztották a bontókat a kipufogó oldali tengelyekért és már nem nagyon adják külön... Ha már leszedik, érdemes a vízpumpát, ékszíjat és vezető görgőt is cserélni megtett km függvényében, természetesen olaj és olajszűrő az kuka. Azóta 16e km-t mentem vele problémamentesen... ez még nem vigasztal és megrendítette a bizalmam az Opelben... Uhuhu meg tudja mondani, szakszerviz mennyiért csinálná, de nekem horror összeget mondtak, pedig még kapcsolatom is volt és nem BP-n akartam megcsináltatni... Maradt a maszek szaki... így is ennyi volt. Öröm az ürömben, hogy a 165 ezres km számlálót ebben az esetben nullázhatom... :))) amúgy pont ez a nagy dilemmám... mert ha már szét van szedve mindent ki kell cserélni ami kicsit is megérett rá. Csak hát a pénztárca is véges. Pont kezdtem helyreállni anyagilag :D Ez hiányzott. "Szerencsére" egy ideje csak hétvégi autós vagyok, de azért fáj rendesen.... Innentől kezdve - még ha meg is csinálják tutin - hogyan merjek hosszú útra indulni egy olyan autóval, amiben csak úgy eltörik a vezérműtengely... Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Szia, Sajnos üdv a klubban! Ugyanígy zajlott le az enyém. 99.9% hogy kipufogó oldali vezérműtengely törésed van. NE INDíTSD BE! A katalizátor a nyitott kipufogószelepeken keresztül teli megy elégetlen üzemanyaggal és kukázhatod! Mivel tört a tengelyed, a kipufogó oldali szelepeket biztos utolérték a dugattyúk, akármilyen gyorsan állítod le, már forgott pár ezret addig... Ami nálam ezután történt: 16 szelep cseréje járulékos alkatrészekkel együtt (nem vagyok meggyőződve róla, hogy mind szükséges volt, főleg a szívó oldaliaké), vezérműtengely csere (természetesen a kipufogó oldali a drágább), szerencsére a dugattyúk nem sérültek. így is üszkve 300e volt (benne a hengerfej síkolás és a szelepbecsiszolás is). Továbbá a lánc is megnyúlt a törés miatti hirtelen fellépő erő miatt, ezt még nem cseréltem, de azóta is szó szerint sír a cseréért, talán jövő hónapban (kb 40e a feszítővel együtt). Lehet érdemesebb bontott hengerfejet venni, amiben benne vannak a tengelyek... bontott tengely esélytelen, mert kifosztották a bontókat a kipufogó oldali tengelyekért és már nem nagyon adják külön... Ha már leszedik, érdemes a vízpumpát, ékszíjat és vezető görgőt is cserélni megtett km függvényében, természetesen olaj és olajszűrő az kuka. Azóta 16e km-t mentem vele problémamentesen... ez még nem vigasztal és megrendítette a bizalmam az Opelben... Uhuhu meg tudja mondani, szakszerviz mennyiért csinálná, de nekem horror összeget mondtak, pedig még kapcsolatom is volt és nem BP-n akartam megcsináltatni... Maradt a maszek szaki... így is ennyi volt. Én biztosan keresnék egy keveset futott komplett motort. A múltkor ajánlgattak nekem 60.000- ért, asszem 24.000-et futott. Már bánom, hogy nem vettem meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Ezek után már tényleg csak azt tudom javasolni,hogy mindenki,aki ismer a környezetében ilyen autót(Z14XEP 2005-2007-ig) az szóljon a gazdájának és figyelmeztesse erre a veszélyre! Link to comment Megosztás: More sharing options...
fresk Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 ha leszeded a szelepdeklit akkor kiderül... :) ha törés akkor az nagyon tud fájni... Sziasztok! Nekem is 4.-es henger gyujtaskimaradas hibat ad z16xe. Probaltam hazilag megoldani, de sajnos nem sikerult, ma voltam szakinal, nyomast mert a hengerekben, szinte egyforma mindenikben 8 bar korul azt mondta, mar volt gyertyacsere, trafocsere, injektortisztitas, de meg mindig remeg a motor alapjarton tovabbra is adja a hibakodot. nincs valami otlet meg mit probalhatnek meg? levettem a szelepdeklit, mindenik szelep szepen mozog, ha atforditom a motort, akkor gondolom nem lehet szelepleragadas vagy tengelytores?vagy amiert meg fent mozog a szelep az alja lentmaradhat?erdemes a hengerfejet is levenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolinho Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 nem kell megnézetned... de szerintem ezt én még mérés nélkül is megmondtam... az elsők jók, a hátsók kuka. mérés szerint jók, de már képtelen csillapítani. csere, ha teheted gyárira. ok kicserélem. csak azt nem tom, milyen márkájú a gyári legcsillapítója:( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Ezek után már tényleg csak azt tudom javasolni,hogy mindenki,aki ismer a környezetében ilyen autót(Z14XEP 2005-2007-ig) az szóljon a gazdájának és figyelmeztesse erre a veszélyre! én oda szoktam menni az embereknek szólni... pl tesco parkoló... Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Én ezt szoktam tenni... Ha hiszed ha nem, vol hogy már arra gondoltam, hogy sokszorosítok ilyen cetlit és ráteszem a kocsikra :) Ezek után már tényleg csak azt tudom javasolni,hogy mindenki,aki ismer a környezetében ilyen autót(Z14XEP 2005-2007-ig) az szóljon a gazdájának és figyelmeztesse erre a veszélyre! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis25 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 én oda szoktam menni az embereknek szólni... pl tesco parkoló... :D Én lehet figyelnék valaki odajönne jó tanácsot adni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi7711 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Egy modern motor esetében számomra elfogadhatatlan, hogy csavarok lazulnak meg benne. Az utolsó Opelem volt, az tuti Ennyi erővel minden csavart évente meg kellene húzni a moci összes részén... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Egy modern motor esetében számomra elfogadhatatlan, hogy csavarok lazulnak meg benne. Az utolsó Opelem volt, az tuti Ennyi erővel minden csavart évente meg kellene húzni a moci összes részén... minden gyártónál vannak ilyen gebaszok... pl toyota lendkerék,vw pdti olajpumpa....stb.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 én oda szoktam menni az embereknek szólni... pl tesco parkoló... Várom, mikor találkozunk. De ha krisnás vagy szekérvisszavivő vagy, akkor már láttalak. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi7711 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 minden gyártónál vannak ilyen gebaszok... pl toyota lendkerék,vw pdti olajpumpa....stb.. jó jó, de ez már a második motorgenerálos opelem lesz... most a kétségbeesést felváltotta a düh és az beszél belőlem :))) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 jó jó, de ez már a második motorgenerálos opelem lesz... most a kétségbeesést felváltotta a düh és az beszél belőlem :))) mi volt a másik?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts