Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

kolléga ezt villogta ki, szerintetek csere v manipulálható?

P0141=Lambdaszonda-fűtő áramkör (Bank 1. szonda 2) funkció-rendellenesség

ez így csak fél info...

P0141 ből négy fajta hiba van.

Lambda-szonda fűtőáramkör alacsony feszültség (1 hengersor 2 érzékelő)

Lambda-szonda fűtőáramkör magas feszültség (1 hengersor 2 érzékelő)

O2 érzékelő fűtés áramkör hiba (1. hengersor, 2-es érzékelő)

O2 érzékelő fűtőáramkör nincs a névleges tartományban (1. hengersor, 2. érzékelő)

Szerintem gépet neki....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy ha lemerült az elem a slusszkulcsban azt csak márkaszervizben lehet cserélni vagy otthon Én is kicserélhetem mindenféle gond nélkül?

Üdv.:

Kókusz

szia

ki tudod cserélni

kulcs hátulján van egy kis rés, ott egy csavarhúzóval picit megfeszíted és úgy szét tudod húzni a kulcsot

Link to comment
Megosztás:

szia

ki tudod cserélni

kulcs hátulján van egy kis rés, ott egy csavarhúzóval picit megfeszíted és úgy szét tudod húzni a kulcsot

Óvatosan az elem kivételével nehogy kiszakadjon a panelból az elemtartó. De amúgy kis kézügyességgel simán megoldható CR2032 kell bele :excl:

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Mai nap szomorúan vettem észre, hogy fogy a hűtővizem, mégpedig egy termosztát csere óta(nem zárt rendesen, de már jó, és a kis körbe nagyobb tud lenni a nyomás...sajnos). A víz a lábtérbe jut, nedves a szőnyeg. Nem drámai, de azért mégse jó. Kb fél lityi fagyállót kellett rátöltenem. Az nagy kérdésem, hogy valaki járt-e már hasonló helyzetbe, illetve ki kell-e a fűtő radiátor cseréhez operálni a műszerfalat... vagy próbáljam meg a tömítő varázsszert a vízbe tölteni???!! Bár én ilyenekbe nagyon nem hiszek...

Akad itt egy radiátor, valaki nézzen már rá hogy sn. alapján jó-e a az enyémbe? 52479236 nem biztos, hogy jó, mert angol autóból való.

2001 G astra bertone cabrio. Z18XE manual klíma

kössszi

SZP

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Mai nap szomorúan vettem észre, hogy fogy a hűtővizem, mégpedig egy termosztát csere óta(nem zárt rendesen, de már jó, és a kis körbe nagyobb tud lenni a nyomás...sajnos). A víz a lábtérbe jut, nedves a szőnyeg. Nem drámai, de azért mégse jó. Kb fél lityi fagyállót kellett rátöltenem. Az nagy kérdésem, hogy valaki járt-e már hasonló helyzetbe, illetve ki kell-e a fűtő radiátor cseréhez operálni a műszerfalat... vagy próbáljam meg a tömítő varázsszert a vízbe tölteni???!! Bár én ilyenekbe nagyon nem hiszek...

Akad itt egy radiátor, valaki nézzen már rá hogy sn. alapján jó-e a az enyémbe? 52479236 nem biztos, hogy jó, mert angol autóból való.

2001 G astra bertone cabrio. Z18XE manual klíma

kössszi

ha jot akarsz varázsszertNE!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Szerintem te erre gondoltál:

Van rajta egy fül féle bemélyedés. A rács helyrepasszítása előtt kell rárakni arra és együtt a helyére csúsztatni, majd rögzíteni.

Ha a rács rögzítve van, akkor nem jön ki, csak ha feszegeted. :lol:

Szóval, az előbb olvastam valakinél, hogy ha a szélvédő alatti gumi el van csúszva akkor sem folyik be mert ez fixen ott van a rács felett.

Legalábbis nekem :(

de a rácsot csak akkor tudod kicsavarozni, ha ezt a műa.lapot leszeded, nem?

mindegy, ha lesz lehetőségem újra szétkapom. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

X12XE motorkódú G Astrán hol van a hűtőventit kapcsoló hőmérséklet jeladó ? A belső műszeregység se mér jól van amikor magától felmegy 100 C-ig aztán pár mp. múlva visszaáll! Mit cseréljek / nézzek át?

Általában a termosztát mellet szokott közvetlenül lenni. A Z12XE ben már csak 1 jeladó van a 2 jeladós történet a régebbi inkább Xes kódú motorokra volt jellemző, illetve meg nem erősített infók szerint a bizonyos dieselekben is.

Link to comment
Megosztás:

Pár napja az autó jobb eleje felől furcsa, nagyon halk kattogó hangot hallani. Annyira halk, hogy nem is tudom mióta szólhat, csak most ugye reggelente a hűvös miatt felhúzott ablakokkal gurulok a frissen aszfaltozott Andor utcán, így minden neszt jobban hallani.

Olyan a hang, mintha egy nagyon apró kavics lenne beszorulva a jobb első gumiba és az kattogna minden fordulatnál. Viszont nem sebességfüggő, mert minden tempónál ugyanolyan ütemben kattog. Ráadásul lámpához gurulva, amikor az autó sebessége kb. 10 km/h alá esik, akkor a hang egyszer csak megszűnik. Próbáltam kinyomott kuplunggal és váltót üresbe téve is, de a helyzet ugyanaz.

Találkozott már valaki hasonlóval? Mi a manó lehet ez?

Link to comment
Megosztás:

Pár napja az autó jobb eleje felől furcsa, nagyon halk kattogó hangot hallani. Annyira halk, hogy nem is tudom mióta szólhat, csak most ugye reggelente a hűvös miatt felhúzott ablakokkal gurulok a frissen aszfaltozott Andor utcán, így minden neszt jobban hallani.

Olyan a hang, mintha egy nagyon apró kavics lenne beszorulva a jobb első gumiba és az kattogna minden fordulatnál. Viszont nem sebességfüggő, mert minden tempónál ugyanolyan ütemben kattog. Ráadásul lámpához gurulva, amikor az autó sebessége kb. 10 km/h alá esik, akkor a hang egyszer csak megszűnik. Próbáltam kinyomott kuplunggal és váltót üresbe téve is, de a helyzet ugyanaz.

Találkozott már valaki hasonlóval? Mi a manó lehet ez?

Külső, belső levegő választó csappantyúnak vagy mi a manónak van eltörve a tengelye és az állító motor folyamatosan forog???!

Link to comment
Megosztás:

Külső, belső levegő választó csappantyúnak vagy mi a manónak van eltörve a tengelye és az állító motor folyamatosan forog???!

Azt álló autónál is lehetne hallani.

Jogos,azt álló helyzetben is hallatszik,de én azért rálesnék.Csak a

kesztyűtartót kell kivenni és már látszik és hallatszik is,hogy onnan jön-e a hang!

Link to comment
Megosztás:

Jogos,azt álló helyzetben is hallatszik,de én azért rálesnék.Csak a

kesztyűtartót kell kivenni és már látszik és hallatszik is,hogy onnan jön-e a hang!

Meghallgattam oly módszerrel. hogy ráadtam a gyújtást, majd kapcsolgattam a belső levegő keringetés kapcsolóját. Csak addig zúg, amíg egyik végállásból a másikba átmegy, aztán csendben van. Ráadásul amióta megvan az autó én nem használtam azt a kapcsolót. Állandóan külső levegőre van kapcsolva.

Link to comment
Megosztás:

Meghallgattam oly módszerrel. hogy ráadtam a gyújtást, majd kapcsolgattam a belső levegő keringetés kapcsolóját. Csak addig zúg, amíg egyik végállásból a másikba átmegy, aztán csendben van. Ráadásul amióta megvan az autó én nem használtam azt a kapcsolót. Állandóan külső levegőre van kapcsolva.

Nekem is van hasonló hang.. ~1800-as fordulatnál jelentkezik és ~2000-2100-ig hallani. A fordulat emelkedésével nekem sem változik a hang intenzitása. Vezérlésem 1 éves (~12.000km). A hangot a légszűrőház tetején lévő kis henger alakú csatlakozó adja ki. Nem tudom, hogy mi a szerepe.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.