Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Na rákérdeztem az érdi Difer-nél, ahol a kocsit vettem 2008-ban, mennyibe fájna a vezérműtengely csapágy lefogató csavar ellenőrzés.

Tömítés: 8300 Ft

Tömítő paszta: 5000 Ft

O gyűrű: 50 Ft

+ munkadíj: X Ft

_____________________

= 25000 Ft

Nem lehúzás, csak olyan opeles.

Én oda egyszer vittem, még az F Astrámat, majdnem fogyasztóvédelmi ügy lett belőle... attól még lehetnek jók, de én oda még egy autót soha többet...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Az autóm 2003-as. Azt hiszem azért van ennyi hibakód mert kiszedtem a reléket( a motortérben mindet). Ahogy nézem az összes hibakód relére utal. Remélem lesz megoldás, ha az, hogy viszem Wesszhez, akkor viszem. A benzinszűrő biztos hogy gyári és még csak 15000 Km van benne.

Link to comment
Megosztás:

Na rákérdeztem az érdi Difer-nél, ahol a kocsit vettem 2008-ban, mennyibe fájna a vezérműtengely csapágy lefogató csavar ellenőrzés.

Tömítés: 8300 Ft

Tömítő paszta: 5000 Ft

O gyűrű: 50 Ft

+ munkadíj: X Ft

_____________________

= 25000 Ft

Nem lehúzás, csak olyan opeles.

Nemáááá :excl:

Link to comment
Megosztás:

A tiedre nincs visszahívás? Ha nincs, akkor már jópáran megcsináltuk és eddig kb senki sem vett tomítést, a régi tökéletes maradt. A paszta mihez is kell,ha tömítést cserélnek, akkor minek, ha nem cserélnek tömítést, akkor még csakcsak megértem, de ez az ár elég lehúzás. Az az O gyűrű, hova is kell? Furcsa nekem ez az alkatrészlista.

Olyat is hallottam, hogy éves szervizen megnézték ezt is. Talán Uhuéknál?

Nincs rá visszahívás, 2008-as. Csütörtök óta a harmadik macskajancsival beszéltem, mint munkafelvevővel, (ugyanott!) , ez válaszolt egyedül, fel is sorolt minden alkatrészt, meg kütyüt, ami eszébe jutott. Volt amelyik csodálkozott, hogy van a 2005 gyártásúakra visszahívás. Erre a szarságra, 2 éves kocsinál 15000 km-el nálam olyan 15000 Ft a fájdalomküszöb. Meg mi a ######ért kell nekem egy két éves kocsinál ilyesmivel foglalkozni?

Az O gyűrűt meg húzzák oda ahova gondolom.

Link to comment
Megosztás:

Nincs rá visszahívás, 2008-as. Csütörtök óta a harmadik macskajancsival beszéltem, mint munkafelvevővel, (ugyanott!) , ez válaszolt egyedül, fel is sorolt minden alkatrészt, meg kütyüt, ami eszébe jutott. Volt amelyik csodálkozott, hogy van a 2005 gyártásúakra visszahívás. Erre a szarságra, 2 éves kocsinál 15000 km-el nálam olyan 15000 Ft a fájdalomküszöb. Meg mi a ######ért kell nekem egy két éves kocsinál ilyesmivel foglalkozni?

Az O gyűrűt meg húzzák oda ahova gondolom.

15.000-ért szerintem itt bárki megcsinálja Neked, de még az is igencsak lehúzás. :(

Szerk: én vettem egy loctite csavarrögzítőt az került 1200 Ft-ba. Ennyi volt az anyagköltség. Nomeg egy óra munka erőssen tetű tempóban. Ebben már benne volt egy sör is a szomszéddal.

Még ha veszel egy 8 nm-es nyomatékkulcsot is, akkor is 11200-nál jársz. (Elek kartárs biztos tud tanácsot adni, melyik boltban olcsó a Beta :excl: )

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Igen van klíma a gépben, és kb 15000 km és másfél évvel ezelőtt volt benzinszűrő cserélve. Ma megnéztem a relét és érdekeset láttam. Az összes relét kivettem és még mindig megy a benzinpumpa, igaz van benne egy titkos kapcsoló ami megszakítja a benzinpumpa tápját. Lehet, hogy külön be van utólagosan relézve és ez a kapcsoló a hibás. Holnap kimérem, mert olyan hangja van mintha akkor állna le a pumpa amikor jár a motor, amikor meg lefullad akkor felzümmög a szivattyú.

Sziasztok

- Ma kimértem a szivattyút, gyujtáson megvan a 12 volt, viszont ha jár a motor, nem szépen zümmög a szivattyú, csak kinlódik. Azt hiszem ez meghaladja a képességeimet, valami elektromos gubanc lehet.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

- Ma kimértem a szivattyút, gyujtáson megvan a 12 volt, viszont ha jár a motor, nem szépen zümmög a szivattyú, csak kinlódik. Azt hiszem ez meghaladja a képességeimet, valami elektromos gubanc lehet.

Álló motornál nem lehet fesz az AC-n. Ez biztonsági előírás álló motornál mehet az AC.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Furcsa zajra lettem figyelmes az utóbbi időben ami motortérből hallatszik.

Ha a motor üzemmeleg, alapjáraton monoton zajt hallani. Olyan mintha súrlódás vagy szívászaj lenne.

Kb 4 főtengelyfordulatonként ismétlődik. A motoron(Z14XEP, 73500km) mostanában a hosszbordásszíj és a feszítőgörgője lett cserélve.

Összefügghet az alkatrészcserével?

A motor teljesítményével, fogyasztásával nincs gond.

Tapasztaltatok már hasonlót?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Furcsa zajra lettem figyelmes az utóbbi időben ami motortérből hallatszik.

Ha a motor üzemmeleg, alapjáraton monoton zajt hallani. Olyan mintha súrlódás vagy szívászaj lenne.

Kb 4 főtengelyfordulatonként ismétlődik. A motoron(Z14XEP, 73500km) mostanában a hosszbordásszíj és a feszítőgörgője lett cserélve.

Összefügghet az alkatrészcserével?

A motor teljesítményével, fogyasztásával nincs gond.

Tapasztaltatok már hasonlót?

Vezérműtengely lefogató csavarokat utánhúzták már. A tiéd ha jól látom épp az érintettek között lehet. Ha nem csinálták meg, vagy nem tudod, ne használd.

Link to comment
Megosztás:

Álló motornál nem lehet fesz az AC-n. Ez biztonsági előírás álló motornál mehet az AC.

Lehet én nem tudom jól, de akkor mi építi fel a benzinnyomást? Ráadom a gyújtást, hallani, hogy a szivattyú felépíti a nyomást és én utána szoktam indítózni. Persze van mikor nem várom meg, akkor is beindul, de tuti, hogy álló motorral, gyújtásra beindul a szivattyú a szükséges nyomás elérésig.

Link to comment
Megosztás:

Vezérműtengely lefogató csavarokat utánhúzták már. A tiéd ha jól látom épp az érintettek között lehet. Ha nem csinálták meg, vagy nem tudod, ne használd.

Osztom az észrevételt! Nekem is ilyen hangok jöttek a törés előtt... Mihamarabb néz(es)d meg a vezérmű tengely lefogató csavarokat, ha nem akarsz 300e-t kiadni egy tengelytörés miatt...

Link to comment
Megosztás:

Ma vettem észre a kézifékkart behúzva, hogy egy pontig nagyon könnyen lehet behúzni és már csak a végső állás felé kezd el fogni illetve kattanni. Éjszaka kint állt utcán az autó, viszont nem volt behúzva a kézifék.

Legalább nem fagyott be reggelre.

Link to comment
Megosztás:

Bejöttek a hidegek és arra lettem figyelmes, hogy az első ablaktörlőm nagyon darabosan jár és fura nyekergő hangot ad!

Én arra gondolok, hogy a mechanika már nem a régi és talán belefagyott egy kis víz. Ha szétszedném és kitakarítanám illetve bezsíroznám az orvosolná a problémát?

Hogyan kell szétszedni az ablaktörlő szerkezetet? Egyáltalán szét lehet szedni?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Bejöttek a hidegek és arra lettem figyelmes, hogy az első ablaktörlőm nagyon darabosan jár és fura nyekergő hangot ad!

Én arra gondolok, hogy a mechanika már nem a régi és talán belefagyott egy kis víz. Ha szétszedném és kitakarítanám illetve bezsíroznám az orvosolná a problémát?

Hogyan kell szétszedni az ablaktörlő szerkezetet? Egyáltalán szét lehet szedni?

Köszi!

Ezt nekem is csinálja már egy jó ideje. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Bejöttek a hidegek és arra lettem figyelmes, hogy az első ablaktörlőm nagyon darabosan jár és fura nyekergő hangot ad!

Én arra gondolok, hogy a mechanika már nem a régi és talán belefagyott egy kis víz. Ha szétszedném és kitakarítanám illetve bezsíroznám az orvosolná a problémát?

Hogyan kell szétszedni az ablaktörlő szerkezetet? Egyáltalán szét lehet szedni?

Köszi!

t6nu11wqi7dg2n6yt2sn.jpg

Link to comment
Megosztás:

Bejöttek a hidegek és arra lettem figyelmes, hogy az első ablaktörlőm nagyon darabosan jár és fura nyekergő hangot ad!

Én arra gondolok, hogy a mechanika már nem a régi és talán belefagyott egy kis víz. Ha szétszedném és kitakarítanám illetve bezsíroznám az orvosolná a problémát?

Hogyan kell szétszedni az ablaktörlő szerkezetet? Egyáltalán szét lehet szedni?

Köszi!

és ez:

insshgt6hgqh4dwhtk30.jpg

Link to comment
Megosztás:

Bejöttek a hidegek és arra lettem figyelmes, hogy az első ablaktörlőm nagyon darabosan jár és fura nyekergő hangot ad!

Én arra gondolok, hogy a mechanika már nem a régi és talán belefagyott egy kis víz. Ha szétszedném és kitakarítanám illetve bezsíroznám az orvosolná a problémát?

Hogyan kell szétszedni az ablaktörlő szerkezetet? Egyáltalán szét lehet szedni?

Köszi!

Szerintem nem ott lesz a gond, maguk a lapátok keményednek meg és ezért pattognak el. Illetve az a műanyag izé, ami a karhoz erősíti őket van kikopva. Én lecseréltem és semmi gond vele. Ettől függetlenül egy zsírozás biztosan nem fog ártani neki.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.