Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

sziasztok.kellene egy hozzáértőnek a véleménye.a héten volt egy hosszabb utam(Pest-Szombathely)és azt vettem észre az autón,hogy tartós 140-145-ös sebességnél kigyullad a motorhibakód lámpám,visszalassítás után(130-135) elalszik kb 5 mp múlva,de ha ismét 140-hez érve pár mp múlva megint kigyullad,de ami még érdekes 160-nál nem világít,szóvala a lényeg 140-145 nél világit 140 alatt nem és 150 felett sem.valakinek ötlet?????98-as x14xe motorkód

Lehet az őrangyalod! :)

Próbáld meg kivillogtatni!

Link to comment
Megosztás:

Ezekre az utakra leültetni az autót? Ez egy vicc!

Ahol én közlekedek akkora pocfészkek vannak az úton, a disznó belefialna. Ha leültetném mehetnék 2. alapjáraton melózni. Meg hát ugye minek vettem egy zsír verdát, ha nem tudok normálisan közlekedni vele?

hát én pont ma jártam így

Cinkotai ú 16-17ker határa, hatalmas kátyú, a hiányzó darab meg az úton, amit persze későn vettem észre

kátyúba megyek, vagy kerék közés veszem a darabot, egyértelmű volt > olyan hangja volt szegénykémnek :)(

pedig nem tűnt olyan magasnak a darab :D((( holnap alá is fekszem megnézni nem sérült-e meg a kicsike

Link to comment
Megosztás:

Még egy kérdés Mindenkinek a g astrája bemelegedett motornál is "füstöl" igaz fehéren inkább gőz csak furcsálom ez normál

Az enyém is ilyen. Kicsit furcsa érzés, mintha más autók nem csinálnák ezt ennyire. De lehet hogy csak beképzelem magamnak az egészet.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok.kellene egy hozzáértőnek a véleménye.a héten volt egy hosszabb utam(Pest-Szombathely)és azt vettem észre az autón,hogy tartós 140-145-ös sebességnél kigyullad a motorhibakód lámpám,visszalassítás után(130-135) elalszik kb 5 mp múlva,de ha ismét 140-hez érve pár mp múlva megint kigyullad,de ami még érdekes 160-nál nem világít,szóvala a lényeg 140-145 nél világit 140 alatt nem és 150 felett sem.valakinek ötlet?????98-as x14xe motorkód

Havernak a gázos focus csinált ilyet azzal a különbséggel, hogy neki fojton világított. Gyenge volt a keverék. Majd a hozzáértők megmondják a hiba okát. Csinálj addig egy hibakód villogtatást.

Link to comment
Megosztás:

Baj van, segítség! Reggel váltózárat szereltettem be az autóba. Na ez mindegy is, hogy használ-e vagy sem. A baj, hogy azóta akad a váltóm.

De nem a váltózár mechanikája. Az nem ér hozzá semmihez. Lebontottam, megnéztem. Szóval, pont olyan az 1-es 2-esem, mint alapból a hátramenet.

Hogy nehezebben veszi. Csak így elég durva. 3-ból kettöbe van amikor nem veszi. Vagy 1-2 ide-oda csak ritkán megy simán.

Mi történhetett? Beszereléskor kuplung nélkül rengetegszer váltott az ember, próbálgatta. Az vágta haza?

Van valakinek hasonló tapasztalata?

Lehet, hogy csak kicsit össze kell kopnia megint?

Link to comment
Megosztás:

Baj van, segítség! Reggel váltózárat szereltettem be az autóba. Na ez mindegy is, hogy használ-e vagy sem. A baj, hogy azóta akad a váltóm.

De nem a váltózár mechanikája. Az nem ér hozzá semmihez. Lebontottam, megnéztem. Szóval, pont olyan az 1-es 2-esem, mint alapból a hátramenet.

Hogy nehezebben veszi. Csak így elég durva. 3-ból kettöbe van amikor nem veszi. Vagy 1-2 ide-oda csak ritkán megy simán.

Mi történhetett? Beszereléskor kuplung nélkül rengetegszer váltott az ember, próbálgatta. Az vágta haza?

Van valakinek hasonló tapasztalata?

Lehet, hogy csak kicsit össze kell kopnia megint?

Szerintem vidd vissza,ha előtte nem volt gond vele,akkor ők csináltak valamit.

Link to comment
Megosztás:

Szent atya... A kuplung nélkül játszadozott?

Hát igen. Hasalt az autóban, és állítgatta a zár szerkezetét. És közben folyton próbálgatta, hogy egyik sebességben sem akad-e. Hát a váltózár nem akadt.

De maga a váltó már igen. Most az a probléma, hogy erőből veszi a sebességet. Szóval érdekes menet lesz, hogy ha azt állítóm előtte jobb volt....

Jaj, miért jártam így, hülye vagyok.

Link to comment
Megosztás:

Lehet az őrangyalod! :)

Próbáld meg kivillogtatni!

Én is az őrangyalomra gondoltam,lehet nem bírt ennyivel repülni,ezért világított,hogy lassítsak.amúgy kivillogtatás továbbra sem sikerül,úgyhogy letettem róla,lehet el kéne gurulnom kiolvastatni.

Link to comment
Megosztás:

Havernak a gázos focus csinált ilyet azzal a különbséggel, hogy neki fojton világított. Gyenge volt a keverék. Majd a hozzáértők megmondják a hiba okát. Csinálj addig egy hibakód villogtatást.

Talán,szar benzint tankoltam?Csak OMV-n szoktam,de ez sem garancia a jó benzire.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

G Astra Cabrio agy Coupe-nak ugyanaz a futomuve, mint a normaloknak? Ugy tunik, hogy sokkal merevebb, ez pedig nem tul jo nekem ugyanis rosszabb utakon jarok. Esetleg ha nem az akkor talal ra a masik futomu, erdemes cserelni szerintetek? Kosz.

Link to comment
Megosztás:

Igen, ezt olvastam én is, de kozi cartárs végül nem jelentkezett, hogy mi oldotta meg a dolgot nála. Különben gyári a katalizátorom és még nem volt cserélve. Különösebb eseményem nem volt, egy 70 km-es út végén lassításkor egyszer csak bedobta a sárgát. Ez az út a tegnapi hűtőcserém után volt, de ezzel nemigen lehet összefüggésben. Hacsak az nem játszhat be, hogy vasárnap, amikor elszállít a hűtőm, a kifolyó fagyállót jól megtekerte a menetszél a kocsi alatt, meg a blokk bal oldali részén (nagy gőzfelhőt húztam magam után). Lambda esetleg meghülyült?

Most szerdán tudtam csak el a dokihoz vinni a vasat (Meló miatt eddig állt) nem talált semmit, hiba kiütve, azóta nem dobta fel újból a hibát :) , pedig mentem vele 500km Biztos csak újévi viccnek szánta :D

Link to comment
Megosztás:

Most szerdán tudtam csak el a dokihoz vinni a vasat (Meló miatt eddig állt) nem talált semmit, hiba kiütve, azóta nem dobta fel újból a hibát :D , pedig mentem vele 500km Biztos csak újévi viccnek szánta :D

Nálam is kiütve a hiba, és nálam se jelentkezett azóta. A műszer szerint a hátsó lambda is működik, a csatlakozás is rendben. Mondjuk, az én katalizátoromba felkémlelve, mintha lenne egy repedés, de nem egyértelmű. Mindenesetre ha egy mód van rá, én nem erőltetném a cserét... Z14XE-Z16XE-nél ugye együtt van a cucc a leömlővel, és olyan 300 ezer körül már lehet is venni gyáriban... :D Az ugy. meg szeret sárgalámpázni. Marad még ugye a bontós gyári, ami megint nem biztos, hogy életbiztosítás.

...De ne szaladjunk ennyire előre, meg az ördög falrafestése, meg stb. Hátha múló rosszullét volt csak. :)

Link to comment
Megosztás:

Na már megint én. Holnap reggel visszaviszem a gépet a váltó miatt. De mivel nem tudom bizonyítani, hogy előtte jó volt így nem sok esélyem van.

Másik kérdés: az normális, hogy a klíma bekapcsolásánál meglódul a gép, és az alapjárati fordulatszám emelkedik?

Eddigi Astrán amivel mentem, pont fordítva volt. Igaz azt csak melegben használtam. Ezen meg 900 környékén van az alapjárat, ha bekapcsolom, a klímát

felmegy 1000-re. Menet közben meg érezhetően lök egyet az autón.

A hideg miatt van?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

G Astra Cabrio agy Coupe-nak ugyanaz a futomuve, mint a normaloknak? Ugy tunik, hogy sokkal merevebb, ez pedig nem tul jo nekem ugyanis rosszabb utakon jarok. Esetleg ha nem az akkor talal ra a masik futomu, erdemes cserelni szerintetek? Kosz.

Úgy tudom, keményebb, és alacsonyabb is. Vagyis szerintem nem ugyanaz mint a G Astráké. A rugó keménységét az autó tömegéhez állítják be, ezért vannak eltérések azonos karosszéria-más motor esetében is.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.