Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Én még új vagyok itt. Van egy 1.2-es 2004-es G Astrát. Valószínű hogy nem működik a hűtőventilátor, de ma rákötöttem direktre az aksira és akkor a közvetlenül megmozgattam a ventilátor kábelét és nagy nehezen beindult de szerintem nem elég gyors...

A vízhőfokom folyamatosan ingadozik menet közben van mikor felmegy 80-90 fok közé van mikor 90 fok, de olyan is van gondol egyet és lemegy 80-ra. Közben a komputer pedig jelzi nekem hogy valami nem stimmel a motorral kiírja a motorhiba logóját. Ha a menetszél nem hűti akkor mennie kell a fűtőmotornak hogy ne forrjon fel a víz.

Szerintetek mi lehet a gond?

Arra lennék még kíváncsi, ha sikerül orvosolni a problémát, akkor a komputer magától érzékelni fogja és nem mutatja hogy gond van a motorral? vagy azt akkor is mutatni fogja és ki kell üttetni, vagy esetleg ennél a típusnál megoldás lehet, hogy ha leveszem az akku sarut elfelejti a hibát ha minden rendben?

Előre is köszi a választ.

Meg kéne próbálni szakadást mérni azon a kábelen. Lehet nincs megfelelő kontaktus, azért forog nehézkesen.

Motorhibát nem lehet törölni akksilevétellel, de ha már nem él a hiba, akkor nem jelez a kontrollámpa, csak lesz egy tárolt hiba az agyában.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Rokon astráján megint előjött a 4-es henger gyújtáskimaradás hiba kb 1 hónappal a gyertya+trafó csere után (Z14XE). Ha jól gondolom most jön az, hogy le kellene venni a hengerfejet és meglesni a szelepeket? Esetleg van még más is, ami ezt a hibát okozhatja?

thx

Balage

Link to comment
Megosztás:

szorul a hengerfejbe a szelep. vagy meg kell próbálni meghajtani, vagy hengerfej le, és szelepcsiszolás....

amugy az utángyártott trafók nagyon vicces dolgot tudnak csinálni....

Igen, attól tartok ez lesz a következő lépés.

Akkor se tudom elképzelni, hogy a második trafó is pontosan ugyanannál a hengernél lenne rossz, ilyen nincs.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! A mai klímahűtőm cseréje után kiderült, hogy EGR-szelepet is kéne cserélnem :D A kérdésem csak annyi, hogy melyik gyártótól rendeljem, ugyanis nem tudom a gyári milyen, nem látok rajta semmilyen jelzést (Pierburg, Swag, Delphi). Én a Delphire tenném a voksom, ez a legdrágább :D

Link to comment
Megosztás:

Az ablaktörlőm nem törli tisztára a szélvédőt. Sávokban lehet látni, hogy nem érintkezik megfelelően az üveghez, így ezeken a részeken "maszatol". 4 és féléves a kocsi. Elfáradt az ablaktörlőlapát gumija, vagy csak állítani kell (ha lehet) rajta? Mi a véleményetek? Ha csere, akkor mit ajánlotok, milyen márkájút vegyek? Ha lehet állítani rajta, azt hogyan kell?

Előre is köszi a segítségeket.

Link to comment
Megosztás:

Az ablaktörlőm nem törli tisztára a szélvédőt. Sávokban lehet látni, hogy nem érintkezik megfelelően az üveghez, így ezeken a részeken "maszatol". 4 és féléves a kocsi. Elfáradt az ablaktörlőlapát gumija, vagy csak állítani kell (ha lehet) rajta? Mi a véleményetek? Ha csere, akkor mit ajánlotok, milyen márkájút vegyek? Ha lehet állítani rajta, azt hogyan kell?

Előre is köszi a segítségeket.

Gyárit!

Első

Hátsó

Link to comment
Megosztás:

Az ablaktörlőm nem törli tisztára a szélvédőt. Sávokban lehet látni, hogy nem érintkezik megfelelően az üveghez, így ezeken a részeken "maszatol". 4 és féléves a kocsi. Elfáradt az ablaktörlőlapát gumija, vagy csak állítani kell (ha lehet) rajta? Mi a véleményetek? Ha csere, akkor mit ajánlotok, milyen márkájút vegyek? Ha lehet állítani rajta, azt hogyan kell?

Előre is köszi a segítségeket.

Télen vettem én is. Opel boltban ajánlották a Valeo-t.

Valamivel olcsóbb, mint a gyári. Jónak tűnik...

Link to comment
Megosztás:

Az ablaktörlőm nem törli tisztára a szélvédőt. Sávokban lehet látni, hogy nem érintkezik megfelelően az üveghez, így ezeken a részeken "maszatol". 4 és féléves a kocsi. Elfáradt az ablaktörlőlapát gumija, vagy csak állítani kell (ha lehet) rajta? Mi a véleményetek? Ha csere, akkor mit ajánlotok, milyen márkájút vegyek? Ha lehet állítani rajta, azt hogyan kell?

Előre is köszi a segítségeket.

4 évet bírt ki? Nekem max egy év, és takarítom is rendszeresen..... :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! A mai klímahűtőm cseréje után kiderült, hogy EGR-szelepet is kéne cserélnem :D A kérdésem csak annyi, hogy melyik gyártótól rendeljem, ugyanis nem tudom a gyári milyen, nem látok rajta semmilyen jelzést (Pierburg, Swag, Delphi). Én a Delphire tenném a voksom, ez a legdrágább :D

Vagy csak szimplán zárd le,használd így,és ha tünetmentes az autó,akkor gondolkodj el a cserén.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Srácok!

a ritkamadár megint iderepült, hogy idesz@rjon valamit nektek :D

Szóval csak egy kis tapasztalat megosztás:

Nemrégiben (pár hónapja) írtam, hogy 0303 volt nálam és gyertyacserével megoldódott a kérdés.

Akkor kiderült, hogy 93.000 km-t futott a gyári gyertya.

Ekkor mondták, hogy szerencsém van, mert a brutál túlhordott gyertya azon túlmenően, hogy gyújtási

problémát okoz, megzúzhatja az gyújtásvezérlőt is.

ÉS lőn, kis késéssel meg is jött a hiba, lementem 2 hengerre a minap.

Voltak már jelei, volt ki-ki hagyás, de gondotlam majd kipucolom a motort, sok volt a téli menet, van koksz.

De a "fagyizás" nem segített, ekkor már gyanús volt, hogy trafós lesz.

Lett is. Kicseréltem, azonnal jó lett ofkósz.

És most, hogy az új vezérlő van benne hallom, hogy sokkal finomabban jár a motor, mint a gyertyacsre után annó.

Szóval már akkor is volt baj, pontatlan gyújtás, csak gyújtáskimaradás nem volt, aszittem megúszom.

De nem!

Szóval gyertyacsere emberek!

Mentségemre szóljon, hogy én úgy hittem, hogy megvolt a csere 60.000 nél (68.000 el vettem).

No csak ennyi!

Üdv minden cimborának, lista a teljesség igénye nélkül:

-Hugyosbokor

-Qpack

-PGA

-Korsika

-meg mindenki aki még néha gondol rám :D .... micsoda szentimentális baromság ez :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok . Lenne 1 kérdésem az egyik havernak a gépéről volna szó 1.6 8V a minap járt a szervizbe mert rángatási problémái voltak motor diag megtörtént az eredmény : lambdaszonda hibás meg az ERG szelep tehát aztmontákneki cseréslesz . A szonda OK csere de a ERG azt tudtommal lehet tisztítani az efeseknél no most erre is igaz ? :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok . Lenne 1 kérdésem az egyik havernak a gépéről volna szó 1.6 8V a minap járt a szervizbe mert rángatási problémái voltak motor diag megtörtént az eredmény : lambdaszonda hibás meg az ERG szelep tehát aztmontákneki cseréslesz . A szonda OK csere de a ERG azt tudtommal lehet tisztítani az efeseknél no most erre is igaz ? :D

És aztmontákeneki miaza ERG? ÉKÁGÉ kimutatya?

Link to comment
Megosztás:

Üdv Srácok!

a ritkamadár megint iderepült, hogy idesz@rjon valamit nektek :D

Szóval gyertyacsere emberek!

Mennyi egy gyertya hivatalos élettartama? Gondolom gyári GM-re érdemes cserélni. Körülbelül milyen árban van 1 db?

Egy kis segítségre is szükségem lenne a cserére, mert még a trafót sose vettem le..

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Megvolt a szervizem meg a műszakim meg minden....

Miért van az, hogy a zsír új tárcsa és betét már nyekereg? (ferrodo) Az előző is ugyanez volt és nem nyekergett csak már xxxxx km után...

Sajnos van ilyen,egyik barátom is panaszkodott,hogy vonatféke van... Szintén Ferrodo...

Alig várta,hogy elkopjon.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.