Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok! Hogy tudok direkt áramot adni a hűtőventillátornak? A motortól nemmesszire találtam valami nagy csatlakozót de azt nem sikerült eddig szétszedni, igaz annyira nem is erőltettem. Egyátalán jó helyen járok? Valaki segítsen.

a ventilátort a motorvezérlő vezérli. vigyázz az ilyen próbálkozűásokkal, mert kicsaphatod a vezérlődet.

mi a baj amugy?

Link to comment
Megosztás:

Az autóknak van lelke! :D

Ma délután egyéb okok miatt eszembe jutott,hogy esetleg eladom az autót és

nézek másikat helyette.Rögtön ezután ,mikor álltam be a garázsba észrevettem,hogy

világít a légzsákvisszajelző lámpája.

Szerintem meghallotta vagy megérezte.

Régebben mintha azt írta volna itt valaki,hogy csak szervízben lehet kiütni belőle,igaz

ez vagy van valami házi praktika is?

Nehogy azt írjátok,hogy RÁOLVASÁS vagy a MÚKOGGY szó ismételgetése! :D

tech 2 vagy valami hasonló buherátor müszerrel lehet kiütni a kódot

Link to comment
Megosztás:

a ventilátort a motorvezérlő vezérli. vigyázz az ilyen próbálkozűásokkal, mert kicsaphatod a vezérlődet.

mi a baj amugy?

[/quotte]

Arra lettem figyelmes, hogy a vízhőfok mutatóm néha(lassab szakaszokon) küzelít a kilencven fokhoz, majd gyorsulás után szépen vissza áll 80 - 90 fok közé. Majd ha hazaérek ismét kitér a mutató, majd leállítás után hianyolom a ventillátor kapcsolását. De lehet, hogy nem kell izgulnom? Magasabb hőfokon kapcsol a venti?

Link to comment
Megosztás:

Nekem leállítás után soha nem megy a venti...

Én meg nem emlékszem rá tavalyról. Azt viszont tudom, hogy faternak a corollában szokott leállítás után hűteni.Havernak a fiatban vagy 3 hete itt beszéltünk a ház előtt, és bekapcsolt igaz járó motornál. Valószínű autó függő ez az egész.

Link to comment
Megosztás:

mi a baj amugy?

[/quotte]

Arra lettem figyelmes, hogy a vízhőfok mutatóm néha(lassab szakaszokon) küzelít a kilencven fokhoz, majd gyorsulás után szépen vissza áll 80 - 90 fok közé. Majd ha hazaérek ismét kitér a mutató, majd leállítás után hianyolom a ventillátor kapcsolását. De lehet, hogy nem kell izgulnom? Magasabb hőfokon kapcsol a venti?

Link to comment
Megosztás:

ttem figyelmes, hogy a vízhőfok mutatóm néha(lassab szakaszokon) küzelít a kilencven fokhoz, majd gyorsulás után szépen vissza áll 80 - 90 fok közé. Majd ha hazaérek ismét kitér a mutató, majd leállítás után hianyolom a ventillátor kapcsolását. De lehet, hogy nem kell izgulnom? Magasabb hőfokon kapcsol a venti?

a mutató csak tájékoztató müszer. sose pontos.

a másik, hogy mivel nem megy a vizpumpád így felesleges a leállitott motornál a ventilátor.

ne bántsd. ha rossz lenne a ventilátorod akkor felforrna a vized.

amugy a ventilátor olyan 97 körül től indul,

Link to comment
Megosztás:

a mutató csak tájékoztató müszer. sose pontos.

a másik, hogy mivel nem megy a vizpumpád így felesleges a leállitott motornál a ventilátor.

ne bántsd. ha rossz lenne a ventilátorod akkor felforrna a vized.

amugy a ventilátor olyan 97 körül től indul,

Erre gondoltam én is. Hallgatni fogok a hozzáértőre. :D

Link to comment
Megosztás:

mi a baj amugy?

[/quotte]

Arra lettem figyelmes, hogy a vízhőfok mutatóm néha(lassab szakaszokon) küzelít a kilencven fokhoz, majd gyorsulás után szépen vissza áll 80 - 90 fok közé. Majd ha hazaérek ismét kitér a mutató, majd leállítás után hianyolom a ventillátor kapcsolását. De lehet, hogy nem kell izgulnom? Magasabb hőfokon kapcsol a venti?

Üzemi hőmérséklet a 90 fok. Az rendben van.

Nem tudom segít-e, de nekem pl ha nyáron araszolok a dugóban, simán felmegy felesig a mutató, de a venti nem kapcsol be, akkor mikor hazaérek kb 3-5 perc és bekapcsol magától! Nem tudom hány foknál, de szerintem is olyan 95-97 körül!

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom segít-e, de nekem pl ha nyáron araszolok a dugóban, simán felmegy felesig a mutató, de a venti nem kapcsol be, akkor mikor hazaérek kb 3-5 perc és bekapcsol magától! Nem tudom hány foknál, de szerintem is olyan 95-97 körül!

Ha lobogó hangot hallok a hűtő felől akkor rossz. De addig is nem foglalkozom vele.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm! :D

Amúgy mitől jön ez elő?Nem baj,ha így járok vele egy darabig?Esetleg nézessem át,hogy nincs-e

valami baja az légzsákrendszernek?

Egy szervizes gyerek azt mondta nekem egyszer, hogy legtöbbször a gyakori üléstologatástól megtörik a patron kábele, ezért jelez.

Persze nem tuti. Szoktad állítgatni az ülést?

Link to comment
Megosztás:

Egy szervizes gyerek azt mondta nekem egyszer, hogy legtöbbször a gyakori üléstologatástól megtörik a patron kábele, ezért jelez.

Persze nem tuti. Szoktad állítgatni az ülést?

Igen,mindennap többször is!Egyszer az asszony viszi a kocsit,utána én és ilyenkor átállítjuk

az ülést!

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm! :D

Amúgy mitől jön ez elő?Nem baj,ha így járok vele egy darabig?Esetleg nézessem át,hogy nincs-e

valami baja az légzsákrendszernek?

biztos hogy van valami baja, azért világit :D

mennyé vele nyugodtam, csak az lehet hogy ha csattansz akkor nincs légzsák.

ugyhogy most ne csattanj...

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom segít-e, de nekem pl ha nyáron araszolok a dugóban, simán felmegy felesig a mutató, de a venti nem kapcsol be, akkor mikor hazaérek kb 3-5 perc és bekapcsol magától! Nem tudom hány foknál, de szerintem is olyan 95-97 körül!

Engem egy dolog zavar, lehet hogy normális jelenség, de mégis... A ventilátor leáll, ha leveszem gyújtást. Biztosan nem forrna fel,de kicsit felmegy ilyenkor vízhőfok.

Kicsit hagyom működni míg le nem áll.

Link to comment
Megosztás:

Engem egy dolog zavar, lehet hogy normális jelenség, de mégis... A ventilátor leáll, ha leveszem gyújtást. Biztosan nem forrna fel,de kicsit felmegy ilyenkor vízhőfok.

Kicsit hagyom működni míg le nem áll.

Nincs ezzel semmi gond, értelme nem sok lenne ha leállítás után is még működne.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

az ablakemelőnek az automata funkciója nem működik

csak ha nyomom a gombot végig akkor húzza fel

régen megnyomtam picit és fölment magától végig

mit kell tenni vele?

köszi

Hali,

nem kell leengedni és fel, elég ha rányomsz felső állásban a felfelé irányra és megvárod a kattanást.

Anyós oldalon is ue.

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Hogy egyértelmű legyen: miután az ablak elért végállásig, még nyomva tartod a gombot 1-2 másodpercig, míg nem hallasz egy apró kattanást. Ezt megcsinálod mindkét irányban az összes ablaknál, és kész is.

köszi jó lett

az üzenet alá hogy csináljátok, hogy a kocsi tipusa meg ilyeneket beirtok?

Link to comment
Megosztás:

biztos hogy van valami baja, azért világit :D

mennyé vele nyugodtam, csak az lehet hogy ha csattansz akkor nincs légzsák.

ugyhogy most ne csattanj...

Jó,majd igyexek! :D

köszi jó lett

az üzenet alá hogy csináljátok, hogy a kocsi tipusa meg ilyeneket beirtok?

Jobb oldal fenn:vezérlőpult ,azonbelül pedig majd a bal oldali oszlopban :aláírás beállítás

Link to comment
Megosztás:

Az enyémben is bekapcsol ha leállítom az autót a ventilátor.

Az enyémben akkor kapcsol be a venti leállás után, ha előtte sokat járattam alapjáraton, amíg kinyitom a kaput (nincs menetszél). Hozzátenném, hogy utángyártott hűtőm van. Bár nem tudom, hogy ez számít-e.

Link to comment
Megosztás:

Igen,mindennap többször is!Egyszer az asszony viszi a kocsit,utána én és ilyenkor átállítjuk

az ülést!

Az ülés alatti csatid kontaktos! Én két megoldást tudok rá, 1. olcsóbbik direktbe összekötöd az övfeszítő kábeleit 2, drágábbik a csati csere!

Van oldallégzsákod?

Nekem össze vannak direktbe kötve a kábelek és úgy vannak visszarakva a csatlakozó házába! Azóta már nálam sem villant fel a légzsák lámpa, az ülést meg nem veszi ki minden nap az ember... :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.