gyalázó Elküldve Augusztus14, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2012 ki kellene deríteni mi pontosan baj :) én csak tippeltem ;) ,lehet hogy semmi köze hozzá , de azon környéken van a szellőztető szelep is ... akár az is lehet mennyi km van a mociban? és mennyire valós ? :) 150 e És valós 20 e vettem fél évesen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus14, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2012 150 e És valós 20 e vettem fél évesen! oksi :) hallgatóz ,hátha be tudod lokalizálni helyet pontosan ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Augusztus14, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2012 oksi :) hallgatóz ,hátha be tudod lokalizálni helyet pontosan ;) Na most utána néztem honnan hallom a hangot! Lehet az a neve, hogy alapjárati motor? Arról a részről jön a hang! Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacám Elküldve Augusztus14, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2012 Szia, Valószínűleg nem ez lesz a hiba, de egy próbát megér.. Ha dísztárcsás a kocsid, akkor próbáld meg nélküle. Nekem 1 hónapja kezdett el kattogni az összes egyszerre. Mellesleg az általad leírt kattogás nekem nagyon hasonlít (sőt egyértelműen ugyanaz a jelenség) arra, amikor az első stabilizátor szilentek kezdenek kiszáradni. Nekem is lassú kanyarokban és állóhelyzetben lehetett hallani. Arra is van magyarázat, hogy a garázsba álláskor miért nem hallottad. Nekem csak 20 fok felett, bemelegedett motortérnél jött elő a hang (gondolom a szilent ilyenkor megpuhult). Próbálkoztunk szilikonnal történő befújjással, de nem sokat segített. Megoldás: csere.. cakk-pakk 12 eFt-ból megvolt gyári szervizben munkadíjjal együtt a 2 db, de lehet olcsóbb stabpálcát is beletenni (2-3 eFt/db). Kösz szépen a válaszodat, meg a tippeket! Minden jót! Üdv:Laci Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Augusztus14, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2012 (edited) On 2012. 08. 14. at 20:21, motorosgabor írta: Módosítva Április7, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 Mi a különbség a z14xe és a z14xep között?Azért ius érdekelne, mert nekem a z14xep van, és a múltkor derült ki számomra is, hogy 60 alatt nincs tempomat ellentétben a másik tipussal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 Nem is annyira a motorok közötti technikai eltérések a számottevőek, hanem hogy a Twinport motornak (Z14XEP) teljesen más motorvezérlője van mint a sima Z14XE-nek. Előbbinek Bosch Motronic 7.6.1, utóbbinak Multec S típusú vezérlője van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 Mi a különbség a z14xe és a z14xep között?Azért ius érdekelne, mert nekem a z14xep van, és a múltkor derült ki számomra is, hogy 60 alatt nincs tempomat ellentétben a másik tipussal. Nagyon sok minden, egészen más a motor! Z14XE: kb 1 literrel többet eszik mint a Z14XEP szíjas vezérlés Z14XEP: twinport szelep, alacsony fordulaton nyomatékosabb láncos vezérlés újabb fejlesztés, euro4 Link to comment Megosztás: More sharing options...
motorosgabor Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 Sziasztok! Szeretnék venni egy 2005-ös 1,4-es twinportos g astrát, viszont a próbaúton a kijelző (kilóméteróra alatti és az információs kijelző) elsötétült. Én kontakthibára gyanakszom, az eladó kereskedő, azt mondta nem csináltatja meg, kérdés mi lehet és mennyibe fájhat a javítás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
torpenewl Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 Sziasztok, Tegnap érdekes dolgot tapasztaltam egy 2008-as 1.4-es benzines G Astra-ban. Kb. 400 km-t mentünk majdnem egyben (egy megálló volt közben az első órában). Az utolsó 2 órában (végig autópálya, végig 130 km/h) jött a produkció: tank kb. negyedik, ennek ellenére a mutató szép lassan felkúszott jobbra (azaz: tele a tank). Mindez tankolás nélkül. Ezt mi okozhatta? Megjegyzem 10 napja mentünk 700 km-t, akkor ugyanezt produkálta. Köszi előre is a válaszokat, N Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 Sziasztok! Szeretnék venni egy 2005-ös 1,4-es twinportos g astrát, viszont a próbaúton a kijelző (kilóméteróra alatti és az információs kijelző) elsötétült. Én kontakthibára gyanakszom, az eladó kereskedő, azt mondta nem csináltatja meg, kérdés mi lehet és mennyibe fájhat a javítás? Nem vagyok szaki a kocsiszerelésben, csak egy ötlet ami eszembe jutott, hogy a műszerfalat a bal oldalon lévő potméteres kapcsolóval lehet állítgatni, hogy mennyire világítson.Lehet hogy annak van valami problémája és azért sötétült el a műszerfal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 Szasztok! Volatam a szrvízbe (veszprém opel Marsal) Sajna mindenki csak állt az autó elött és szét tárta a kezét! Ez nekem nem volt vigasz. Arra jutottak, hogy vaoszinű hidrotőke de nem biztos! Hibát tegnap leírtam a csattogást de valamikor csinálja valamikor nem ! Ez elég gáz!!! Azt javasólták tegyek az oljaba hidotőke tsizstítót amit meg is tettem még nem tudom milesz a vége ! Tapasztalat valakinek? Ja melegen is csattog ha épp úgy tartja kedve:-( Ma is produkálta a jelenséget kb pár km és elkezd csattogni, aztán ott az opelnél is volt több indítózás egyszer csak abba hagyta. puff A lánc vezérlés volt cserélve kb 1 hónapja! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highstore Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 Hy All mit lehet tenni Í17dt klíma nélküli astra esetében, hogy bekapcsolom a ventilátort, akkor ne ilyen gázolajos szagot fújon be az utastérbe. hosszabb út után a ruha teljesen átvette. Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 Sziasztok, Tegnap érdekes dolgot tapasztaltam egy 2008-as 1.4-es benzines G Astra-ban. Kb. 400 km-t mentünk majdnem egyben (egy megálló volt közben az első órában). Az utolsó 2 órában (végig autópálya, végig 130 km/h) jött a produkció: tank kb. negyedik, ennek ellenére a mutató szép lassan felkúszott jobbra (azaz: tele a tank). Mindez tankolás nélkül. Ezt mi okozhatta? Megjegyzem 10 napja mentünk 700 km-t, akkor ugyanezt produkálta. Köszi előre is a válaszokat, N Szia, nekem is volt már ilyen egyszer, valószínűleg vákuum keletkezik a tankban (lehet, hogy túlzottan rá lett csavarva a tanksapka) és ezért érzékeli, hogy megy felfelé a benzinszint. Újraindítás után megjavul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yuri Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 valszeg az EGR szelepeddel van a probléma. elsőként takarítás lenne a megoldás Végül is nem ez volt a gond, 1 kis gumicső volt eldurranva, az miatt szenvedek már hónapok óta...Azért köszi a választ:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 (edited) On 2012. 08. 15. at 10:06, torpenewl írta: On 2012. 08. 15. at 11:53, andris83 írta: Módosítva Április7, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 Nagyon sok minden, egészen más a motor! Z14XE: kb 1 literrel többet eszik mint a Z14XEP szíjas vezérlés Z14XEP: twinport szelep, alacsony fordulaton nyomatékosabb láncos vezérlés újabb fejlesztés, euro4 Ha a Z14XEP alacsony fordulaton nyomatékosabb, akkor milyen lehet a Z14XE. Brutál csiga lehet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 Szia, nekem is volt már ilyen egyszer, valószínűleg vákuum keletkezik a tankban (lehet, hogy túlzottan rá lett csavarva a tanksapka) és ezért érzékeli, hogy megy felfelé a benzinszint. Újraindítás után megjavul. Annak nem is a tanksapkán kell szellőzni, van egy tankszellőztető szelep benne, az szokott halott lenni, ha vákuum keletkezik a tankban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szürkeastra Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 Előfordult már valakinél, hogy magátol eltört a vízpumpán levő műanyag csonk? Cseréljem ki, vagy maradhat addig amig ugyis hozzá kell nyúlni és akkor kicserélem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 Előfordult már valakinél, hogy magátol eltört a vízpumpán levő műanyag csonk? Cseréljem ki, vagy maradhat addig amig ugyis hozzá kell nyúlni és akkor kicserélem? 1-2 hete volt róla szó, ott eltört. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 Előfordult már valakinél, hogy magátol eltört a vízpumpán levő műanyag csonk? Cseréljem ki, vagy maradhat addig amig ugyis hozzá kell nyúlni és akkor kicserélem? mihamarabb cseréld ki... múltkor még mutattad is hogy megvan :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 Sziasztok! Szeretnék venni egy 2005-ös 1,4-es twinportos g astrát, viszont a próbaúton a kijelző (kilóméteróra alatti és az információs kijelző) elsötétült. Én kontakthibára gyanakszom, az eladó kereskedő, azt mondta nem csináltatja meg, kérdés mi lehet és mennyibe fájhat a javítás? Szia, Nekem is volt ilyen hibajelenségem azzal kiegészítve, hogy amikor kialudtak a kijelzők, akkor az index sem működött. Kettőt csaptam a biztosítéktábla burkolatán és helyrejött (menet közben). Aztán egyszer meguntam és kiszereltem a biztosítéktáblát. Pontosabban nem tudtam kiszerelni, mert béna vagyok, de odáig eljutottam, hogy kicsavartam a két csavart ami tartja és megmozgattam jó rendesen. Minden kábelt kitapogattam, átmozgattam.. Visszaszereltem, azóta nem produkálta ezt a hibát (2 éve). Link to comment Megosztás: More sharing options...
motorosgabor Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 A km óra többirésze, a fűtésbox, szivargyújtó körül, és az autórádió (CAR300) is elsötétedett? -Ha nem, akkor izzók kiégtek. Egy a km számlálóban, kettő a TID (információs kijelző) -ben. De lehet, hogy csak egy volt már csak jó a TID-ben. -Ha igen, akkor biztosítékok: F13-as 7,5A : F22-es 15A : F34-es 20A : F38-as 10A lehetnek, vagy sokkal nagyobb a baj, akkor a MULTITIMER egység romlott el. (elég ritka de ez is lehet) (ha z14xep akkor ne is álmodj a tempomatról 60e alatt!) (ha z14xe akkor, 10-20e körül bent van...) Nem, a próbaút előtt, elindítva az autót szépen világított/működött mindkét egység. Aztán kb 1 km út megtétele után azt vettük észre, hogy nem világít/nem jelez semmit. Olyan mintha lehúztad volna a tápot a kijelzőkről. Állóhelyzetben égett, indításkor mindegyik elsötétült. Mintha nem adtál volna rá gyújtást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szürkeastra Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 mihamarabb cseréld ki... múltkor még mutattad is hogy megvan :) Igen, megvan az alkatrész, de olyan nehéz hozzáférni! Köszi a válaszokat, holnap kicserélem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus15, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2012 Igen, megvan az alkatrész, de olyan nehéz hozzáférni! Köszi a válaszokat, holnap kicserélem. ne csináld már :) :) nem kuplungozni kell :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts