Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

1dl metál nem túl drága ha úgy keverteted. viszont a műanyagot nehéz szépen fújni, és a metált utána még lakkozni is kell

Szerintem egyszerűbb bontóban nézni egy szinrefújtat,ha nem valami nagyon ritka szín.Nekem fekete van,de nem zavar:)Ha kicserélném,egyből lezúzná valaki,vagy én:)

Link to comment
Megosztás:

Lehet hogy csak azért nem kapcsol vissza mert kis ívben kanyarodtál. Ha csak kicsit mozdítod a kormányt akkor nem fog visszakapcsolni. Amúgy a karban van egy műanyag pöcök.

Azt elfelejtettem ide írni,hogy olyan bal kanyarokban,ahol teljesen koppig csavarom a kormányt,ott sem kapcsol vissza néha.

Tehát akkor csak kart kell cserélnem,ha netalán tönkre megy teljesen ez a funkció?

Köszönöm az segítségedet!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy egyszerű kérdésem(a kocsim 2006 g stra z14xep motor) indításkor mostanában furcsa nyüszögő hangot hallat, felnyitott motorháztetőnél hallgatva valahonnan a generátor vízpumpa feszítőgörgők környékéről hallan.

A fura az egészben hogy nem mindíg és ha a motor bemelegszik megszűnik.

Szerintetek mi lehet?

Esetleg valamelyik feszítőgörgő akarja megadni magát???

Előre is köszi!

Nekem is volt ilyen gondom az y17dt-n a hosszbordás szijjon lévö feszitö görgö nem forgott kivettem adtam neki kenést azota szuperál.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Budapesten belül tudna nekem mondani valaki egy megbízható OPEL szerelőt ?

Mert tegnap TCV szelepet cseréltettem az autóba azóta folyik belőle a gázolaj, szerintem nem rakták be rendesen.

nem Budapesten de mellette Törökbálinton nincs messze a Bajcsi-zsilinszki 50-valamennyi .A tartalomjegyzékben megtalálod mármint az opel-forum tartalomjegyzékében.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy egyszerű kérdésem(a kocsim 2006 g stra z14xep motor) indításkor mostanában furcsa nyüszögő hangot hallat, felnyitott motorháztetőnél hallgatva valahonnan a generátor vízpumpa feszítőgörgők környékéről hallan.

A fura az egészben hogy nem mindíg és ha a motor bemelegszik megszűnik.

Szerintetek mi lehet?

Esetleg valamelyik feszítőgörgő akarja megadni magát???

Előre is köszi!

Akkor annak folyamatosan csapágyhangot kell adnia! Szerintem inkább a hideg miatt párásak a szíjtárcsák és ezért csúszik a szíjad az elején.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is így van, és gondolkodtam a színre fújáson. Nagyon könnyen lejön. Ha megfigyeled akkor pont az a rész van színre fújva amit le lehet pattintani. Egy kis lapos csavarhúzóval szépen alányúlsz és végig pattintgatod. Most könnyebb mert nem sértheted meg a festéket. Egy deci festék elég rá, nézz utána melyikkel jössz ki olcsóbbra.

1dl metál nem túl drága ha úgy keverteted. viszont a műanyagot nehéz szépen fújni, és a metált utána még lakkozni is kell

Szerintem egyszerűbb bontóban nézni egy szinrefújtat,ha nem valami nagyon ritka szín.Nekem fekete van,de nem zavar:)Ha kicserélném,egyből lezúzná valaki,vagy én:)

Köszi a válaszokat :D én is inkább bontóban gondolkodok átlagos szürke színű úgy hogy biztos lesz Sümegen :D :D :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kezdem az elején: 3 hónapja ráköltöttem a motorra 75 ezret, szelepszárszimering, főtengelyszimering, alsó felső tömítések szelep gépműhelyben, stb, stb. Jelenleg az a gondom, hogy nem megy az egyik hengerem, és tele van az olaj benzinnel..... Gyűrűtörésre gyanakszom, plusz még ki tudja mi lehet....

Elgondolkoztam 2 dolgon: motor nagygenerál, vagy motorcsere. Szerintetek melyik lenne a nyerő variáció????

Link to comment
Megosztás:

Valaki tudna segíteni?

G astrám 1998 1.4 16 v kb.350.000 km van benne!

Kb. 2500-3500- as fordulat között csörög a motorban valami esetleg valakinek van valamilyen ötlete hogy mi lehet a baja?

Reggelente amikor beindítom akkor általában kék és fehér a kipufogó füst!

Előre is köszönöm válaszukat!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni van egy astra G-ém 1.4 Z14XEP motor kód.Olyan problémám van hogy alapjáraton ingadozik az alapjáratom illetve rázkódik a motor.

kb 1 hónapja az a probléma jött elő hogy ha fékezek és kinyomonom a kuplongot meg nyomom a fék pedálat akkor a fordulat számom leesik kb 500-ra de ha megállok akkor vissza áll normál állapotba de ingadozik ill remeg a motor találkozott már esetleh valaki hasonló problémával?

Sokan mondták már hogy lehet valami vákuum cső repedt vagy lyukas de hol keresem a vákuum csövet hogy megnézzem.

Vagy az EGR szelep lehet szar vagy koszos? Azt hallottam hogy ebben a tipusban nem is lehet tisztitani.

Vagy légtömeg mérő probléma.

Köszönöm a segítségeteket előre is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni van egy astra G-ém 1.4 Z14XEP motor kód.Olyan problémám van hogy alapjáraton ingadozik az alapjáratom illetve rázkódik a motor.

kb 1 hónapja az a probléma jött elő hogy ha fékezek és kinyomonom a kuplongot meg nyomom a fék pedálat akkor a fordulat számom leesik kb 500-ra de ha megállok akkor vissza áll normál állapotba de ingadozik ill remeg a motor találkozott már esetleh valaki hasonló problémával?

Sokan mondták már hogy lehet valami vákuum cső repedt vagy lyukas de hol keresem a vákuum csövet hogy megnézzem.

Vagy az EGR szelep lehet szar vagy koszos? Azt hallottam hogy ebben a tipusban nem is lehet tisztitani.

Vagy légtömeg mérő probléma.

Köszönöm a segítségeteket előre is.

Hengerfejesnél volt az autó, azóta nekem is ezt csinálja. A slusszpoén, hogy nem is a motorral volt a gond, hanem az EGR szelepem volt rossz.Gyakorlatilag a hibát, amivel oda vittem nem orvosolták, viszont 90ezret kihúztak zsebemből és ráadásul generálták nekem azt a hibát, ami nálad is van. Nem hinném, hogy EGR miatt csinálja ezt, mert ledugózás után sem változott semmi.

Link to comment
Megosztás:

Hengerfejesnél volt az autó, azóta nekem is ezt csinálja. A slusszpoén, hogy nem is a motorral volt a gond, hanem az EGR szelepem volt rossz.Gyakorlatilag a hibát, amivel oda vittem nem orvosolták, viszont 90ezret kihúztak zsebemből és ráadásul generálták nekem azt a hibát, ami nálad is van. Nem hinném, hogy EGR miatt csinálja ezt, mert ledugózás után sem változott semmi.

Neked sikerült megcsinálni elmúlt ez a probléma vagy mi okozta?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok szeretném ki cserélni a gomb elemet de elakdtam a kulcsot szétszedtem de a gombelemet nem tudom hogyan szedjem ki az elem tartóból 3 oldalról fogja le az elemet de nem merem feszegetni egy kiss segitséget szeretnék kérni hogyan szedjem ki az elemet illetve hogyan tegyem vissza.Ja így szétszerelve a gombot megnyomom akkor a led viágit összarekva meg nem nincs eltőrve semmi sem.Szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok szeretném ki cserélni a gomb elemet de elakdtam a kulcsot szétszedtem de a gombelemet nem tudom hogyan szedjem ki az elem tartóból 3 oldalról fogja le az elemet de nem merem feszegetni egy kiss segitséget szeretnék kérni hogyan szedjem ki az elemet illetve hogyan tegyem vissza.Ja így szétszerelve a gombot megnyomom akkor a led viágit összarekva meg nem nincs eltőrve semmi sem.Szerintetek?

Ha CL2 akkor a lednek nincs ablaka a távirányítón, ezért nem látszik...

Link to comment
Megosztás:

Van ablaka a lednek az elemcserében szeretnék elsősorban segítséget, köszönöm a választ a járgány 2003-as.

Az elemet műanyag fülek fogják. 3 db. Az egyik oldalon, középen van egy benyúlás is. Ezért a másik oldalt tudod felfelé emelni úgy hogy az elemet a középső széles pöcök felé tolod. Ha az elem széle kiakadt a két vékonyabbik fül alól akkor már felfelé enged simán.

Viszont ha összerakva nem világít a led akkor nem is működik? Hogy van ez? Vagy működik csak nem világít?

Link to comment
Megosztás:

Az elemet műanyag fülek fogják. 3 db. Az egyik oldalon, középen van egy benyúlás is. Ezért a másik oldalt tudod felfelé emelni úgy hogy az elemet a középső széles pöcök felé tolod. Ha az elem széle kiakadt a két vékonyabbik fül alól akkor már felfelé enged simán.

Viszont ha összerakva nem világít a led akkor nem is működik? Hogy van ez? Vagy működik csak nem világít?

Az igazság az hogy távirányitót használok a riasztó miatt és megnéztem hogy müködik e a kulcs és ezért cserélem az elemet.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszokat szerencsére nem törött el az érintkezőláb, bele tettem egy papír éket és így müködik.Hogy érthető legyen a dolog nem a kulcsal szoktam nyitní az autót hanem a riasztó távirányitójával de mível kicsréltem az elemet a távirányitóban, gondoltam a kulcsban is kicserélem hiszen ha elromlik a riasztó vagy távkapcsolója jó ha kulcs is müködik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Nekem az utóbbi időben csak hidegen kegyetlenül rángat a motor, ha adok neki gázt akkor abba hagyja 5-10 másodperc múlva abba hagyja.

Melegen nem csinálja.

Ma P0110-es hibát írt ki. EZ légtömeg mérő elvileg. Kérdeztem autósboltban, hogy mennyibe kerül ez, és érdeklődött a számáról, aztán úgy tud árat mondani. Ezt honnan lehet leolvasni?

Azt Astra tulajdonosok beszélgetnek erről arról ott már kérdeztem ezt, gondoltam megkérdezem itt is, hátha ide többen benéznek.

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.