Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Azt nem tudom hogy mi meritette le mert reggel még pöcre indult,és haza meg már csak bikázással sikerült elindulni.Majd késöbb próbáltam újra inditani már itthon, és meg se röffent.Ez egy savas Electro power tipusú akkumlátor és ezzel vettem már az autót,nálam 6 évet bírt ki.Soha nem volt gond vele.A folyadék szintet megnéztem és az rendben volt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni.

Tegnap autópályán már fogytán volt a benzinem (negyed alatt kicsivel). Egyszer csak elindul a mutató felfele, lassan felkúszik fél tank állásba, majd ugyanúgy lassan vissza eredeti pozíciójába. Ezt eljátszotta kétszer, utána tankoltam vagy 15 litert, figyeltem de nem csinálta többé. Találkozott már valaki hasonlóval?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni.

Tegnap autópályán már fogytán volt a benzinem (negyed alatt kicsivel). Egyszer csak elindul a mutató felfele, lassan felkúszik fél tank állásba, majd ugyanúgy lassan vissza eredeti pozíciójába. Ezt eljátszotta kétszer, utána tankoltam vagy 15 litert, figyeltem de nem csinálta többé. Találkozott már valaki hasonlóval?

Ha jól emlékszem, mostanában írt valaki hasonló problémáról. Akkor a tankszellőztető szelepet dobták fel, mint lehetséges hibaforrás, de úgyis jön valaki hozzáértőbb és elmondja a tutit :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Azt nem tudom hogy mi meritette le mert reggel még pöcre indult,és haza meg már csak bikázással sikerült elindulni.Majd késöbb próbáltam újra inditani már itthon, és meg se röffent.Ez egy savas Electro power tipusú akkumlátor és ezzel vettem már az autót,nálam 6 évet bírt ki.Soha nem volt gond vele.A folyadék szintet megnéztem és az rendben volt.

Első lépésként mindenképpen meg kéne próbálni feltölteni. Ha 7-8 óra töltés után nem indítja el az autót, akkor biztos kuka. Ha elindítja, akkor meg irány a villamossági szaki.

Link to comment
Megosztás:

Azt nem tudom hogy mi meritette le mert reggel még pöcre indult,és haza meg már csak bikázással sikerült elindulni.Majd késöbb próbáltam újra inditani már itthon, és meg se röffent.Ez egy savas Electro power tipusú akkumlátor és ezzel vettem már az autót,nálam 6 évet bírt ki.Soha nem volt gond vele.A folyadék szintet megnéztem és az rendben volt.

Ha van mérőműszered, mérd meg a feszültséget.

Jártam már úgy, hogy leállítottam az autót, amikor indítani akartam nem indult be.

Elmentem szerelőhöz, kiderült hogy az öreg aku megadta magát: leszakadt az egyik cella.

Link to comment
Megosztás:

Már három hónapja alig van használva az autó, mert nem igazán vagyok itthon, táborokba járok, stb, stb. Közben anyum kölcsönadta valakiknek, tehát egy hétig egy olasz csávó vezette (ezt azért mondom, mert úgy hallottam, hogy az olaszok elég durván és vadul hajtanak...) és tegnap észrevettem, hogy másképpen szól a kocsi. Vajon mi lehet a probléma ?

Egy 2004-es Opel Astra Caravan-ról lenne szó, 1,6-os twinport motorral. Küldök két képet a kipufogó körüli helyzetről. Ez lenne a ludas ? Ha igen, akkor gondolom ki kell cserélni. Mennyibe fájna ez nekem ? Köszi a segítséget :)

http://kepfeltoltes.hu/view/130822/DSC00076_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130822/DSC00077_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Már három hónapja alig van használva az autó, mert nem igazán vagyok itthon, táborokba járok, stb, stb. Közben anyum kölcsönadta valakiknek, tehát egy hétig egy olasz csávó vezette (ezt azért mondom, mert úgy hallottam, hogy az olaszok elég durván és vadul hajtanak...) és tegnap észrevettem, hogy másképpen szól a kocsi. Vajon mi lehet a probléma ?

Egy 2004-es Opel Astra Caravan-ról lenne szó, 1,6-os twinport motorral. Küldök két képet a kipufogó körüli helyzetről. Ez lenne a ludas ? Ha igen, akkor gondolom ki kell cserélni. Mennyibe fájna ez nekem ? Köszi a segítséget :)

http://kepfeltoltes.hu/view/130822/DSC00076_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130822/DSC00077_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

hali

https://cromax.hu/90000000-kipufogo/91600000-kipufogo-rendszer-alkatreszei/91600181-kipufogodob/141557-hatso-dob-opel-astra-g

itt válogathatsz! :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni.

Tegnap autópályán már fogytán volt a benzinem (negyed alatt kicsivel). Egyszer csak elindul a mutató felfele, lassan felkúszik fél tank állásba, majd ugyanúgy lassan vissza eredeti pozíciójába. Ezt eljátszotta kétszer, utána tankoltam vagy 15 litert, figyeltem de nem csinálta többé. Találkozott már valaki hasonlóval?

Előttem jól mondták, a tankszellőztető szelep okozza a hibát, ha az valamiért nem működik akkor a vákuum képes összeszívni a műanyag tankot, ezért tűnik úgy mintha egyszerre termelné a benzint ahelyett hogy fogyasztaná...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Már három hónapja alig van használva az autó, mert nem igazán vagyok itthon, táborokba járok, stb, stb. Közben anyum kölcsönadta valakiknek, tehát egy hétig egy olasz csávó vezette (ezt azért mondom, mert úgy hallottam, hogy az olaszok elég durván és vadul hajtanak...) és tegnap észrevettem, hogy másképpen szól a kocsi. Vajon mi lehet a probléma ?

Egy 2004-es Opel Astra Caravan-ról lenne szó, 1,6-os twinport motorral. Küldök két képet a kipufogó körüli helyzetről. Ez lenne a ludas ? Ha igen, akkor gondolom ki kell cserélni. Mennyibe fájna ez nekem ? Köszi a segítséget :)

http://kepfeltoltes.hu/view/130822/DSC00076_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130822/DSC00077_www.kepfeltoltes.hu_.jp

..ha azt akarod,h szebb látványban és hangban legyen részed,vegyél egy műbizonylatos sport dobot!...nekem egy Paragi van rajta,ami

egy olcsóbb tipus,de még ez is sokat dob rajta minden téren...amúgy a gyári dobom 2 éves korában már rozsdásodott ,ezért se vettem

rá ilyet+ára is sokkal több! :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi meg vigasztaltál! :omg: Remélem nem lesz igazad 61500 km van még csak benne egyébként nagyon szépen megy és van benne erő is.Leírom hogy jött elő ez a dolog gázzal mentem kb 10 000 km semmi probléma gondoltam átváltok benzinre és megyek 1 teljes tankot,hát az első nap után elkezdett indításkor dadogni a motor. Motor leáll újraindít semmi baj másnap reggel ugyanez a szitu majd gyertyacsere, tökéletes minden kb 10 indításig utána ismétlődött a probléma.Holnap viszem a szerelőhőz majd leírom hogy mi volt mások is okuljanak(tanuljanak )belőle hátha segíttek ezzel valakinek! :huh:

Hali, ezzel mi lett?

Nekem megint megromlott a benzinem :unsure:

Igaz már egy ideje csak alig 10L lötykölődött benne (ezt kb májusban tankoltam), gyenge volt az autó hidegen, alig bírtam vele pincéből kiállni.

Autóztam kifele és pont úgy alakult hogy majdnem üres tankkal tettem le a garázsba az autót hogy majd reggel első út a kútra.

Na ott volt szenvedés 2-3 hengerrel indult... aztán 2x 10L új benyát kijártam és most minden jó.

Asszem megyek még egy teljes tankot most hétvégén pályán, aztán egy darabig megint lehet gázozni.

Link to comment
Megosztás:

Töltést kellene mérni

Erre találtam egy ilyen eszközt (ugyan nekem van multiméterem) amivel akár szőke nők is meg tudják mérni az akksi feszültségét, sőt még azt is, hogy jól szuperál e a feszszabájzó. Ja és nincs egy ezres. :)

http://kinaicuccok.blog.hu/2013/01/03/szivargyujtos_feszultseg_mero_toltottseg_ellenorzo_auto_akkumulator_feszultsegmero_12v_24v

Link to comment
Megosztás:

Erre találtam egy ilyen eszközt (ugyan nekem van multiméterem) amivel akár szőke nők is meg tudják mérni az akksi feszültségét, sőt még azt is, hogy jól szuperál e a feszszabájzó. Ja és nincs egy ezres. :)

http://kinaicuccok.blog.hu/2013/01/03/szivargyujtos_feszultseg_mero_toltottseg_ellenorzo_auto_akkumulator_feszultsegmero_12v_24v

Igen, nem rossz dolog, és tényleg nem nagy tétel.

A hozzá írt szöveg viszont hülyeség:

Használata egyértelmű volt, csak bedugtam a szivargyújtóba, kiírta hogy 11.8V az akkumulátor feszültsége, leolvastam a hátulján hogy az már necces, szóval töltöttem is az akkumulátorra.

Ha 11.8V-ot mutatott, akkor az valamitől lemerült. Ha jó a generátor, akkor felesleges volt rátölteni, generátor feltöltötte volna. Ha viszont a generátor nem tölti fel, akkor meg kell javítani, ugyanúgy le fog merülni ezután is.

Igazából ezt is, mint olysokmindent, kiírhatná az autóban elhelyezett kijelző is adott gombnyomásra. Pl. az én 99-es OFF autómban az olajszintet úgy mutatja, hogy indításkor a kilóméterszámláló helyén kb. 30 másodpercig kis köröcskék jelennek meg, a hatból annyi, amennyire az olajszint a minimum és a maximum között van. Nyílván nem helyettesíti az olajszint rendszeres ellenőrzését, de minden indításkor ott van tájékoztató jelleggel.

Link to comment
Megosztás:

üdv
Elrepedt a radiátorom.ki szeretném cserélni.Annyit tudok az egészről, hogy az egész műszerfalat ki kell szedni,ezzel még meg is próbálkoznák csak ami igazán aggaszt,hogy a kormányt is le kell szednem?a középkonzolt már nem egyszer szedtem ki az csukodt szemmel is megy,de hol kellene elkezdenem ezt a munkát vagy milyen szerszámok szükségesek hozzá?
A másik gondom,hogy makacskodik az üzemanyag szondám.Éles kanyar lejtőn lefelé stb akkor rendesen mutatja néha még menet közbe is szokott pislogni a sárga lámpa h kevés az üzemanyag.Kérdésem hogy hol találom meg ezt a szondát vagy micsodát? nem lehet ezt megpucolni vagy valamit csinálni vele?

Link to comment
Megosztás:

Igen, nem rossz dolog, és tényleg nem nagy tétel.

A hozzá írt szöveg viszont hülyeség:

Ha 11.8V-ot mutatott, akkor az valamitől lemerült. Ha jó a generátor, akkor felesleges volt rátölteni, generátor feltöltötte volna. Ha viszont a generátor nem tölti fel, akkor meg kell javítani, ugyanúgy le fog merülni ezután is.

Igazából ezt is, mint olysokmindent, kiírhatná az autóban elhelyezett kijelző is adott gombnyomásra. Pl. az én 99-es OFF autómban az olajszintet úgy mutatja, hogy indításkor a kilóméterszámláló helyén kb. 30 másodpercig kis köröcskék jelennek meg, a hatból annyi, amennyire az olajszint a minimum és a maximum között van. Nyílván nem helyettesíti az olajszint rendszeres ellenőrzését, de minden indításkor ott van tájékoztató jelleggel.

Na igen, biztos is, hogy nem lenne rossz dolog. Főleg az olajszintet, az nagyon alap dolog lehetne, mivel nem nézegeti minden nap az ember, de ugy egyből láthaná, hogy esetleg valami nem stimmel.

Nem nagyon olvastam el a szöveget, de teljes mértékben igazad van 11,8v az mindenféle képpen valami hibára utalhat. De az autó tulajdonosok nagy többsége szerintem még soha nem mérte ki az akksit, még abban sem vagyok biztos, hogy tudnák, hogy mik a helyes értékek. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még mindig a rezonanciánál járok! Sajnos a szerviz tanácstalan akár én is dolgozhatnék ott :-(

Minden gumibak ki lett cserélve de nem változott semmi :-( csak a pénztárcám vékonyodott. Nem ér hozzá a blokk a kasznihoz még is ha gázt adok rezeg a pedál a váltó stb... Kipufogó tartók is lettek cserélve.

50-es tempónál mint ha masszírozó gép lenne a talpam alatt pár km után lezsibbadok.

Valaki tanácsot tudna adni? Vélemény? Merre keressem a hibát?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még mindig a rezonanciánál járok! Sajnos a szerviz tanácstalan akár én is dolgozhatnék ott :-(

Minden gumibak ki lett cserélve de nem változott semmi :-( csak a pénztárcám vékonyodott. Nem ér hozzá a blokk a kasznihoz még is ha gázt adok rezeg a pedál a váltó stb... Kipufogó tartók is lettek cserélve.

50-es tempónál mint ha masszírozó gép lenne a talpam alatt pár km után lezsibbadok.

Valaki tanácsot tudna adni? Vélemény? Merre keressem a hibát?

Álló helyzetben is? Nem esetleg a futóműnél lehet gond? Rezonátorcső a leömlő után?
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.